Ana Rosa carrega contra Rocío Carrasco: «seguisc sense entendre-ho»

L’entrevista a Rocío Carrasco en directe a Telecinco està causant estralls. Sens dubte, les paraules de la filla de Rocío Jurado han generat molta repercussió i tots els mitjans que tracten temes del cor en parlen. Un dels espais en què més s’ha debatut sobre la qüestió és ‘El programa de Ana Rosa’, que, a més, compta amb Rocío Flores com a col·laboradora. Han parlat del que va passar al plató de ‘Sálvame’, i Ana Rosa ha estat força crítica amb les paraules de Rocío Carrasco. Cal tenir en compte que, des d’un principi, la periodista s’ha mostrat sempre més favorable a Rocío Flores i contrària als últims moviments de la seua mare, i de nou ho ha tornat a fer.

Això no vol dir que no es crega el testimoni de Carrasco, però sí que és cert que mai ha estat d’acord amb la manera de procedir de la filla de Rocío Jurado pel que fa als seus fills. De fet, després que els seus tertulians opinassen sobre el tema, la presentadora ha volgut deixar clar que al programa «ningú defensa Antonio David». No obstant això, tampoc està completament a favor del relat de Rocío. És més, ha tornat a criticar l’actitud de Carrasco respecte a la seua filla, especialment quan va narrar l’episodi en què, segons explicava, la jove va agredir fins a deixar-la inconscient.

«De tot este assumpte, això seguisc sense entendre-ho», ha afirmat la presentadora, en referència a la manera en què Rocío Carrasco va parlar d’este tema. «Que una mare protegisca els seus fills és el més important. De tot el relat, esta és l’única cosa que no entenc», ha tornat a recalcar Ana Rosa.

 

Lequio hi posa cullerada

Alessandro Lequio també ha criticat Rocío Carrasco per com va relatar l’episodi en què la seua filla la va agredir quan tenia només 15 anys. «Una mare agredida per la seua filla el que ha de fer és treure ferro a l’assumpte, en comptes de criminalitzar, i més quan ja fa 9 anys que va passar», ha afirmat el tertulià. I és que, igual que Ana Rosa, tampoc entén com una mare pot tenir esta actitud amb els fills.

Cal recordar que Lequio va perdre el seu fill Àlex per un càncer fa gairebé un any, de manera que probablement li costa més d’entendre que una mare porte 9 anys sense veure la seua filla i sense posar-se en contacte amb ella, pel motiu que siga. «Un primer pas per part de la Rocío Carrasco seria tractar l’agressió amb benevolència i no amb paraules tan dures com ‘pallissa’. Està etiquetant la seua filla de violenta», ha explicat el col·laborador del programa matinal de Telecinco.

Si bé és cert que a la tertúlia hi ha opinions de tota mena, Ana Rosa i Lequio possiblement són els més crítics amb Rocío Carrasco. Així ha sigut des que es va iniciar tota esta història del documental de la filla de la Jurado i així sembla que seguirà sent. I és que pel que fa a este tema hi ha opinions molt dispars, ja que també hi ha moltes versions i coses que et pots creure o no. El que està clar és que el debat es mantindrà mentre Rocío Carrasco seguisca parlant.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.