13.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Ángel Cristo: Mataria a la persona que va abusar de la meua germana

 

Fa una setmana, Sofía Cristo impactava als espectadors de ‘Secret Story’ en contar que, quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals. La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no va ser l’abusador.

Tampoc va deixar clar si va ser una cosa estrictament puntual, però sí que va explicar que només ho sabien el seu terapeuta i alguns amics, que en el seu moment no va identificar l’escena com a abusos sexuals i que, a la llarga, l’agressió li havia afectat a l’hora de relacionar-se amb altres persones.

En directe i des de plató, la seua mare es va assabentar d’això, i va poder parlar amb la seua filla per a transmetre-li les seues disculpes per no haver-se donat compte. “Hem de parlar amb els nostres fills. Jo creia que estava pendent i, així i tot, se’m va escapar això”, va dir a posteriori, més tranquil·la.

Dies després, Bárbara va dir en el ‘Deluxe’ que volia saber el nom de la persona i que es trobava preparada per a això. Va comentar que sabria qui fora quan Crist isquera del concurs, una cosa per a la qual no tenia pressa mentre ella es trobara bé.

Sobre els abusos a menors, l’artista va lamentar que es danyara als xiquets per la seua puresa i per la seua excel·lència, i va demanar que les persones que abusen d’ells paguen en proporció. Finalment, va llançar un missatge per a qui abusara de Sofía Cristo molt contundent:

“Et jure per la meua vida que, si estàs viu o viva, ho pagaràs. No hi haurà lloc en el qual jo no et trobe. Si estàs viu, sort tens que no ho sabera en el seu moment, perquè t’hauria matat. Si et trobe, no et faré mal, però pagaré les conseqüències. Segur que li ho hauràs fet a molts i vull que ho pagues, més compte et té estar mort”, va dir, abans d’emocionar-se.

 

“Hauria d’haver-la protegit, però no em vaig assabentar!”

 

Ara, ha sigut el seu germà el que ha parlat per a la revista ‘Lecturas’ en una de les seues entrevistes més dures. “Vull saber qui va ser”, diu.

Ángel Cristo demana justícia per a la seua germana: “Això no quedarà així! Em va donar molta tristesa. Hauria d’haver-la protegit, però no em vaig assabentar! La meua germana ha de denunciar!”, clama el jove.

A més, parla del problema d’addicció que la seua germana va patir en el passat: “S’ajuntava amb el pitjor. He arribat a amenaçar als seus amics perquè no la incitaren a drogar-se. Ara estic molt orgullós d’ella”, diu Ángel.

 

“Teníem pànic al meu pare”

 

Ángel Cristo també relatar el rosari de maltractaments que el seu pare va infligir a la seua mare: “He vist baralles horribles entre els meus pares. La meua germana i jo teníem pànic al meu pare”, reconeix el fill de Bárbara Rey i d’Ángel Cristo.

A més, confessa que el millor moment de la seua infància va ser quan li van donar la custòdia a la seua mare.

Últimes notícies

València i Mallorca busquen oxigen a Mestalla per a tancar l’any lluny del descens

València i Mallorca s'enfronten este divendres a Mestalla en un dol directe per allunyar-se del descens. Dos punts els separen i el marge és mínim abans de l'aturada.

Quasi 20 graus animen a passejar al costat de la platja a Alacant a una setmana de Nadal

Les temperatures pròximes a 20 graus han retornat el passeig i les terrasses al Postiguet. Després de dies de pluges intenses, el cel ha estat buidat i el termòmetre ha marcat 19 graus.

Imputat l’alcalde de Jérica del PP per agressió sexual a dos menors

Un jutjat de Segorbe investiga a Jorge Peiró per dos delictes d'agressió sexual a menors. El PP li aparta i el PSPV exigix el seu cessament i la seua dimissió com a alcalde.

Jupol denuncia falta de desplegament policial en la dana i demana comandament únic

El secretari general de Jupol ha sostingut davant la comissió del Senat que la Policia Nacional va voler acudir massivament a les zones afectades per la dana però no es va permetre. Ha reclamat un comandament únic, més formació i recursos per a emergències.

Nadal serà freda en la Comunitat Valenciana i s’esperen pluges en Nit de Nadal

La Comunitat Valenciana registrarà pluges en Nit de Nadal i Nadal serà freda després de l'entrada d'una massa d'aire fred el dilluns. Podria nevar en el nord de Castelló i l'ambient hivernal prolongar-se fins a final d'any, amb incertesa sobre noves precipitacions.

Bernabé promet un protocol d’assetjament infal·lible i un PSOE exemplaritzant

La secretària d'Igualtat del PSOE, Pilar Bernabé, ha anunciat millores per a fer infal·lible el protocol contra l'assetjament i una aplicació exemplaritzant. També ha defés la resposta estatal a la dana i ha carregat contra la gestió autonòmica del PP.

Gómez promet controls i rebutja que empreses sanitàries s’emporten un duro dels valencians

El conseller de Sanitat ha defés la col·laboració públic-privada sota criteris d'eficàcia i eficiència i ha anunciat nous recursos, digitalització i IA. L'oposició l'acusa de privatitzar i de beneficiar a concessionàries; Gómez replica amb dades de llistes d'espera i criteris objectius.

Una de cada deu sancions de l’ordenança de neteja a Alacant és per orinar al carrer

Des de maig a novembre, Alacant ha imposat 304 multes per l'ordenança: més del 50% per depositar escombraries fora d'horari i el 12% per orinar al carrer.