Ángel Cristo: Mataria a la persona que va abusar de la meua germana

Ejemplo de shortcode con estilo
  Fa una setmana, Sofía Cristo impactava als espectadors de ‘Secret Story’ en contar que, quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals. La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no […]

 

Fa una setmana, Sofía Cristo impactava als espectadors de ‘Secret Story’ en contar que, quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals. La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no va ser l’abusador.

Tampoc va deixar clar si va ser una cosa estrictament puntual, però sí que va explicar que només ho sabien el seu terapeuta i alguns amics, que en el seu moment no va identificar l’escena com a abusos sexuals i que, a la llarga, l’agressió li havia afectat a l’hora de relacionar-se amb altres persones.

En directe i des de plató, la seua mare es va assabentar d’això, i va poder parlar amb la seua filla per a transmetre-li les seues disculpes per no haver-se donat compte. «Hem de parlar amb els nostres fills. Jo creia que estava pendent i, així i tot, se’m va escapar això», va dir a posteriori, més tranquil·la.

Dies després, Bárbara va dir en el ‘Deluxe’ que volia saber el nom de la persona i que es trobava preparada per a això. Va comentar que sabria qui fora quan Crist isquera del concurs, una cosa per a la qual no tenia pressa mentre ella es trobara bé.

Sobre els abusos a menors, l’artista va lamentar que es danyara als xiquets per la seua puresa i per la seua excel·lència, i va demanar que les persones que abusen d’ells paguen en proporció. Finalment, va llançar un missatge per a qui abusara de Sofía Cristo molt contundent:

«Et jure per la meua vida que, si estàs viu o viva, ho pagaràs. No hi haurà lloc en el qual jo no et trobe. Si estàs viu, sort tens que no ho sabera en el seu moment, perquè t’hauria matat. Si et trobe, no et faré mal, però pagaré les conseqüències. Segur que li ho hauràs fet a molts i vull que ho pagues, més compte et té estar mort», va dir, abans d’emocionar-se.

 

«Hauria d’haver-la protegit, però no em vaig assabentar!»

 

Ara, ha sigut el seu germà el que ha parlat per a la revista ‘Lecturas’ en una de les seues entrevistes més dures. «Vull saber qui va ser», diu.

Ángel Cristo demana justícia per a la seua germana: «Això no quedarà així! Em va donar molta tristesa. Hauria d’haver-la protegit, però no em vaig assabentar! La meua germana ha de denunciar!», clama el jove.

A més, parla del problema d’addicció que la seua germana va patir en el passat: «S’ajuntava amb el pitjor. He arribat a amenaçar als seus amics perquè no la incitaren a drogar-se. Ara estic molt orgullós d’ella», diu Ángel.

 

«Teníem pànic al meu pare»

 

Ángel Cristo també relatar el rosari de maltractaments que el seu pare va infligir a la seua mare: «He vist baralles horribles entre els meus pares. La meua germana i jo teníem pànic al meu pare», reconeix el fill de Bárbara Rey i d’Ángel Cristo.

A més, confessa que el millor moment de la seua infància va ser quan li van donar la custòdia a la seua mare.

Últimes notícies

Sis municipis de la ‘zona zero’ de la dana Adam suspenen les classes dimarts

Sis municipis del litoral sud de València i del nord d’Alacant, situats en la ‘zona zero’ de la dana Adam, han decidit suspendre les classes este dimarts 20 d’octubre per precaució. Afecta centres educatius de Miramar, Oliva, Bellreguard, Piles, El Verger i Els Poblets.

S’alcen els confinaments per la DANA i la UME es retira de la Comunitat

La Generalitat ha alçat el confinament als huit municipis de la Comunitat Valenciana on encara estava actiu per la DANA i ha anunciat la desmobilització de la UME davant la millora de l'oratge i del temporal marítim.

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.

Treballs en una desena de carreteres per reobrir el trànsit després de la dana Adam

Els equips de conservació de carreteres de la Generalitat treballen en una desena de vies, sobretot a la Safor i la Marina Alta, per restituir el trànsit després de les inundacions i despreniments causats per la dana Adam.

Torna la circulació dels Rodalies C1 i C2 després de les fortes pluges

Renfe ha restablit esta vesprada el servici a les línies de Rodalies C1 i C2, així com als trens de Llarga i Mitjana Distància afectats per les fortes pluges entre València i Alacant.