Un pare aconsegueix gràcies a TikTok una engrunsadora per a la seua filla en cadira de rodes

Un pare de Tomares (Sevilla) a la fi aconsegueix el seu objectiu. Havia difós un vídeo en TikTok demandant la instal·lació d’una engrunsadora adaptada per als xiquets en cadira de rodes amb necessitats de mobilitat com la seua filla.

 

L’Ajuntament ha fet cas al pare gràcies a la virilització del seu missatge en xarxes socials.

Per fi, María, una xicoteta amb necessitats especials de Tomares, podrà balancejar-se des d’una engrunsadora. El seu pare porta un any intentant que l’Ajuntament instal·lara una engrunsadora adaptat en algun dels 28 parcs infantils del municipi.

 

Ho han aconseguit quasi un any més tard

 

El pare de Tomares avisava en el vídeo de TikTok que estava «indignat«, ja que l’Ajuntament havia promés complir les seues peticions en moltes ocasions i no complia amb la seua paraula.

El passat 28 de desembre, l’Ajuntament comunicava que anava a iniciar d'»immediat» tots els tràmits administratius perquè al començament de 2022 comence la instal·lació en la localitat d’un gronxador adaptat per a cadires de rodes «del qual puguen fer ús tots aquells xiquets de la localitat amb mobilitat reduïda».

L’Ajuntament assegura en un comunicat el següent: «L’Ajuntament de Tomares sempre ha mantingut en ferm el seu compromís d’instal·lar aquesta engrunsadora adaptada per a cadira de rodes, un compromís que es manté i serà realitat molt prompte, perquè els xicotets del municipi amb capacitats diferents puguen gaudir jugant igual que la resta de xiquets».

«Atesa la demanda d’una família, que sol·licita la instal·lació en Tomares d’una engrunsadora adaptada per a cadira de rodes del qual puga fer ús la seua filla, l’Ajuntament iniciarà res més comence el 2022, tots els procediments administratius necessaris per a l’adquisició d’aquesta engrunsadora certificada, així com per a la contractació d’una empresa homologada especialitzada en la instal·lació d’aquest tipus de jocs», afigen.

 

 

Gràcies a tot el suport dels usuaris de la xarxa social, el pare ha volgut donar les gràcies per tots els missatges que ha rebut. «Torne a confiar en la societat«, agraïa el pare que a la fi ha aconseguit el que demanava des de fa quasi un any.

Últimes notícies

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.