El Regne Unit imposa una quarantena a tots els viatgers que tornen d’Espanya

 

Anglaterra ha decretat que a partir d’ara, totes aquelles persones que tornen d’un viatge d’Espanya hauran de passar una quarantena de 14 dies, segons informacions de la BBC.

 

La mesura entra en vigor a partir de diumenge, a primera hora del matí. Es tracta d’una decisió que s’ha pres després de l’augment significatiu de contagis que ha registrat Espanya durant els últims dies.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Es tracta d’una mesura que el govern del Regne Unit ja havia aprovat a mitjans de juny. En eixe moment es va decretar la imposició d’una quarantena per a viatgers britànics que tornaven al país però, després de les pressions del sector turístic i de l’aviació, l’Executiu i les autoritats regionals van decidir modificar les mesures i es van aprovar unes llistes de països de destinació que quedaven exempts de complir eixa quarantena.

 

No és l’únic país que ha decidit prendre estes mesures respecte a Espanya

Esta no és la primera mesura que imposa un país després de l’augment de contagis en Espanya. De fet, la decisió del Regne Unit arriba després de què el govern de França decidira el divendres passat recomanar als ciutadans francesos que eviten viatjar a Catalunya per l’elevat volum de contagis registrats en esta comunitat autònoma que connecta amb el territori gal.

 

A partir de la mitjanit passada, de fet, s’ha imposat una quarantena per a tots aquells viatgers que procedisquen del nostre país i que van a Noruega a causa del mateix motiu. Es tracta d’una mesura que el govern noruec ja havia anunciat.

 

Per la seua part, Bèlgica ha ordenat als ciutadans que no viatgen a Lleida i Osca (a on hi ha localitzats dos dels brots més preocupants de moment) llevat que siga estrictament necessari. En cas que algú haja de viatjar es vorà obligat a passar una prova diagnòstica i un aïllament quan torne al país.

 

Totes estes mesuren noves que estan imposant cada volta més països als viatgers que visiten Espanya estan suposant «una martellada al turisme», segons ha manifestat la patronal turística amb seu en Benidorm, HOSBEC.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.