10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Un pare aconsegueix gràcies a TikTok una engrunsadora per a la seua filla en cadira de rodes

Un pare de Tomares (Sevilla) a la fi aconsegueix el seu objectiu. Havia difós un vídeo en TikTok demandant la instal·lació d’una engrunsadora adaptada per als xiquets en cadira de rodes amb necessitats de mobilitat com la seua filla.

 

L’Ajuntament ha fet cas al pare gràcies a la virilització del seu missatge en xarxes socials.

Per fi, María, una xicoteta amb necessitats especials de Tomares, podrà balancejar-se des d’una engrunsadora. El seu pare porta un any intentant que l’Ajuntament instal·lara una engrunsadora adaptat en algun dels 28 parcs infantils del municipi.

 

Ho han aconseguit quasi un any més tard

 

El pare de Tomares avisava en el vídeo de TikTok que estava “indignat“, ja que l’Ajuntament havia promés complir les seues peticions en moltes ocasions i no complia amb la seua paraula.

El passat 28 de desembre, l’Ajuntament comunicava que anava a iniciar d'”immediat” tots els tràmits administratius perquè al començament de 2022 comence la instal·lació en la localitat d’un gronxador adaptat per a cadires de rodes “del qual puguen fer ús tots aquells xiquets de la localitat amb mobilitat reduïda”.

L’Ajuntament assegura en un comunicat el següent: “L’Ajuntament de Tomares sempre ha mantingut en ferm el seu compromís d’instal·lar aquesta engrunsadora adaptada per a cadira de rodes, un compromís que es manté i serà realitat molt prompte, perquè els xicotets del municipi amb capacitats diferents puguen gaudir jugant igual que la resta de xiquets”.

“Atesa la demanda d’una família, que sol·licita la instal·lació en Tomares d’una engrunsadora adaptada per a cadira de rodes del qual puga fer ús la seua filla, l’Ajuntament iniciarà res més comence el 2022, tots els procediments administratius necessaris per a l’adquisició d’aquesta engrunsadora certificada, així com per a la contractació d’una empresa homologada especialitzada en la instal·lació d’aquest tipus de jocs”, afigen.

 

 

Gràcies a tot el suport dels usuaris de la xarxa social, el pare ha volgut donar les gràcies per tots els missatges que ha rebut. “Torne a confiar en la societat“, agraïa el pare que a la fi ha aconseguit el que demanava des de fa quasi un any.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.

Investiguen a un motorista per anar a 194 km/h en la CV-30 de València

Un conductor de 31 anys ha sigut investigat després de ser captat a 194 km/h en la CV-30, limitada a 80. S'enfronta a penes de l'article 379.1 del Codi Penal.

Vinya Rock confirma la seua desvinculació de KKR i obri nova etapa

Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.