10.3 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Antonio David Flores parla davant dels jutjats: «Espero que algun dia siga jo»

En meitat de tota la voràgine que s’ha creat pel documental de Rocío Carrasco i la seua recent entrevista en Telecinco, cal recordar que la guerra judicial entre la filla de Rocío Jurado i Antonio David continua.

Este mateix matí s’ha pogut veure al pare de Rocío i David Flores acudint als jutjats, en els quals tenia una cita. Antonio David va acusar ja fa temps a Rociíto de no estar pagant-li la pensió que li correspondria per les cures del seu fill menor, David. L’acusació es va convertir en demanda formal i és ara quan s’estan celebrant els judicis.

Este divendres ha estat Antonio David el que ha hagut d’acudir al jutjat, però la setmana que ve haurà de ser Rocío Carrasco, segons han informat ja fonts del mitjà ‘El Periódico’.

Carrasco deuria 8000 euros de pensió per al seu fill menor

Tot això ve d’una sentència de l’any 2018 pel qual la justícia va acabar per determinar que David Flores, que ara mateix viu amb el seu pare, és una persona econòmicament dependent pel que són els seus pares els que han de fer-se d’ell en este sentit. Com el jove viu actualment amb el seu pare, es va establir que Rocío Carrasco havia de pagar una quantitat mensual de 200 euros al mes en concepte de pensió d’aliments.

Antonio David assegura que Rociíto no hauria pagat esta xifra mes a mes, havent arribat a contreure un impagament d’un total de 8.000 euros, que corresponen tant al pagament de la pensió com als interessos pel retard en l’abonament. Cal recordar que fa un temps la situació es va donar a l’inrevés. Rocío va acusar l’exguàrdia civil de no haver pagat la pensió que li va imposar el jutge després del seu divorci.

Així doncs, hui era el dia en què Antonio David havia d’acudir al jutjat per esta denúncia contra la seua exdona. A la seua arribada es mostrava molt seriós i no volia dir ni una paraula, no obstant això, a la sortida del jutjat, el pare de Rocío Flores sí que s’ha parat per a tenir unes paraules amb la premsa, paraules que han anat directament a atacar a Rocíito per les seues últimes declaracions.

«Si no soc jo el que la protegeix, no la protegirà ningú»

«Tot el que està comptant és la seua veritat guionitzada, tinc material de sobres per a desmuntar-ho», ha assegurat en to acusatori l’ex guàrdia civil. Unes paraules a les quals també ha afegit: «Espere que algun dia siga jo el que puga defensar la meua filla». I és que segons ell s’ha encarregat de dir, la qual cosa més li estaria fent mal a Antonio David és el «mal» que se’ls està fent als seus fills. «No em trobe bé, perquè quan se li fa mal als meus fills no em fa bé. Em provoca molta tristesa tot això», ha assegurat.

Antonio David no s’ha volgut quedar callat i ha donat la seua opinió sobre els últims moviments de Rocío Carrasco, més enllà del conflicte entre ells, centrant-se especialment en el que repercuteix als seus fills. «No crec que siga just que la seua mare haja d’assenyalar a la seua filla per a tota la vida i em fa pena perquè la seua mare no està gaudint d’ells», ha dit.

 

Assegura no sols això, sinó que Rocío Carrasco estaria atacant directament la seua filla sense estar preocupant-se pel benestar de la jove. «Crec que ha estat bastant cruel», ha afirmat. «Tinc molta impotència i molt dolor perquè és la meua filla i si no soc jo el que la protegeix, no la protegirà ningú», ha explicat.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.