Afeccions al trànsit per la Clàssica Comunitat Valenciana 1969

Els carrers de València acolliran el diumenge 23 de gener la 38é edició de la “Clàssica Comunitat Valenciana 1969, Gran Premi València”.

La carrera està prevista que circule per València de 15.15 hores a 16.40 hores de la vesprada del diumenge. Els ciclistes eixiran des de la Nucia fins a arribar a la capital del Túria.

L’entrada a la ciutat dels ciclistes es realitzarà per la CV-500, CV-5010, rotonda C/ dels Moreres, Pont dels Drassanes, Enginyer Manuel Soto, Joan Verdeguer, avinguda dels Balears, carrer de Menorca i avinguda de França.

Es mantindrà tancat el trànsit en l’avinguda de França, entre Pintor Maella i plaça d’Europa, entre les 8 i les 19 hores. A més quedarà prohibit estacionar en aquest tram des d’aquest mateix dissabte 22 de gener a partir de les 22.00 hores.

Desviaments de l’EMT

LÍNIA 4

Direcció Natzaret: Des de la Avd. del Port es desvia per J.J. Domine fins a Doctor Lluch on finalitza el seu recorregut.

Direcció Marqués de Sotelo: Des de Doctor Lluch es desvia per Avd. Mediterrani, contínua per Serradora, Eivissa i, a Illes Canàries recupera el seu itinerari habitual.

LÍNIA 14

Direcció Pinedo: Finalitza el seu recorregut a Castellar, des d’on emprén la seua ruta en direcció a
Marqués de Sotelo.

LÍNIA 15

Direcció Pinedo: Finalitza el seu recorregut en la Punta, des d’on represa en direcció a
Porta de la Mar.

LÍNIA 19

Direcció Pl. Ajuntament: Des de C/ Reina es desvia per Avd. Mediterrani, contínua per Serradora, Eivissa i Illes Canàries, per a arribar a Pare Tomás Montañana des d’on recupera el seu itinerari habitual en Avd. França.

Direcció Malva-rosa: En Passeig de l’Albereda es desvia per Pare Tomás Montañana,
i per la Avd. del Port recupera la seua ruta habitual.

LÍNIA 24

Direcció el Palmar: L’autobús de les 15.00 h. realitza la seua eixida a les 17.00. L’autobús de les 16.00 h. realitzarà el seu recorregut habitual.

LÍNIA 25

Direcció Porta de la Mar: l’autobús amb eixida a les 15.30 h. retarda la seua eixida fins que
li siga possible fer-ho.

LÍNIA 30

Direcció Natzaret: Des de la Avd. del Port es desvia per J.J. Domine fins a Doctor
Lluch on finalitza el seu recorregut.

Direcció Hospital Clínic: Des de Doctor Lluch es desvia per Avd. Mediterrani,
contínua per Serradora, Eivissa i, a Illes Canàries recupera el seu itinerari habitual.

LÍNIA 35

Direcció Pere II el Cerimoniós: Finalitza el seu recorregut en la rotonda on
convergeixen la C/ Menorca i Pintor Maella, fent un canvi de sentit per a seguir la seua ruta en direcció a Estació del Nord.

LÍNIA 92

Direcció Pio XII: Des de C/ Reina es desvia per Avd. Mediterrani, contínua per
Serradora i Eivissa, per a recuperar el seu itinerari habitual a Illes Canàries.

LÍNIA 94

Direcció Av. França: Finalitza el seu recorregut en la rotonda on convergeixen la C/
Menorca i Pintor Maella, reprenent la seua ruta en el Passeig de l’Albereda en direcció a
Campanar.

LÍNIA 95

Direcció Marcos Sopena: Finalitza el seu recorregut en la parada 2042 – Professor López
Piñero (parell) – Ciutat de la Justícia, i en la rotonda canvia el sentit de la marxa per a continuar per Professor López Piñero en direcció Av. del Cid.

LÍNIA 99

Direcció Malva-rosa: Des del Pont de l’Assut de l’Or, es desvia pel Passeig de l’Albereda,
contínua per Pare Tomàs de Montañana per a arribar a la Avd. del Port
des d’on recupera la seua ruta en Serradora.

Direcció Palacio de Congressos: Des del carrer Eivissa es desvia per Illes Canàries,
contínua per Pare Tomàs de Montañana, i en la Plaça Europa segueix pel Passeig de l’Albereda, per a recuperar el seu itinerari habitual en el Pont de l’Assut de l’Or.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.