Obert el termini d’admissió dels cicles de Formació Professional fins al 29 de maig

Ejemplo de shortcode con estilo
A més, la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport ha concedit tres nous cicles formatius a centres d'FP del municipi de Sagunt

Els cicles de Formació Professional del municipi ja han obert el procediment d’admissió fins al pròxim 29 de maig. Les persones interessades poden realitzar l’adscripció i matrícula a través de https://portal.edu.gva.es/telematricula/ i obtindre més informació mitjançant la secció del departament d’Educació de la pàgina web de l’Ajuntament de Sagunt.

Els cicles formatius de cada centre es poden consultar en la seua pàgina web: IES Jorge Juan, https://mestreacasa.gva.es/web/iesjorgejuan; IES Camp de Morvedre, https://www.iescamp.es/; IES Eduardo Merello, https://portal.edu.gva.es/iesemerello/es/inicio/; IES Clot del Moro: https://mestreacasa.gva.es/web/4600773600; IES María Moliner, https://portal.edu.gva.es/iesmariamoliner/es/inici/; IES Secció Clot del Moro, https://mestreacasa.gva.es/web/iesjaumesagunt.

Per a este pròxim curs la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha concedit tres nous cicles formatius a centres d’FP del municipi de Sagunt. En concret ha sigut autoritzada la seua implantació en l’actual Institut Jorge Juan, futur CIPFP, per al període escolar 2021-2022.

Els cicles nous oferits són els següents: Cicle formatiu Emergències Sanitàries

(Grau Mitjà amb 2.000 hores de la Família Professional: Sanitat) https://ceice.gva.es/va/web/formacion-profesional/publicador-ciclos/-/asset_publisher/FRACVC0hANWa/content/ciclo-formativo-emergencias-sanitarias;  Cicle formatiu Condicionament físic (Grau Superior 2.000 hores de la Família Professional: Activitats Físiques i Esportives) https://ceice.gva.es/es/web/formacion-profesional/publicador-ciclos/-/asset_publisher/FRACVC0hANWa/content/acondicionamiento-fisico i, finalment, el Cicle formatiu: Comerç internacional plurilingüe reforçat (Grau Superior 2.000 hores de la Família Professional: Comerç i Màrqueting)  https://ceice.gva.es/va/web/formacion-profesional/publicador-ciclos/-/asset_publisher/fracvc0hanwa/content/ciclo-formativo-comercio-internacional-loe-.

El regidor d’Educació de l’Ajuntament de Sagunt, José Manuel Tarazona, ha indicat sobre l’inici d’estos nous cicles formatius que «aquesta setmana és l’admissió en els nostres cicles d’FP. Per això, us recordem que si voleu més informació, teniu a l’abast, la pàgina de la nostra III Fira de la FP que continua oberta perquè pugueu informar-vos, així com també en els mateixos instituts».

D’altra banda, ha assenyalat que «també hem de dir que tindrem nous cicles formatius, en concret tres en l’IES Jorge Juan, que com sabreu serà un dels nostres futurs Centres Integrats de Formació Professional amb l’objectiu de cobrir necessitats laborals i productives de manera efectiva per al desenvolupament socioeconòmic de la nostra comarca, a més de respondre a les necessitats laborals en l’àmbit de la salut, l’esport, el comerç i la logística. Som una Ciutat Educadora». També ha agraït «tot l’esforç de la Conselleria d’Educació per la seua confiança amb Sagunt per a dinamitzar l’FP».

També hi ha habilitada més informació en la web de la III Fira de l’FP de Sagunt: https://firafpsagunt.es/, amb l’objectiu de contribuir a la informació i orientació de l’alumnat i les famílies dels cicles formatius d’FP i ensenyaments de règim especial que es realitzen a Sagunt.

Una altra eina de consulta és https://portal.edu.gva.es/fpvalenciana/ on s’informa què i on es pot estudiar i a quina professió es pot accedir posteriorment amb estos estudis amb moltes possibilitats d’ocupació futura.

D’altra banda, també es pot consultar en els següents enllaços la guia d’orientació educativa Què pots fer després de 4t d’ESO? adaptada al present curs acadèmic, i que té com a finalitat orientar l’alumnat en la presa de decisions sobre l’elecció dels seus futurs itineraris formatius acadèmics o professionals: https://www.sagunto.es/media/je5hoj5m/quadern-orientaci%C3%B3-que-pots-fer-despres-eso-2022.pdf i https://www.sagunto.es/va/ajuntament/arees-i-serveis/cultura-i-educacio/educacio/guies-didactiques/.

Últimes notícies

Recuperats més de 780.000 euros estafats a una multinacional gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha aconseguit bloquejar i recuperar 788.788,26 euros estafats al director financer d’una empresa del grup d’una multinacional, després d’una transferència fraudulenta a un compte bancari austríac. El jutge ha ordenat la devolució íntegra dels fons, mentre continua oberta la investigació sobre un possible grup criminal.

Quatre detinguts per una macroplantació de marihuana amb 4.000 plantes a l’Alt Millars

La Guàrdia Civil de Borriana ha desmantellat dos cultius de marihuana de tipus guerrilla al terme de Cirat, amb més de 4.000 plantes i huit tones de pes total, i ha detingut quatre persones per tràfic de drogues. El valor de la droga al mercat il·lícit s’estima en prop de dos milions d’euros.

Ábalos portarà la seua condemna al Tribunal Constitucional

L exministre José Luis Ábalos ha anunciat que presentarà un recurs d ampara davant el Tribunal Constitucional contra la sentència del Suprem que el condemna a 24 anys i tres mesos de presó pel cas Koldo. El polític sosté que s han vulnerat els seus drets fonamentals, especialment el de la doble instància penal.

El professorat reclama a Educació reprendre ja les negociacions pendents

La Coordinadora d’Assemblees Docents exigix a la Conselleria d’Educació que convoque amb urgència una mesa de negociació amb els sindicats per abordar totes les reivindicacions que van motivar la vaga educativa del mes de maig.

Multa lleu al Levante per llançament de botelles al camp

El Comitè de Disciplina de la RFEF ha imposat una sanció econòmica lleu al Levante per llançaments de botelles i altres objectes al camp durant el tram final del partit contra el Sevilla al Ciutat de València.

S’ajorna fins al 9 de novembre la declaració de tres responsables de la cooperativa de vivendes de Les Naus

La jutgessa ha ajornat fins al 9 de novembre la declaració com a testimonis del president, la vicepresidenta i la secretària del consell rector de la cooperativa de vivendes de Les Naus, en el marc de la causa sobre la parcel·la municipal de la promoció a Alacant.

VDS referma València com a pont tecnològic entre Europa, Llatinoamèrica i els EUA

La novena edició de VDS, amb 12.000 professionals de més de 120 països, reforça València com a encreuament tecnològic entre Europa, Llatinoamèrica i els Estats Units, segons Startup Valencia.

Sis dones referents reben els premis ‘Mujeres tenían que SER’ de Radio Valencia

La SER a València ha distingit sis dones referents en comunicació, ciència, literatura, emprenedoria i esport amb els premis ‘Mujeres tenían que SER’, en una gala a La Rambleta amb unes 700 persones.