Alfafar reparteix més de 300 bons d’ADN caní

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Sanitat, ha repartit un total de 323 bons d’ADN caní, de 450 que hi havia disponibles. Amb aquests vals, les persones propietàries de gossos poden sol·licitar les proves genètiques de les seues mascotes de manera gratuïta per a inscriure-us en el cens municipal.

Des que es va iniciar la campanya a principis del mes d’octubre ja s’han canviat un total de 109 bons. Durant aquestes setmanes la ciutadania ha pogut usar els xecs per a realitzar les proves d’ADN en les clíniques veterinàries adherides: Alfafar Veterinària i Clínica Veterinària Vet Family Alfafar.

Les persones propietàries de gossos a Alfafar poden sol·licitar un dels 127 bons que queden disponibles fins al 30 de desembre. Després d’aquesta data, el procediment de registre de l’ADN de la mascota en les clíniques tindran un cost monetari.

Una vegada realitzades les proves, amb la informació extreta s’elaborarà un cens d’ADN caní. D’aquesta manera es genera un patró genètic de les mascotes del municipi per al seu registre.

Les proves genètiques i la inscripció en el cens també permetran facilitar tasques de localització i identificació si l’animal es perd. A més, amb aquesta mesura s’afavoreix el correcte manteniment del municipi. El padró permetrà identificar a la persona propietària que ha incomplit l’obligació de recollida d’excrements en la via pública.

Les persones que vulguen obtindre el bo d’ADN hauran de realitzar la sol·licitud a través de la Seu Electrònica d’Alfafar. En un termini màxim de 10 dies rebran el document en format PDF, que podran canviar en clíniques veterinàries.

Amb la iniciativa del padró d’ADN caní, l’Ajuntament d’Alfafar continua apostant per una bona salut pública en el municipi, afavorint el benestar de persones i animals.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.