7.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

À Punt inicia nova etapa amb el magazín de Ximo Rovira, la tornada de ‘L’Alqueria Blanca’ i la campanya d’imatge ‘Som de casa’

À Punt enceta nova etapa amb la presentació aquest matí de la nova campanya promocional de la cadena que amb el lema “Som de casa” vol acostar la televisió pública a tots els espectadors que la busquen a l’hora d’informar-se i entretindre’s per la seua proximitat.

“Som de casa” és una campanya que començarà el Dia de la Comunitat Valenciana amb quatre cares molt reconegudes pel públic: Ximo Rovira, que torna a partir del 9 d’octubre amb el magazín del mateix nom cada vesprada; Marta Ventura, presentadora de l’Informatiu NTC MigdiaÒscar Tramoyeres, presentador del concurs d’Atrapa’m si pots Àlex Blanquer, presentadora de l’espai d’humor Tàp Zàping de les nits de dijous.

El director general d’À Punt, Alfred Costa ha destacat en la presentació que “amb aquesta campanya volem que tota la Comunitat Valenciana se senta reflectida en À Punt. El lema ‘Som de Casa’ vol traslladar a l’audiència que aquesta televisió forma part de la seua família per la confiança que transmet i la proximitat que projecta cada dia”.

‘Som de casa’, el nou magazín de les vesprades amb Ximo Rovira

La presentació ha servit per a la benvinguda formal a la televisió pública del conegut presentador Ximo Rovira, que estarà acompanyat per Gema Payà, fins ara col·laboradora del Tàp Zàping.

El magazín Som de Casa començarà el 9 d’octubre, el mateix dia que enceta la campanya promocional de la cadena.

‘Som de casa’ és un magazín, que estarà en À Punt a les 16:45 hores cada vesprada de dilluns a divendres fins a les 19:00 hores, que aposta per la proximitat des de diferents punts obrint portes a l’actualitat, però des d’un vessant valencià. El seu plató, presentat en societat aquest matí, representa unes portes de colors per les quals passaran moltes coses sorprenents, emotives, vivencials, entretingudes i, sobretot, de la gent d’ací, de casa.

Arturo Orrico, productor executiu del programa, ha explicat les línies generals del magazín, “un format que funciona amb molt d’èxit en la televisió gallega nomenat Quen anda aí? i que ha rebut el vistiplau de l’audiència d’aquesta televisió autonómica”.

La productora valenciana IllusionMediaTV coprodueix Som de casa amb l’experiència de Grupo Izen, una de les principals productores del panorama televisiu espanyol amb moltíssims programes d’èxit durant més de 25 anys en totes les cadenes.

Per al director general, Alfred Costa, amb aquest programa “hem recuperat un presentador veterà en la cadena, molt professional, com Ximo Rovira, que és de la casa i molt volgut per l’audiència, que dirigirà un format innovador per a fidelitzar els que ja ens veuen i per a convéncer els que encara no ens tenen en el seu menú de la vesprada”.

‘L’Alqueria Blanca’ torna els diumenges a partir del 15 d’octubre

La presentació també ha comptat amb les novetats de la nova temporada de L’Alqueria Blanca amb la presència del seu productor executiu, Ximo Pérez, i els actors Raquel RubianoRicardo Saiz i Nelo Gómez.

Després de la mort de Don Joaquim amb què va acabar la temporada, les espectadores i els espectadors es van quedar amb ganes de saber què passa amb la boda de Marta i Daniel, Fèlix i l’acomiadament de Núria, Xavi i la seua tornada al món de la pilota, i si hi haurà algun romanç amb Isabel la mestra.     

Nacho Ruipérez, director de L’Alqueria Blanca, ha afirmat que “només puc estar agraït per les contínues mostres d’afecte dels espectadors. Cada vegada que ens arriben els guions d’una nova temporada em dona una pujada d’eufòria important perquè ja em sent part d’aquesta família, fins al punt de no poder imaginar la vida sense Raquel, Tonet, Empar, Sento, Tio Pep, Dora… i tants altres personatges que ens fan riure i que ens commouen amb les seues històries”.

Aquesta nova temporada arriben personatges nous i també algunes sorpreses molt saboroses que s’aniran descobrint al llarg dels pròxims capítols.

“En el terreny personal, he tingut l’enorme privilegi d’homenatjar una de les meues pel·lícules preferides (el títol de la qual eludiré per a no fer spoiler). I, en el professional, he pogut repetir temporada compartint rodatge amb la majoria de l’equip que va rodar l’anterior, i això és molt edificant. En fi, es pot demanar més? Sí, que L’Alqueria ens acompanye durant molts anys més”, conclou el seu director.

Però a més, el pròxim diumenge 15 d’octubre la temporada que fa setze de L’Alqueria Blanca estrenarà una sintonia renovada amb la veu de Carme Juan i el músic Pep Gimeno, Botifarra.

Una cançó que ja podeu escoltar en el següent enllaç del canal YouTube d’À Punt (https://www.youtube.com/watch?v=Xhj8fMbfjAo).

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.