Ángel Cristo: Mataria a la persona que va abusar de la meua germana

 

Fa una setmana, Sofía Cristo impactava als espectadors de ‘Secret Story’ en contar que, quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals. La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no va ser l’abusador.

Tampoc va deixar clar si va ser una cosa estrictament puntual, però sí que va explicar que només ho sabien el seu terapeuta i alguns amics, que en el seu moment no va identificar l’escena com a abusos sexuals i que, a la llarga, l’agressió li havia afectat a l’hora de relacionar-se amb altres persones.

En directe i des de plató, la seua mare es va assabentar d’això, i va poder parlar amb la seua filla per a transmetre-li les seues disculpes per no haver-se donat compte. «Hem de parlar amb els nostres fills. Jo creia que estava pendent i, així i tot, se’m va escapar això», va dir a posteriori, més tranquil·la.

Dies després, Bárbara va dir en el ‘Deluxe’ que volia saber el nom de la persona i que es trobava preparada per a això. Va comentar que sabria qui fora quan Crist isquera del concurs, una cosa per a la qual no tenia pressa mentre ella es trobara bé.

Sobre els abusos a menors, l’artista va lamentar que es danyara als xiquets per la seua puresa i per la seua excel·lència, i va demanar que les persones que abusen d’ells paguen en proporció. Finalment, va llançar un missatge per a qui abusara de Sofía Cristo molt contundent:

«Et jure per la meua vida que, si estàs viu o viva, ho pagaràs. No hi haurà lloc en el qual jo no et trobe. Si estàs viu, sort tens que no ho sabera en el seu moment, perquè t’hauria matat. Si et trobe, no et faré mal, però pagaré les conseqüències. Segur que li ho hauràs fet a molts i vull que ho pagues, més compte et té estar mort», va dir, abans d’emocionar-se.

 

«Hauria d’haver-la protegit, però no em vaig assabentar!»

 

Ara, ha sigut el seu germà el que ha parlat per a la revista ‘Lecturas’ en una de les seues entrevistes més dures. «Vull saber qui va ser», diu.

Ángel Cristo demana justícia per a la seua germana: «Això no quedarà així! Em va donar molta tristesa. Hauria d’haver-la protegit, però no em vaig assabentar! La meua germana ha de denunciar!», clama el jove.

A més, parla del problema d’addicció que la seua germana va patir en el passat: «S’ajuntava amb el pitjor. He arribat a amenaçar als seus amics perquè no la incitaren a drogar-se. Ara estic molt orgullós d’ella», diu Ángel.

 

«Teníem pànic al meu pare»

 

Ángel Cristo també relatar el rosari de maltractaments que el seu pare va infligir a la seua mare: «He vist baralles horribles entre els meus pares. La meua germana i jo teníem pànic al meu pare», reconeix el fill de Bárbara Rey i d’Ángel Cristo.

A més, confessa que el millor moment de la seua infància va ser quan li van donar la custòdia a la seua mare.

Últimes notícies

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.