16 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Ángel Cristo: Mataria a la persona que va abusar de la meua germana

 

Fa una setmana, Sofía Cristo impactava als espectadors de ‘Secret Story’ en contar que, quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals. La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no va ser l’abusador.

Tampoc va deixar clar si va ser una cosa estrictament puntual, però sí que va explicar que només ho sabien el seu terapeuta i alguns amics, que en el seu moment no va identificar l’escena com a abusos sexuals i que, a la llarga, l’agressió li havia afectat a l’hora de relacionar-se amb altres persones.

En directe i des de plató, la seua mare es va assabentar d’això, i va poder parlar amb la seua filla per a transmetre-li les seues disculpes per no haver-se donat compte. “Hem de parlar amb els nostres fills. Jo creia que estava pendent i, així i tot, se’m va escapar això”, va dir a posteriori, més tranquil·la.

Dies després, Bárbara va dir en el ‘Deluxe’ que volia saber el nom de la persona i que es trobava preparada per a això. Va comentar que sabria qui fora quan Crist isquera del concurs, una cosa per a la qual no tenia pressa mentre ella es trobara bé.

Sobre els abusos a menors, l’artista va lamentar que es danyara als xiquets per la seua puresa i per la seua excel·lència, i va demanar que les persones que abusen d’ells paguen en proporció. Finalment, va llançar un missatge per a qui abusara de Sofía Cristo molt contundent:

“Et jure per la meua vida que, si estàs viu o viva, ho pagaràs. No hi haurà lloc en el qual jo no et trobe. Si estàs viu, sort tens que no ho sabera en el seu moment, perquè t’hauria matat. Si et trobe, no et faré mal, però pagaré les conseqüències. Segur que li ho hauràs fet a molts i vull que ho pagues, més compte et té estar mort”, va dir, abans d’emocionar-se.

 

“Hauria d’haver-la protegit, però no em vaig assabentar!”

 

Ara, ha sigut el seu germà el que ha parlat per a la revista ‘Lecturas’ en una de les seues entrevistes més dures. “Vull saber qui va ser”, diu.

Ángel Cristo demana justícia per a la seua germana: “Això no quedarà així! Em va donar molta tristesa. Hauria d’haver-la protegit, però no em vaig assabentar! La meua germana ha de denunciar!”, clama el jove.

A més, parla del problema d’addicció que la seua germana va patir en el passat: “S’ajuntava amb el pitjor. He arribat a amenaçar als seus amics perquè no la incitaren a drogar-se. Ara estic molt orgullós d’ella”, diu Ángel.

 

“Teníem pànic al meu pare”

 

Ángel Cristo també relatar el rosari de maltractaments que el seu pare va infligir a la seua mare: “He vist baralles horribles entre els meus pares. La meua germana i jo teníem pànic al meu pare”, reconeix el fill de Bárbara Rey i d’Ángel Cristo.

A més, confessa que el millor moment de la seua infància va ser quan li van donar la custòdia a la seua mare.

Últimes notícies

El Castelló suma 43 de 60 punts amb Pablo Hernández i aferma l’ascens directe

Des de l'arribada de Pablo Hernández, el Castelló ha sumat 43 de 60 punts possibles (71,6%) i s'assentisca en la zona d'ascens directe després de golejar al Valladolid a domicili.

Avís taronja este dimarts a València per vent de l’oest amb ratxes de 90 km/h

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja a l'interior sud i el litoral de València per ratxes de 90 km/h. Hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant.

Detinguda una parella pel furt afectuós d’onze rellotges de luxe i joies per 65.000 euros

Una dona i un home de 30 i 36 anys han sigut detinguts a Benidorm per sostraure onze rellotges d'alta gamma i joies mitjançant el furt afectuós. La víctima, un home d'avançada edat, va ser enganyat per a permetre l'accés a la seua vivenda.

Presó preventiva per a quatre detinguts per un robatori amb violència en una òptica de La Marina d’Elx

Dos dones i dos hòmens, de 22 a 41 anys, han sigut arrestats per assaltar una òptica en La Marina i han ingressat a la presó preventiva. El grup, amb antecedents, va fugir amb cotxe i va ser localitzat en un càmping de Guardamar del Segura.

Marcos Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i al·lega que anava fumat

Marcos Benavent, exgerente de Imelsa, ha refusat ratificar el que va dir en instrucció en sostindre que anava 'perjudicat' i 'fumat'. Ha admés que manipulava gravacions i que la seua estratègia va ser implicar a molts i esguitar al PP.

Danjuma defén a Corberán després de la tercera derrota del València

Danjuma va recolzar públicament a Carlos Corberán després de la tercera derrota seguida del València davant el Reial Madrid. El neerlandés va destacar l'esforç del tècnic i del grup.

La comissió de la DANA de Les Corts citarà a les víctimes el 23 i 24 de febrer

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 citarà a nou associacions i a un afectat els dies 23 i 24, en sessions de matí i vesprada.

Les vivendes turístiques cauen un 23% en la Comunitat Valenciana fins a 48.441

L'INE xifra en 48.441 les vivendes turístiques en la Comunitat Valenciana, un 23% menys que al maig. A Espanya sumen 329.764, el nivell més baix des d'agost de 2023.