Ana Obregón dona positiu en coronavirus i no podrà presentar les campanades en TVE

A només dos dies per a les esperadíssimes Campanades, totes les cadenes tenien tot previst, però Ana Obregón ha sigut baixa aquest mateix dimecres, perquè ha donat positiu en coronavirus, tal com ha informat ella mateixa a través de les seues xarxes socials. Anava a ser la mestra de cerimònies al costat d’Anne Igartiburu en La 1 per segona vegada consecutiva, però no ha pogut ser per la pandèmia.

La presentadora de televisió ha donat positiu per coronavirus, la qual cosa ha provocat que haja de perdre’s aquesta cerimònia tan especial per a ella. Un esdeveniment per al qual ja tenia tot preparat.

D’aquesta manera, Anne Igartiburu i Ana Obregón no podran repetir la dupla amb La 1 de TVE va aconseguir millorar els seus resultats d’audiències en les campanades de l’any passat. La seua emotiva retransmissió, que va suposar la reaparició de l’actriu després de la mort del seu fill, va reunir 6,1 milions d’espectadors i un 29,3% de quota de pantalla, dades que aconsegueixen els 8,6 milions de seguidors i el 39,9% si sumem les dades de la 2 i el Canal 24 hores en el moment exacte del raïm.

Més enllà dels números, la seua retransmissió en 2020 va ser molt important a nivell social. A més de ser la primera parella femenina en la història de la cadena, Obregón i Igartiburu van brindar unes emotives campanades marcades per la pandèmia i que van ser molt ben rebudes pel públic que va empatitzar amb Ana en el seu pitjor any personal.

A pesar que no podrà estar en les que hagueren sigut les seues cinquenes campanades, Ana Obregón  també ha sigut una de les grans protagonistes de la programació nadalenca de TVE en haver conduït al costat de Boris Izaguirre ‘Telepasión Airlines: Vol 2021’, l’especial per a Nit de Nadal amb molts rostres de la cadena.

 

El comunicat d’Ana Obregón

 

Ana, a través d’una publicació en les seues xarxes, ha emés un comunicat en el qual ha donat la trista notícia: «Sent moltíssim haver de comunicar-vos que he donat positiu en COVID-19 i no podré ser a la Porta del Sol acomiadant l’any amb tots vosaltres com m’haguera agradat. Dir-vos que estic bé, a casa, com si fora un catarro súper fort gràcies a les vacunes. Aquesta variant vola, està a tot arreu. Us ho diu algú que no ha eixit de la seua casa en tot el Nadal i no obstant això ho he agafat».

«El que més m’entristeix és no poder estar en aqueix balcó de la Porta del Sol per a agrair-vos a tots de cor el suport i l’afecte tan immens que he rebut tot enguany a través de les xarxes, en els mitjans de comunicació i al carrer», ha confessat.

A més, Ana Obregón ha donat la notícia de qui serà el seu substitut a través d’aquest comunicat: «Us anime que prengueu el raïm en RTVE amb la meua adorada Anne Igartiburu i Petrus Jacob, perquè el meu cor serà allí amb vosaltres. Gràcies a Rubén Hernández per les seues mans d’or i perquè m’havia fet un vestit meravellós que em guarde per a l’any que ve».

 

 

Qui és Jacob Petrus?

 

Jacob Petrus va nàixer a Manresa i és llicenciat en Geografia per la Universitat de Barcelona, especialitzant-se en Climatologia. Va passar per diferents mitjans dins del grup PRESSA, i d’ací va fer el salt a la televisió, estant com a cap d’informació meteorològica en Telemadrid durant 9 anys.

Després d’això, va passar a ‘El tiempo’ d’RTVE, i al programa en el qual segueix hui dia, ‘Aquí la tierra‘ (des de 2014). A més, se li pot veure en ‘Las cosas claras’. Ara, té davant si una oportunitat d’or, i és que passarà al prime-time de la Nit de cap d’any per a estrenar-se donant el raïm en La 1 de TVE.

 

Últimes notícies

El PSPV denuncià que un terç de la Unitat d’Emergències continua sense cobrir

El PSPV-PSOE ha denunciat que la Unitat d’Anàlisi i Seguiment de les Emergències continua amb dos de les seues sis places vacants, tres anys i mig després de la seua creació, i reclama al Consell que les cobrisca de manera immediata.

L’energia acumulada en el Mediterrani dispara les pluges d’esta setmana

Aemet atribuïx els episodis de pluja excepcional d’esta setmana a la gran quantitat d’energia i calor acumulada en el Mediterrani occidental durant tot l’estiu.

Avís groc per fortes pluges la matinada de dilluns a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a la matinada de dilluns l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior nord de la província de València, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Així funciona el Bono Hostaleria 2026 als pobles afectats per la dana

El Bono Hostaleria 2026 destina 3,9 milions a reemborsar el 50 % del consum en bars i restaurants dels municipis afectats per la dana, amb ajudes de fins a 50 euros per persona i més de 78.000 potencials beneficiaris.

L’acampada per l’habitatge de València supera la primera nit i es declara indefinida

L’acampada espontània per l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València ha superat la primera nit, es coordina en comissions i ha aprovat per assemblea que tinga durada indefinida.

Iñigo Pérez vol trencar la seua mala ratxa al Bernabéu amb el Vila-real

L’entrenador del Vila-real Iñigo Pérez visitarà el Santiago Bernabéu en la pròxima jornada de LALIGA buscant estrenar-se amb punts després de dos derrotes prèvies allí amb el Rayo Vallecano. Com a local, en canvi, ha encadenat tres empats davant el Madrid.

Aguirre vol un debut victoriós amb el Valencia com el d’Óscar Sánchez

Javier Aguirre s’estrena en la banqueta del Valencia amb el repte d’imitar el triomf d’Óscar Sánchez i evitar les derrotes inicials de Rubén Baraja i Carlos Corberán.

Mig centenar de tendes en la primera nit d’acampada per la vivenda a Alacant

L’acampada en defensa de la vivenda a la plaça de la Muntanyeta d’Alacant ha superat la primera nit amb unes 50 tendes de campanya després d’una multitudinària manifestació que ha reunit prop de 8.000 persones, segons el Sindicat de Vivenda de Carolines.