Detingut per agressió a conductor d’EMT a València durant trajecte en bus

L’esdeveniment ocorregut el 19 de juliol, va ser avançat pel mitjà Levante-EMV, en el qual un altercat entre un passatger i un conductor d’un autobús de l’EMT va resultar en diverses persones ferides per una sobtada frenada, necessari a causa de l’actitud violenta de l’home que havia intentat usar la passada de transport d’una dona jubilada.

En el dia de hui, la Policia Nacional ha comunicat la detenció de l’agressor, un jove de 27 anys, a qui se li imputen càrrecs per lesions, exercici arbitrari del propi dret, posar en risc la seguretat viària i una estafa menor, per emprar un títol de viatge a nom d’una altra persona, atacar al conductor en moviment i generar una amenaça per a la seguretat viària. Diversos passatgers van requerir atenció mèdica per lesions lleus derivades del brusc frenat, efectuat pel xofer per a evitar col·lisió amb una mitjana d’arbustos en la carretera.

El detingut va expulsar al conductor del bus

Els fets van transcórrer en la vesprada del passat 19 de juliol en un autobús que transitava per l’avinguda de les Corts Valencianes a la ciutat capital. Durant una parada, un individu va pujar a bord usant un bo or registrat a nom d’una anciana. El conductor se’n va adonar i li va indicar que hauria de conservar-lo perquè el recollira més tard la titular en l’oficina central, ja que l’ús era personal. Això va portar a l’usuari a insultar al conductor, creuar la zona de seguretat i la barrera de protecció, per a agredir al xofer mentre el vehicle estava en moviment. Això va forçar al conductor a realitzar una maniobra d’emergència per a evitar un accident, frenant bruscament i llançant a diversos passatgers, incloent-hi una dona que va colpejar el seu cap contra el sòl.

Quan l’autobús es va detindre, el conductor va intentar ajudar als passatgers afectats, eixint de la seua cabina i obrint les portes. Això va ser aprofitat per l’agressor per a colpejar al conductor en el rostre, atordint-lo i llançant-lo a través de la porta davantera cap als arbustos del costat de la carretera, posant en risc la seua vida, ja que un vehicle circulant va passar a escassos centímetres del seu cap.

La situació va atraure a la policia i a serveis mèdics, els qui van assistir al conductor i a tres afectats més, tots amb ferides lleus. Dos d’ells van ser traslladats a l’hospital per a avaluació de les lesions.

Finalment, després d’una sèrie d’investigacions, es va aconseguir la captura del presumpte autor dels incidents, el dia d’ahir, per càrrecs de lesions, exercici arbitrari del propi dret, posar en risc la seguretat viària i una estafa menor.

El detingut, amb historial policial previ, ha sigut presentat davant l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.