20.9 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Confirmen un nou cas de coronavirus en la presó de Fontacalent

 

Actualització 19/10/2020 a les 12.35 hores. La presó alacantina de Fontcalent ha detectat un nou positiu per Covid-19, asimptomàtic, que s’ha quedat en aïllament sanitari, segons han informat a Europa Press fonts d’Institucions Penitenciàries.

 

Es tracta d’un intern que, tal com ha assenyalat Acaip-UGT en un comunicat, provenia del Centre Penitenciari d’Albolote (Granada), qui va ser traslladat la setmana passada al Centre Penitenciari d’Alacant Compliment.

 

El pres, en el trasllat, en baixar del furgó de la Guàrdia Civil va manifestar presentar símptomes compatibles amb el Covid-19, pel que se li va aïllar en el departament destinat a quarantena i se li va practicar una PCR que va donar un resultat positiu.

 

Com a mesura preventiva, la direcció del centre ha disposat la realització de PCR als interns que formen el seu grup de quarantena i s’ha posat en contacte amb els funcionaris que han pogut tindre un major contacte amb este intern, ha assenyalat el sindicat.

 

Aïllats 26 interns de la presó de Fontcalent després de confirmar-se 4 positius

Un total de 26 interns que es trobaven en l’àrea d’Infermeria del centre penitenciari de Fontcalent, de la ciutat d’Alacant, han sigut aïllats de tots els seus companys després de donar positiu del Covid-19 quatre reclusos d’eixa mateixa àrea.

 

Fonts d’Institucions Penitenciàries han informat a Efe que esta situació es produïx a causa de què el passat cap de setmana un treballador sanitari de la mateixa Infermeria donara positiu de coronavirus, pel que s’estan fent test PCR a tots els interns.

Últimes notícies

Els preus van pujar un 0,6% a l’octubre en la Comunitat Valenciana i l’IPC anual es va situar en el 3,5%

La Comunitat Valenciana va registrar a l'octubre una pujada mensual de preus del 0,6%, per davall del 0,7% nacional, i va elevar la seua taxa anual al 3,5%, superior al 3,1% estatal.

La Coordinadora de ONGD alerta: la Comunitat ha destinat només el 0,2% a cooperació en 2025

La Coordinadora Valenciana de ONGD ha alertat que la Generalitat ha destinat en 2025 només el 0,2% del pressupost a cooperació. L'informe reflectix una retallada del 5% després d'una dècada sense baixades i una aportació mitjana de 12,72 euros per persona.

L’Enforne EÓ mesura la seua millora amb Roi Sánchez en la difícil pista del Granollers

L'Enforne EÓ Alacant visita al Fraikin Granollers el dissabte a les 19.00 amb la missió d'afermar l'impuls reeixit en el debut de Roi Sánchez. Després de tallar cinc derrotes, l'equip busca puntuar en una de les pistes més exigents de la ASOBAL.

Prop de 2.000 agents de la Guàrdia Civil conformen el dispositiu del Gran Premi de Cheste

L'operatiu es desplega de divendres a diumenge en el Circuit Ricardo Tormo amb tasques de seguretat, trànsit i prevenció. Hi haurà dron, tres helicòpters, rutes alternatives de la DGT i reforç de trens després de la reobertura parcial de la C-3.

Alex Escrig sorprén amb el millor temps i descol·loca als favorits en Moto2 a Cheste

Alex Escrig ha liderat la primera sessió lliure de Moto2 a Cheste amb un 1.33.050 després d'una tanda alterada per una bandera roja en la corba sis. Huertas es va lesionar i és baixa; González, Dixon i Moreira es van alternar al capdavant abans del colp final del valencià.

Air Nostrum reforça la connectivitat este Nadal amb més places a Balears

Air Nostrum ha anunciat més capacitat per a la campanya de Nadal 2025, amb focus en les rutes entre la península i Balears. També hi haurà reforços a Canàries, Melilla i la connexió amb Estrasburg.

La Generalitat inicia la reparació de la CV-4126 a Alfafar després de la dana

La Generalitat, a petició de l'Ajuntament d'Alfafar, ha arrancat la rehabilitació de la CV-4126, deteriorada pels treballs de postemergència després de la dana. L'obra, amb 500.000 euros, s'emmarca en el Pla Endavant.

Miguel Ángel Corona va deixar el València: cinc anys, tres càrrecs i un balanç de vendes i eixides polèmiques

L'eixida de Miguel Ángel Corona es va tancar per mutu acord després de rebre una oferta d'un altre club i en plena reestructuració de l'àrea esportiva. En cinc anys va assumir tres càrrecs, va apostar per fitxatges de baix cost i va conviure amb nombroses vendes que van reduir el valor de la plantilla.