Ana Rosa carrega contra Rocío Carrasco: «seguisc sense entendre-ho»

L’entrevista a Rocío Carrasco en directe a Telecinco està causant estralls. Sens dubte, les paraules de la filla de Rocío Jurado han generat molta repercussió i tots els mitjans que tracten temes del cor en parlen. Un dels espais en què més s’ha debatut sobre la qüestió és ‘El programa de Ana Rosa’, que, a més, compta amb Rocío Flores com a col·laboradora. Han parlat del que va passar al plató de ‘Sálvame’, i Ana Rosa ha estat força crítica amb les paraules de Rocío Carrasco. Cal tenir en compte que, des d’un principi, la periodista s’ha mostrat sempre més favorable a Rocío Flores i contrària als últims moviments de la seua mare, i de nou ho ha tornat a fer.

Això no vol dir que no es crega el testimoni de Carrasco, però sí que és cert que mai ha estat d’acord amb la manera de procedir de la filla de Rocío Jurado pel que fa als seus fills. De fet, després que els seus tertulians opinassen sobre el tema, la presentadora ha volgut deixar clar que al programa «ningú defensa Antonio David». No obstant això, tampoc està completament a favor del relat de Rocío. És més, ha tornat a criticar l’actitud de Carrasco respecte a la seua filla, especialment quan va narrar l’episodi en què, segons explicava, la jove va agredir fins a deixar-la inconscient.

«De tot este assumpte, això seguisc sense entendre-ho», ha afirmat la presentadora, en referència a la manera en què Rocío Carrasco va parlar d’este tema. «Que una mare protegisca els seus fills és el més important. De tot el relat, esta és l’única cosa que no entenc», ha tornat a recalcar Ana Rosa.

 

Lequio hi posa cullerada

Alessandro Lequio també ha criticat Rocío Carrasco per com va relatar l’episodi en què la seua filla la va agredir quan tenia només 15 anys. «Una mare agredida per la seua filla el que ha de fer és treure ferro a l’assumpte, en comptes de criminalitzar, i més quan ja fa 9 anys que va passar», ha afirmat el tertulià. I és que, igual que Ana Rosa, tampoc entén com una mare pot tenir esta actitud amb els fills.

Cal recordar que Lequio va perdre el seu fill Àlex per un càncer fa gairebé un any, de manera que probablement li costa més d’entendre que una mare porte 9 anys sense veure la seua filla i sense posar-se en contacte amb ella, pel motiu que siga. «Un primer pas per part de la Rocío Carrasco seria tractar l’agressió amb benevolència i no amb paraules tan dures com ‘pallissa’. Està etiquetant la seua filla de violenta», ha explicat el col·laborador del programa matinal de Telecinco.

Si bé és cert que a la tertúlia hi ha opinions de tota mena, Ana Rosa i Lequio possiblement són els més crítics amb Rocío Carrasco. Així ha sigut des que es va iniciar tota esta història del documental de la filla de la Jurado i així sembla que seguirà sent. I és que pel que fa a este tema hi ha opinions molt dispars, ja que també hi ha moltes versions i coses que et pots creure o no. El que està clar és que el debat es mantindrà mentre Rocío Carrasco seguisca parlant.

Últimes notícies

A presó dos fugitius alemanys buscats per tràfic internacional de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Tenerife i Cartagena dos fugitius alemanys que lideraven una xarxa de tràfic internacional de drogues. Tots dos han ingressat a presó per orde de l’Audiència Nacional mentre esperen la seua extradició a Alemanya.

Els equips terrestres continuen lluitant contra l’incendi forestal de Segorbe

Els serveis d’extinció continuen treballant per controlar i apagar l’incendi forestal de Segorbe, estabilitzat després de cremar 630 hectàrees a la Serra Calderona. La major part de la superfície afectada és del terme de Segorbe, però també hi ha danys importants a Gàtova.

Setmana d’inici amb ruixats a València i sud de Castelló i oratge més calorós

La setmana ha començat en la Comunitat Valenciana amb núvols i ruixats forts a València i el sud de Castelló, mentres les temperatures màximes es mantindran o pujaran lleugerament.

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.