Alfafar desenvolupa un nou taller d’ocupació per a dones

Ejemplo de shortcode con estilo
Aquest taller d'ocupació, que començarà el 22 de desembre, es denomina “Nous horitzons”, amb un pressupost total de 251.354,40 euros.


L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), ha obtingut una subvenció per a desenvolupar un nou programa mixt d’ocupació i formació. Aquest taller específic per a dones, que començarà el 22 de desembre, es denomina “Nous horitzons”.

Per a dur a terme aquest programa, que es realitzarà durant el curs 2022- 2023, s’ha concedit un pressupost total de 251.354,40 euros. Amb aquesta inversió es contractarà 10 alumnes treballadores per a formació i realització de treballs en diferents àrees municipals. Aquesta quantia també contempla la contractació de personal docent.

Per a aquest curs s’ha efectuat un itinerari formatiu per a l’obtenció dels certificats de professionalitat de nivell 2 i 3: Activitats de gestió administrativa, i Gestió comptable i gestió administrativa per a auditoria.

El programa de Tallers d’ocupació té com a fi incrementar l’ocupabilitat de les persones sense ús de més de 18 anys, facilitant la seua inserció laboral.

A l’ésser un programa mixt d’ocupació i formació, es combinaran sessions formatives amb la realització d’obres o la prestació de serveis d’utilitat pública o interés social a l’ajuntament.

Totes les alumnes que vulguen accedir a aquest taller han de complir una sèrie de requisits: estar inscrites en la seua oficina d’ocupació com a persona desocupada, ser demandant d’ocupació en LABORA i ser demandant en els tallers d’ocupació.

Respecte a formació, haurà d’acreditar-se comptar amb alguna de les següents titulacions: Educació Secundària Obligatòria (ESO); Certificat de professionalitat nivell 1 o 2; haver complit els requisits acadèmics d’accés als cicles formatius de grau mitjà o haver superat les proves d’accés regulades per les administracions educatives, o bé tindre superada la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 o de 45 anys.

La selecció de l’alumnat del curs es realitzarà segons les bases que es poden consultar en la web de LABORA. També es podrà consultar en el seu portal en línia tots els processos i requisits del tràmit.

Amb la seua aposta pel desenvolupament d’aquesta mena de projectes, l’Ajuntament d’Alfafar continua apostant per la formació professional com a principal garantia per a la millora de l’ocupabilitat de les persones.

Últimes notícies

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.

El Levante necessita punts en la visita al Celta a Balaídos

El Celta i el Levante s’enfronten diumenge a Balaídos amb la necessitat de sumar punts. Hugo Sotelo tornarà a l’estadi en un duel amb baixes i rotacions possibles.

Villarreal i Getafe busquen tancar les ferides europees

El Villarreal i el Getafe s’enfronten diumenge a La Cerámica, després de perdre a Europa. Els madrilenys també volen trencar la mala ratxa fora de casa.