Advertiment per a persones al·lèrgiques a la soja: presència de soja en galetes procedents d’Espanya

GALETES DE VAINILLA HARIFEN de la marca SANAVI

GALETES DE VAINILLA HARIFEN de la marca SANAVI |

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha tingut coneixement a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Europea (RASFF), d’una notificació d’alerta traslladada per les autoritats sanitàries de França, relativa a la presència de soja no inclosa en l’etiquetatge en galetes de vainilla harifen.

La informació que ací s’inclou és resultant de l’autocontrol de la pròpia empresa, que ha comunicat la incidència a les autoritats competents, en compliment de la legislació i a fi de no posar a la disposició de la població aliments no segurs. L’empresa ha procedit a la retirada del producte del mercat i a la seua recuperació dels consumidors.

 

Dades del producte implicat

 

• Nom del producte (en etiqueta): Galetes de Vainilla Harifen
• Marca/comercial: SANAVI
• Aspecte del producte: Caixa de 200 g que conté 11 subunitats de 3 oblies
• Número de lot: LOT 35L / LOT 29J
• Codi de barres: 8425887005030
• Data de caducitat (LOT 35L ) 30.04.2023 / (LOT 29J ) 28.02.23
• Pes: 200 gr.
• Temperatura: ambient

D’acord amb la informació disponible, la distribució inicial ha sigut a les comunitats autònomes d’Extremadura, Catalunya, Castella-la Manxa, Comunitat Valenciana, Galícia i Aragó i als següents països: França, Alemanya, Grècia, Itàlia, Portugal i Polònia. Continuen les investigacions, i no és descartable que puguen existir redistribucions a altres comunitats autònomes.

Aquesta informació ha sigut traslladada a les autoritats competents de les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI) i als Serveis de la Comissió Europea a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària europea (RASFF), a fi que es verifique la retirada dels productes afectats dels canals de comercialització.

Com a mesura de precaució, es recomana a les persones al·lèrgiques a la soja, que pogueren tindre el producte anteriorment esmentat en les seues llars que s’abstinguen de consumir-lo.

EL CONSUM D’AQUEST PRODUCTE NO COMPORTA CAP RISC PER A la RESTA DE LA POBLACIÓ.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.