Aprovada l’aplicació del Programa de Lluita contra la Bretxa Salarial en el sector sanitari

El Ple del Consell ha autoritzat l’aplicació del Programa Temporal de Lluita contra la Bretxa Salarial en el sector sanitari, corresponent a l’exercici 2022.

L’objectiu és corregir les diferències salarials que existeixen en determinats cossos i escales on la presència de dones és majoritària i els salaris de la qual estan per davall de la mitjana d’altres llocs de similar responsabilitat i formació; això és, personal d’Infermeria fonamentalment.

El programa està dotat de 6,5 milions d’euros, dels quals per al sector sanitari corresponen 2.564.903 euros en els pressupostos de 2022 i té continuïtat en els comptes públics de 2023 i 2024.

La Taula General de Negociació de personal funcionari, estatutari i la laboral celebrada al desembre del passat any va aprovar la proposta per a l’aplicació del Programa Temporal de Lluita contra la Bretxa Salarial feminitzada en les quatre branques del sector públic valencià: Administració General, Sanitat, Educació i Administració de Justícia.

Així mateix, per acord del Consell es va assignar la distribució del pressupost del programa a les diferents branques del sector públic.

Prèviament, amb anterioritat, es van negociar en la Taula Sectorial de Sanitat les prioritats respecte de les quals s’aplicaria la distribució de la quantia en concepte de bretxa salarial.

Les noves retribucions fixades en l’acord tenen efecte des de l’1 de gener de 2022 i afecten el complement de destí i específic del personal d’infermeria estatutari d’Atenció Primària i Especialitzada del grup A2.

En concret, als adjunts i adjuntes i supervisions d’Infermeria; així com de les Prefectures d’Infermeria dels Serveis d’Atenció i Informació al Pacient (SAIP). També canvia l’import de les guàrdies del personal d’Infermeria estatutari d’Atenció Primària i Especialitzada del grup A2.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.