Ángel Cristo: Mataria a la persona que va abusar de la meua germana

Ejemplo de shortcode con estilo
  Fa una setmana, Sofía Cristo impactava als espectadors de ‘Secret Story’ en contar que, quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals. La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no […]

 

Fa una setmana, Sofía Cristo impactava als espectadors de ‘Secret Story’ en contar que, quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals. La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no va ser l’abusador.

Tampoc va deixar clar si va ser una cosa estrictament puntual, però sí que va explicar que només ho sabien el seu terapeuta i alguns amics, que en el seu moment no va identificar l’escena com a abusos sexuals i que, a la llarga, l’agressió li havia afectat a l’hora de relacionar-se amb altres persones.

En directe i des de plató, la seua mare es va assabentar d’això, i va poder parlar amb la seua filla per a transmetre-li les seues disculpes per no haver-se donat compte. «Hem de parlar amb els nostres fills. Jo creia que estava pendent i, així i tot, se’m va escapar això», va dir a posteriori, més tranquil·la.

Dies després, Bárbara va dir en el ‘Deluxe’ que volia saber el nom de la persona i que es trobava preparada per a això. Va comentar que sabria qui fora quan Crist isquera del concurs, una cosa per a la qual no tenia pressa mentre ella es trobara bé.

Sobre els abusos a menors, l’artista va lamentar que es danyara als xiquets per la seua puresa i per la seua excel·lència, i va demanar que les persones que abusen d’ells paguen en proporció. Finalment, va llançar un missatge per a qui abusara de Sofía Cristo molt contundent:

«Et jure per la meua vida que, si estàs viu o viva, ho pagaràs. No hi haurà lloc en el qual jo no et trobe. Si estàs viu, sort tens que no ho sabera en el seu moment, perquè t’hauria matat. Si et trobe, no et faré mal, però pagaré les conseqüències. Segur que li ho hauràs fet a molts i vull que ho pagues, més compte et té estar mort», va dir, abans d’emocionar-se.

 

«Hauria d’haver-la protegit, però no em vaig assabentar!»

 

Ara, ha sigut el seu germà el que ha parlat per a la revista ‘Lecturas’ en una de les seues entrevistes més dures. «Vull saber qui va ser», diu.

Ángel Cristo demana justícia per a la seua germana: «Això no quedarà així! Em va donar molta tristesa. Hauria d’haver-la protegit, però no em vaig assabentar! La meua germana ha de denunciar!», clama el jove.

A més, parla del problema d’addicció que la seua germana va patir en el passat: «S’ajuntava amb el pitjor. He arribat a amenaçar als seus amics perquè no la incitaren a drogar-se. Ara estic molt orgullós d’ella», diu Ángel.

 

«Teníem pànic al meu pare»

 

Ángel Cristo també relatar el rosari de maltractaments que el seu pare va infligir a la seua mare: «He vist baralles horribles entre els meus pares. La meua germana i jo teníem pànic al meu pare», reconeix el fill de Bárbara Rey i d’Ángel Cristo.

A més, confessa que el millor moment de la seua infància va ser quan li van donar la custòdia a la seua mare.

Últimes notícies

El València continua penúltim després de perdre davant del Real Madrid

El València ha caigut 0-3 a Mestalla davant del Real Madrid i continua penúltim amb nou punts. Els blancs sumen huit victòries consecutives.

El Valencia i el Real Madrid homenatgen Jesús de Miguel a Mestalla

El Valencia i el Real Madrid han recordat el davanter del CD Tenerife, Jesús de Miguel, mort dimarts. El tribut ha inclòs un minut de silenci, un vídeo i una bandera a mitja asta.

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.