Sanitat suspén les pràctiques dels estudis de Ciències de la Salut

 

La Conselleria de Sanitat suspendrà les pràctiques dels estudiants de Ciències de la Salut, excepte per als de l’últim curs, amb la finalitat de protegir a l’alumnat i als pacients enfront del repunt de casos de coronavirus i l’augment de la pressió hospitalària.

 

La mesura es farà efectiva en els pròxims dies i es mantindrà fins a un altre avís, segons ha informat este dimecres la Conselleria de Sanitat, que està elaborant la resolució per a esta suspensió temporal de les pràctiques assistencials de l’alumnat universitari.

 

No obstant això, l’alumnat dels últims cursos d’estes especialitats i l’últim curs d’un màster oficial, quedarà exempt d’esta mesura preventiva, a causa de la importància de la realització d’estes pràctiques en este nivell i la impossibilitat de què puguen fer-les en anys successius.

 

La decisió, segons ha explicat la directora general d’Assistència Sanitària, Mariam García Layunta, ha sigut motivada per «la necessitat d’extremar les mesures de control en els centres sanitaris».

 

«És imprescindible també que protegim als alumnes i als propis pacients, tant per la seua situació clínica com per la seua especial vulnerabilitat», ha explicat la directora general.

Últimes notícies

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.

Elx i Getafe es juguen la salvació i el bitllet a Europa en el Martínez Valero

Elx i Getafe s'enfronten en un partit clau en el Martínez Valero: els il·licitans necessiten guanyar per a continuar depenent de si mateixos i els azulones busquen assegurar la seua plaça europea.

El Vila-real es juga la tercera plaça en un Vallecas bolcat amb el comiat de Trejo

El Vila-real visita a un Raig ja salvat per a defendre la tercera plaça de LaLiga, en un dol marcat per la festa de la permanència i l'adeu d'Óscar Trejo.

Luís Castro rebaixa la pressió abans del Llevant-Mallorca decisiu per la permanència

Luís Castro afronta el Llevant-Mallorca com un dol decisiu però insistix que val els mateixos tres punts que la resta i rehúye fer càbales sobre el descens.

València restaurarà la fusteria de les Torres de Serrans i tancarà el monument tres setmanes

L'Ajuntament de València escometrà la restauració de la fusteria de fusta i elements metàl·lics de les Torres de Serrans, la qual cosa obligarà a tancar el monument al públic durant tres setmanes entre maig i juny.

La Fe lidera de nou a Espanya els trasplantaments de medul·la òssia

L'Hospital La Fe de València torna a situar-se com el centre espanyol amb major nombre de trasplantaments de medul·la òssia, amb 172 intervencions en 2024, i consolida el seu paper com a referent en els procediments al·logènics més complexos.