Alfafar desenvolupa un nou taller d’ocupació per a dones

Ejemplo de shortcode con estilo
Aquest taller d'ocupació, que començarà el 22 de desembre, es denomina “Nous horitzons”, amb un pressupost total de 251.354,40 euros.


L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), ha obtingut una subvenció per a desenvolupar un nou programa mixt d’ocupació i formació. Aquest taller específic per a dones, que començarà el 22 de desembre, es denomina “Nous horitzons”.

Per a dur a terme aquest programa, que es realitzarà durant el curs 2022- 2023, s’ha concedit un pressupost total de 251.354,40 euros. Amb aquesta inversió es contractarà 10 alumnes treballadores per a formació i realització de treballs en diferents àrees municipals. Aquesta quantia també contempla la contractació de personal docent.

Per a aquest curs s’ha efectuat un itinerari formatiu per a l’obtenció dels certificats de professionalitat de nivell 2 i 3: Activitats de gestió administrativa, i Gestió comptable i gestió administrativa per a auditoria.

El programa de Tallers d’ocupació té com a fi incrementar l’ocupabilitat de les persones sense ús de més de 18 anys, facilitant la seua inserció laboral.

A l’ésser un programa mixt d’ocupació i formació, es combinaran sessions formatives amb la realització d’obres o la prestació de serveis d’utilitat pública o interés social a l’ajuntament.

Totes les alumnes que vulguen accedir a aquest taller han de complir una sèrie de requisits: estar inscrites en la seua oficina d’ocupació com a persona desocupada, ser demandant d’ocupació en LABORA i ser demandant en els tallers d’ocupació.

Respecte a formació, haurà d’acreditar-se comptar amb alguna de les següents titulacions: Educació Secundària Obligatòria (ESO); Certificat de professionalitat nivell 1 o 2; haver complit els requisits acadèmics d’accés als cicles formatius de grau mitjà o haver superat les proves d’accés regulades per les administracions educatives, o bé tindre superada la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 o de 45 anys.

La selecció de l’alumnat del curs es realitzarà segons les bases que es poden consultar en la web de LABORA. També es podrà consultar en el seu portal en línia tots els processos i requisits del tràmit.

Amb la seua aposta pel desenvolupament d’aquesta mena de projectes, l’Ajuntament d’Alfafar continua apostant per la formació professional com a principal garantia per a la millora de l’ocupabilitat de les persones.

Últimes notícies

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.

Manises ompli el Ciutat de l’Oci amb el II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del torneig Tornem!, que recorda la dana i celebra la recuperació del futbol base valencià, amb protagonisme per a xiquets i xiquetes de zones afectades.

La selecció valenciana sub-12 i el Levante femení triomfen en el torneig Tornem!

La selecció masculina valenciana sub-12 i l’aleví del Levante Femenino s’han proclamat campions de la segona edició del torneig Tornem!, disputat a Manises en un ambient ple d’aficionats i jugadores de les zones afectades per la dana.

Dos avisos Es-Alert per fortes pluges en el litoral de València i Alacant

Emergències ha enviat dos missatges Es-Alert per risc extrem de pluges al litoral nord d’Alacant i al sud i interior de València, amb avís roig i taronja i recomanacions de màxima precaució a la ciutadania.