El Regne Unit imposa una quarantena a tots els viatgers que tornen d’Espanya

Ejemplo de shortcode con estilo
  Anglaterra ha decretat que a partir d’ara, totes aquelles persones que tornen d’un viatge d’Espanya hauran de passar una quarantena de 14 dies, segons informacions de la BBC.   La mesura entra en vigor a partir de diumenge, a primera hora del matí. Es tracta d’una decisió que s’ha pres després de l’augment significatiu de contagis que […]

 

Anglaterra ha decretat que a partir d’ara, totes aquelles persones que tornen d’un viatge d’Espanya hauran de passar una quarantena de 14 dies, segons informacions de la BBC.

 

La mesura entra en vigor a partir de diumenge, a primera hora del matí. Es tracta d’una decisió que s’ha pres després de l’augment significatiu de contagis que ha registrat Espanya durant els últims dies.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Es tracta d’una mesura que el govern del Regne Unit ja havia aprovat a mitjans de juny. En eixe moment es va decretar la imposició d’una quarantena per a viatgers britànics que tornaven al país però, després de les pressions del sector turístic i de l’aviació, l’Executiu i les autoritats regionals van decidir modificar les mesures i es van aprovar unes llistes de països de destinació que quedaven exempts de complir eixa quarantena.

 

No és l’únic país que ha decidit prendre estes mesures respecte a Espanya

Esta no és la primera mesura que imposa un país després de l’augment de contagis en Espanya. De fet, la decisió del Regne Unit arriba després de què el govern de França decidira el divendres passat recomanar als ciutadans francesos que eviten viatjar a Catalunya per l’elevat volum de contagis registrats en esta comunitat autònoma que connecta amb el territori gal.

 

A partir de la mitjanit passada, de fet, s’ha imposat una quarantena per a tots aquells viatgers que procedisquen del nostre país i que van a Noruega a causa del mateix motiu. Es tracta d’una mesura que el govern noruec ja havia anunciat.

 

Per la seua part, Bèlgica ha ordenat als ciutadans que no viatgen a Lleida i Osca (a on hi ha localitzats dos dels brots més preocupants de moment) llevat que siga estrictament necessari. En cas que algú haja de viatjar es vorà obligat a passar una prova diagnòstica i un aïllament quan torne al país.

 

Totes estes mesuren noves que estan imposant cada volta més països als viatgers que visiten Espanya estan suposant «una martellada al turisme», segons ha manifestat la patronal turística amb seu en Benidorm, HOSBEC.

Últimes notícies

27 hotels valencians oferixen escapades de proximitat

Vint-i-set hotels valencians han preparat 37 propostes per a atraure clients de proximitat entre el 13 i el 29 de novembre. La campanya inclou escapades, benestar, oci i gastronomia.

El foc d’una planta de reciclatge de Villena no deixa ferits

Els bombers treballen per a controlar el foc, originat en una zona exterior d'emmagatzematge de bales. No hi ha danys personals ni afectació a edificis.

La jornada de futbol seguirà malgrat les peticions d’ajornament

De la Fuente ha defensat que es mantinga la jornada de LaLiga després de la mort de Jesús de Miguel. També ha donat suport a ajornar els partits de la Copa del Rey per senyal de dol.

La jornada de Segona no s’ajorna després de la petició de l’AFE

La petició de l'AFE per a ajornar la jornada 13 de Segona ha sigut inadmesa. El sindicat pot recórrer la decisió en un termini de 48 hores.

Arcadi España defensa la resposta del PSOE davant la corrupció

Arcadi España ha defensat la resposta del PSOE als casos de corrupció i ha valorat l’efecte del cas Koldo en la campanya del 29 de novembre.

Detenen 12 presumptes membres de Núcleo Nacional (NN) també a Alacant

La Policía Nacional ha arrestat dotze presumptes membres de l’organització en set províncies, entre elles Alacant. La investigació continua oberta.

Dotze detinguts a Sagunt en una operació amb èxtasi i cocaïna

La Policía Nacional ha detingut dotze persones a Sagunt i ha confiscat drogues i 26.645 euros. Dos arrestats han quedat en presó provisional.

Ja es pot vore l’anunci de la Loteria de Nadal 2026: una ‘Corazonada’ que unix dos desconeguts

Ja es pot vore 'Corazonada', l'anunci de la Loteria de Nadal 2026. Una història sobre un trasplantament de cor i un dècim compartit.