Ana Obregón torna a Espanya amb la seua neta Ana Sandra

Quasi tres mesos després, Ana Obregón ja està a Espanya amb la seua neta Ana Sandra. L’actriu i presentadora arribava aquest matí a Madrid. Un bebé que és la seua filla legal, però la seua neta biològica i que ja coneixerà a la seua família, desitjant veure-la en persona després de setmanes de converses via videotelefonada.

Comença ara una nova etapa per a la mare d’Aless Lequio, amb nombrosos projectes professionals, però amb el més important, el personal i el que més li motivava, ja a la seua casa de Madrid.

Ana ha arribava a l’aeroport Adolfo Suárez a primera hora del matí, amb la premsa seguint molt atenta els seus moviments, però també amb algunes mesures de seguretat que li van facilitar poder ficar-se en el vehicle que l’esperava sense haver d’atendre els periodistes que esperaven la seua arribada.

Aquesta nova posada en escena d’Ana Obregón suposa també un horitzó incert i tibants trobades. Cal no oblidar que, la postura del seu ex, Alessandro Lequio, ha sigut categòric i malgrat no haver-se pronunciat amb profunditat pel degut respecte que li té al seu fill, tot apunta al fet que en algunes coses no estaria d’acord amb l’actriu.

Ara, queda esperar quins nous passos realitza Ana en aquesta nova etapa de la seua vida en la qual ha recuperat la il·lusió després de tres anys de dol per la mort del seu fill, però també la dels seus dos pares, Antonio García Fernández i Ana María Obregón Navarro.

No obstant això, aquestes pròximes setmanes estaran marcades per la seua vida professional i especialment per la promoció de ‘El chico de las musarañas‘, el llibre que va escriure per a completar el projecte literari que va iniciar el seu fill.

De moment, la veurem signant exemplars en la Fira del Llibre i, encara que no s’ha confirmat per l’editorial, tot apunta al fet que serà el pròxim dia 11, tal com va avançar Tamara Gorro. A més, aquest mes de juny la veurem com a convidada de Pablo Motos en ‘El Hormiguero‘, en un programa que promet fer una estupenda dada d’audiència.

Últimes notícies

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.