7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

L’Ajuntament de Sagunt obri el termini de presentació de sol·licituds per a la subvenció d’actes festius

 

La delegació de Festes de l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), ha obert este dilluns el termini de presentació de sol·licituds per a la subvenció d’actes festius 2020. Es tracta de la convocatòria anual en concurrència competitiva que, com a novetat, enguany compta amb un crèdit inicial de 40.000 euros en lloc de 50.000 euros a causa de la situació d’emergència sanitària provocada pel Covid-19, encara que en cas de ser necessari podria incrementar-se la partida en 10.000 euros o destinar-se a pal·liar els efectes negatius provocats en l’economia local.

 

Esta convocatòria va destinada a entitats sense ànim de lucre que estiguen legalment constituïdes i inscrites en el Registre Municipal d’Entitats de l’Ajuntament de Sagunt amb anterioritat a la finalització del termini de presentació d’instàncies, que tinguen les dades degudament actualitzades en els registres corresponents, que no presenten incompatibilitats o prohibicions per a ser beneficiaris arreplegades en l’article 13 de la Llei General de Subvencions i no ser titular d’una altra subvenció de caràcter nominatiu o disposar d’una aplicació pressupostària específica per a activitats festives.

 

La documentació que ha de presentar-se és l’imprés normalitzat de sol·licitud de concessió, disponible en la Seu Electrònica, denominat ‘Sol·licitud de concessió de subvencions en concurrència competitiva’, subscrita per qui tinga conferida la representació de l’associació; el projecte detallat de les activitats que es pretenguen fer i una memòria del projecte; el pressupost econòmic amb la descripció desglossada i detallada de les despeses i ingressos de l’activitat, i la relació i els documents acreditatius dels mèrits a avaluar en funció del barem establit en les bases.

 

Les sol·licituds es presentaran de manera telemàtica a través del certificat digital del representant de l’associació i tindran de termini des de hui, dilluns 27 de juliol de 2020, fins al dilluns 24 d’agost de 2020, els dos inclosos. Una volta presentades les sol·licituds i comprovat el compliment dels requisits, es farà la valoració dels projectes presentats per a establir una prelació d’acord amb els criteris de valoració. Per a l’assignació de la subvenció es tindrà en compte la valoració obtinguda i el pressupost del projecte.

 

La quantia de la subvenció no superarà el 90% del cost del projecte ni serà inferior al 30%. Una volta aplicats els criteris objectius per a la concessió de la subvenció, no se subvencionaran els projectes que resulten una quantitat inferior a 200 euros. De la mateixa manera que el límit de la quantia màxima de la subvenció no podrà superar els 7.000 euros per a cada projecte presentat.

 

La regidora de Festes, Asun Moll, ha assegurat que tant la delegació de Festes com ella estan a la disposició de les associacions per a resoldre qualsevol classe de dubte quant a la presentació de sol·licituds.

 

Finalment, cal recordar que els pagaments en efectiu han de ser l’excepcionalitat i limitats a despeses de xicoteta quantia. Les factures amb import superior o igual a 2.500 euros obligatòriament es pagaran per transferència bancària. A demés, l’incompliment de l’obligació de donar l’adequada publicitat del caràcter públic del projecte festiu subvencionat, és causa de reintegrament conforme a l’article 37 de la Llei General de Subvencions.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.