Ana Obregón torna a Espanya amb la seua neta Ana Sandra

Quasi tres mesos després, Ana Obregón ja està a Espanya amb la seua neta Ana Sandra. L’actriu i presentadora arribava aquest matí a Madrid. Un bebé que és la seua filla legal, però la seua neta biològica i que ja coneixerà a la seua família, desitjant veure-la en persona després de setmanes de converses via videotelefonada.

Comença ara una nova etapa per a la mare d’Aless Lequio, amb nombrosos projectes professionals, però amb el més important, el personal i el que més li motivava, ja a la seua casa de Madrid.

Ana ha arribava a l’aeroport Adolfo Suárez a primera hora del matí, amb la premsa seguint molt atenta els seus moviments, però també amb algunes mesures de seguretat que li van facilitar poder ficar-se en el vehicle que l’esperava sense haver d’atendre els periodistes que esperaven la seua arribada.

Aquesta nova posada en escena d’Ana Obregón suposa també un horitzó incert i tibants trobades. Cal no oblidar que, la postura del seu ex, Alessandro Lequio, ha sigut categòric i malgrat no haver-se pronunciat amb profunditat pel degut respecte que li té al seu fill, tot apunta al fet que en algunes coses no estaria d’acord amb l’actriu.

Ara, queda esperar quins nous passos realitza Ana en aquesta nova etapa de la seua vida en la qual ha recuperat la il·lusió després de tres anys de dol per la mort del seu fill, però també la dels seus dos pares, Antonio García Fernández i Ana María Obregón Navarro.

No obstant això, aquestes pròximes setmanes estaran marcades per la seua vida professional i especialment per la promoció de ‘El chico de las musarañas‘, el llibre que va escriure per a completar el projecte literari que va iniciar el seu fill.

De moment, la veurem signant exemplars en la Fira del Llibre i, encara que no s’ha confirmat per l’editorial, tot apunta al fet que serà el pròxim dia 11, tal com va avançar Tamara Gorro. A més, aquest mes de juny la veurem com a convidada de Pablo Motos en ‘El Hormiguero‘, en un programa que promet fer una estupenda dada d’audiència.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.

El Valencia Basket remunta a Saragossa i jugarà la final de la Supercopa

El Valencia Basket ha remuntat davant el Casademont Zaragoza (73-84) en la semifinal de la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz i es classifica per a la final, on buscarà el seu quart títol. Debut de les jóvens Isa Hernández i Amelia Alonso amb només 16 anys.

Les persones sordes exigixen que els seus drets siguen reals en el dia a dia

FESORD CV ha celebrat a València el Dia Internacional de les Persones Sordes 2026 i ha reclamat que els drets reconeguts passen a complir-se de manera efectiva. La jornada ha coincidit amb el centenari de lAssociació Valenciana de Persones Sordes i ha inclòs la suma al manifest de la CNSE.

Kempes aposta per Aguirre per a reactivar el València i unir el vestidor

Mario Alberto Kempes ha mostrat plena confiança en Javier Aguirre per a traure el València CF de la zona baixa i reforçar la unió del vestidor, tot i la delicada situació esportiva de l’equip en LaLiga EA Sports.

El Valencia Basket estrena el Roig Arena en la Lliga Endesa contra l’Ilerna Lleida

El Valencia Basket rep este diumenge l’Ilerna Lleida al Roig Arena en la primera jornada de la fase regular de la Lliga Endesa, en el primer partit del nou projecte ‘taronja’ davant la seua afició.

Presó per a un home per una violació i un robatori amb intimidació al Parc Central

Un home ha ingressat en presó preventiva acusat de violar un estudiant americà i robar amb intimidació al Parc Central de València, gràcies a un vídeo entregat a la Policia Nacional per diversos testimonis.

Oltra defensa que Compromís té més capacitat de govern que el bipartidisme

Mónica Oltra ha reivindicat en unes jornades municipalistes a Mislata que forces com Compromís tenen més capacitat de govern que el bipartidisme i ha instat el seu espai polític a preparar-se per a governar el 2027.

Quatre de cada deu parades del Mercat Central tornen a vendre després de l’incendi

Un 40 % de les 45 parades del Mercat Central de València afectades per l’incendi en un quadre elèctric ja han représ l’activitat aquest dissabte. La resta confia a recuperar el subministrament elèctric a partir de dilluns mentre continuen els treballs tècnics i de seguretat.