Amber Heard admet que encara està enamorada de Johnny Depp

Ejemplo de shortcode con estilo
L'actriu Amber Heard reconeix que encara està enamorada de Johnny Depp, ho ha admés en una entrevista en el programa 'Today'

Quasi sis anys després de liquidar la seua relació amb Johnny Depp i de tot el que hem vist en els diferents judicis en els quals s’han enfrontat, Amber Heard continua enamorada del seu exmarit. Com et quedes?

Així ho ha revelat l’actriu en una segona part de la primera entrevista que va oferir després del veredicte del judici multimilionari que la va enfrontar davant amb ell per més de sis setmanes i en el qual el protagonista de la saga ‘Piratas del Caribe’ va resultar victoriós (en el cas de difamació, encara que l’opinió pública semble haver triat que en tot). 

«Ho estime. Ho vaig estimar amb tot el meu cor. Sé que això pot ser difícil d’entendre o pot ser molt fàcil d’entendre si alguna vegada has estimat a algú. Vaig fer el millor que vaig poder per a fer que una relació profundament trencada funcionara i no vaig poder. No tinc mals sentiments cap a ell«, ha dit la intèrpret estatunidenca a la periodista Savannah Guthrie en la seua extensa entrevista amb ‘NBC News’.
Paradoxalment o no, la protagonista d’Aquaman continua sostenint que l’actor sí que va abusar d’ella.

Ara vull ser una mare a temps complet

Amber Heard, després de la garrotada patida en el judici i la duresa amb la qual ha sigut atacada en les xarxes socials i youtube, molt proclius a Johnny Depp, ha revelat els seus plans de futur i admet que ara necessita centrar-se tot el seu temps a ser una “mare a temps complet».

L’actriu de 36 anys va tornar a insistir en l’abús patit a les mans del seu excònjuge, durant una extensa entrevista amb Savannah Guthrie, pocs dies després que fora declarada culpable de difamar a Depp de 59 anys, en un article d’opinió del Washington Post en el qual va declarar que era una supervivent  d'»abús domèstic«.

Heard va declarar també que si bé «té molt penediment» per les coses «horribles» i «lletges» que va fer i li va dir a Depp, només estava actuant com una «persona en extrema angoixa emocional, psicològica i física» que sentia que la seua «vida estava en risc«.

Quan la presentadora, Savannah Guthrie li va preguntar sobre els clips d’àudio que es van reproduir durant el judici, en el qual es va poder escoltar l’actriu admetre haver sigut maltractada físicament per Depp. Heard va insistir que només «va respondre a violència física«, però que «mai la va instigar«.

La protagonista de ‘Aquaman’ també va detallar que, per molt difícil que semble, mai li ha desitjat cap mal a Depp i va destacar, fins i tot, que l’actor ha sigut una de les persones més importants de la seua vida: «No tinc mals sentiments ni mala voluntat cap a ell, en absolut. Sé que això pot ser difícil d’entendre o pot ser molt fàcil d’entendre si alguna vegada has estimat a algú«, va afegir.

Heard també ha reflexionat sobre el dur procés legal en el qual tots dos es van veure exposats, després que l’estrela de Hollywood la demandara per difamació i ella perdera el cas: «Sempre he mantingut un amor per Johnny i em produeix un gran dolor haver de viure els detalls de la nostra vida passada junts davant el món«, va dir.

Últimes notícies

Alaquàs recorda les víctimes de la dana i els dos desapareguts

La societat valenciana ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 en un acte a Alaquàs. Dos persones continuen desaparegudes.

El Elche sale del descenso y Lemar pide mantener la mentalidad

El Elche ha salido de los puestos de descenso tras ganar al Rayo Vallecano en Vallecas. Thomas Lemar reclama continuidad y destaca la defensa del equipo.

El descarrilament d’un tramvia interromp la Línia 4 a València

Un tramvia ha descarrilat este diumenge abans de les 10 hores i ha interromput la Línia 4 entre Pont de Fusta i Empalme. No hi ha ferits i els tècnics treballen per a restablir el servici.

Natzaret tindrà un tanc de tempestes de més de 3.000 m³

El futur depòsit de Natzaret tindrà una capacitat superior a 3.000 metres cúbics i costarà 12 milions d’euros. Retindrà temporalment l’aigua més contaminada quan ploga i la conduirà a la depuradora de Pinedo.

Laura Luengo bat el rècord d’Espanya de mig marató a València

Laura Luengo ha batut a València el rècord d’Espanya de mig marató amb 1h08:28, dos segons menys que l’anterior marca. L’atleta ha qualificat el resultat d’increïble després d’un any complicat.

Torrent reclama más obras preventivas dos años después de la dana

Amparo Folgado alerta de las actuacions pendents al barranc de l’Horteta i reclama més agilitat en les obres de reconstrucció després de la dana de 2024.

Laura Luengo recupera el rècord d’Espanya al mig marató de València

Sheila Chepkirui ha guanyat el mig marató de València amb 1h03:51. Laura Luengo ha sigut vintena i ha batut el rècord estatal amb 1h08:28.

La falta de ayuda básica va intensificar l’abandonament després de la dana

Un estudi de la UPV conclou que la falta d’aliments, allotjament, electricitat i assistència sanitària va augmentar la sensació d’abandonament després de la dana de 2024.