22.5 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

Tanca un hotel en detectar-se un brot de coronavirus amb 3 positius en Ares

 

Este cap de setmana s’ha detectat un nou brot de coronavirus en el territori valencià. En concret, este focus està en la localitat d’Ares, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), que s’ha originat en un hotel del municipi en donar positiu un dels treballadors.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el treballador és de l’hotel d’Ares i ha donat positiu després de fer-se la prova PCR este cap de setmana. Davant d’esta situació, l’hotel estarà tancat fins que tinguen els resultats de tots els altres treballadors.

 

A banda de fer-se les proves els treballadors, també han avisat a tota la gent que havia estat en contacte amb el personal de l’hotel, i tots ells van ser enviats a l’ambulatori de Vilafranca, en els Ports (Castelló), per a fer-se també les PCR.

 

D’estos resultats van eixir altres dos casos positius en un matrimoni de gent major que viuen en Ares. A demés, altres persones que han anat de vacacions a este hotel també han donat positiu, però no se sap quants ni d’on són.

Últimes notícies

Morant exigix a Maribel Vilaplana dir la veritat davant la jutgessa i no ser còmplice de Mazón

Diana Morant ha reclamat a Maribel Vilaplana que aclarisca davant la jutgessa les incògnites sobre el seu menjar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. La dirigent del PSPV vincula la veritat amb la depuració de responsabilitats i planteja eleccions anticipades.

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític de la Comunitat Valenciana

Feijóo i Mazón parlaran en les pròximes hores per a analitzar la situació política a la Comunitat Valenciana i les necessitats del PP valencià. Gamarra ha avançat el contacte sense oferir més detalls.

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític de la Comunitat Valenciana

El líder del PP i el president de la Generalitat mantindran una conversa per a analitzar la situació política en la Comunitat Valenciana, en ple debat intern del partit.

Joselito ha sigut nomenat fill adoptiu d’Utiel pel seu paper com a ‘ambaixador extraordinari’

L'actor i cantant ha sigut distingit en el Teatre Rambal després de l'aprovació plenària. El reconeixement premia la seua trajectòria i la seua labor de promoció d'Utiel.

Descobrixen propietats antienvelliment en la palla d’arròs i aplicacions per al calçat

Un projecte impulsat per arrossers de l'Albufera, al costat de la UMH, Inescop i Analco, constata potencial antienvelliment en la palla d'arròs i usos per a adhesius del calçat. Els socis ultimen una empresa amb planta de processament per a convertir el residu en valor econòmic.

Arranca el juí per abusos sexuals en una secta pseudoreligiosa de Vistabella amb sis acusats

L'Audiència de Castelló inicia una vista de tretze sessions contra sis persones per nou delictes d'abusos sexuals continuats a menors i associació il·lícita. El procés se centra en una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella entorn d'un líder ja mort.

Troben en la palla d’arròs potencial antienvelliment i usos per al calçat

La palla d'arròs conté compostos amb efecte antienvelliment i aptes per a adhesius, segons un projecte d'arrossers i centres tecnològics. El pla assegura l'extracció del residu i prepara una empresa per a valorar 80.000 tones anuals.

La periodista que va menjar amb Mazón el 29-O declararà este dilluns davant la jutgessa de la dana

Maribel Vilaplana declararà este dilluns com a testimoni per la gestió de la dana del 29-O. La jutgessa li ha demanat el tiquet de l'aparcament per a fixar la cronologia d'eixa vesprada.