L’Ajuntament de Sagunt obri el termini de presentació de sol·licituds per a la subvenció d’actes festius

 

La delegació de Festes de l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), ha obert este dilluns el termini de presentació de sol·licituds per a la subvenció d’actes festius 2020. Es tracta de la convocatòria anual en concurrència competitiva que, com a novetat, enguany compta amb un crèdit inicial de 40.000 euros en lloc de 50.000 euros a causa de la situació d’emergència sanitària provocada pel Covid-19, encara que en cas de ser necessari podria incrementar-se la partida en 10.000 euros o destinar-se a pal·liar els efectes negatius provocats en l’economia local.

 

Esta convocatòria va destinada a entitats sense ànim de lucre que estiguen legalment constituïdes i inscrites en el Registre Municipal d’Entitats de l’Ajuntament de Sagunt amb anterioritat a la finalització del termini de presentació d’instàncies, que tinguen les dades degudament actualitzades en els registres corresponents, que no presenten incompatibilitats o prohibicions per a ser beneficiaris arreplegades en l’article 13 de la Llei General de Subvencions i no ser titular d’una altra subvenció de caràcter nominatiu o disposar d’una aplicació pressupostària específica per a activitats festives.

 

La documentació que ha de presentar-se és l’imprés normalitzat de sol·licitud de concessió, disponible en la Seu Electrònica, denominat ‘Sol·licitud de concessió de subvencions en concurrència competitiva’, subscrita per qui tinga conferida la representació de l’associació; el projecte detallat de les activitats que es pretenguen fer i una memòria del projecte; el pressupost econòmic amb la descripció desglossada i detallada de les despeses i ingressos de l’activitat, i la relació i els documents acreditatius dels mèrits a avaluar en funció del barem establit en les bases.

 

Les sol·licituds es presentaran de manera telemàtica a través del certificat digital del representant de l’associació i tindran de termini des de hui, dilluns 27 de juliol de 2020, fins al dilluns 24 d’agost de 2020, els dos inclosos. Una volta presentades les sol·licituds i comprovat el compliment dels requisits, es farà la valoració dels projectes presentats per a establir una prelació d’acord amb els criteris de valoració. Per a l’assignació de la subvenció es tindrà en compte la valoració obtinguda i el pressupost del projecte.

 

La quantia de la subvenció no superarà el 90% del cost del projecte ni serà inferior al 30%. Una volta aplicats els criteris objectius per a la concessió de la subvenció, no se subvencionaran els projectes que resulten una quantitat inferior a 200 euros. De la mateixa manera que el límit de la quantia màxima de la subvenció no podrà superar els 7.000 euros per a cada projecte presentat.

 

La regidora de Festes, Asun Moll, ha assegurat que tant la delegació de Festes com ella estan a la disposició de les associacions per a resoldre qualsevol classe de dubte quant a la presentació de sol·licituds.

 

Finalment, cal recordar que els pagaments en efectiu han de ser l’excepcionalitat i limitats a despeses de xicoteta quantia. Les factures amb import superior o igual a 2.500 euros obligatòriament es pagaran per transferència bancària. A demés, l’incompliment de l’obligació de donar l’adequada publicitat del caràcter públic del projecte festiu subvencionat, és causa de reintegrament conforme a l’article 37 de la Llei General de Subvencions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.