9.7 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Advertiment per a persones al·lèrgiques a la soja: presència de soja en galetes procedents d’Espanya

GALETES DE VAINILLA HARIFEN de la marca SANAVI

GALETES DE VAINILLA HARIFEN de la marca SANAVI |

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha tingut coneixement a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Europea (RASFF), d’una notificació d’alerta traslladada per les autoritats sanitàries de França, relativa a la presència de soja no inclosa en l’etiquetatge en galetes de vainilla harifen.

La informació que ací s’inclou és resultant de l’autocontrol de la pròpia empresa, que ha comunicat la incidència a les autoritats competents, en compliment de la legislació i a fi de no posar a la disposició de la població aliments no segurs. L’empresa ha procedit a la retirada del producte del mercat i a la seua recuperació dels consumidors.

 

Dades del producte implicat

 

• Nom del producte (en etiqueta): Galetes de Vainilla Harifen
• Marca/comercial: SANAVI
• Aspecte del producte: Caixa de 200 g que conté 11 subunitats de 3 oblies
• Número de lot: LOT 35L / LOT 29J
• Codi de barres: 8425887005030
• Data de caducitat (LOT 35L ) 30.04.2023 / (LOT 29J ) 28.02.23
• Pes: 200 gr.
• Temperatura: ambient

D’acord amb la informació disponible, la distribució inicial ha sigut a les comunitats autònomes d’Extremadura, Catalunya, Castella-la Manxa, Comunitat Valenciana, Galícia i Aragó i als següents països: França, Alemanya, Grècia, Itàlia, Portugal i Polònia. Continuen les investigacions, i no és descartable que puguen existir redistribucions a altres comunitats autònomes.

Aquesta informació ha sigut traslladada a les autoritats competents de les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI) i als Serveis de la Comissió Europea a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària europea (RASFF), a fi que es verifique la retirada dels productes afectats dels canals de comercialització.

Com a mesura de precaució, es recomana a les persones al·lèrgiques a la soja, que pogueren tindre el producte anteriorment esmentat en les seues llars que s’abstinguen de consumir-lo.

EL CONSUM D’AQUEST PRODUCTE NO COMPORTA CAP RISC PER A la RESTA DE LA POBLACIÓ.

Últimes notícies

La col·lisió de tres camions talla l’AP-7 a Castelló des de la matinada i deixa dos ferits

Un xoc entre tres camions talla l'AP-7 al seu pas per Castelló des de la 1 de la matinada. El trànsit es desvia per la N-340 i hi ha dos ferits.

Pluges i cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana des d’este divendres i durant el cap de setmana

Aemet preveu precipitacions que poden iniciar-se este divendres en el sud, amb pluges persistents el dissabte i generalitzades el diumenge en la Comunitat Valenciana.

Xoc de tres camions talla l’AP-7 a Castelló durant tota la nit

Un accident entre tres camions talla l'AP-7 al seu pas per Castelló des de la matinada i obliga a desviar per la N-340. La V-31 registra 8 km de retencions.

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.