Ana Rosa Quintana ja té data de tornada a la televisió: ‘Què falta ens feia!

Dilluns que ve 10 d’octubre es produirà el moment més esperat des de ‘El programa de Ana Rosa’, la volta de la seua benvolguda cap Ana Rosa Quintana, així el confirmat Mediaset España a través d’un comunicat.


Cal recordar que la presentadora va haver d’abandonar el seu programa i també la vida pública després d’anunciar que patia un càncer de mama.


Hui per primera vegada parlaré de mi. La setmana passada ha sigut rara i molt intensa, m’he anat dues vegades abans d’acabar el programa, he faltat el divendres. Normalment, i excepte vacances no he faltat a la meua cita amb vosaltres ni tan sols quan el Covid aguaitava per totes les cantonades i ens confinaven a casa. Estic tan agraïda a tots els que ens heu portat ací en volandes 17 anys que crec que he de compartir amb tots els que m’heu fet tan feliç aquests anys el més important i dur que m’ha passat en la vida“, arrancava aquell matí Ana Rosa Quintana.

Vaig començar aquest programa quan els meus fills tenien poc més d’un mes i han ocorregut moltes coses, algunes meravelloses, la majoria, i també disgustos perquè això és la vida. Hui he d’acomiadar-me per una temporada, espere que no siga molt llarga, m’han detectat un carcinoma en una mama, afortunadament està localitzat i no hi ha metàstasi, però requereix un tractament intens que em mantindrà allunyada d’aquest plató i aquests companys, que també són la meua família“, anunciava així la seua retirada temporal del programa de Ana Rosa i el seu càncer.


Tant Joaquín Prat com Patricia Pardo han estat anunciant una important exclusiva en ‘El Programa de Ana Rosa’, ha sigut el primer a donar la bona i esperada notícia a la vora de la llàgrima.

L’hem trobada a faltar perquè sents que et falta la peça principal. Sents que això no és el mateix, sents que et falta alguna cosa. Imagine’s a Ana. Ana ha estat un any lluitant contra el càncer, amb incertesa, amb sofriment, amb la necessitat d’estar amb vostés. Amb la necessitat del comunicador que li abelleix estar ací explicant-lo. Amb ella pujant-se per les parets. Tots els dies li manem un beset, i déiem queda menys, i molt menys, i ha arribat el dia. La volta de la nostra companya i amiga serà una realitat dilluns que ve. Ana Rosa torna a la seua casa“, ha afegit Joaquín Prat

Va ser en el primer programa de la nova temporada, quan Joaquín Prat i Patricia Pardo van revelar que el retorn d’Ana Rosa Quintana estava molt pròxim: “Anita, què et comptarem? Que ja queda menys, que ací t’esperem i que ho fem amb els braços oberts. I ja, ja mateix serà ací asseguda, que és on ha d’estar Ana Rosa Quintana“.

Durant aquest any, Joaquín Prat i Patricia Pardo han sigut els encarregats de mantindre els alts índexs d’audiència que collia el programa amb Ana Rosa Quintana al capdavant. I ho han aconseguit. Prat i Pardo han aconseguit mantindre la corona de programa rei dels matins de la televisió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.