València traurà múscul al 4YFN amb el seu talent emprenedor

València Activa porta a una delegació de 100 agents al 4YFN

València Activa porta a una delegació de 100 agents al 4YFN |

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, portarà una delegació amb més de 100 startups i agents de l’ecosistema emprenedor local a la huitena edició del 4YFN, la fira internacional de referència per a empreses emergents que se celebrarà la setmana vinent a Barcelona, una participació que té com a objectiu posar en valor el talent valencià i posicionar a València com hub innovador i tecnològic.

“Sabem que per a les empreses emergents i entitats valencianes lligades a l’emprenedoria i la innovació esta fira internacional suposa un gran aparador per a donar conéixer els seus projectes, connectar amb nous partners i créixer, per això un altre any més proporcionem a l’ecosistema un estand per a 10 agents facilitadors”, ha apuntat la tinenta d’alcalde de Desenvolupament Econòmic, Pilar Bernabé.

Bernabé també ha explicat que “des de València Activa acompanyem a les empreses i promovem i facilitem la presència de startups i agents innovadors en fires internacionals com el 4YFN, on els principals actors internacionals com a grans tecnològiques i referents del sector de la innovació poden conéixer les grans idees i projectes amb segell valencià”.

#DiscoverValència: l’espai per a connectar i posar en valor el talent local

Sota el lema #DiscoverValència es presenta el espai valencià amb el qual València Activa ha facilitat un estand propi a 10 agents facilitadors de l’ecosistema emprenedor local per a “mostrar el potencial que té València com a ciutat emprenedora, per a donar-nos a conéixer com hub de referència en matèria d’innovació, coneiximent i tecnologia i, sobretot, per a visibilitzar i projectar internacionalment el nostre talent local”, ha matisat Bernabé.

Les entitats que acompanyaran a València en este espai per a referenciar el potencial de l’ecosistema local són Founder Institute, Startup Valencia, Go Hub, Lanzadera, Big Ban Inversors Privats, Plug&Play Tech Center, Draper B1, Zubi Labs, KM Zero i StartupUPV.

Així mateix, les entitats que conformen l’espai valencià exhibiran els seus projectes el dilluns a la vesprada en ‘Discover València: the Mediterranean Gem’, que tindrà lloc en l’estand del Banc Sabadell, on podran presentar-se davant altres persones emprenedores, inversores, empreses i institucions públiques, fomentant la relació i la creació d’aliances, que podrà derivar en nous negocis i col·laboracions.

La participació en esta fira suposa per a les empreses emergents expositores una oportunitat única per a visibilitzar els seus projectes. Disposaran d’un espai físic per a mostrar els seus projectes davant els més de 50.000 assistents que s’esperen, podran també potenciar els seus coneixements, teixir noves xarxes i generar negoci.

“El 4YFN oferix a les startups excel·lents possibilitats de connexió i permet a persones emprenedores, inversores, empreses i institucions públiques relacionar-se i crear aliances a més de nous negocis i col·laboracions”, ha remarcat la regidora.

4YFN, l’aparador perfecte per a la innovació amb segell valencià

En esta edició del 4YFN, València Activa mostrarà València d’una manera molt especial davant els i les assistents a través d’accions de realitat virtual i immersiva amb les quals donaran a conéixer la ciutat i el seu entorn emprenedor, una proposta desenvolupada per l’equip de Quasar Dynamics, empresa valenciana de desenvolupament especialitzada en tecnologies avantguardistes.

Gràcies a este ‘multivers VLC Tech City’ les persones que visiten l’estand valencià podran conéixer i recórrer com mai abans l’entorn de la Marina, un d’espais més lligats a la innovació de la ciutat.

D’altra banda, Bernabé ha ressaltat que “amb la nostra participació institucional continuarem reforçant la visió internacional de la ciutat i visibilitzant la labor que desenvolupem des de la plataforma VLC Tech City”.

“Este esdeveniment internacional suposa una magnífica oportunitat per a donar a conéixer les oportunitats i avantatges que oferix la nostra ciutat per a emprenedors i inversors així com mostrar el talent que existix a la nostra ciutat. Amb la nostra participació generarem un reclam perquè empreses internacionals s’instal·len i desenvolupen la seua activitat a la nostra ciutat”, ha concretat la regidora Pilar Bernabé.

L’agenda valenciana: programació, ecosystem partnes i més expositors

La huitena edició del 4YFN, la fira internacional de referència per a les empreses emergents, que reunix a startups, inversors, institucions, corporacions i molts més actors, i que se celebrarà entre el 28 de febrer i el 3 de març, dins del GSMA Mobile World Congress, multiplicant l’impacte i visibilitat de l’ecosistema valencià.

En esta edició participaran més de 500 startups, un 25% més que en la seua última edició. A més, este fòrum reunirà més de 300 ponents i 150 presentacions de empreses sobre l’escenari.

Enguany l’esdeveniment tindrà un marcat accent valencià, perquè tindran gran protagonisme entitats locals a molts nivells. Per a començar, el recentment creat fons Zubi Capital participa com Investment Partners i, a més, 4YFN compte com Ecosystem Partners amb entitats valencianes com Demium, Go Hub o Social Nest Foundation.

La innovació amb segell valencià omplirà tot el recinte, perquè diversos projectes locals estaran distribuïts per les diferents àrees: Innsomnia, Demium, Columat, Innuba, Cuideo, HumanITcare, Emendu, Loriot, Photonics, Saigu Cosmetics, Trazable i Riba Mundo Tecnología.

A més, nombrosos membres de l’ecosistema participaran en la programació d’esta trobada internacional. El dilluns, a més del slot impulsat per València Activa per a posar en valor els projectes que configuren l’estand valencià, Iker Marcaide, fundador de Zubi Labs, participarà en la sessió d’obertura de l’esdeveniment; Margarita Albors, presidenta de Social Nest Foundation, compartirà la seua experiència invertint en projectes d’impacte en el Smart VC Impact Investor Is Driven by the Positive Impact; Luz Adell, sòcia de Draper B1, comptarà la seua experiència com a inversora i Carlos Ferrando, CEO de Closca intervindrà en l’estand de CaixaBank.

En el segon dia de fira, Startup València presentarà una taula de fundadors; Javier del Toro, de Angels, parlarà dels principals errors dels fons de Venture Capital; Pedro Olazábal oferirà les claus perquè les i els emprenedors socials augmenten el seu impacte i, encara que fora de l’agenda pròpia de l’esdeveniment, la startup valenciana Innuba presentarà al Camp Nou el seu nou escàner corporal 3D. El dimecres, Nuria Pastor, de HumanITcare, participarà en la cerimònia de lliurament de premis del 4YFN.

L’últim dia del 4YFN Lluc de la Vega, director d’inversions de Zubi Capital, parlarà de Venture Debt i per part de KM Zero Hub hi haurà dues intervencions, Beatriz Jacoste, directora del hub explicarà què es fa des d’esta acceleradora de referència de projectes vinculats a la innovació alimentària i en un acte organitzat fora de la fira parlarà com estan accelerant projectes foodtech des de València.

Últimes notícies

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.