14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

L’Ajuntament de Sagunt obri el termini de presentació de sol·licituds per a la subvenció d’actes festius

 

La delegació de Festes de l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), ha obert este dilluns el termini de presentació de sol·licituds per a la subvenció d’actes festius 2020. Es tracta de la convocatòria anual en concurrència competitiva que, com a novetat, enguany compta amb un crèdit inicial de 40.000 euros en lloc de 50.000 euros a causa de la situació d’emergència sanitària provocada pel Covid-19, encara que en cas de ser necessari podria incrementar-se la partida en 10.000 euros o destinar-se a pal·liar els efectes negatius provocats en l’economia local.

 

Esta convocatòria va destinada a entitats sense ànim de lucre que estiguen legalment constituïdes i inscrites en el Registre Municipal d’Entitats de l’Ajuntament de Sagunt amb anterioritat a la finalització del termini de presentació d’instàncies, que tinguen les dades degudament actualitzades en els registres corresponents, que no presenten incompatibilitats o prohibicions per a ser beneficiaris arreplegades en l’article 13 de la Llei General de Subvencions i no ser titular d’una altra subvenció de caràcter nominatiu o disposar d’una aplicació pressupostària específica per a activitats festives.

 

La documentació que ha de presentar-se és l’imprés normalitzat de sol·licitud de concessió, disponible en la Seu Electrònica, denominat ‘Sol·licitud de concessió de subvencions en concurrència competitiva’, subscrita per qui tinga conferida la representació de l’associació; el projecte detallat de les activitats que es pretenguen fer i una memòria del projecte; el pressupost econòmic amb la descripció desglossada i detallada de les despeses i ingressos de l’activitat, i la relació i els documents acreditatius dels mèrits a avaluar en funció del barem establit en les bases.

 

Les sol·licituds es presentaran de manera telemàtica a través del certificat digital del representant de l’associació i tindran de termini des de hui, dilluns 27 de juliol de 2020, fins al dilluns 24 d’agost de 2020, els dos inclosos. Una volta presentades les sol·licituds i comprovat el compliment dels requisits, es farà la valoració dels projectes presentats per a establir una prelació d’acord amb els criteris de valoració. Per a l’assignació de la subvenció es tindrà en compte la valoració obtinguda i el pressupost del projecte.

 

La quantia de la subvenció no superarà el 90% del cost del projecte ni serà inferior al 30%. Una volta aplicats els criteris objectius per a la concessió de la subvenció, no se subvencionaran els projectes que resulten una quantitat inferior a 200 euros. De la mateixa manera que el límit de la quantia màxima de la subvenció no podrà superar els 7.000 euros per a cada projecte presentat.

 

La regidora de Festes, Asun Moll, ha assegurat que tant la delegació de Festes com ella estan a la disposició de les associacions per a resoldre qualsevol classe de dubte quant a la presentació de sol·licituds.

 

Finalment, cal recordar que els pagaments en efectiu han de ser l’excepcionalitat i limitats a despeses de xicoteta quantia. Les factures amb import superior o igual a 2.500 euros obligatòriament es pagaran per transferència bancària. A demés, l’incompliment de l’obligació de donar l’adequada publicitat del caràcter públic del projecte festiu subvencionat, és causa de reintegrament conforme a l’article 37 de la Llei General de Subvencions.

Últimes notícies

Tosha Schareina, quart en l’etapa, s’allunya del podi del Dakar

El valencià va acabar a 9.47 de Luciano Benavides i és quart de la general de motos, a 20.13 del cap, en una jornada de navegació exigent.

10 detinguts per una estafa de 86.350 euros amb falses inversions en una multinacional

Deu persones han sigut detingudes en set províncies per una estafa que va captar 86.350 euros mitjançant suposades inversions en una gran energètica. La víctima va aportar estalvis i préstecs sota pressió.

Tosha Schareina, quart en l’etapa i més lluny del podi del Dakar en motos

Tosha Schareina va acabar quart en l'octava etapa del Dakar, a 9.47 de Luciano Benavides, i és quart de la general a 20.13 del nou líder. Benavides va guanyar per segona jornada seguida i va prendre el comandament per 10 segons sobre Daniel Sanders.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i assegura haver-lo aportat tot

Després d'un acarament amb José Manuel Cuenca, Salomé Pradas s'ha acostat a les víctimes de la DANA i ha defés que ho ha aportat tot. Les famílies han exigit veritat i responsabilitats.

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.

El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.