Ana Rosa carrega contra Rocío Carrasco: «seguisc sense entendre-ho»

Ejemplo de shortcode con estilo
L’entrevista a Rocío Carrasco en directe a Telecinco està causant estralls. Sens dubte, les paraules de la filla de Rocío Jurado han generat molta repercussió i tots els mitjans que tracten temes del cor en parlen. Un dels espais en què més s’ha debatut sobre la qüestió és ‘El programa de Ana Rosa’, que, a més, compta amb Rocío Flores com a col·laboradora. Han parlat […]

L’entrevista a Rocío Carrasco en directe a Telecinco està causant estralls. Sens dubte, les paraules de la filla de Rocío Jurado han generat molta repercussió i tots els mitjans que tracten temes del cor en parlen. Un dels espais en què més s’ha debatut sobre la qüestió és ‘El programa de Ana Rosa’, que, a més, compta amb Rocío Flores com a col·laboradora. Han parlat del que va passar al plató de ‘Sálvame’, i Ana Rosa ha estat força crítica amb les paraules de Rocío Carrasco. Cal tenir en compte que, des d’un principi, la periodista s’ha mostrat sempre més favorable a Rocío Flores i contrària als últims moviments de la seua mare, i de nou ho ha tornat a fer.

Això no vol dir que no es crega el testimoni de Carrasco, però sí que és cert que mai ha estat d’acord amb la manera de procedir de la filla de Rocío Jurado pel que fa als seus fills. De fet, després que els seus tertulians opinassen sobre el tema, la presentadora ha volgut deixar clar que al programa «ningú defensa Antonio David». No obstant això, tampoc està completament a favor del relat de Rocío. És més, ha tornat a criticar l’actitud de Carrasco respecte a la seua filla, especialment quan va narrar l’episodi en què, segons explicava, la jove va agredir fins a deixar-la inconscient.

«De tot este assumpte, això seguisc sense entendre-ho», ha afirmat la presentadora, en referència a la manera en què Rocío Carrasco va parlar d’este tema. «Que una mare protegisca els seus fills és el més important. De tot el relat, esta és l’única cosa que no entenc», ha tornat a recalcar Ana Rosa.

 

Lequio hi posa cullerada

Alessandro Lequio també ha criticat Rocío Carrasco per com va relatar l’episodi en què la seua filla la va agredir quan tenia només 15 anys. «Una mare agredida per la seua filla el que ha de fer és treure ferro a l’assumpte, en comptes de criminalitzar, i més quan ja fa 9 anys que va passar», ha afirmat el tertulià. I és que, igual que Ana Rosa, tampoc entén com una mare pot tenir esta actitud amb els fills.

Cal recordar que Lequio va perdre el seu fill Àlex per un càncer fa gairebé un any, de manera que probablement li costa més d’entendre que una mare porte 9 anys sense veure la seua filla i sense posar-se en contacte amb ella, pel motiu que siga. «Un primer pas per part de la Rocío Carrasco seria tractar l’agressió amb benevolència i no amb paraules tan dures com ‘pallissa’. Està etiquetant la seua filla de violenta», ha explicat el col·laborador del programa matinal de Telecinco.

Si bé és cert que a la tertúlia hi ha opinions de tota mena, Ana Rosa i Lequio possiblement són els més crítics amb Rocío Carrasco. Així ha sigut des que es va iniciar tota esta història del documental de la filla de la Jurado i així sembla que seguirà sent. I és que pel que fa a este tema hi ha opinions molt dispars, ja que també hi ha moltes versions i coses que et pots creure o no. El que està clar és que el debat es mantindrà mentre Rocío Carrasco seguisca parlant.

Últimes notícies

La dana de 2024 ha elevat un 76 % el risc de part prematur en les zones més danyades

Un estudi de quasi 12.000 naixements ha detectat més prematuritat després de la dana de 2024, sobretot en els municipis amb danys greus.

La vaga general coincidirà amb el debat de la llei del sòl a Les Corts

El ple de novembre de Les Corts abordarà les esmenes de devolució a la llei del sòl, dos decrets llei i el control al president de la Generalitat.

Avelino Corma, el científic més influent d’Espanya

Avelino Corma encapçala la classificació espanyola i ocupa el lloc 35 mundial per trajectòria científica. També és segon a Espanya en impacte durant 2025.

Diumenge amb núvols i boires a l’interior valencià

La Comunitat Valenciana tindrà núvols, possibles boires a l’interior i temperatures estables diumenge. Dilluns podrà ploure feblement al nord.

Detenen a Alacant un fugitiu reclamat per Ucraïna per tràfic d’armes

Un home de 49 anys ha sigut arrestat a l’aeroport d’Alacant-Elx per una ordre internacional d’Ucraïna. El cas està relacionat amb el tràfic de munició i la seua possible extradició.

El València continua penúltim després de perdre davant del Real Madrid

El València ha caigut 0-3 a Mestalla davant del Real Madrid i continua penúltim amb nou punts. Els blancs sumen huit victòries consecutives.

El Valencia i el Real Madrid homenatgen Jesús de Miguel a Mestalla

El Valencia i el Real Madrid han recordat el davanter del CD Tenerife, Jesús de Miguel, mort dimarts. El tribut ha inclòs un minut de silenci, un vídeo i una bandera a mitja asta.

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.