Anuncios

L’AMDComVal reclama fer un repartiment millor de les campanyes publicitàries

Associacions de mitjans de comunicació de Balears, Euskadi, Catalunya i Comunitat Valenciana, entre les quals hi ha l’Associació de Mitjans Digitals de la Comunitat Valenciana (AMDComVal), han signat a Getxo un manifest conjunt per reclamar a les administracions estatals el compromís per incloure els mitjans de proximitat a les seues campanyes publicitàries i el disseny d’ajudes econòmiques destinades a pal·liar els efectes de les crisis.

L’AMDComVal, l’Associació Catalana de Premsa Comarcal, l’Associació de la Premsa Comarcal Valenciana, l’Associació de Premsa Forana de Mallorca, l’Associació de Premsa Local de Menorca i TOKIKOM s’han reunit a Getxo amb motiu del X aniversari de l’associació basca que aplega 76 mitjans locals.

Anuncios

Estes 6 associacions de mitjans, que reuneixen 347 mitjans de comunicació que donen ocupació directa a 1.296 persones i indirecte a 2.213 més, ha elevat el to per exigir a les administracions públiques, especialment al Govern central, un respecte a les seues xifres i la seua inclusió a les seues campanyes de publicitat “de les quals sistemàticament en quedem fora els mitjans de comunicació de proximitat”.

AMDComVal i les 5 associacions de mitjans de comunicació d’Euskadi, Catalunya i les Balears, que ja sumen 6,5 milions d’usuaris únics al mes, reclamen a l’Administració central el compromís de les administracions públiques estatals per incloure a la seua inversió publicitària els mitjans de comunicació locals i comarcals especialitzats en informació de proximitat.

Els signants de manifest de Gexto també sol·liciten que “se’ls tinga en compte, de manera destacada, a l’hora de dissenyar ajudes econòmiques destinades a pal·liar els efectes de les crisis, fent èmfasi en l’efecte multiplicador que la nostra activitat té en la dinamització social, cultural i econòmica sobre les nostres àrees d’influència”.

El Manifest de Getxo és fruit del treball iniciat per estos 6 associacions de mitjans de comunicació d’Euskadi, Catalunya, la Comunitat Valenciana i les Illes Balears durant l’ultima edició del Dia de la Premsa Comarcal que l’ACPC va organitzar a Barcelona el mes de novembre.

Aquella trobada de Barcelona, ​​que ha tingut la continuïtat a Getxo, va ser l’embrió perquè les associacions de premsa vingudes de tot l’Estat decidiren començar a establir sinergies per poder obrir les portes de determinades administracions “que, fins ara, estan tancades”.

L’Associació de Mitjans Digitals de la Comunitat Valenciana (AMDComVal), que reuneix 52 mitjans de comunicació d’Alacant, Castelló i València, va signar la seua adhesió al Manifest en considerar que “la repercussió, el ressò i la força dels mitjans locals, comarcals, provincials i fins i tot autonòmics mereix ser tingut per totes les administracions públiques. Sense excepció”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios