11.9 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Antonio David Flores parla davant dels jutjats: «Espero que algun dia siga jo»

En meitat de tota la voràgine que s’ha creat pel documental de Rocío Carrasco i la seua recent entrevista en Telecinco, cal recordar que la guerra judicial entre la filla de Rocío Jurado i Antonio David continua.

Este mateix matí s’ha pogut veure al pare de Rocío i David Flores acudint als jutjats, en els quals tenia una cita. Antonio David va acusar ja fa temps a Rociíto de no estar pagant-li la pensió que li correspondria per les cures del seu fill menor, David. L’acusació es va convertir en demanda formal i és ara quan s’estan celebrant els judicis.

Este divendres ha estat Antonio David el que ha hagut d’acudir al jutjat, però la setmana que ve haurà de ser Rocío Carrasco, segons han informat ja fonts del mitjà ‘El Periódico’.

Carrasco deuria 8000 euros de pensió per al seu fill menor

Tot això ve d’una sentència de l’any 2018 pel qual la justícia va acabar per determinar que David Flores, que ara mateix viu amb el seu pare, és una persona econòmicament dependent pel que són els seus pares els que han de fer-se d’ell en este sentit. Com el jove viu actualment amb el seu pare, es va establir que Rocío Carrasco havia de pagar una quantitat mensual de 200 euros al mes en concepte de pensió d’aliments.

Antonio David assegura que Rociíto no hauria pagat esta xifra mes a mes, havent arribat a contreure un impagament d’un total de 8.000 euros, que corresponen tant al pagament de la pensió com als interessos pel retard en l’abonament. Cal recordar que fa un temps la situació es va donar a l’inrevés. Rocío va acusar l’exguàrdia civil de no haver pagat la pensió que li va imposar el jutge després del seu divorci.

Així doncs, hui era el dia en què Antonio David havia d’acudir al jutjat per esta denúncia contra la seua exdona. A la seua arribada es mostrava molt seriós i no volia dir ni una paraula, no obstant això, a la sortida del jutjat, el pare de Rocío Flores sí que s’ha parat per a tenir unes paraules amb la premsa, paraules que han anat directament a atacar a Rocíito per les seues últimes declaracions.

«Si no soc jo el que la protegeix, no la protegirà ningú»

«Tot el que està comptant és la seua veritat guionitzada, tinc material de sobres per a desmuntar-ho», ha assegurat en to acusatori l’ex guàrdia civil. Unes paraules a les quals també ha afegit: «Espere que algun dia siga jo el que puga defensar la meua filla». I és que segons ell s’ha encarregat de dir, la qual cosa més li estaria fent mal a Antonio David és el «mal» que se’ls està fent als seus fills. «No em trobe bé, perquè quan se li fa mal als meus fills no em fa bé. Em provoca molta tristesa tot això», ha assegurat.

Antonio David no s’ha volgut quedar callat i ha donat la seua opinió sobre els últims moviments de Rocío Carrasco, més enllà del conflicte entre ells, centrant-se especialment en el que repercuteix als seus fills. «No crec que siga just que la seua mare haja d’assenyalar a la seua filla per a tota la vida i em fa pena perquè la seua mare no està gaudint d’ells», ha dit.

 

Assegura no sols això, sinó que Rocío Carrasco estaria atacant directament la seua filla sense estar preocupant-se pel benestar de la jove. «Crec que ha estat bastant cruel», ha afirmat. «Tinc molta impotència i molt dolor perquè és la meua filla i si no soc jo el que la protegeix, no la protegirà ningú», ha explicat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs