Afeccions al trànsit per la Clàssica Comunitat Valenciana 1969

Ejemplo de shortcode con estilo
Els carrers de València acolliran el diumenge 23 de gener la 38é edició de la «Clàssica Comunitat Valenciana 1969, Gran Premi València». La carrera està prevista que circule per València de 15.15 hores a 16.40 hores de la vesprada del diumenge. Els ciclistes eixiran des de la Nucia fins a arribar a la capital del Túria. L’entrada a la ciutat dels […]

Els carrers de València acolliran el diumenge 23 de gener la 38é edició de la «Clàssica Comunitat Valenciana 1969, Gran Premi València».

La carrera està prevista que circule per València de 15.15 hores a 16.40 hores de la vesprada del diumenge. Els ciclistes eixiran des de la Nucia fins a arribar a la capital del Túria.

L’entrada a la ciutat dels ciclistes es realitzarà per la CV-500, CV-5010, rotonda C/ dels Moreres, Pont dels Drassanes, Enginyer Manuel Soto, Joan Verdeguer, avinguda dels Balears, carrer de Menorca i avinguda de França.

Es mantindrà tancat el trànsit en l’avinguda de França, entre Pintor Maella i plaça d’Europa, entre les 8 i les 19 hores. A més quedarà prohibit estacionar en aquest tram des d’aquest mateix dissabte 22 de gener a partir de les 22.00 hores.

Desviaments de l’EMT

LÍNIA 4

Direcció Natzaret: Des de la Avd. del Port es desvia per J.J. Domine fins a Doctor Lluch on finalitza el seu recorregut.

Direcció Marqués de Sotelo: Des de Doctor Lluch es desvia per Avd. Mediterrani, contínua per Serradora, Eivissa i, a Illes Canàries recupera el seu itinerari habitual.

LÍNIA 14

Direcció Pinedo: Finalitza el seu recorregut a Castellar, des d’on emprén la seua ruta en direcció a
Marqués de Sotelo.

LÍNIA 15

Direcció Pinedo: Finalitza el seu recorregut en la Punta, des d’on represa en direcció a
Porta de la Mar.

LÍNIA 19

Direcció Pl. Ajuntament: Des de C/ Reina es desvia per Avd. Mediterrani, contínua per Serradora, Eivissa i Illes Canàries, per a arribar a Pare Tomás Montañana des d’on recupera el seu itinerari habitual en Avd. França.

Direcció Malva-rosa: En Passeig de l’Albereda es desvia per Pare Tomás Montañana,
i per la Avd. del Port recupera la seua ruta habitual.

LÍNIA 24

Direcció el Palmar: L’autobús de les 15.00 h. realitza la seua eixida a les 17.00. L’autobús de les 16.00 h. realitzarà el seu recorregut habitual.

LÍNIA 25

Direcció Porta de la Mar: l’autobús amb eixida a les 15.30 h. retarda la seua eixida fins que
li siga possible fer-ho.

LÍNIA 30

Direcció Natzaret: Des de la Avd. del Port es desvia per J.J. Domine fins a Doctor
Lluch on finalitza el seu recorregut.

Direcció Hospital Clínic: Des de Doctor Lluch es desvia per Avd. Mediterrani,
contínua per Serradora, Eivissa i, a Illes Canàries recupera el seu itinerari habitual.

LÍNIA 35

Direcció Pere II el Cerimoniós: Finalitza el seu recorregut en la rotonda on
convergeixen la C/ Menorca i Pintor Maella, fent un canvi de sentit per a seguir la seua ruta en direcció a Estació del Nord.

LÍNIA 92

Direcció Pio XII: Des de C/ Reina es desvia per Avd. Mediterrani, contínua per
Serradora i Eivissa, per a recuperar el seu itinerari habitual a Illes Canàries.

LÍNIA 94

Direcció Av. França: Finalitza el seu recorregut en la rotonda on convergeixen la C/
Menorca i Pintor Maella, reprenent la seua ruta en el Passeig de l’Albereda en direcció a
Campanar.

LÍNIA 95

Direcció Marcos Sopena: Finalitza el seu recorregut en la parada 2042 – Professor López
Piñero (parell) – Ciutat de la Justícia, i en la rotonda canvia el sentit de la marxa per a continuar per Professor López Piñero en direcció Av. del Cid.

LÍNIA 99

Direcció Malva-rosa: Des del Pont de l’Assut de l’Or, es desvia pel Passeig de l’Albereda,
contínua per Pare Tomàs de Montañana per a arribar a la Avd. del Port
des d’on recupera la seua ruta en Serradora.

Direcció Palacio de Congressos: Des del carrer Eivissa es desvia per Illes Canàries,
contínua per Pare Tomàs de Montañana, i en la Plaça Europa segueix pel Passeig de l’Albereda, per a recuperar el seu itinerari habitual en el Pont de l’Assut de l’Or.

Últimes notícies

Educació i sindicats tornaran a negociar les plantilles el 10 de novembre

La Conselleria de Educación i els sindicats docents s’han citat el 10 de novembre per a parlar de les plantilles, després d’una reunió sense nous acords.

Els clubs valencians lamenten la mort de Jesús De Miguel

Els clubs valencians han expressat la seua consternació per la mort de Jesús De Miguel, jugador del Tenerife, després de rebre un colp en un partit contra l’Andorra.

El Castelló suspén l’entrenament per la mort de Jesús de Miguel

El Castelló ha cancel·lat la sessió prevista després de la mort de Jesús de Miguel, exjugador del club i futbolista del Tenerife. Cinc antics companys seus continuen en el primer equip.

Jesús de Miguel, una carrera construïda amb constància fins a l’elit

El davanter ha mort després de rebre una forta entrada en el partit del CD Tenerife contra el FC Andorra. Havia arribat al futbol professional amb el CD Castellón, després de molts anys d’ascensos i esforç.

17 detinguts en una operació internacional contra l’explotació sexual de menors

La investigació, iniciada a Saragossa en 2024, ha permés desmantellar una xarxa d’usuaris que intercanviaven i distribuïen material d’abús sexual infantil a través de plataformes digitals.

Catalá demana recuperar la normalitat a la plaça després d’un mes d’acampada

Després d’un mes d’acampada per l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València, l’alcaldessa ha demanat recuperar-ne l’ús habitual. També ha sol·licitat una reunió tècnica amb la Delegación de Gobierno.

Tres membres d’una xarxa de robatoris per encastament, a la presó

La Policia Nacional ha desarticulat una organització especialitzada en robatoris per encastament a la província de València. Tres detinguts han ingressat en presó provisional.

Vaga general i crida a no consumir per reclamar un habitatge digne

Els sindicats i el Sindicat de Llogateres criden a secundar la vaga general de l’11 de novembre i a no consumir. Reclamen un habitatge digne, salaris suficients i servicis públics de qualitat.