Alfafar prepara una nova edició de la Ruta de la tapa

Ejemplo de shortcode con estilo
El consistori ha obert el termini de sol·licitud per als establiments que desitgen participar en la tercera edició que es realitzarà del 16 de setembre al 16 d'octubre

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’àrea de Comerç, està treballant en el desenvolupament de la tercera edició de la Ruta de la tapa d’Alfafar.

Els establiments d’Alfafar que desitgen formar part de la iniciativa hauran d’inscriure’s a través de la Seu Electrònica fins al pròxim 31 de juliol. Tota la informació de la convocatòria pot consultar-se en el Tauló Ciutadà de la web de l’ajuntament.

L’edició de 2022 d’aquesta activitat es realitzarà del 16 de setembre al 16 d’octubre. Entre els establiments participants es realitzarà un concurs perquè les persones consumidores voten a la millor tapa.
A més, s’organitzarà un sorteig d’un sopar en l’establiment guanyador.

Per a poder optar al concurs, les persones participants hauran de visitar tots els establiments adherits a la promoció i segellar el ‘passaport del tapeo’, que es podrà adquirir en qualsevol dels comerços participants.

Amb aquesta acció, l’Ajuntament d’Alfafar busca promocionar i dinamitzar l’activitat de restauració del municipi i visibilitzar el sector de l’hostaleria a Alfafar.

Últimes notícies

Rescatades dos pateres amb 18 migrants en aigües d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat este cap de setmana 18 migrants d’origen algerià en dues pateres a Alacant, quatre d’ells presumptament menors, després d’una travessia de quinze dies.

La jueza de la DANA ordena destruir les mostres d’ADN dels cadàvers identificats

La jutgessa que investiga la DANA de 2024 a Catarroja ha ordenat destruir les mostres d’ADN usades per identificar les 233 víctimes de la província de València, una vegada confirmades totes les identitats.

Una dona de 33 anys queda hospitalitzada per una ganivetada a Benicarló

Una dona de 33 anys ha resultat ferida per arma blanca a Benicarló i està ingressada amb pronòstic reservat, mentres la policia busca el presumpte agressor.

Tres morts, 145 municipis confinats i desenes de rescats per les pluges torrencials

L’episodi de fortes pluges a la Comunitat Valenciana ha deixat tres víctimes mortals, ha obligat a confinar fins a 145 municipis i ha provocat nombrosos rescats i greus incidències, sobretot a la Safor i la Marina Alta.

L’alcaldessa de Catarroja critica que l’Es-Alert no va servir durant la dana de 2024

Lorena Silvent ha explicat davant la jutgessa que els avisos Es-Alert van arribar amb el municipi ja inundat i sense informació oficial prèvia, mentres els veïns improvisaven rescats.

Sanitat munta un dispositiu al pavelló d’Oliva per a la gent rescatada per la pluja

La Conselleria de Sanitat ha habilitat el pavelló polivalent d’Oliva com a punt d’atenció sanitària per a les persones rescatades per les fortes pluges a la Safor, amb personal mèdic i recursos d’emergències especialitzats.

El Suprem obliga Escal a tornar 209,7 milions pel magatzem Castor

El Tribunal Suprem ha confirmat que Escal Underground ha de reintegrar 209,7 milions d’euros vinculats al magatzem submarí de gas Castor, davant les costes de Castelló, després que el Constitucional anul·là el decret llei que reconeixia una inversió d’1.350,7 milions.

Mor d’un infart un home en un càmping d’Oliva després de les inundacions de la DANA Adam

Un home de 64 anys ha mort d’un infart en un càmping d’Oliva greument inundat per la DANA Adam, que ha deixat ja tres víctimes mortals a la província de València.