El Regne Unit imposa una quarantena a tots els viatgers que tornen d’Espanya

Ejemplo de shortcode con estilo
  Anglaterra ha decretat que a partir d’ara, totes aquelles persones que tornen d’un viatge d’Espanya hauran de passar una quarantena de 14 dies, segons informacions de la BBC.   La mesura entra en vigor a partir de diumenge, a primera hora del matí. Es tracta d’una decisió que s’ha pres després de l’augment significatiu de contagis que […]

 

Anglaterra ha decretat que a partir d’ara, totes aquelles persones que tornen d’un viatge d’Espanya hauran de passar una quarantena de 14 dies, segons informacions de la BBC.

 

La mesura entra en vigor a partir de diumenge, a primera hora del matí. Es tracta d’una decisió que s’ha pres després de l’augment significatiu de contagis que ha registrat Espanya durant els últims dies.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Es tracta d’una mesura que el govern del Regne Unit ja havia aprovat a mitjans de juny. En eixe moment es va decretar la imposició d’una quarantena per a viatgers britànics que tornaven al país però, després de les pressions del sector turístic i de l’aviació, l’Executiu i les autoritats regionals van decidir modificar les mesures i es van aprovar unes llistes de països de destinació que quedaven exempts de complir eixa quarantena.

 

No és l’únic país que ha decidit prendre estes mesures respecte a Espanya

Esta no és la primera mesura que imposa un país després de l’augment de contagis en Espanya. De fet, la decisió del Regne Unit arriba després de què el govern de França decidira el divendres passat recomanar als ciutadans francesos que eviten viatjar a Catalunya per l’elevat volum de contagis registrats en esta comunitat autònoma que connecta amb el territori gal.

 

A partir de la mitjanit passada, de fet, s’ha imposat una quarantena per a tots aquells viatgers que procedisquen del nostre país i que van a Noruega a causa del mateix motiu. Es tracta d’una mesura que el govern noruec ja havia anunciat.

 

Per la seua part, Bèlgica ha ordenat als ciutadans que no viatgen a Lleida i Osca (a on hi ha localitzats dos dels brots més preocupants de moment) llevat que siga estrictament necessari. En cas que algú haja de viatjar es vorà obligat a passar una prova diagnòstica i un aïllament quan torne al país.

 

Totes estes mesuren noves que estan imposant cada volta més països als viatgers que visiten Espanya estan suposant «una martellada al turisme», segons ha manifestat la patronal turística amb seu en Benidorm, HOSBEC.

Últimes notícies

Sánchez viurà de primera mà els danys de la DANA a Oliva este dimarts

Pedro Sánchez visitarà dimarts el Puesto de Mando Avanzado dOliva, on es reunirà amb responsables demergències i alcaldes afectats per la DANA. La visita acabarà amb una declaració institucional als mitjans.

Gerard Moreno confia que el Vila-real pot guanyar a Anfield

Gerard Moreno assegura abans del partit de Champions contra el Liverpool que el Vila-real està preparat per guanyar a Anfield i encadenar la segona victòria europea seguida, després d’imposar-se al Nàpols.

Sis municipis de la ‘zona zero’ de la dana Adam suspenen les classes dimarts

Sis municipis del litoral sud de València i del nord d’Alacant, situats en la ‘zona zero’ de la dana Adam, han decidit suspendre les classes este dimarts 20 d’octubre per precaució. Afecta centres educatius de Miramar, Oliva, Bellreguard, Piles, El Verger i Els Poblets.

S’alcen els confinaments per la DANA i la UME es retira de la Comunitat

La Generalitat ha alçat el confinament als huit municipis de la Comunitat Valenciana on encara estava actiu per la DANA i ha anunciat la desmobilització de la UME davant la millora de l'oratge i del temporal marítim.

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.