Detingut per agressió a conductor d’EMT a València durant trajecte en bus

L’esdeveniment ocorregut el 19 de juliol, va ser avançat pel mitjà Levante-EMV, en el qual un altercat entre un passatger i un conductor d’un autobús de l’EMT va resultar en diverses persones ferides per una sobtada frenada, necessari a causa de l’actitud violenta de l’home que havia intentat usar la passada de transport d’una dona jubilada.

En el dia de hui, la Policia Nacional ha comunicat la detenció de l’agressor, un jove de 27 anys, a qui se li imputen càrrecs per lesions, exercici arbitrari del propi dret, posar en risc la seguretat viària i una estafa menor, per emprar un títol de viatge a nom d’una altra persona, atacar al conductor en moviment i generar una amenaça per a la seguretat viària. Diversos passatgers van requerir atenció mèdica per lesions lleus derivades del brusc frenat, efectuat pel xofer per a evitar col·lisió amb una mitjana d’arbustos en la carretera.

El detingut va expulsar al conductor del bus

Els fets van transcórrer en la vesprada del passat 19 de juliol en un autobús que transitava per l’avinguda de les Corts Valencianes a la ciutat capital. Durant una parada, un individu va pujar a bord usant un bo or registrat a nom d’una anciana. El conductor se’n va adonar i li va indicar que hauria de conservar-lo perquè el recollira més tard la titular en l’oficina central, ja que l’ús era personal. Això va portar a l’usuari a insultar al conductor, creuar la zona de seguretat i la barrera de protecció, per a agredir al xofer mentre el vehicle estava en moviment. Això va forçar al conductor a realitzar una maniobra d’emergència per a evitar un accident, frenant bruscament i llançant a diversos passatgers, incloent-hi una dona que va colpejar el seu cap contra el sòl.

Quan l’autobús es va detindre, el conductor va intentar ajudar als passatgers afectats, eixint de la seua cabina i obrint les portes. Això va ser aprofitat per l’agressor per a colpejar al conductor en el rostre, atordint-lo i llançant-lo a través de la porta davantera cap als arbustos del costat de la carretera, posant en risc la seua vida, ja que un vehicle circulant va passar a escassos centímetres del seu cap.

La situació va atraure a la policia i a serveis mèdics, els qui van assistir al conductor i a tres afectats més, tots amb ferides lleus. Dos d’ells van ser traslladats a l’hospital per a avaluació de les lesions.

Finalment, després d’una sèrie d’investigacions, es va aconseguir la captura del presumpte autor dels incidents, el dia d’ahir, per càrrecs de lesions, exercici arbitrari del propi dret, posar en risc la seguretat viària i una estafa menor.

El detingut, amb historial policial previ, ha sigut presentat davant l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.