12.1 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Ana Rosa Quintana ja té data de tornada a la televisió: ‘Què falta ens feia!

Dilluns que ve 10 d’octubre es produirà el moment més esperat des de ‘El programa de Ana Rosa’, la volta de la seua benvolguda cap Ana Rosa Quintana, així el confirmat Mediaset España a través d’un comunicat.


Cal recordar que la presentadora va haver d’abandonar el seu programa i també la vida pública després d’anunciar que patia un càncer de mama.


Hui per primera vegada parlaré de mi. La setmana passada ha sigut rara i molt intensa, m’he anat dues vegades abans d’acabar el programa, he faltat el divendres. Normalment, i excepte vacances no he faltat a la meua cita amb vosaltres ni tan sols quan el Covid aguaitava per totes les cantonades i ens confinaven a casa. Estic tan agraïda a tots els que ens heu portat ací en volandes 17 anys que crec que he de compartir amb tots els que m’heu fet tan feliç aquests anys el més important i dur que m’ha passat en la vida“, arrancava aquell matí Ana Rosa Quintana.

Vaig començar aquest programa quan els meus fills tenien poc més d’un mes i han ocorregut moltes coses, algunes meravelloses, la majoria, i també disgustos perquè això és la vida. Hui he d’acomiadar-me per una temporada, espere que no siga molt llarga, m’han detectat un carcinoma en una mama, afortunadament està localitzat i no hi ha metàstasi, però requereix un tractament intens que em mantindrà allunyada d’aquest plató i aquests companys, que també són la meua família“, anunciava així la seua retirada temporal del programa de Ana Rosa i el seu càncer.


Tant Joaquín Prat com Patricia Pardo han estat anunciant una important exclusiva en ‘El Programa de Ana Rosa’, ha sigut el primer a donar la bona i esperada notícia a la vora de la llàgrima.

L’hem trobada a faltar perquè sents que et falta la peça principal. Sents que això no és el mateix, sents que et falta alguna cosa. Imagine’s a Ana. Ana ha estat un any lluitant contra el càncer, amb incertesa, amb sofriment, amb la necessitat d’estar amb vostés. Amb la necessitat del comunicador que li abelleix estar ací explicant-lo. Amb ella pujant-se per les parets. Tots els dies li manem un beset, i déiem queda menys, i molt menys, i ha arribat el dia. La volta de la nostra companya i amiga serà una realitat dilluns que ve. Ana Rosa torna a la seua casa“, ha afegit Joaquín Prat

Va ser en el primer programa de la nova temporada, quan Joaquín Prat i Patricia Pardo van revelar que el retorn d’Ana Rosa Quintana estava molt pròxim: “Anita, què et comptarem? Que ja queda menys, que ací t’esperem i que ho fem amb els braços oberts. I ja, ja mateix serà ací asseguda, que és on ha d’estar Ana Rosa Quintana“.

Durant aquest any, Joaquín Prat i Patricia Pardo han sigut els encarregats de mantindre els alts índexs d’audiència que collia el programa amb Ana Rosa Quintana al capdavant. I ho han aconseguit. Prat i Pardo han aconseguit mantindre la corona de programa rei dels matins de la televisió.

Últimes notícies

Catarroja acumula 66,6 l/m² en una nit de pluges que reaviva l’alarma per la dana

La localitat suma 66,6 l/m² i pics de 15 litres en una hora. Va haver-hi tancaments preventius de túnels i una nit de neteja; a les 6.00, la circulació va tornar a la normalitat

Seguixen les pluges en la Comunitat Valenciana amb ruixats forts i tempestes en zones

Cel molt nuvolós i precipitacions generalitzades, amb major intensitat en el nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. Les temperatures tendixen a pujar i el vent bufa moderat en la costa.

Pablo Marín rescata a la Real a Elda i segella el passe a octaus

La Reial Societat va guanyar 1-2 al Eldense amb un gol de Pablo Marín en el 95 i va avançar a octaus de Copa del Rei. L'equip va patir malgrat el relleu en la banqueta.

Pablo Marín rescata a la Reial Societat en el 95 i segella la passada a Elda

Un gol de Pablo Marín en el minut 95 va donar a la Reial Societat un patit 1-2 davant el Eldense i el passe a octaus de la Copa del Rei, en una estrena de Ansotegi sense millora de joc.

València mana en El Molinón i elimina al Sporting en la Copa del Rei (0-2)

El València es va imposar 0-2 en El Molinón amb gols primerencs de Beltrán i Raba després de dominar els dos temps. Christian Joel va evitar un marcador més inflat.

92-99: un arreón final del València Basket silencia El Pireu i estira la seua ratxa

El València Basket va remuntar en els últims onze minuts i va véncer 92-99 a Olympiacos. Va igualar la seua millor ratxa històrica en l'Eurolliga i es va afermar en la segona plaça.

92-99: el València Basket firma un arreón final i silencia a Olympiacos al Pireu

El València Basket va remuntar en els minuts finals i va véncer 92-99 a Olympiacos després d'un parcial demolidor. Va encadenar la seua quinta victòria seguida i va consolidar la segona plaça.

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.