11.9 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Antonio David Flores parla davant dels jutjats: «Espero que algun dia siga jo»

En meitat de tota la voràgine que s’ha creat pel documental de Rocío Carrasco i la seua recent entrevista en Telecinco, cal recordar que la guerra judicial entre la filla de Rocío Jurado i Antonio David continua.

Este mateix matí s’ha pogut veure al pare de Rocío i David Flores acudint als jutjats, en els quals tenia una cita. Antonio David va acusar ja fa temps a Rociíto de no estar pagant-li la pensió que li correspondria per les cures del seu fill menor, David. L’acusació es va convertir en demanda formal i és ara quan s’estan celebrant els judicis.

Este divendres ha estat Antonio David el que ha hagut d’acudir al jutjat, però la setmana que ve haurà de ser Rocío Carrasco, segons han informat ja fonts del mitjà ‘El Periódico’.

Carrasco deuria 8000 euros de pensió per al seu fill menor

Tot això ve d’una sentència de l’any 2018 pel qual la justícia va acabar per determinar que David Flores, que ara mateix viu amb el seu pare, és una persona econòmicament dependent pel que són els seus pares els que han de fer-se d’ell en este sentit. Com el jove viu actualment amb el seu pare, es va establir que Rocío Carrasco havia de pagar una quantitat mensual de 200 euros al mes en concepte de pensió d’aliments.

Antonio David assegura que Rociíto no hauria pagat esta xifra mes a mes, havent arribat a contreure un impagament d’un total de 8.000 euros, que corresponen tant al pagament de la pensió com als interessos pel retard en l’abonament. Cal recordar que fa un temps la situació es va donar a l’inrevés. Rocío va acusar l’exguàrdia civil de no haver pagat la pensió que li va imposar el jutge després del seu divorci.

Així doncs, hui era el dia en què Antonio David havia d’acudir al jutjat per esta denúncia contra la seua exdona. A la seua arribada es mostrava molt seriós i no volia dir ni una paraula, no obstant això, a la sortida del jutjat, el pare de Rocío Flores sí que s’ha parat per a tenir unes paraules amb la premsa, paraules que han anat directament a atacar a Rocíito per les seues últimes declaracions.

«Si no soc jo el que la protegeix, no la protegirà ningú»

«Tot el que està comptant és la seua veritat guionitzada, tinc material de sobres per a desmuntar-ho», ha assegurat en to acusatori l’ex guàrdia civil. Unes paraules a les quals també ha afegit: «Espere que algun dia siga jo el que puga defensar la meua filla». I és que segons ell s’ha encarregat de dir, la qual cosa més li estaria fent mal a Antonio David és el «mal» que se’ls està fent als seus fills. «No em trobe bé, perquè quan se li fa mal als meus fills no em fa bé. Em provoca molta tristesa tot això», ha assegurat.

Antonio David no s’ha volgut quedar callat i ha donat la seua opinió sobre els últims moviments de Rocío Carrasco, més enllà del conflicte entre ells, centrant-se especialment en el que repercuteix als seus fills. «No crec que siga just que la seua mare haja d’assenyalar a la seua filla per a tota la vida i em fa pena perquè la seua mare no està gaudint d’ells», ha dit.

 

Assegura no sols això, sinó que Rocío Carrasco estaria atacant directament la seua filla sense estar preocupant-se pel benestar de la jove. «Crec que ha estat bastant cruel», ha afirmat. «Tinc molta impotència i molt dolor perquè és la meua filla i si no soc jo el que la protegeix, no la protegirà ningú», ha explicat.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.