Aprovada l’aplicació del Programa de Lluita contra la Bretxa Salarial en el sector sanitari

Ejemplo de shortcode con estilo
Per a Sanitat, el programa està dotat de 2.564.903 euros en els pressupostos de 2022 i té continuïtat en els comptes públics de 2023 i 2024

El Ple del Consell ha autoritzat l’aplicació del Programa Temporal de Lluita contra la Bretxa Salarial en el sector sanitari, corresponent a l’exercici 2022.

L’objectiu és corregir les diferències salarials que existeixen en determinats cossos i escales on la presència de dones és majoritària i els salaris de la qual estan per davall de la mitjana d’altres llocs de similar responsabilitat i formació; això és, personal d’Infermeria fonamentalment.

El programa està dotat de 6,5 milions d’euros, dels quals per al sector sanitari corresponen 2.564.903 euros en els pressupostos de 2022 i té continuïtat en els comptes públics de 2023 i 2024.

La Taula General de Negociació de personal funcionari, estatutari i la laboral celebrada al desembre del passat any va aprovar la proposta per a l’aplicació del Programa Temporal de Lluita contra la Bretxa Salarial feminitzada en les quatre branques del sector públic valencià: Administració General, Sanitat, Educació i Administració de Justícia.

Així mateix, per acord del Consell es va assignar la distribució del pressupost del programa a les diferents branques del sector públic.

Prèviament, amb anterioritat, es van negociar en la Taula Sectorial de Sanitat les prioritats respecte de les quals s’aplicaria la distribució de la quantia en concepte de bretxa salarial.

Les noves retribucions fixades en l’acord tenen efecte des de l’1 de gener de 2022 i afecten el complement de destí i específic del personal d’infermeria estatutari d’Atenció Primària i Especialitzada del grup A2.

En concret, als adjunts i adjuntes i supervisions d’Infermeria; així com de les Prefectures d’Infermeria dels Serveis d’Atenció i Informació al Pacient (SAIP). També canvia l’import de les guàrdies del personal d’Infermeria estatutari d’Atenció Primària i Especialitzada del grup A2.

Últimes notícies

L’Atlético de Madrid venç 0-2 el Levante i pren el lideratge

L’Atlético de Madrid ha guanyat 0-2 al Levante al Ciutat de València i s’ha situat líder, amb un partit més que el Barcelona.

Les famílies recorden les 234 víctimes de la dana amb els reconeixements ‘Memoria’

L’associació de familiars ha homenatjat les 234 víctimes de la dana en la primera edició dels reconeixements 'Memoria', dos anys després de la catàstrofe.

El Villarreal acumula cinc lesionats musculars

El El Villarreal acumula cinc baixes per lesions musculars després de la lesió de Gerard Moreno. Encara falten informes sobre tres jugadors.

El Valencia vol encadenar victòries en la Lliga a la pista del necessitat Andorra

El Valencia Basket visita diumenge l’Andorra amb l’objectiu de sumar el tercer triomf consecutiu en la Lliga Endesa i mantindre’s en la zona alta.

L’Elche busca el primer triomf a casa davant d’un Valencia en descens

L’Elche rep el Valencia este diumenge a les 18.30 al Martínez Valero. Els il·licitans volen guanyar a casa i els valencianistes necessiten eixir del descens.

Aguirre: els tècnics no tenim varetes màgiques

Javier Aguirre ha recordat que un canvi d’entrenador no garantix victòries immediates abans del partit del Valencia a Elche.

Presó provisional sense fiança per al suposat «fundador e impulsor» de Blocus España

El jutjat de Torrent ha decretat presó provisional sense fiança per al considerat "fundador e impulsor" de Blocus España, detingut divendres a Picanya. Està investigat per diversos delictes relacionats amb la convocatòria de disturbis.

Dos detinguts més per les crides a saquejar comerços a València passen a disposició judicial

Dos detinguts a Picanya i Alfafar passen este dissabte a disposició judicial. La investigació ja suma cinc arrestos vinculats amb crides a provocar disturbis i saquejos a València.