La foto que més mal fa en l’aniversari de Rocío Flores

Rocío Flores en un plató de Telecinco

Rocío Flores ha celebrat el seu aniversari sense la seua mare | Telecinco

 

El dia d’ahir va ser un dels més especials per a Rocío Flores, ja que va celebrar, al costat dels seus éssers més estimats, el seu aniversari. La néta de Rocío Jurado ha pogut estar al costat del seu pare, els seus germans i la seua parella.

 

Nascuda l’any 1996, Rocío Flores és una de les celebritats més buscades del moment per tota la polèmica amb la seua mare Rocío Carrasco. La primera dona d’Antonio David Flores fa més de 8 anys que no sap res dels seus fills.

 

Rocío Flores s’ha cansat de repetir que li agradaria reprendre el contacte amb la seua mare. Va ser en ‘Supervivientes’ a on la filla de l’ex-Guàrdia Civil va comentar que trobava a faltar a la seua mare. Amb estes paraules, molts van pensar que la relació entre mare i filla podria ser diferent, però no ha sigut així.

 

La tristesa de Rocío Flores el dia del seu aniversari

Rocío Carrasco seguix sense voler saber res dels seus fills. Molts han comentat que el que ella vol és que la seua filla li demane disculpes públicament, però com que això no ha passat, Rocío Flores ha celebrat el seu aniversari sense la seua mare. 

 

A les xarxes socials de la xica s’ha vist com Rocío ha disfrutat del seu aniversari. Tanmateix, l’absència de la seua mare ha provocat que molts mitjans i usuaris de les xarxes socials facen pública una fotografia del naixement de la xica; una fotografia que li ha fet molt mal pels records que li desperten.

 

En la imatge apareix Rocío Flores amb la seua mare i el seu pare de fons. Després de la defunció de la seua àvia tot va canviar; la xica ja no podrà repetir mai esta imatge amb la seua mare, ja que no vol acostar-se a la seua filla.

 

Imatge de Rocío Carrasco amb la seva filla en braços

Rocío Flores s’emociona amb esta imatge de la seua mare amb ella en braços | GTRES

 

Amb vint-i-quatre anys Rocío Flores ja és una persona totalment independent. Viu amb la seua parella Manuel Bedmar. Tant ella com el seu pare s’han mostrat molt units en tot este temps. L’absència de Carrasco ha fortificat la relació entre pare i filla.

Últimes notícies

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.

Fortes pluges a la Vega Baixa i un llamp calfa una palmera a Torrevella

Una tempesta amb intensa activitat elèctrica ha deixat fins a 33 l/m2 a la Vega Baixa i ha calfat una palmera a les salines de Torrevella. Les precipitacions han sigut moderades però generalitzades en municipis com Oriola i San Miguel de Salinas.

El festival Love to Rock suspén la jornada de divendres per l’alerta taronja a València

Love to Rock ha suspés la jornada de divendres per l’alerta taronja per pluges a València, però manté la programació de dissabte i oferix devolucions i canvis d’entrada.

Asaja alerta que els preus del llima a Alacant cauen malgrat la forta demanda

Asaja Alacant denuncia que la indústria del llima està oferint només 10 cèntims per quilo malgrat la gran demanda de suc, i insten els agricultors a no vendre per davall dels costos de producció.

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.

Morant acusa PP, Vox i Junts de bloquejar els decrets d’habitatge i de “no tindre sentiments”

La ministra Diana Morant critica que PP, Vox i Junts hagen derogat al Congrés dos decrets llei sobre habitatge i els acusa de no representar els interessos del carrer. Pilar Bernabé assegura que, davant el bloqueig de la dreta, els socialistes continuaran impulsant polítiques d’habitatge.

El Fòrum de Compra Pública de València reclama canvis per blindar una alimentació saludable

El Fòrum Internacional de Compra Pública Alimentària de València ha exigit més voluntat política, recursos i canvis normatius per convertir la compra d’aliments en una política pública estable que done suport a l’agricultura familiar i millore l’alimentació ciutadana.

Les pluges alleugen la sequera al camp valencià però colpegen el caqui de la Ribera

L’episodi de pluges ha sigut positiu per al camp valencià en general, però el granís ha arrasat fins al 100% del caqui en algunes finques de la Ribera Alta i ha causat pèrdues de 4 milions d’euros.