15.4 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

Acusen ‘El Chicle’ d’un altre intent de segrest d’una jove a La Corunya

'El Chicle', José Enrique Abuín, en una imatge d'arxiu

‘El Chicle’, José Enrique Abuín, en una imatge d’arxiu | Xarxes socials

 

Va ser el 25 de desembre de 2017 quan José Enrique Abuín Gey, ‘El Chicle’ va intentar segrestar una altra jove . Abuín, tot i que ja era el principal sospitós en el cas de la desaparició de Diana Quer, va anar a la localitat de Boiro, a La Corunya, decidit a cometre un altre crim.   

 

‘El Chicle’ va atacar a una jove al voltant de les deu de la nit. Els detalls que va donar ella i dos joves que la van socórrer sobre el físic del seu agressor i sobre la matrícula del seu cotxe van ser claus per connectar els dos fets i detenir-lo per una desaparició de la qual fa poc s’han conegut nous detalls.  

 

Acusat d’un delicte de detenció il·legal i un d’agressió sexual

La magistrada del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Ribeira no va tenir cap dubte en afirmar que José Enrique Abuín era l’autor d’aquest intent d’agressió. Els indicis, segons la jutgessa, apuntaven que el presumpte assassí de Diana Quer no volia només robar la jove sinó que tenia «una voluntat clara de detenció il·legal com a instrument d’una posterior agressió sexual». 

 

‘El Chicle’ serà jutjat per aquests dos crims a més de per ser el presumpte autor del segrest, assassinat i ocultació del cadàver de Diana Quer. Els relats d’aquesta segona víctima i de dos joves que la van ajudar i van evitar l’agressió han sigut claus per confirmar les acusacions contra Abuín. 

 

Diana Quer, en una imagen de archivo

Diana Quer, en una imatge d’arxiu | Cedida 

 

Els detalls d’aquest segon intent de rapte d’una jove 

La víctima, una jove de 28 anys, es trobava la nit del 25 de desembre de 2017 en un carrer totalment buit de Boiro enviant missatges amb el seu telèfon. En un moment donat, un home, que conduïa un Alfa Romeo de color gris metal·litzat, la va amenaçar a un «objecte punxant» demanant-li que li donés el mòbil.  

 

Seguidament, la va agafar del braç i després d’un forcejament la va introduir dins del maleter. La jove , que va activar sense voler la gravació de so del seu telèfon, va resistir-se i va cridar demanant ajuda.  

 

Dos joves van sentir els seus crits i van poder salvar-la, però no van poder evitar que l’agressor fugís corrent. El fet que poguessin retenir a la seva memòria la cara i els detalls del cotxe van servir a la Guàrdia Civil per identificar ‘El Chicle’ com l’autor d’aquest intent d’agressió sexual i segrest.  

Últimes notícies

Mazón defén que ningú ha donat més explicacions ni assumit més responsabilitats per la dana

En Les Corts, el president en funcions ha reivindicat que porta un any donant explicacions i que va arribar a dimitir després de la dana del 29 d'octubre de 2024, amb 229 morts. Ha demanat centrar-se en causes i solucions i ha retret la falta d'explicacions del Govern.

L’activitat de Coca-Cola aporta 692 milions a l’economia valenciana i 11.011 ocupacions

Un estudi xifra en 692 milions el valor afegit de l'activitat de Coca-Cola en la Comunitat Valenciana, el 0,47% del PIB en 2024. La companyia sosté 11.011 ocupacions gràcies a la seua cadena de valor i a una planta clau a Quart de Poblet.

PSPV i Compromís han retret a Mazón ‘victimisme’ i haver desatés l’emergència de la DANA

PSPV i Compromís han acusat a Carlos Mazón de presentar-se com a víctima i de no liderar la resposta a la DANA del 29 d'octubre. Han denunciat que no va respondre a preguntes clau i que va incórrer en mentides.

PP i Vox enaltixen que Mazón compareix per la DANA i enlletgixen l’absència del Govern

PP i Vox han subratllat que Carlos Mazón ha donat explicacions en la comissió d'investigació sobre la DANA en Les Corts, mentres el Govern no ha acudit. La sessió ha derivat en retrets per la gestió, les alertes i les obres pendents.

PP i Vox destaquen que Mazón ha comparegut per la DANA i que el Govern no ha donat la cara

PP i Vox han subratllat la compareixença de Carlos Mazón davant la comissió de la DANA i han retret l'absència del Govern. Han posat el focus en les cadires buides i en la gestió de la tragèdia que va deixar 229 morts.

Mor un treballador de 34 anys en un accident laboral a Vilafamés (Castelló)

Un home de 34 anys ha mort després d'un accident laboral en una empresa de Vilafamés. El CICU ha enviat una unitat del SAMU, però no hi ha hagut resposta a les maniobres de reanimació.

Vox dona la benvinguda a la designació de Juanfran Pérez Llorca i l’esquerra ho qualifica de Mazón 2.0

Vox ha donat la benvinguda a l'elecció de Juanfran Pérez Llorca com a candidat del PP per a succeir a Carlos Mazón en la Generalitat. L'oposició ho ha descrit com un 'Mazón 2.0' i ha augurat continuïtat amb Vox.

La vicepresidenta de la Diputació de València ha suspés les ajudes extra a Gandia per insults del PSPV

Natàlia Enguix ha paralitzat les ajudes extraordinàries a Gandia pels atacs de Vicent Mascarell en xarxes. El PSPV titlla la decisió d'amenaça i demana rectificació.