Antonio David va contractar ‘cinc avalotadors’ en l’enterrament de Pedro Carrasco

Antonio David Flores porta molt temps desaparegut del panorama televisiu i de la vida pública, arran de les greus acusacions que va abocar sobre ell la seua exmuller Rocío Carrasco, en la docuserie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Ja siga per diferents raons, el nom d’Antonio David continua romanent en boca de tot el món per noves polèmiques que ixen a la llum de la mà de Rocío Carrasco. Així mateix, la filla de ‘La más grande’ ha explicat una altra dels ardits del seu exmarit.

El cinqué lliurament de ‘En el nombre de Rocío’ es va proposar l’objectiu de continuar desmuntant totes les presumptes «mentides» narrades durant els més de vint anys de silenci de Rocío Carrasco. De fet, la docuserie no va tardar a mostrar la duresa de l’enterrament de Pedro Carrasco, quan els esbroncs van començar a escoltar-se mentre la protagonista es trencava en llàgrimes. És més, es va atrevir a confessar que Antonio David Flores va ser l’instigador d’aquella cruel situació, segons afirma.

Corria el 7 de febrer de 2001, quan els Carrasco – Mohedano assistien a la missa en honor del boxador després de morir a conseqüència d’un infart. A l’eixida de les instal·lacions, una munió es prestava a donar suport als familiars, això sí, amb dos excepcions: Rocío Carrasco i Fidel Albiac: «Mira quanta gent esbroncant!«, comentava un dels professionals que estava cobrint l’assumpte.

Després del visionat d’unes imatges on els periodistes convidaven que els curiosos es posicionaren entre Raquel Mosquera i Rocío Jurado, la seua primogènita es va pronunciar de la manera més categòrica possible: «Em sembla una situació dantesca i vergonyosa per part de la premsa«. No obstant això, estava a punt de pronunciar unes declaracions que, sens dubte, donaran molt del que parlar per la gravetat de la seua acusació.

«Per part dels quals són ací, em sembla una situació increïble. Bé, també sé per què eren ací, llavors tampoc m’estranya. Eren ací perquè algú es va encarregar de posar a quatre o cinc esvalotadors perquè feren aqueix escàndol i portaren a la gent a reaccionar d’aqueixa manera. Em preguntaràs qui; perquè tot ve del mateix lloc. Ve per part de l’Ésser«, va sentenciar sense que li tremolara el to de veu en cap moment.

Antonio David no tenia bona relació amb Pedro Carrasco

Rocío Carrasco va ser l’encarregada de comunicar la veritat sobre la relació entre Pedro Carrasco i Antonio David. De fet, va veure convenient confirmar que s’havien pronunciat «mentides» sobre aquest tema: «Antonio David no li agradava en absolut des del minut zero«, va arribar a comptar. Precisament, va criticar que Flores haguera assegurat en els platons que els seus pares mai van voler que es produïra una separació: «Ells sabien que la seua filla estava ben cuidada i estava ben atesa«, va arribar a pronunciar.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.

El Valencia Basket remunta a Saragossa i jugarà la final de la Supercopa

El Valencia Basket ha remuntat davant el Casademont Zaragoza (73-84) en la semifinal de la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz i es classifica per a la final, on buscarà el seu quart títol. Debut de les jóvens Isa Hernández i Amelia Alonso amb només 16 anys.

Les persones sordes exigixen que els seus drets siguen reals en el dia a dia

FESORD CV ha celebrat a València el Dia Internacional de les Persones Sordes 2026 i ha reclamat que els drets reconeguts passen a complir-se de manera efectiva. La jornada ha coincidit amb el centenari de lAssociació Valenciana de Persones Sordes i ha inclòs la suma al manifest de la CNSE.

Kempes aposta per Aguirre per a reactivar el València i unir el vestidor

Mario Alberto Kempes ha mostrat plena confiança en Javier Aguirre per a traure el València CF de la zona baixa i reforçar la unió del vestidor, tot i la delicada situació esportiva de l’equip en LaLiga EA Sports.

El Valencia Basket estrena el Roig Arena en la Lliga Endesa contra l’Ilerna Lleida

El Valencia Basket rep este diumenge l’Ilerna Lleida al Roig Arena en la primera jornada de la fase regular de la Lliga Endesa, en el primer partit del nou projecte ‘taronja’ davant la seua afició.

Presó per a un home per una violació i un robatori amb intimidació al Parc Central

Un home ha ingressat en presó preventiva acusat de violar un estudiant americà i robar amb intimidació al Parc Central de València, gràcies a un vídeo entregat a la Policia Nacional per diversos testimonis.

Oltra defensa que Compromís té més capacitat de govern que el bipartidisme

Mónica Oltra ha reivindicat en unes jornades municipalistes a Mislata que forces com Compromís tenen més capacitat de govern que el bipartidisme i ha instat el seu espai polític a preparar-se per a governar el 2027.

Quatre de cada deu parades del Mercat Central tornen a vendre després de l’incendi

Un 40 % de les 45 parades del Mercat Central de València afectades per l’incendi en un quadre elèctric ja han représ l’activitat aquest dissabte. La resta confia a recuperar el subministrament elèctric a partir de dilluns mentre continuen els treballs tècnics i de seguretat.