Mastodon
27.6 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

L’Ajuntament d’Alacant obri un expedient informatiu a un policia local per negar-se a portar la mascareta

 

L’Ajuntament d’Alacant ha obert un expedient informatiu a un agent de la Policia Local del torn de nit per negar-se a portar mascareta durant la seua jornada laboral. La Prefectura de Servei, juntament amb la Regidoria de Recursos Humans, va fer un informe exposant els fets en el que es manifestava la negativa de l’efectiu a portar la protecció sanitària obligatòria.

 

Per això, l’Ajuntament ha decidit obrir un expedient informatiu d’esbrinament dels fets per a la seua investigació, cosa que pot derivar en la incoació d’un expedient sancionador cap a l’agent, segons han confirmat fonts municipals a Europa Press.

 

De la mateixa manera, en el cas que l’expedient informatiu no prospere, l’Ajuntament proposarà l’obertura, en el seu cas, d’un expedient disciplinari cap a l’agent per tals fets.

 

Segons les mateixes fonts, el policia també ha participat de manera activa en una manifestació negacionista que va tindre lloc dissabte passat en la capital i ha publicat en xarxes socials, de manera reiterada, vídeos negant l’existència d’una pandèmia. No obstant això, en este cas s’entén que és una activitat personal diferenciada de la laboral.

Últimes notícies

Puja la demanda de lloguer d’habitacions a València entre treballadors desplaçats

L'encariment del lloguer de pis complet, entorn de 1.000 euros al mes, espenta a més persones a compartir vivenda. El perfil passa d'estudiants a treballadors, fins i tot parelles, amb preus per habitació entre 350 i 500 euros.

El sospitós del tiroteig d’Alfafar s’entrega a la Guàrdia Civil a València

L'home buscat pel tiroteig de l'1 de setembre a Alfafar es va presentar a les 9.00 en la Comandància de la Guàrdia Civil de València. Declara davant els agents i podria passar a disposició judicial el dimarts.

Acció Cultural demana a la jutgessa els vídeos del Cecopi gravats per la Generalitat

L'acusació popular sol·licita que l'Agència Valenciana de Seguretat i Emergències entregue les gravacions realitzades dins de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. La petició es recolza en un vídeo emés per rTVE on s'aprecia a un càmera amb jupetí d'Emergències i arriba després del requeriment de la jutgessa a rTVE i l'absència d'actes oficials.

El Barcelona torna a arrasar: Corberán encaixa un altre 6-0 i un 18-1 acumulat

El València va caure 6-0 en el Johan Cruyff i engrandix un patró que ja suma 18-1 en tres xocs davant el Barcelona de Flic. Corberán assumix errors i busca reacció.

Desarticulen un laboratori de cocaïna i dos punts de venda a Silla i Picassent

La Guàrdia Civil desmantella un laboratori d'adulteració de cocaïna i dos punts de venda a Silla i Picassent. Hi ha set detinguts i es confisquen 1.900 grams, 4.000 euros i un vehicle.

La Fiscalia demana 2 anys i mig de presó per a un camioner per quedar-se amb 12,5 tones de xocolate

Un camioner serà jutjat acusat de desviar 12.500 quilos de xocolates valorats en més de 113.000 euros quan els traslladava de Saragossa a Elx. La Fiscalia demana 2,5 anys de presó per a ell i 18 mesos per al comprador per receptació.

Mor un vianant atropellat de matinada en la carretera de l’aeroport d’Alacant

Un home va morir després de ser atropellat sobre les 00.30 en la carretera de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández. Els equips del SAMU i del SVB sol van poder certificar la defunció.

Detingut per comprar un cotxe amb un préstec a nom alié després d’obrir sis comptes bancaris

Un home de 43 anys ha sigut arrestat per adquirir un cotxe amb un préstec de 27.900 euros a nom d'una altra persona després d'obrir-li sis comptes. Se li vincula amb estafes i usurpacions d'identitat a Alacant, Barcelona, Madrid i Sevilla.