12.8 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Sanitat suspén les pràctiques dels estudis de Ciències de la Salut

 

La Conselleria de Sanitat suspendrà les pràctiques dels estudiants de Ciències de la Salut, excepte per als de l’últim curs, amb la finalitat de protegir a l’alumnat i als pacients enfront del repunt de casos de coronavirus i l’augment de la pressió hospitalària.

 

La mesura es farà efectiva en els pròxims dies i es mantindrà fins a un altre avís, segons ha informat este dimecres la Conselleria de Sanitat, que està elaborant la resolució per a esta suspensió temporal de les pràctiques assistencials de l’alumnat universitari.

 

No obstant això, l’alumnat dels últims cursos d’estes especialitats i l’últim curs d’un màster oficial, quedarà exempt d’esta mesura preventiva, a causa de la importància de la realització d’estes pràctiques en este nivell i la impossibilitat de què puguen fer-les en anys successius.

 

La decisió, segons ha explicat la directora general d’Assistència Sanitària, Mariam García Layunta, ha sigut motivada per «la necessitat d’extremar les mesures de control en els centres sanitaris».

 

«És imprescindible també que protegim als alumnes i als propis pacients, tant per la seua situació clínica com per la seua especial vulnerabilitat», ha explicat la directora general.

Últimes notícies

Intervingudes 48 tones de gasos fluorats a una xarxa que els comerciava il·legalment

Policia i Vigilància Duanera han desarticulat una xarxa que comercialitzava il·legalment gasos fluorats en tres províncies, amb 5 detinguts i 48.000 quilos intervinguts. L'operació Summer ha realitzat 11 inspeccions en 9 empreses i ha confiscat 4.700 envasos valorats en tres milions d'euros.

L’excap de gabinet de Pradas afirma que la exconsellera no va retardar l’És-Alert durant la DANA

L'excap de gabinet de Salomé Pradas ha declarat que la exconsellera no va retardar l'És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Situa el debat des de les 19.00 i l'enviament a les 20.11, després de deliberacions en el Cecopi

La Guàrdia Civil desbloqueja més de 6 milions després d’una estafa digital a una empresa amb seu a València

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una estafa de màrqueting digital que va generar càrrecs pròxims a huit milions en una empresa amb seu a València. La investigació seguix oberta després d'acreditar l'ús fraudulent de permisos i reforçar la seguretat dels servidors.

Tres detinguts pel robatori de 278 quilos de coure en la línia elèctrica entre Xàtiva i Canals

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones i investiga a altres dos per vendre en chatarrerías 278 quilos de coure robats de l'estesa entre Xàtiva i Canals. El perjuí per reparacions i corts ha ascendit a 1,8 milions d'euros.

Convoquen a València una manifestació el 27 de desembre amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats, al costat d'associacions de víctimes de la dana i comités de reconstrucció, han convocat una marxa a València el 27 de desembre. Exigixen que Mazón renuncie a l'acta i declare davant la jutgessa.

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.