14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Un pare aconsegueix gràcies a TikTok una engrunsadora per a la seua filla en cadira de rodes

Un pare de Tomares (Sevilla) a la fi aconsegueix el seu objectiu. Havia difós un vídeo en TikTok demandant la instal·lació d’una engrunsadora adaptada per als xiquets en cadira de rodes amb necessitats de mobilitat com la seua filla.

 

L’Ajuntament ha fet cas al pare gràcies a la virilització del seu missatge en xarxes socials.

Per fi, María, una xicoteta amb necessitats especials de Tomares, podrà balancejar-se des d’una engrunsadora. El seu pare porta un any intentant que l’Ajuntament instal·lara una engrunsadora adaptat en algun dels 28 parcs infantils del municipi.

 

Ho han aconseguit quasi un any més tard

 

El pare de Tomares avisava en el vídeo de TikTok que estava “indignat“, ja que l’Ajuntament havia promés complir les seues peticions en moltes ocasions i no complia amb la seua paraula.

El passat 28 de desembre, l’Ajuntament comunicava que anava a iniciar d'”immediat” tots els tràmits administratius perquè al començament de 2022 comence la instal·lació en la localitat d’un gronxador adaptat per a cadires de rodes “del qual puguen fer ús tots aquells xiquets de la localitat amb mobilitat reduïda”.

L’Ajuntament assegura en un comunicat el següent: “L’Ajuntament de Tomares sempre ha mantingut en ferm el seu compromís d’instal·lar aquesta engrunsadora adaptada per a cadira de rodes, un compromís que es manté i serà realitat molt prompte, perquè els xicotets del municipi amb capacitats diferents puguen gaudir jugant igual que la resta de xiquets”.

“Atesa la demanda d’una família, que sol·licita la instal·lació en Tomares d’una engrunsadora adaptada per a cadira de rodes del qual puga fer ús la seua filla, l’Ajuntament iniciarà res més comence el 2022, tots els procediments administratius necessaris per a l’adquisició d’aquesta engrunsadora certificada, així com per a la contractació d’una empresa homologada especialitzada en la instal·lació d’aquest tipus de jocs”, afigen.

 

 

Gràcies a tot el suport dels usuaris de la xarxa social, el pare ha volgut donar les gràcies per tots els missatges que ha rebut. “Torne a confiar en la societat“, agraïa el pare que a la fi ha aconseguit el que demanava des de fa quasi un any.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.