Un pare aconsegueix gràcies a TikTok una engrunsadora per a la seua filla en cadira de rodes

Un pare de Tomares (Sevilla) a la fi aconsegueix el seu objectiu. Havia difós un vídeo en TikTok demandant la instal·lació d’una engrunsadora adaptada per als xiquets en cadira de rodes amb necessitats de mobilitat com la seua filla.

 

L’Ajuntament ha fet cas al pare gràcies a la virilització del seu missatge en xarxes socials.

Per fi, María, una xicoteta amb necessitats especials de Tomares, podrà balancejar-se des d’una engrunsadora. El seu pare porta un any intentant que l’Ajuntament instal·lara una engrunsadora adaptat en algun dels 28 parcs infantils del municipi.

 

Ho han aconseguit quasi un any més tard

 

El pare de Tomares avisava en el vídeo de TikTok que estava «indignat«, ja que l’Ajuntament havia promés complir les seues peticions en moltes ocasions i no complia amb la seua paraula.

El passat 28 de desembre, l’Ajuntament comunicava que anava a iniciar d'»immediat» tots els tràmits administratius perquè al començament de 2022 comence la instal·lació en la localitat d’un gronxador adaptat per a cadires de rodes «del qual puguen fer ús tots aquells xiquets de la localitat amb mobilitat reduïda».

L’Ajuntament assegura en un comunicat el següent: «L’Ajuntament de Tomares sempre ha mantingut en ferm el seu compromís d’instal·lar aquesta engrunsadora adaptada per a cadira de rodes, un compromís que es manté i serà realitat molt prompte, perquè els xicotets del municipi amb capacitats diferents puguen gaudir jugant igual que la resta de xiquets».

«Atesa la demanda d’una família, que sol·licita la instal·lació en Tomares d’una engrunsadora adaptada per a cadira de rodes del qual puga fer ús la seua filla, l’Ajuntament iniciarà res més comence el 2022, tots els procediments administratius necessaris per a l’adquisició d’aquesta engrunsadora certificada, així com per a la contractació d’una empresa homologada especialitzada en la instal·lació d’aquest tipus de jocs», afigen.

 

 

Gràcies a tot el suport dels usuaris de la xarxa social, el pare ha volgut donar les gràcies per tots els missatges que ha rebut. «Torne a confiar en la societat«, agraïa el pare que a la fi ha aconseguit el que demanava des de fa quasi un any.

Últimes notícies

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.