Sanitat suspén les pràctiques dels estudis de Ciències de la Salut

 

La Conselleria de Sanitat suspendrà les pràctiques dels estudiants de Ciències de la Salut, excepte per als de l’últim curs, amb la finalitat de protegir a l’alumnat i als pacients enfront del repunt de casos de coronavirus i l’augment de la pressió hospitalària.

 

La mesura es farà efectiva en els pròxims dies i es mantindrà fins a un altre avís, segons ha informat este dimecres la Conselleria de Sanitat, que està elaborant la resolució per a esta suspensió temporal de les pràctiques assistencials de l’alumnat universitari.

 

No obstant això, l’alumnat dels últims cursos d’estes especialitats i l’últim curs d’un màster oficial, quedarà exempt d’esta mesura preventiva, a causa de la importància de la realització d’estes pràctiques en este nivell i la impossibilitat de què puguen fer-les en anys successius.

 

La decisió, segons ha explicat la directora general d’Assistència Sanitària, Mariam García Layunta, ha sigut motivada per «la necessitat d’extremar les mesures de control en els centres sanitaris».

 

«És imprescindible també que protegim als alumnes i als propis pacients, tant per la seua situació clínica com per la seua especial vulnerabilitat», ha explicat la directora general.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.

Gayà aconseguix els 400 partits amb el València i és ja el sèptim amb més trobades

El capità del València va aconseguir els 400 partits oficials en ser titular davant l'Oviedo i va empatar amb Enrique Saura com sèptim de la història del club.

Metrovalencia oferirà servicis mínims del 80% del 15 al 19 de març durant els aturs

FGV aplicarà una cobertura del 80% en Metrovalencia i del 75% en el TRAM d'Alacant entre el 15 i el 19 de març. Hi haurà franges d'aturs el diumenge i el dilluns.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de les Falles 2026 amb una escena de taller firmada per Zvonimir Ostoic (Zeta). L'elecció, amb 9.190 dels 53.661 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá infantil.

La falla Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el ninot indultat infantil 2026, obra de Zvonimir Ostoic (Zeta) amb disseny de Raón Pla. L'elecció obri els cinc dies grans amb la plantà de 382 monuments infantils i anticipa l'anunci del ninot gran el diumenge