18.8 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Alba Carrillo, en problemes després d’eixir a la llum un fosc assumpte familiar

 

Des de ‘Sálvame’ han advertit a Alba Carrillo durant tota la vesprada d’un secret de la seua família que anava a eixir a la llum i que anava a fer molt de mal a la seua imatge i a la de la seua mare Lucía Pariente.

I encara que al principi els col·laboradors es pensaven que es tractava d’una cosa relacionada amb la seua parella Santi Burgoa, la veritat és que finalment el protagonista era, ni més ni menys, que el seu pare Carlos. Alguna cosa que no li ha fet gens de gràcia, ja que es tracta d’una persona anònima que mai ha eixit en els mitjans.

Ha sigut una suposada amiga del seu pare, de manera anònima i sense donar la cara en televisió, la que ha posat sobre la taula la mala relació que tenen amb ell tant ella com la seua mare, que porta casada amb ell 35 anys.

Alguna cosa que ha provocat que la col·laboradora traguera foc pels queixals en directe i li diguera a eixa senyora que donara la cara i que no s’amagara si realment estava dient la veritat i no estiguera mentint, alguna cosa que ha volgut deixar clar Alba, que ha eixit ràpidament en defensa pròpia, de la seua mare i del seu pare.

La relació d’Alba Carrillo amb el seu pare, qüestionada

 

L’amiga del pare d’Alba Carrillo ha qualificat el seu tracte i el de la seua mare Lucía Pariente cap a ell com a “humiliant i vexatori”, alguna cosa que ha molestat molt a la col·laboradora, que s’ha enfadat assegurant que això és totalment fals.

“La veritat que estem al·lucinats i molt enfadats pels menyspreus constants que rep tant per part d’una com per part de l’altra”, ha afegit esta testimoni, que pel que sembla està disposada a donar la cara pròximament i comptar tota la veritat sobre Alba i Lucía.

“No li volen, li tenen abandonat. És horrorós, són moltes vegades les vegades que s’ha quedat feta pols. Si Carlos parlara de les coses que sap d’Alba i la seua relació amb Santi… les coses anaven a canviar”, ha dit referint-se a la seua relació amb el periodista Santi Burgoa, del qual Alba no ha volgut parlar, ja que prefereix que no se’l nomene en televisió.

“Som moltíssims els que hem de consolar-ho i com ell no fa el pas, ací estic jo per a desmuntar a estes dos senyores”, ha conclòs esta suposada amiga de Carlos Carrillo.

 

La resposta d’Alba Carrillo a la “amiga” del seu pare

 

No és la primera vegada que la model s’enfronta a les acusacions que ofereix un tracte humiliant i denigrant al seu pare. No obstant això, en esta ocasió s’ha mostrat molt categòrica en la seua resposta.

Assegura que el seu pare viu feliç i amb molta tranquil·litat. Segons les seues paraules, “l’humor que ells tenen a casa és un que poques persones entenen”. De fet, va afirmar que quan la seua mare parla en eixos termes al seu pare, este s’ho passa en gran i contínua amb les bromes.

“Ja els agradaria a molts tindre la relació d’amor que tenen els meus pares” ha defensat taxativa. Així mateix, ha volgut deixar clar el suport que rep per part d’ell en la cura del seu fill. “Som un equip els quatre, m’ajuden moltíssim amb el meu fill i jo tinc molta sort” segons recull Informalia.

Va voler deixar clar que el seu pare era una persona molt reservada i tímida, per la qual cosa ha decidit no aparéixer en televisió ni convertir-se en un personatge públic. A més, assegura que este està encantat amb la participació de la seua mare en el nou concurs de Telecinco.

A més, la col·laboradora no ha dubtat a dir-li sense tallar-se ni un pèl: “et vas a la merda amb barca, guapi”. I ha afegit: “si tens ous, ixes i ensenyes la cara”.

Sense reconéixer la seua silueta en cap moment i assegurant que en cap concepte es tracta d’una amiga del seu pare perquè els amics del seu pare també són els seus amics i els coneix des que era xicoteta, ha volgut deixar clar que la seua relació amb el seu pare i la de la seua mare amb ell és meravellosa i que són molt felices junts.

“El nostre humor no s’entén, ells s’ho passen pipa. És súper carinyos i familiar. Ara està cuidant de la meua àvia que està molt major”, ha dit parlant meravelles sobre el seu pare, al qual té molt afecte i del qual no li agrada que es parle, i molt menys per a mal.

Sense cap dubte, Alba Carrillo s’ha mostrat més categòric i ha mostrat, una vegada més, el seu costat més fosc. Ha deixat latent que es defensarà sense importar les formes i les conseqüències dels qui la titllen de mala persona.

Últimes notícies

El València Basket i Tanaya Atkinson rescindixen el seu contracte temporal

L'exterior estatunidenc i el club han acordat posar fi abans d'hora al vincle que expirava el 30 de novembre. Va firmar al juny per a cobrir l'absència de Leo Fiebich.

Álvaro Rodríguez reivindica l’arrancada de l’Elx: ‘Tots hauríem firmat tindre els punts que tenim ara’

El davanter no es va mostrar preocupat per la ratxa sense victòries i va valorar els 15 punts reeixits en 12 jornades. El seu primer gol de la temporada reforça la seua confiança abans de l'aturada.

El Teatre Arniches oferix sis espectacles de la Mostra d’Autors Contemporanis

El Teatre Arniches del IVC torna a ser seu de la Mostra de Teatre Espanyol d'Autors Contemporanis i programa sis funcions fins al 16 de novembre. L'oferta combina comèdia, sàtira i estrenes amb sessions a les 21.30 i un tancament dominical a les 19.00.

Ivace+i finança una nova línia de cosmètica amb tecnologia tèxtil i biopolímers

La Conselleria d'Innovació finança, a través de Ivace+i, una línia de cosmètica basada en biopolímers que aplica electrohilado i meltblown per a estabilitzar actius. El projecte 'PROVECTUS+' reunix a Nonwovens Ibèrica, Bioinicia, Germaine de Capuccini i Brevia, amb suport de AITEX i fons FEDER 2021-2027.

La Comunitat Valenciana, entre les primeres amb protocol per a gestionar colònies felines

La Vicepresidència segona ha aprovat un protocol marc per a la gestió de colònies felines que servirà de guia als ajuntaments i harmonitza criteris en tota la Comunitat. La mesura s'alinea amb la llei estatal de benestar animal i prioritza el mètode CER per a controlar la població i millorar la convivència.

El IVC llança una programació didàctica de cinema per a escoles afectades per la dana

El IVC presenta una programació especial de la Filmoteca Valenciana per als centres afectats per la dana, amb sessions gratuïtes i transport opcional en Cinesa Bonaire. El calendari, entre novembre i desembre, abasta títols per a Primària, Secundària i Batxillerat.

Multinacionals que impulsen l’economia local amb ocupació, PIB i cultura empresarial

La implantació de multinacionals no sols suma ocupació i PIB: també arrossega proveïdors, eleva la capacitació i consolida una visió a llarg termini. Exemples en la Comunitat Valenciana mostren eixe impacte.

Vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l’interior i litoral nord de Castelló este dissabte

L'interior i el litoral nord de Castelló registraran ratxes molt fortes de nord-oest. El terç nord començarà el dia nuvolós amb ruixats que remetran al matí.