Ángel Cristo: Mataria a la persona que va abusar de la meua germana

 

Fa una setmana, Sofía Cristo impactava als espectadors de ‘Secret Story’ en contar que, quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals. La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no va ser l’abusador.

Tampoc va deixar clar si va ser una cosa estrictament puntual, però sí que va explicar que només ho sabien el seu terapeuta i alguns amics, que en el seu moment no va identificar l’escena com a abusos sexuals i que, a la llarga, l’agressió li havia afectat a l’hora de relacionar-se amb altres persones.

En directe i des de plató, la seua mare es va assabentar d’això, i va poder parlar amb la seua filla per a transmetre-li les seues disculpes per no haver-se donat compte. «Hem de parlar amb els nostres fills. Jo creia que estava pendent i, així i tot, se’m va escapar això», va dir a posteriori, més tranquil·la.

Dies després, Bárbara va dir en el ‘Deluxe’ que volia saber el nom de la persona i que es trobava preparada per a això. Va comentar que sabria qui fora quan Crist isquera del concurs, una cosa per a la qual no tenia pressa mentre ella es trobara bé.

Sobre els abusos a menors, l’artista va lamentar que es danyara als xiquets per la seua puresa i per la seua excel·lència, i va demanar que les persones que abusen d’ells paguen en proporció. Finalment, va llançar un missatge per a qui abusara de Sofía Cristo molt contundent:

«Et jure per la meua vida que, si estàs viu o viva, ho pagaràs. No hi haurà lloc en el qual jo no et trobe. Si estàs viu, sort tens que no ho sabera en el seu moment, perquè t’hauria matat. Si et trobe, no et faré mal, però pagaré les conseqüències. Segur que li ho hauràs fet a molts i vull que ho pagues, més compte et té estar mort», va dir, abans d’emocionar-se.

 

«Hauria d’haver-la protegit, però no em vaig assabentar!»

 

Ara, ha sigut el seu germà el que ha parlat per a la revista ‘Lecturas’ en una de les seues entrevistes més dures. «Vull saber qui va ser», diu.

Ángel Cristo demana justícia per a la seua germana: «Això no quedarà així! Em va donar molta tristesa. Hauria d’haver-la protegit, però no em vaig assabentar! La meua germana ha de denunciar!», clama el jove.

A més, parla del problema d’addicció que la seua germana va patir en el passat: «S’ajuntava amb el pitjor. He arribat a amenaçar als seus amics perquè no la incitaren a drogar-se. Ara estic molt orgullós d’ella», diu Ángel.

 

«Teníem pànic al meu pare»

 

Ángel Cristo també relatar el rosari de maltractaments que el seu pare va infligir a la seua mare: «He vist baralles horribles entre els meus pares. La meua germana i jo teníem pànic al meu pare», reconeix el fill de Bárbara Rey i d’Ángel Cristo.

A més, confessa que el millor moment de la seua infància va ser quan li van donar la custòdia a la seua mare.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.