Alfafar desenvolupa un nou taller d’ocupació per a dones

Ejemplo de shortcode con estilo
Aquest taller d'ocupació, que començarà el 22 de desembre, es denomina “Nous horitzons”, amb un pressupost total de 251.354,40 euros.


L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), ha obtingut una subvenció per a desenvolupar un nou programa mixt d’ocupació i formació. Aquest taller específic per a dones, que començarà el 22 de desembre, es denomina “Nous horitzons”.

Per a dur a terme aquest programa, que es realitzarà durant el curs 2022- 2023, s’ha concedit un pressupost total de 251.354,40 euros. Amb aquesta inversió es contractarà 10 alumnes treballadores per a formació i realització de treballs en diferents àrees municipals. Aquesta quantia també contempla la contractació de personal docent.

Per a aquest curs s’ha efectuat un itinerari formatiu per a l’obtenció dels certificats de professionalitat de nivell 2 i 3: Activitats de gestió administrativa, i Gestió comptable i gestió administrativa per a auditoria.

El programa de Tallers d’ocupació té com a fi incrementar l’ocupabilitat de les persones sense ús de més de 18 anys, facilitant la seua inserció laboral.

A l’ésser un programa mixt d’ocupació i formació, es combinaran sessions formatives amb la realització d’obres o la prestació de serveis d’utilitat pública o interés social a l’ajuntament.

Totes les alumnes que vulguen accedir a aquest taller han de complir una sèrie de requisits: estar inscrites en la seua oficina d’ocupació com a persona desocupada, ser demandant d’ocupació en LABORA i ser demandant en els tallers d’ocupació.

Respecte a formació, haurà d’acreditar-se comptar amb alguna de les següents titulacions: Educació Secundària Obligatòria (ESO); Certificat de professionalitat nivell 1 o 2; haver complit els requisits acadèmics d’accés als cicles formatius de grau mitjà o haver superat les proves d’accés regulades per les administracions educatives, o bé tindre superada la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 o de 45 anys.

La selecció de l’alumnat del curs es realitzarà segons les bases que es poden consultar en la web de LABORA. També es podrà consultar en el seu portal en línia tots els processos i requisits del tràmit.

Amb la seua aposta pel desenvolupament d’aquesta mena de projectes, l’Ajuntament d’Alfafar continua apostant per la formació professional com a principal garantia per a la millora de l’ocupabilitat de les persones.

Últimes notícies

La incidència de la grip es quadruplica en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència de la grip ha pujat un 300 % en una setmana i arriba a 28,2 casos per cada 100.000 persones en la Comunitat Valenciana.

Demanen 4 anys i 10 mesos per maltractar la parella i colpejar els gats

La Fiscalia d’Alacant reclama quatre anys i deu mesos de presó per a un home acusat de maltractar la parella, incomplir una prohibició d’acostament i colpejar els gats de casa.

Cinc quilòmetres de retenció per un accident múltiple a Museros

Una col·lisió múltiple en l’A-7 a Museros genera cinc quilòmetres de retenció cap a Alacant. No hi ha hagut víctimes i només s’han produït danys materials.

El sud d’Alacant espera ruixats forts i pugen les màximes

El litoral sud d’Alacant pot registrar ruixats amb tronades localment fortes este dijous. Les màximes pujaran, sobretot al sud interior de València.

La TDT canvia i açò és el que has de fer amb el televisor

La reorganització del 5 de novembre incorpora noves emissions i requerix una cerca de canals a partir de les huit del matí

El torró de Xixona reivindica nous usos a Brussel·les

Una delegació de Xixona ha portat al Parlamento Europeo receptes amb torró i xocolate per a mostrar que poden anar més enllà del postre nadalenc. També ha demanat suport per a declarar el 7 de novembre dia mundial del torró.

Avaria a Metrovalencia: retards en quatre línies

Una avaria elèctrica ha causat retards en quatre línies de Metrovalencia, al centre de València. La incidència ja s’ha reparat, però encara hi ha demores.

El president d’Adif presenta la dimissió després de reunir-se amb Carlos Cuerpo en plena crisi ferroviària

L’eixida de Luis Pedro Marco de la Peña arriba un dia després de la dimissió d’Óscar Puente i amb la investigació de l’accident d’Urda oberta