L’Ajuntament de Sagunt obri el termini de presentació de sol·licituds per a la subvenció d’actes festius

 

La delegació de Festes de l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), ha obert este dilluns el termini de presentació de sol·licituds per a la subvenció d’actes festius 2020. Es tracta de la convocatòria anual en concurrència competitiva que, com a novetat, enguany compta amb un crèdit inicial de 40.000 euros en lloc de 50.000 euros a causa de la situació d’emergència sanitària provocada pel Covid-19, encara que en cas de ser necessari podria incrementar-se la partida en 10.000 euros o destinar-se a pal·liar els efectes negatius provocats en l’economia local.

 

Esta convocatòria va destinada a entitats sense ànim de lucre que estiguen legalment constituïdes i inscrites en el Registre Municipal d’Entitats de l’Ajuntament de Sagunt amb anterioritat a la finalització del termini de presentació d’instàncies, que tinguen les dades degudament actualitzades en els registres corresponents, que no presenten incompatibilitats o prohibicions per a ser beneficiaris arreplegades en l’article 13 de la Llei General de Subvencions i no ser titular d’una altra subvenció de caràcter nominatiu o disposar d’una aplicació pressupostària específica per a activitats festives.

 

La documentació que ha de presentar-se és l’imprés normalitzat de sol·licitud de concessió, disponible en la Seu Electrònica, denominat ‘Sol·licitud de concessió de subvencions en concurrència competitiva’, subscrita per qui tinga conferida la representació de l’associació; el projecte detallat de les activitats que es pretenguen fer i una memòria del projecte; el pressupost econòmic amb la descripció desglossada i detallada de les despeses i ingressos de l’activitat, i la relació i els documents acreditatius dels mèrits a avaluar en funció del barem establit en les bases.

 

Les sol·licituds es presentaran de manera telemàtica a través del certificat digital del representant de l’associació i tindran de termini des de hui, dilluns 27 de juliol de 2020, fins al dilluns 24 d’agost de 2020, els dos inclosos. Una volta presentades les sol·licituds i comprovat el compliment dels requisits, es farà la valoració dels projectes presentats per a establir una prelació d’acord amb els criteris de valoració. Per a l’assignació de la subvenció es tindrà en compte la valoració obtinguda i el pressupost del projecte.

 

La quantia de la subvenció no superarà el 90% del cost del projecte ni serà inferior al 30%. Una volta aplicats els criteris objectius per a la concessió de la subvenció, no se subvencionaran els projectes que resulten una quantitat inferior a 200 euros. De la mateixa manera que el límit de la quantia màxima de la subvenció no podrà superar els 7.000 euros per a cada projecte presentat.

 

La regidora de Festes, Asun Moll, ha assegurat que tant la delegació de Festes com ella estan a la disposició de les associacions per a resoldre qualsevol classe de dubte quant a la presentació de sol·licituds.

 

Finalment, cal recordar que els pagaments en efectiu han de ser l’excepcionalitat i limitats a despeses de xicoteta quantia. Les factures amb import superior o igual a 2.500 euros obligatòriament es pagaran per transferència bancària. A demés, l’incompliment de l’obligació de donar l’adequada publicitat del caràcter públic del projecte festiu subvencionat, és causa de reintegrament conforme a l’article 37 de la Llei General de Subvencions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.