El Regne Unit imposa una quarantena a tots els viatgers que tornen d’Espanya

 

Anglaterra ha decretat que a partir d’ara, totes aquelles persones que tornen d’un viatge d’Espanya hauran de passar una quarantena de 14 dies, segons informacions de la BBC.

 

La mesura entra en vigor a partir de diumenge, a primera hora del matí. Es tracta d’una decisió que s’ha pres després de l’augment significatiu de contagis que ha registrat Espanya durant els últims dies.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Es tracta d’una mesura que el govern del Regne Unit ja havia aprovat a mitjans de juny. En eixe moment es va decretar la imposició d’una quarantena per a viatgers britànics que tornaven al país però, després de les pressions del sector turístic i de l’aviació, l’Executiu i les autoritats regionals van decidir modificar les mesures i es van aprovar unes llistes de països de destinació que quedaven exempts de complir eixa quarantena.

 

No és l’únic país que ha decidit prendre estes mesures respecte a Espanya

Esta no és la primera mesura que imposa un país després de l’augment de contagis en Espanya. De fet, la decisió del Regne Unit arriba després de què el govern de França decidira el divendres passat recomanar als ciutadans francesos que eviten viatjar a Catalunya per l’elevat volum de contagis registrats en esta comunitat autònoma que connecta amb el territori gal.

 

A partir de la mitjanit passada, de fet, s’ha imposat una quarantena per a tots aquells viatgers que procedisquen del nostre país i que van a Noruega a causa del mateix motiu. Es tracta d’una mesura que el govern noruec ja havia anunciat.

 

Per la seua part, Bèlgica ha ordenat als ciutadans que no viatgen a Lleida i Osca (a on hi ha localitzats dos dels brots més preocupants de moment) llevat que siga estrictament necessari. En cas que algú haja de viatjar es vorà obligat a passar una prova diagnòstica i un aïllament quan torne al país.

 

Totes estes mesuren noves que estan imposant cada volta més països als viatgers que visiten Espanya estan suposant «una martellada al turisme», segons ha manifestat la patronal turística amb seu en Benidorm, HOSBEC.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.