10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Ana Rosa Quintana ja té data de tornada a la televisió: ‘Què falta ens feia!

Dilluns que ve 10 d’octubre es produirà el moment més esperat des de ‘El programa de Ana Rosa’, la volta de la seua benvolguda cap Ana Rosa Quintana, així el confirmat Mediaset España a través d’un comunicat.


Cal recordar que la presentadora va haver d’abandonar el seu programa i també la vida pública després d’anunciar que patia un càncer de mama.


Hui per primera vegada parlaré de mi. La setmana passada ha sigut rara i molt intensa, m’he anat dues vegades abans d’acabar el programa, he faltat el divendres. Normalment, i excepte vacances no he faltat a la meua cita amb vosaltres ni tan sols quan el Covid aguaitava per totes les cantonades i ens confinaven a casa. Estic tan agraïda a tots els que ens heu portat ací en volandes 17 anys que crec que he de compartir amb tots els que m’heu fet tan feliç aquests anys el més important i dur que m’ha passat en la vida“, arrancava aquell matí Ana Rosa Quintana.

Vaig començar aquest programa quan els meus fills tenien poc més d’un mes i han ocorregut moltes coses, algunes meravelloses, la majoria, i també disgustos perquè això és la vida. Hui he d’acomiadar-me per una temporada, espere que no siga molt llarga, m’han detectat un carcinoma en una mama, afortunadament està localitzat i no hi ha metàstasi, però requereix un tractament intens que em mantindrà allunyada d’aquest plató i aquests companys, que també són la meua família“, anunciava així la seua retirada temporal del programa de Ana Rosa i el seu càncer.


Tant Joaquín Prat com Patricia Pardo han estat anunciant una important exclusiva en ‘El Programa de Ana Rosa’, ha sigut el primer a donar la bona i esperada notícia a la vora de la llàgrima.

L’hem trobada a faltar perquè sents que et falta la peça principal. Sents que això no és el mateix, sents que et falta alguna cosa. Imagine’s a Ana. Ana ha estat un any lluitant contra el càncer, amb incertesa, amb sofriment, amb la necessitat d’estar amb vostés. Amb la necessitat del comunicador que li abelleix estar ací explicant-lo. Amb ella pujant-se per les parets. Tots els dies li manem un beset, i déiem queda menys, i molt menys, i ha arribat el dia. La volta de la nostra companya i amiga serà una realitat dilluns que ve. Ana Rosa torna a la seua casa“, ha afegit Joaquín Prat

Va ser en el primer programa de la nova temporada, quan Joaquín Prat i Patricia Pardo van revelar que el retorn d’Ana Rosa Quintana estava molt pròxim: “Anita, què et comptarem? Que ja queda menys, que ací t’esperem i que ho fem amb els braços oberts. I ja, ja mateix serà ací asseguda, que és on ha d’estar Ana Rosa Quintana“.

Durant aquest any, Joaquín Prat i Patricia Pardo han sigut els encarregats de mantindre els alts índexs d’audiència que collia el programa amb Ana Rosa Quintana al capdavant. I ho han aconseguit. Prat i Pardo han aconseguit mantindre la corona de programa rei dels matins de la televisió.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.