Alfafar desenvolupa un nou taller d’ocupació per a dones

Ejemplo de shortcode con estilo
Aquest taller d'ocupació, que començarà el 22 de desembre, es denomina “Nous horitzons”, amb un pressupost total de 251.354,40 euros.


L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), ha obtingut una subvenció per a desenvolupar un nou programa mixt d’ocupació i formació. Aquest taller específic per a dones, que començarà el 22 de desembre, es denomina “Nous horitzons”.

Per a dur a terme aquest programa, que es realitzarà durant el curs 2022- 2023, s’ha concedit un pressupost total de 251.354,40 euros. Amb aquesta inversió es contractarà 10 alumnes treballadores per a formació i realització de treballs en diferents àrees municipals. Aquesta quantia també contempla la contractació de personal docent.

Per a aquest curs s’ha efectuat un itinerari formatiu per a l’obtenció dels certificats de professionalitat de nivell 2 i 3: Activitats de gestió administrativa, i Gestió comptable i gestió administrativa per a auditoria.

El programa de Tallers d’ocupació té com a fi incrementar l’ocupabilitat de les persones sense ús de més de 18 anys, facilitant la seua inserció laboral.

A l’ésser un programa mixt d’ocupació i formació, es combinaran sessions formatives amb la realització d’obres o la prestació de serveis d’utilitat pública o interés social a l’ajuntament.

Totes les alumnes que vulguen accedir a aquest taller han de complir una sèrie de requisits: estar inscrites en la seua oficina d’ocupació com a persona desocupada, ser demandant d’ocupació en LABORA i ser demandant en els tallers d’ocupació.

Respecte a formació, haurà d’acreditar-se comptar amb alguna de les següents titulacions: Educació Secundària Obligatòria (ESO); Certificat de professionalitat nivell 1 o 2; haver complit els requisits acadèmics d’accés als cicles formatius de grau mitjà o haver superat les proves d’accés regulades per les administracions educatives, o bé tindre superada la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 o de 45 anys.

La selecció de l’alumnat del curs es realitzarà segons les bases que es poden consultar en la web de LABORA. També es podrà consultar en el seu portal en línia tots els processos i requisits del tràmit.

Amb la seua aposta pel desenvolupament d’aquesta mena de projectes, l’Ajuntament d’Alfafar continua apostant per la formació professional com a principal garantia per a la millora de l’ocupabilitat de les persones.

Últimes notícies

Cinc detinguts a València en una xarxa de tràfic de haixix

La Policia Nacional ha detingut cinc persones a València en una operació contra una xarxa de tràfic de haixix. La investigació suma 87 arrestats i 10,8 tones de droga intervingudes.

La Comunitat Valenciana suma 31.000 persones a l’atur en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha registrat 31.000 persones aturades més en el tercer trimestre de 2026. L’ocupació també ha crescut, amb 8.500 persones ocupades més.

José Luis Aguirre serà el número dos del PP al Senat per València

José Luis Aguirre ocuparà el segon lloc de la llista del PP al Senat per València el 29 de novembre, després de Susana Camarero.

València tindrà màximes més altes este dimarts i núvols al final del dia

La Comunitat Valenciana tindrà cel poc nuvolós este dimarts i un lleuger ascens de les màximes a València. Dimecres s’esperen ruixats ocasionals al sud.

Mor un camioner en l’incendi del tràiler a l’A-33, a Villena

Un camioner ha mort després que el seu tràiler bolcara i s’incendiara a l’A-33, a Villena. El sinistre ha tallat la carretera i ha provocat retencions.

Peter Gabriel posa un quadre de Genovés en la portada del seu nou senzill

El músic britànic ha triat ‘Bloques’, de Juan Genovés, per a il·lustrar ‘Who are we talking to?’, el seu nou senzill.

Rescaten un gos encallat al Ponoig després de seguir unes cabres

Els bombers han rescatat un gos al Ponoig, a Polop de la Marina, després que seguira unes cabres en un tram ascendent. L’animal ha tornat sa i estalvi amb el seu propietari.

Sindicats docents es tanquen a Educació per a reprendre les negociacions

STEPV, CCOO i UGT s’han tancat en la Conselleria d’Educació per a reclamar una data i el calendari de negociació dels temes pendents de la vaga indefinida.