Ana Obregón torna a Espanya amb la seua neta Ana Sandra

Quasi tres mesos després, Ana Obregón ja està a Espanya amb la seua neta Ana Sandra. L’actriu i presentadora arribava aquest matí a Madrid. Un bebé que és la seua filla legal, però la seua neta biològica i que ja coneixerà a la seua família, desitjant veure-la en persona després de setmanes de converses via videotelefonada.

Comença ara una nova etapa per a la mare d’Aless Lequio, amb nombrosos projectes professionals, però amb el més important, el personal i el que més li motivava, ja a la seua casa de Madrid.

Ana ha arribava a l’aeroport Adolfo Suárez a primera hora del matí, amb la premsa seguint molt atenta els seus moviments, però també amb algunes mesures de seguretat que li van facilitar poder ficar-se en el vehicle que l’esperava sense haver d’atendre els periodistes que esperaven la seua arribada.

Aquesta nova posada en escena d’Ana Obregón suposa també un horitzó incert i tibants trobades. Cal no oblidar que, la postura del seu ex, Alessandro Lequio, ha sigut categòric i malgrat no haver-se pronunciat amb profunditat pel degut respecte que li té al seu fill, tot apunta al fet que en algunes coses no estaria d’acord amb l’actriu.

Ara, queda esperar quins nous passos realitza Ana en aquesta nova etapa de la seua vida en la qual ha recuperat la il·lusió després de tres anys de dol per la mort del seu fill, però també la dels seus dos pares, Antonio García Fernández i Ana María Obregón Navarro.

No obstant això, aquestes pròximes setmanes estaran marcades per la seua vida professional i especialment per la promoció de ‘El chico de las musarañas‘, el llibre que va escriure per a completar el projecte literari que va iniciar el seu fill.

De moment, la veurem signant exemplars en la Fira del Llibre i, encara que no s’ha confirmat per l’editorial, tot apunta al fet que serà el pròxim dia 11, tal com va avançar Tamara Gorro. A més, aquest mes de juny la veurem com a convidada de Pablo Motos en ‘El Hormiguero‘, en un programa que promet fer una estupenda dada d’audiència.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.