10.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Ana Rosa Quintana ja té data de tornada a la televisió: ‘Què falta ens feia!

Dilluns que ve 10 d’octubre es produirà el moment més esperat des de ‘El programa de Ana Rosa’, la volta de la seua benvolguda cap Ana Rosa Quintana, així el confirmat Mediaset España a través d’un comunicat.


Cal recordar que la presentadora va haver d’abandonar el seu programa i també la vida pública després d’anunciar que patia un càncer de mama.


Hui per primera vegada parlaré de mi. La setmana passada ha sigut rara i molt intensa, m’he anat dues vegades abans d’acabar el programa, he faltat el divendres. Normalment, i excepte vacances no he faltat a la meua cita amb vosaltres ni tan sols quan el Covid aguaitava per totes les cantonades i ens confinaven a casa. Estic tan agraïda a tots els que ens heu portat ací en volandes 17 anys que crec que he de compartir amb tots els que m’heu fet tan feliç aquests anys el més important i dur que m’ha passat en la vida“, arrancava aquell matí Ana Rosa Quintana.

Vaig començar aquest programa quan els meus fills tenien poc més d’un mes i han ocorregut moltes coses, algunes meravelloses, la majoria, i també disgustos perquè això és la vida. Hui he d’acomiadar-me per una temporada, espere que no siga molt llarga, m’han detectat un carcinoma en una mama, afortunadament està localitzat i no hi ha metàstasi, però requereix un tractament intens que em mantindrà allunyada d’aquest plató i aquests companys, que també són la meua família“, anunciava així la seua retirada temporal del programa de Ana Rosa i el seu càncer.


Tant Joaquín Prat com Patricia Pardo han estat anunciant una important exclusiva en ‘El Programa de Ana Rosa’, ha sigut el primer a donar la bona i esperada notícia a la vora de la llàgrima.

L’hem trobada a faltar perquè sents que et falta la peça principal. Sents que això no és el mateix, sents que et falta alguna cosa. Imagine’s a Ana. Ana ha estat un any lluitant contra el càncer, amb incertesa, amb sofriment, amb la necessitat d’estar amb vostés. Amb la necessitat del comunicador que li abelleix estar ací explicant-lo. Amb ella pujant-se per les parets. Tots els dies li manem un beset, i déiem queda menys, i molt menys, i ha arribat el dia. La volta de la nostra companya i amiga serà una realitat dilluns que ve. Ana Rosa torna a la seua casa“, ha afegit Joaquín Prat

Va ser en el primer programa de la nova temporada, quan Joaquín Prat i Patricia Pardo van revelar que el retorn d’Ana Rosa Quintana estava molt pròxim: “Anita, què et comptarem? Que ja queda menys, que ací t’esperem i que ho fem amb els braços oberts. I ja, ja mateix serà ací asseguda, que és on ha d’estar Ana Rosa Quintana“.

Durant aquest any, Joaquín Prat i Patricia Pardo han sigut els encarregats de mantindre els alts índexs d’audiència que collia el programa amb Ana Rosa Quintana al capdavant. I ho han aconseguit. Prat i Pardo han aconseguit mantindre la corona de programa rei dels matins de la televisió.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.