El Regne Unit imposa una quarantena a tots els viatgers que tornen d’Espanya

 

Anglaterra ha decretat que a partir d’ara, totes aquelles persones que tornen d’un viatge d’Espanya hauran de passar una quarantena de 14 dies, segons informacions de la BBC.

 

La mesura entra en vigor a partir de diumenge, a primera hora del matí. Es tracta d’una decisió que s’ha pres després de l’augment significatiu de contagis que ha registrat Espanya durant els últims dies.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Es tracta d’una mesura que el govern del Regne Unit ja havia aprovat a mitjans de juny. En eixe moment es va decretar la imposició d’una quarantena per a viatgers britànics que tornaven al país però, després de les pressions del sector turístic i de l’aviació, l’Executiu i les autoritats regionals van decidir modificar les mesures i es van aprovar unes llistes de països de destinació que quedaven exempts de complir eixa quarantena.

 

No és l’únic país que ha decidit prendre estes mesures respecte a Espanya

Esta no és la primera mesura que imposa un país després de l’augment de contagis en Espanya. De fet, la decisió del Regne Unit arriba després de què el govern de França decidira el divendres passat recomanar als ciutadans francesos que eviten viatjar a Catalunya per l’elevat volum de contagis registrats en esta comunitat autònoma que connecta amb el territori gal.

 

A partir de la mitjanit passada, de fet, s’ha imposat una quarantena per a tots aquells viatgers que procedisquen del nostre país i que van a Noruega a causa del mateix motiu. Es tracta d’una mesura que el govern noruec ja havia anunciat.

 

Per la seua part, Bèlgica ha ordenat als ciutadans que no viatgen a Lleida i Osca (a on hi ha localitzats dos dels brots més preocupants de moment) llevat que siga estrictament necessari. En cas que algú haja de viatjar es vorà obligat a passar una prova diagnòstica i un aïllament quan torne al país.

 

Totes estes mesuren noves que estan imposant cada volta més països als viatgers que visiten Espanya estan suposant «una martellada al turisme», segons ha manifestat la patronal turística amb seu en Benidorm, HOSBEC.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.