Ana Obregón torna a Espanya amb la seua neta Ana Sandra

Quasi tres mesos després, Ana Obregón ja està a Espanya amb la seua neta Ana Sandra. L’actriu i presentadora arribava aquest matí a Madrid. Un bebé que és la seua filla legal, però la seua neta biològica i que ja coneixerà a la seua família, desitjant veure-la en persona després de setmanes de converses via videotelefonada.

Comença ara una nova etapa per a la mare d’Aless Lequio, amb nombrosos projectes professionals, però amb el més important, el personal i el que més li motivava, ja a la seua casa de Madrid.

Ana ha arribava a l’aeroport Adolfo Suárez a primera hora del matí, amb la premsa seguint molt atenta els seus moviments, però també amb algunes mesures de seguretat que li van facilitar poder ficar-se en el vehicle que l’esperava sense haver d’atendre els periodistes que esperaven la seua arribada.

Aquesta nova posada en escena d’Ana Obregón suposa també un horitzó incert i tibants trobades. Cal no oblidar que, la postura del seu ex, Alessandro Lequio, ha sigut categòric i malgrat no haver-se pronunciat amb profunditat pel degut respecte que li té al seu fill, tot apunta al fet que en algunes coses no estaria d’acord amb l’actriu.

Ara, queda esperar quins nous passos realitza Ana en aquesta nova etapa de la seua vida en la qual ha recuperat la il·lusió després de tres anys de dol per la mort del seu fill, però també la dels seus dos pares, Antonio García Fernández i Ana María Obregón Navarro.

No obstant això, aquestes pròximes setmanes estaran marcades per la seua vida professional i especialment per la promoció de ‘El chico de las musarañas‘, el llibre que va escriure per a completar el projecte literari que va iniciar el seu fill.

De moment, la veurem signant exemplars en la Fira del Llibre i, encara que no s’ha confirmat per l’editorial, tot apunta al fet que serà el pròxim dia 11, tal com va avançar Tamara Gorro. A més, aquest mes de juny la veurem com a convidada de Pablo Motos en ‘El Hormiguero‘, en un programa que promet fer una estupenda dada d’audiència.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.