El Regne Unit imposa una quarantena a tots els viatgers que tornen d’Espanya

Ejemplo de shortcode con estilo
  Anglaterra ha decretat que a partir d’ara, totes aquelles persones que tornen d’un viatge d’Espanya hauran de passar una quarantena de 14 dies, segons informacions de la BBC.   La mesura entra en vigor a partir de diumenge, a primera hora del matí. Es tracta d’una decisió que s’ha pres després de l’augment significatiu de contagis que […]

 

Anglaterra ha decretat que a partir d’ara, totes aquelles persones que tornen d’un viatge d’Espanya hauran de passar una quarantena de 14 dies, segons informacions de la BBC.

 

La mesura entra en vigor a partir de diumenge, a primera hora del matí. Es tracta d’una decisió que s’ha pres després de l’augment significatiu de contagis que ha registrat Espanya durant els últims dies.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Es tracta d’una mesura que el govern del Regne Unit ja havia aprovat a mitjans de juny. En eixe moment es va decretar la imposició d’una quarantena per a viatgers britànics que tornaven al país però, després de les pressions del sector turístic i de l’aviació, l’Executiu i les autoritats regionals van decidir modificar les mesures i es van aprovar unes llistes de països de destinació que quedaven exempts de complir eixa quarantena.

 

No és l’únic país que ha decidit prendre estes mesures respecte a Espanya

Esta no és la primera mesura que imposa un país després de l’augment de contagis en Espanya. De fet, la decisió del Regne Unit arriba després de què el govern de França decidira el divendres passat recomanar als ciutadans francesos que eviten viatjar a Catalunya per l’elevat volum de contagis registrats en esta comunitat autònoma que connecta amb el territori gal.

 

A partir de la mitjanit passada, de fet, s’ha imposat una quarantena per a tots aquells viatgers que procedisquen del nostre país i que van a Noruega a causa del mateix motiu. Es tracta d’una mesura que el govern noruec ja havia anunciat.

 

Per la seua part, Bèlgica ha ordenat als ciutadans que no viatgen a Lleida i Osca (a on hi ha localitzats dos dels brots més preocupants de moment) llevat que siga estrictament necessari. En cas que algú haja de viatjar es vorà obligat a passar una prova diagnòstica i un aïllament quan torne al país.

 

Totes estes mesuren noves que estan imposant cada volta més països als viatgers que visiten Espanya estan suposant «una martellada al turisme», segons ha manifestat la patronal turística amb seu en Benidorm, HOSBEC.

Últimes notícies

Compromís aconseguix que retiren quatre comunicats de Catalá

La Junta Electoral ha ordenat retirar quatre comunicats del govern municipal de València després de les denúncies de Compromís. Altres tres textos ja s’havien retirat.

El Castellón firma la millor defensa del futbol professional espanyol

El CD Castellón només ha rebut quatre gols en les onze primeres jornades de la Liga Hypermotion. És l’equip menys golejat de Primera i Segona divisió.

Vox reclama una campaña electoral sin violencia en València

Ignacio Gil Lázaro ha demanat a Roger Llanes que garantisca una campanya electoral sense altercats violents en la circumscripció de València.

La incertesa sobre les ajudes encara frena el camp valencià

La Unió denuncia que, dos anys després de la dana d’octubre de 2024, continuen pendents ajudes, reparacions i respostes sobre les parcel·les afectades.

El pla climàtic de la UE vol protegir les llars i les infraestructures

La Comissió Europea vol que els països integren els riscos climàtics en les seues decisions i es preparen per a un escalfament de tres graus en 2100. El pla també aborda infraestructures, assegurances i protecció davant la calor.

El PP promete que València tindrà veu en el Govern d’Espanya

El PPCV ha presentat les llistes al Congrés i al Senat per al 29 de novembre. El partit afirma que hi estan representades totes les comarques.

La reconstrucció després de la dana ja suma 10.028 milions d’euros

El Govern ha abonat 10.028 milions d’euros per a reconstruir les zones afectades per la dana de València. Les ajudes inclouen indemnitzacions, projectes municipals i suport a empreses i famílies.

La UE prepara sus infraestructuras i empreses per a un escalfament de 3 graus

La Comissió Europea vol que els països de la UE incorporen els riscos climàtics a les decisions econòmiques i polítiques. El pla pren com a referència un escalfament de tres graus en 2100.