10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Obert el termini d’admissió dels cicles de Formació Professional fins al 29 de maig

Els cicles de Formació Professional del municipi ja han obert el procediment d’admissió fins al pròxim 29 de maig. Les persones interessades poden realitzar l’adscripció i matrícula a través de https://portal.edu.gva.es/telematricula/ i obtindre més informació mitjançant la secció del departament d’Educació de la pàgina web de l’Ajuntament de Sagunt.

Els cicles formatius de cada centre es poden consultar en la seua pàgina web: IES Jorge Juan, https://mestreacasa.gva.es/web/iesjorgejuan; IES Camp de Morvedre, https://www.iescamp.es/; IES Eduardo Merello, https://portal.edu.gva.es/iesemerello/es/inicio/; IES Clot del Moro: https://mestreacasa.gva.es/web/4600773600; IES María Moliner, https://portal.edu.gva.es/iesmariamoliner/es/inici/; IES Secció Clot del Moro, https://mestreacasa.gva.es/web/iesjaumesagunt.

Per a este pròxim curs la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha concedit tres nous cicles formatius a centres d’FP del municipi de Sagunt. En concret ha sigut autoritzada la seua implantació en l’actual Institut Jorge Juan, futur CIPFP, per al període escolar 2021-2022.

Els cicles nous oferits són els següents: Cicle formatiu Emergències Sanitàries

(Grau Mitjà amb 2.000 hores de la Família Professional: Sanitat) https://ceice.gva.es/va/web/formacion-profesional/publicador-ciclos/-/asset_publisher/FRACVC0hANWa/content/ciclo-formativo-emergencias-sanitarias;  Cicle formatiu Condicionament físic (Grau Superior 2.000 hores de la Família Professional: Activitats Físiques i Esportives) https://ceice.gva.es/es/web/formacion-profesional/publicador-ciclos/-/asset_publisher/FRACVC0hANWa/content/acondicionamiento-fisico i, finalment, el Cicle formatiu: Comerç internacional plurilingüe reforçat (Grau Superior 2.000 hores de la Família Professional: Comerç i Màrqueting)  https://ceice.gva.es/va/web/formacion-profesional/publicador-ciclos/-/asset_publisher/fracvc0hanwa/content/ciclo-formativo-comercio-internacional-loe-.

El regidor d’Educació de l’Ajuntament de Sagunt, José Manuel Tarazona, ha indicat sobre l’inici d’estos nous cicles formatius que «aquesta setmana és l’admissió en els nostres cicles d’FP. Per això, us recordem que si voleu més informació, teniu a l’abast, la pàgina de la nostra III Fira de la FP que continua oberta perquè pugueu informar-vos, així com també en els mateixos instituts».

D’altra banda, ha assenyalat que «també hem de dir que tindrem nous cicles formatius, en concret tres en l’IES Jorge Juan, que com sabreu serà un dels nostres futurs Centres Integrats de Formació Professional amb l’objectiu de cobrir necessitats laborals i productives de manera efectiva per al desenvolupament socioeconòmic de la nostra comarca, a més de respondre a les necessitats laborals en l’àmbit de la salut, l’esport, el comerç i la logística. Som una Ciutat Educadora». També ha agraït «tot l’esforç de la Conselleria d’Educació per la seua confiança amb Sagunt per a dinamitzar l’FP».

També hi ha habilitada més informació en la web de la III Fira de l’FP de Sagunt: https://firafpsagunt.es/, amb l’objectiu de contribuir a la informació i orientació de l’alumnat i les famílies dels cicles formatius d’FP i ensenyaments de règim especial que es realitzen a Sagunt.

Una altra eina de consulta és https://portal.edu.gva.es/fpvalenciana/ on s’informa què i on es pot estudiar i a quina professió es pot accedir posteriorment amb estos estudis amb moltes possibilitats d’ocupació futura.

D’altra banda, també es pot consultar en els següents enllaços la guia d’orientació educativa Què pots fer després de 4t d’ESO? adaptada al present curs acadèmic, i que té com a finalitat orientar l’alumnat en la presa de decisions sobre l’elecció dels seus futurs itineraris formatius acadèmics o professionals: https://www.sagunto.es/media/je5hoj5m/quadern-orientaci%C3%B3-que-pots-fer-despres-eso-2022.pdf i https://www.sagunto.es/va/ajuntament/arees-i-serveis/cultura-i-educacio/educacio/guies-didactiques/.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els detinguts per matar al seu veí a Benimàmet passaran el dimecres a disposició judicial

La família arrestada per la mort a punyalades d'un veí a Benimàmet passarà previsiblement el dimecres a disposició judicial. El crim va ocórrer el diumenge a la vesprada després de l'alerta d'una veïna al 112.

A presó un home sense antecedents amb 17 quilos de cocaïna en el maleter

Un veí de Múrcia de 44 anys ha ingressat a la presó provisional després de ser detingut a San Isidro amb 15 paquets de cocaïna que sumaven uns 17 quilos. La Guàrdia Civil va intervindre el cotxe i va trobar la droga oculta en bosses en el portaequipajes.

Presó provisional per a tres detinguts després d’un assalt violent a una vivenda a Castelló

Tres hòmens han sigut detinguts a Castelló, Seseña i Madrid per un robatori amb violència a casa habitada comesa en 2025. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Igualtat proposa a Fiscalia i al Poder Judicial reforçar la protecció a les víctimes

Igualtat envia recomanacions a jutges i fiscals per a fer més efectiva la protecció enfront de la violència de gènere, amb més distància d'allunyament i control de l'ús de polseres. El paquet arriba després de deu assassinats en el que va d'any, sis amb denúncies prèvies.

La Comunitat Valenciana va liderar l’ocupació turística al gener amb una alça del 4,1% i 7.825 afiliats més

La Comunitat Valenciana va encapçalar el creixement de l'ocupació turística al gener, amb un 4,1% interanual i 7.825 altes fins a 199.991 afiliats. Va ser el segon major augment absolut.

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.

Investiguen a un motorista per anar a 194 km/h en la CV-30 de València

Un conductor de 31 anys ha sigut investigat després de ser captat a 194 km/h en la CV-30, limitada a 80. S'enfronta a penes de l'article 379.1 del Codi Penal.

Vinya Rock confirma la seua desvinculació de KKR i obri nova etapa

Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.