Antonio David Flores parla davant dels jutjats: «Espero que algun dia siga jo»

En meitat de tota la voràgine que s’ha creat pel documental de Rocío Carrasco i la seua recent entrevista en Telecinco, cal recordar que la guerra judicial entre la filla de Rocío Jurado i Antonio David continua.

Este mateix matí s’ha pogut veure al pare de Rocío i David Flores acudint als jutjats, en els quals tenia una cita. Antonio David va acusar ja fa temps a Rociíto de no estar pagant-li la pensió que li correspondria per les cures del seu fill menor, David. L’acusació es va convertir en demanda formal i és ara quan s’estan celebrant els judicis.

Este divendres ha estat Antonio David el que ha hagut d’acudir al jutjat, però la setmana que ve haurà de ser Rocío Carrasco, segons han informat ja fonts del mitjà ‘El Periódico’.

Carrasco deuria 8000 euros de pensió per al seu fill menor

Tot això ve d’una sentència de l’any 2018 pel qual la justícia va acabar per determinar que David Flores, que ara mateix viu amb el seu pare, és una persona econòmicament dependent pel que són els seus pares els que han de fer-se d’ell en este sentit. Com el jove viu actualment amb el seu pare, es va establir que Rocío Carrasco havia de pagar una quantitat mensual de 200 euros al mes en concepte de pensió d’aliments.

Antonio David assegura que Rociíto no hauria pagat esta xifra mes a mes, havent arribat a contreure un impagament d’un total de 8.000 euros, que corresponen tant al pagament de la pensió com als interessos pel retard en l’abonament. Cal recordar que fa un temps la situació es va donar a l’inrevés. Rocío va acusar l’exguàrdia civil de no haver pagat la pensió que li va imposar el jutge després del seu divorci.

Així doncs, hui era el dia en què Antonio David havia d’acudir al jutjat per esta denúncia contra la seua exdona. A la seua arribada es mostrava molt seriós i no volia dir ni una paraula, no obstant això, a la sortida del jutjat, el pare de Rocío Flores sí que s’ha parat per a tenir unes paraules amb la premsa, paraules que han anat directament a atacar a Rocíito per les seues últimes declaracions.

«Si no soc jo el que la protegeix, no la protegirà ningú»

«Tot el que està comptant és la seua veritat guionitzada, tinc material de sobres per a desmuntar-ho», ha assegurat en to acusatori l’ex guàrdia civil. Unes paraules a les quals també ha afegit: «Espere que algun dia siga jo el que puga defensar la meua filla». I és que segons ell s’ha encarregat de dir, la qual cosa més li estaria fent mal a Antonio David és el «mal» que se’ls està fent als seus fills. «No em trobe bé, perquè quan se li fa mal als meus fills no em fa bé. Em provoca molta tristesa tot això», ha assegurat.

Antonio David no s’ha volgut quedar callat i ha donat la seua opinió sobre els últims moviments de Rocío Carrasco, més enllà del conflicte entre ells, centrant-se especialment en el que repercuteix als seus fills. «No crec que siga just que la seua mare haja d’assenyalar a la seua filla per a tota la vida i em fa pena perquè la seua mare no està gaudint d’ells», ha dit.

 

Assegura no sols això, sinó que Rocío Carrasco estaria atacant directament la seua filla sense estar preocupant-se pel benestar de la jove. «Crec que ha estat bastant cruel», ha afirmat. «Tinc molta impotència i molt dolor perquè és la meua filla i si no soc jo el que la protegeix, no la protegirà ningú», ha explicat.

Últimes notícies

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.