Detingut per agressió a conductor d’EMT a València durant trajecte en bus

L’esdeveniment ocorregut el 19 de juliol, va ser avançat pel mitjà Levante-EMV, en el qual un altercat entre un passatger i un conductor d’un autobús de l’EMT va resultar en diverses persones ferides per una sobtada frenada, necessari a causa de l’actitud violenta de l’home que havia intentat usar la passada de transport d’una dona jubilada.

En el dia de hui, la Policia Nacional ha comunicat la detenció de l’agressor, un jove de 27 anys, a qui se li imputen càrrecs per lesions, exercici arbitrari del propi dret, posar en risc la seguretat viària i una estafa menor, per emprar un títol de viatge a nom d’una altra persona, atacar al conductor en moviment i generar una amenaça per a la seguretat viària. Diversos passatgers van requerir atenció mèdica per lesions lleus derivades del brusc frenat, efectuat pel xofer per a evitar col·lisió amb una mitjana d’arbustos en la carretera.

El detingut va expulsar al conductor del bus

Els fets van transcórrer en la vesprada del passat 19 de juliol en un autobús que transitava per l’avinguda de les Corts Valencianes a la ciutat capital. Durant una parada, un individu va pujar a bord usant un bo or registrat a nom d’una anciana. El conductor se’n va adonar i li va indicar que hauria de conservar-lo perquè el recollira més tard la titular en l’oficina central, ja que l’ús era personal. Això va portar a l’usuari a insultar al conductor, creuar la zona de seguretat i la barrera de protecció, per a agredir al xofer mentre el vehicle estava en moviment. Això va forçar al conductor a realitzar una maniobra d’emergència per a evitar un accident, frenant bruscament i llançant a diversos passatgers, incloent-hi una dona que va colpejar el seu cap contra el sòl.

Quan l’autobús es va detindre, el conductor va intentar ajudar als passatgers afectats, eixint de la seua cabina i obrint les portes. Això va ser aprofitat per l’agressor per a colpejar al conductor en el rostre, atordint-lo i llançant-lo a través de la porta davantera cap als arbustos del costat de la carretera, posant en risc la seua vida, ja que un vehicle circulant va passar a escassos centímetres del seu cap.

La situació va atraure a la policia i a serveis mèdics, els qui van assistir al conductor i a tres afectats més, tots amb ferides lleus. Dos d’ells van ser traslladats a l’hospital per a avaluació de les lesions.

Finalment, després d’una sèrie d’investigacions, es va aconseguir la captura del presumpte autor dels incidents, el dia d’ahir, per càrrecs de lesions, exercici arbitrari del propi dret, posar en risc la seguretat viària i una estafa menor.

El detingut, amb historial policial previ, ha sigut presentat davant l’autoritat judicial.

Últimes notícies

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.