14.1 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Antonio David Flores parla davant dels jutjats: «Espero que algun dia siga jo»

En meitat de tota la voràgine que s’ha creat pel documental de Rocío Carrasco i la seua recent entrevista en Telecinco, cal recordar que la guerra judicial entre la filla de Rocío Jurado i Antonio David continua.

Este mateix matí s’ha pogut veure al pare de Rocío i David Flores acudint als jutjats, en els quals tenia una cita. Antonio David va acusar ja fa temps a Rociíto de no estar pagant-li la pensió que li correspondria per les cures del seu fill menor, David. L’acusació es va convertir en demanda formal i és ara quan s’estan celebrant els judicis.

Este divendres ha estat Antonio David el que ha hagut d’acudir al jutjat, però la setmana que ve haurà de ser Rocío Carrasco, segons han informat ja fonts del mitjà ‘El Periódico’.

Carrasco deuria 8000 euros de pensió per al seu fill menor

Tot això ve d’una sentència de l’any 2018 pel qual la justícia va acabar per determinar que David Flores, que ara mateix viu amb el seu pare, és una persona econòmicament dependent pel que són els seus pares els que han de fer-se d’ell en este sentit. Com el jove viu actualment amb el seu pare, es va establir que Rocío Carrasco havia de pagar una quantitat mensual de 200 euros al mes en concepte de pensió d’aliments.

Antonio David assegura que Rociíto no hauria pagat esta xifra mes a mes, havent arribat a contreure un impagament d’un total de 8.000 euros, que corresponen tant al pagament de la pensió com als interessos pel retard en l’abonament. Cal recordar que fa un temps la situació es va donar a l’inrevés. Rocío va acusar l’exguàrdia civil de no haver pagat la pensió que li va imposar el jutge després del seu divorci.

Així doncs, hui era el dia en què Antonio David havia d’acudir al jutjat per esta denúncia contra la seua exdona. A la seua arribada es mostrava molt seriós i no volia dir ni una paraula, no obstant això, a la sortida del jutjat, el pare de Rocío Flores sí que s’ha parat per a tenir unes paraules amb la premsa, paraules que han anat directament a atacar a Rocíito per les seues últimes declaracions.

«Si no soc jo el que la protegeix, no la protegirà ningú»

«Tot el que està comptant és la seua veritat guionitzada, tinc material de sobres per a desmuntar-ho», ha assegurat en to acusatori l’ex guàrdia civil. Unes paraules a les quals també ha afegit: «Espere que algun dia siga jo el que puga defensar la meua filla». I és que segons ell s’ha encarregat de dir, la qual cosa més li estaria fent mal a Antonio David és el «mal» que se’ls està fent als seus fills. «No em trobe bé, perquè quan se li fa mal als meus fills no em fa bé. Em provoca molta tristesa tot això», ha assegurat.

Antonio David no s’ha volgut quedar callat i ha donat la seua opinió sobre els últims moviments de Rocío Carrasco, més enllà del conflicte entre ells, centrant-se especialment en el que repercuteix als seus fills. «No crec que siga just que la seua mare haja d’assenyalar a la seua filla per a tota la vida i em fa pena perquè la seua mare no està gaudint d’ells», ha dit.

 

Assegura no sols això, sinó que Rocío Carrasco estaria atacant directament la seua filla sense estar preocupant-se pel benestar de la jove. «Crec que ha estat bastant cruel», ha afirmat. «Tinc molta impotència i molt dolor perquè és la meua filla i si no soc jo el que la protegeix, no la protegirà ningú», ha explicat.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.