Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, l’argentí Martín Anselmi, ha assegurat que l’equip afronta el debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb ‘il·lusió, desig i ganes de competir’ després d’una pretemporada molt llarga i exigent.

‘Estem feliços i amb moltíssim entusiasme després d’haver treballat tant’, ha destacat el tècnic rosarí. Anselmi ha restat importància al fet que la plantilla encara no estiga tancada del tot en vespres de l’inici de la competició.

Per a l’entrenador, la clau està en el rendiment immediat. ‘Cal centrar-se en l’important, que és competir i posar el focus en LALIGA, i deixar que el mercat fluïxa’, ha indicat el tècnic, que ha demanat continuar treballant sense distraccions malgrat els moviments pendents.

Confiança en el bloc i en el nou trident ofensiu

Anselmi s’ha mostrat convençut que l’Elche crearà ‘el context apropiat’ perquè el nou trident ofensiu tinga un gran rendiment. Ha remarcat que el seu objectiu és que el pes del joc recaiga en el col·lectiu i no en les individualitats.

‘A mi m’interessa que l’equip no depenga dels individus, sinó que els individus depenguen de l’equip’, ha explicat. Segons ha apuntat, esta idea és una constant en la seua trajectòria com a entrenador i vol que marque la identitat de l’Elche en esta temporada a Primera.

Respecte al Deportivo de La Coruña, el tècnic ha advertit del potencial d’un rival que torna a l’elit. Considera que arribarà molt motivat pel seu retorn a Primera i que exigirà el màxim des del primer minut.

Anàlisi del Deportivo i protagonisme per a Aubameyang

‘És un equip que sap el que fa, que té continuïtat amb l’entrenador i que té ben treballat el bloc’, ha analitzat Anselmi. Ha afegit que el conjunt gallec ‘maneja bé les transicions i és un bloc dinàmic’, qualitats que obligaran l’Elche a mantindre una gran concentració.

L’entrenador ha destacat també la ‘jerarquia’ del veterà davanter Pierre-Emerick Aubameyang, referència ofensiva del Deportivo. Tot i això, ha insistit que la prioritat passa per mirar cap a dins del vestidor franjiverd.

‘Serà un gran partit, però més enllà del soroll i de l’escenari ens interessa el que nosaltres siguem capaços de fer’, ha remarcat. ‘El més important és competir, que és una cosa que no li pot faltar als meus equips’, ha afegit.

Rotacions i paper de tota la plantilla

El tècnic argentí ha indicat que no és partidari de mantindre un onze fix durant tota la temporada. Ha recordat que el futbol actual exigix mantindre activs tots els jugadors, ja que el calendari i el nivell de LALIGA reclamen moltes alternatives.

En este sentit, Anselmi ha mostrat una confiança especial en Facu Buonanotte, una de les grans apostes del club en este mercat. Ha assenyalat que espera que l’atacant trobe a l’Elche el lloc idoni per a explotar ‘tot el seu potencial i ser feliç’.

També s’ha referit al davanter argentí Tiziano Perrotta, fitxat per l’Elche i cedit posteriorment a Defensa y Justicia. El tècnic l’ha descrit com un atacant amb ‘molt bones condicions i amb un gran futur’ dins de la planificació esportiva del club.

‘Li vindrà bé Defensa y Justicia. Tindrà un semestre per a valorar si ve ja o en un any’, ha comentat Anselmi. Segons ha explicat, és ‘important que busque continuïtat per a poder disfrutar-lo nosaltres’ més endavant, una vegada haja acumulat minuts i experiència competitiva.

Últimes notícies

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.

Lladró presenta una exclusiva figura de ‘Spider-Man’ en edició limitada mundial

Lladró ha llançat una figura de 'Spider-Man' en alta porcellana, una edició limitada a 500 unitats per a col·leccionistes i fans de Marvel.

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.

Bejís es refà de la brutal tempesta que ha deixat 186 l/m² en poques hores

Bejís es recupera de la tempesta torrencial que este dissabte ha deixat 186 l/m², amb greus inundacions, danys en ponts i caiguda d’arbres. El temporal també ha afectat altres punts de Castelló i diverses localitats de la província de València.