Ana Rosa Quintana ja té data de tornada a la televisió: ‘Què falta ens feia!

Dilluns que ve 10 d’octubre es produirà el moment més esperat des de ‘El programa de Ana Rosa’, la volta de la seua benvolguda cap Ana Rosa Quintana, així el confirmat Mediaset España a través d’un comunicat.


Cal recordar que la presentadora va haver d’abandonar el seu programa i també la vida pública després d’anunciar que patia un càncer de mama.


Hui per primera vegada parlaré de mi. La setmana passada ha sigut rara i molt intensa, m’he anat dues vegades abans d’acabar el programa, he faltat el divendres. Normalment, i excepte vacances no he faltat a la meua cita amb vosaltres ni tan sols quan el Covid aguaitava per totes les cantonades i ens confinaven a casa. Estic tan agraïda a tots els que ens heu portat ací en volandes 17 anys que crec que he de compartir amb tots els que m’heu fet tan feliç aquests anys el més important i dur que m’ha passat en la vida“, arrancava aquell matí Ana Rosa Quintana.

Vaig començar aquest programa quan els meus fills tenien poc més d’un mes i han ocorregut moltes coses, algunes meravelloses, la majoria, i també disgustos perquè això és la vida. Hui he d’acomiadar-me per una temporada, espere que no siga molt llarga, m’han detectat un carcinoma en una mama, afortunadament està localitzat i no hi ha metàstasi, però requereix un tractament intens que em mantindrà allunyada d’aquest plató i aquests companys, que també són la meua família“, anunciava així la seua retirada temporal del programa de Ana Rosa i el seu càncer.


Tant Joaquín Prat com Patricia Pardo han estat anunciant una important exclusiva en ‘El Programa de Ana Rosa’, ha sigut el primer a donar la bona i esperada notícia a la vora de la llàgrima.

L’hem trobada a faltar perquè sents que et falta la peça principal. Sents que això no és el mateix, sents que et falta alguna cosa. Imagine’s a Ana. Ana ha estat un any lluitant contra el càncer, amb incertesa, amb sofriment, amb la necessitat d’estar amb vostés. Amb la necessitat del comunicador que li abelleix estar ací explicant-lo. Amb ella pujant-se per les parets. Tots els dies li manem un beset, i déiem queda menys, i molt menys, i ha arribat el dia. La volta de la nostra companya i amiga serà una realitat dilluns que ve. Ana Rosa torna a la seua casa“, ha afegit Joaquín Prat

Va ser en el primer programa de la nova temporada, quan Joaquín Prat i Patricia Pardo van revelar que el retorn d’Ana Rosa Quintana estava molt pròxim: “Anita, què et comptarem? Que ja queda menys, que ací t’esperem i que ho fem amb els braços oberts. I ja, ja mateix serà ací asseguda, que és on ha d’estar Ana Rosa Quintana“.

Durant aquest any, Joaquín Prat i Patricia Pardo han sigut els encarregats de mantindre els alts índexs d’audiència que collia el programa amb Ana Rosa Quintana al capdavant. I ho han aconseguit. Prat i Pardo han aconseguit mantindre la corona de programa rei dels matins de la televisió.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.