Ana Rosa carrega contra Rocío Carrasco: «seguisc sense entendre-ho»

Ejemplo de shortcode con estilo
L’entrevista a Rocío Carrasco en directe a Telecinco està causant estralls. Sens dubte, les paraules de la filla de Rocío Jurado han generat molta repercussió i tots els mitjans que tracten temes del cor en parlen. Un dels espais en què més s’ha debatut sobre la qüestió és ‘El programa de Ana Rosa’, que, a més, compta amb Rocío Flores com a col·laboradora. Han parlat […]

L’entrevista a Rocío Carrasco en directe a Telecinco està causant estralls. Sens dubte, les paraules de la filla de Rocío Jurado han generat molta repercussió i tots els mitjans que tracten temes del cor en parlen. Un dels espais en què més s’ha debatut sobre la qüestió és ‘El programa de Ana Rosa’, que, a més, compta amb Rocío Flores com a col·laboradora. Han parlat del que va passar al plató de ‘Sálvame’, i Ana Rosa ha estat força crítica amb les paraules de Rocío Carrasco. Cal tenir en compte que, des d’un principi, la periodista s’ha mostrat sempre més favorable a Rocío Flores i contrària als últims moviments de la seua mare, i de nou ho ha tornat a fer.

Això no vol dir que no es crega el testimoni de Carrasco, però sí que és cert que mai ha estat d’acord amb la manera de procedir de la filla de Rocío Jurado pel que fa als seus fills. De fet, després que els seus tertulians opinassen sobre el tema, la presentadora ha volgut deixar clar que al programa «ningú defensa Antonio David». No obstant això, tampoc està completament a favor del relat de Rocío. És més, ha tornat a criticar l’actitud de Carrasco respecte a la seua filla, especialment quan va narrar l’episodi en què, segons explicava, la jove va agredir fins a deixar-la inconscient.

«De tot este assumpte, això seguisc sense entendre-ho», ha afirmat la presentadora, en referència a la manera en què Rocío Carrasco va parlar d’este tema. «Que una mare protegisca els seus fills és el més important. De tot el relat, esta és l’única cosa que no entenc», ha tornat a recalcar Ana Rosa.

 

Lequio hi posa cullerada

Alessandro Lequio també ha criticat Rocío Carrasco per com va relatar l’episodi en què la seua filla la va agredir quan tenia només 15 anys. «Una mare agredida per la seua filla el que ha de fer és treure ferro a l’assumpte, en comptes de criminalitzar, i més quan ja fa 9 anys que va passar», ha afirmat el tertulià. I és que, igual que Ana Rosa, tampoc entén com una mare pot tenir esta actitud amb els fills.

Cal recordar que Lequio va perdre el seu fill Àlex per un càncer fa gairebé un any, de manera que probablement li costa més d’entendre que una mare porte 9 anys sense veure la seua filla i sense posar-se en contacte amb ella, pel motiu que siga. «Un primer pas per part de la Rocío Carrasco seria tractar l’agressió amb benevolència i no amb paraules tan dures com ‘pallissa’. Està etiquetant la seua filla de violenta», ha explicat el col·laborador del programa matinal de Telecinco.

Si bé és cert que a la tertúlia hi ha opinions de tota mena, Ana Rosa i Lequio possiblement són els més crítics amb Rocío Carrasco. Així ha sigut des que es va iniciar tota esta història del documental de la filla de la Jurado i així sembla que seguirà sent. I és que pel que fa a este tema hi ha opinions molt dispars, ja que també hi ha moltes versions i coses que et pots creure o no. El que està clar és que el debat es mantindrà mentre Rocío Carrasco seguisca parlant.

Últimes notícies

Escorcollen a València la casa d’Ábalos pel cas Koldo

La UCO registra el domicili de l’exministre a València per orde del jutge del cas Koldo. L’actuació s’inclou en una peça separada oberta després d’un nou informe policial.

Quinze detinguts a Benicarló en desmantellar una xarxa familiar de tràfic de drogues

La Guardia Civil ha detingut quinze persones a Benicarló i ha desmantellat diversos punts de venda vinculats a una xarxa familiar. En sis escorcolls, ha trobat drogues, armes, diners i animals.

Ábalos demana anul·lar la condemna i suspendre’n l’execució

Ábalos ha recorregut davant del Tribunal Constitucional la condemna de 24 anys i tres mesos. També demana suspendre’n l’execució mentre es resol el recurs.

La incidència de la grip es quadruplica en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència de la grip ha pujat un 300 % en una setmana i arriba a 28,2 casos per cada 100.000 persones en la Comunitat Valenciana.

Demanen 4 anys i 10 mesos per maltractar la parella i colpejar els gats

La Fiscalia d’Alacant reclama quatre anys i deu mesos de presó per a un home acusat de maltractar la parella, incomplir una prohibició d’acostament i colpejar els gats de casa.

Cinc quilòmetres de retenció per un accident múltiple a Museros

Una col·lisió múltiple en l’A-7 a Museros genera cinc quilòmetres de retenció cap a Alacant. No hi ha hagut víctimes i només s’han produït danys materials.

El sud d’Alacant espera ruixats forts i pugen les màximes

El litoral sud d’Alacant pot registrar ruixats amb tronades localment fortes este dijous. Les màximes pujaran, sobretot al sud interior de València.

La TDT canvia i açò és el que has de fer amb el televisor

La reorganització del 5 de novembre incorpora noves emissions i requerix una cerca de canals a partir de les huit del matí