Ana Obregón torna a Espanya amb la seua neta Ana Sandra

Quasi tres mesos després, Ana Obregón ja està a Espanya amb la seua neta Ana Sandra. L’actriu i presentadora arribava aquest matí a Madrid. Un bebé que és la seua filla legal, però la seua neta biològica i que ja coneixerà a la seua família, desitjant veure-la en persona després de setmanes de converses via videotelefonada.

Comença ara una nova etapa per a la mare d’Aless Lequio, amb nombrosos projectes professionals, però amb el més important, el personal i el que més li motivava, ja a la seua casa de Madrid.

Ana ha arribava a l’aeroport Adolfo Suárez a primera hora del matí, amb la premsa seguint molt atenta els seus moviments, però també amb algunes mesures de seguretat que li van facilitar poder ficar-se en el vehicle que l’esperava sense haver d’atendre els periodistes que esperaven la seua arribada.

Aquesta nova posada en escena d’Ana Obregón suposa també un horitzó incert i tibants trobades. Cal no oblidar que, la postura del seu ex, Alessandro Lequio, ha sigut categòric i malgrat no haver-se pronunciat amb profunditat pel degut respecte que li té al seu fill, tot apunta al fet que en algunes coses no estaria d’acord amb l’actriu.

Ara, queda esperar quins nous passos realitza Ana en aquesta nova etapa de la seua vida en la qual ha recuperat la il·lusió després de tres anys de dol per la mort del seu fill, però també la dels seus dos pares, Antonio García Fernández i Ana María Obregón Navarro.

No obstant això, aquestes pròximes setmanes estaran marcades per la seua vida professional i especialment per la promoció de ‘El chico de las musarañas‘, el llibre que va escriure per a completar el projecte literari que va iniciar el seu fill.

De moment, la veurem signant exemplars en la Fira del Llibre i, encara que no s’ha confirmat per l’editorial, tot apunta al fet que serà el pròxim dia 11, tal com va avançar Tamara Gorro. A més, aquest mes de juny la veurem com a convidada de Pablo Motos en ‘El Hormiguero‘, en un programa que promet fer una estupenda dada d’audiència.

Últimes notícies

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.