Advertiment per a persones al·lèrgiques a la soja: presència de soja en galetes procedents d’Espanya

GALETES DE VAINILLA HARIFEN de la marca SANAVI

GALETES DE VAINILLA HARIFEN de la marca SANAVI |

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha tingut coneixement a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Europea (RASFF), d’una notificació d’alerta traslladada per les autoritats sanitàries de França, relativa a la presència de soja no inclosa en l’etiquetatge en galetes de vainilla harifen.

La informació que ací s’inclou és resultant de l’autocontrol de la pròpia empresa, que ha comunicat la incidència a les autoritats competents, en compliment de la legislació i a fi de no posar a la disposició de la població aliments no segurs. L’empresa ha procedit a la retirada del producte del mercat i a la seua recuperació dels consumidors.

 

Dades del producte implicat

 

• Nom del producte (en etiqueta): Galetes de Vainilla Harifen
• Marca/comercial: SANAVI
• Aspecte del producte: Caixa de 200 g que conté 11 subunitats de 3 oblies
• Número de lot: LOT 35L / LOT 29J
• Codi de barres: 8425887005030
• Data de caducitat (LOT 35L ) 30.04.2023 / (LOT 29J ) 28.02.23
• Pes: 200 gr.
• Temperatura: ambient

D’acord amb la informació disponible, la distribució inicial ha sigut a les comunitats autònomes d’Extremadura, Catalunya, Castella-la Manxa, Comunitat Valenciana, Galícia i Aragó i als següents països: França, Alemanya, Grècia, Itàlia, Portugal i Polònia. Continuen les investigacions, i no és descartable que puguen existir redistribucions a altres comunitats autònomes.

Aquesta informació ha sigut traslladada a les autoritats competents de les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI) i als Serveis de la Comissió Europea a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària europea (RASFF), a fi que es verifique la retirada dels productes afectats dels canals de comercialització.

Com a mesura de precaució, es recomana a les persones al·lèrgiques a la soja, que pogueren tindre el producte anteriorment esmentat en les seues llars que s’abstinguen de consumir-lo.

EL CONSUM D’AQUEST PRODUCTE NO COMPORTA CAP RISC PER A la RESTA DE LA POBLACIÓ.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.