13.7 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

À Punt inicia nova etapa amb el magazín de Ximo Rovira, la tornada de ‘L’Alqueria Blanca’ i la campanya d’imatge ‘Som de casa’

À Punt enceta nova etapa amb la presentació aquest matí de la nova campanya promocional de la cadena que amb el lema “Som de casa” vol acostar la televisió pública a tots els espectadors que la busquen a l’hora d’informar-se i entretindre’s per la seua proximitat.

“Som de casa” és una campanya que començarà el Dia de la Comunitat Valenciana amb quatre cares molt reconegudes pel públic: Ximo Rovira, que torna a partir del 9 d’octubre amb el magazín del mateix nom cada vesprada; Marta Ventura, presentadora de l’Informatiu NTC MigdiaÒscar Tramoyeres, presentador del concurs d’Atrapa’m si pots Àlex Blanquer, presentadora de l’espai d’humor Tàp Zàping de les nits de dijous.

El director general d’À Punt, Alfred Costa ha destacat en la presentació que “amb aquesta campanya volem que tota la Comunitat Valenciana se senta reflectida en À Punt. El lema ‘Som de Casa’ vol traslladar a l’audiència que aquesta televisió forma part de la seua família per la confiança que transmet i la proximitat que projecta cada dia”.

‘Som de casa’, el nou magazín de les vesprades amb Ximo Rovira

La presentació ha servit per a la benvinguda formal a la televisió pública del conegut presentador Ximo Rovira, que estarà acompanyat per Gema Payà, fins ara col·laboradora del Tàp Zàping.

El magazín Som de Casa començarà el 9 d’octubre, el mateix dia que enceta la campanya promocional de la cadena.

‘Som de casa’ és un magazín, que estarà en À Punt a les 16:45 hores cada vesprada de dilluns a divendres fins a les 19:00 hores, que aposta per la proximitat des de diferents punts obrint portes a l’actualitat, però des d’un vessant valencià. El seu plató, presentat en societat aquest matí, representa unes portes de colors per les quals passaran moltes coses sorprenents, emotives, vivencials, entretingudes i, sobretot, de la gent d’ací, de casa.

Arturo Orrico, productor executiu del programa, ha explicat les línies generals del magazín, “un format que funciona amb molt d’èxit en la televisió gallega nomenat Quen anda aí? i que ha rebut el vistiplau de l’audiència d’aquesta televisió autonómica”.

La productora valenciana IllusionMediaTV coprodueix Som de casa amb l’experiència de Grupo Izen, una de les principals productores del panorama televisiu espanyol amb moltíssims programes d’èxit durant més de 25 anys en totes les cadenes.

Per al director general, Alfred Costa, amb aquest programa “hem recuperat un presentador veterà en la cadena, molt professional, com Ximo Rovira, que és de la casa i molt volgut per l’audiència, que dirigirà un format innovador per a fidelitzar els que ja ens veuen i per a convéncer els que encara no ens tenen en el seu menú de la vesprada”.

‘L’Alqueria Blanca’ torna els diumenges a partir del 15 d’octubre

La presentació també ha comptat amb les novetats de la nova temporada de L’Alqueria Blanca amb la presència del seu productor executiu, Ximo Pérez, i els actors Raquel RubianoRicardo Saiz i Nelo Gómez.

Després de la mort de Don Joaquim amb què va acabar la temporada, les espectadores i els espectadors es van quedar amb ganes de saber què passa amb la boda de Marta i Daniel, Fèlix i l’acomiadament de Núria, Xavi i la seua tornada al món de la pilota, i si hi haurà algun romanç amb Isabel la mestra.     

Nacho Ruipérez, director de L’Alqueria Blanca, ha afirmat que “només puc estar agraït per les contínues mostres d’afecte dels espectadors. Cada vegada que ens arriben els guions d’una nova temporada em dona una pujada d’eufòria important perquè ja em sent part d’aquesta família, fins al punt de no poder imaginar la vida sense Raquel, Tonet, Empar, Sento, Tio Pep, Dora… i tants altres personatges que ens fan riure i que ens commouen amb les seues històries”.

Aquesta nova temporada arriben personatges nous i també algunes sorpreses molt saboroses que s’aniran descobrint al llarg dels pròxims capítols.

“En el terreny personal, he tingut l’enorme privilegi d’homenatjar una de les meues pel·lícules preferides (el títol de la qual eludiré per a no fer spoiler). I, en el professional, he pogut repetir temporada compartint rodatge amb la majoria de l’equip que va rodar l’anterior, i això és molt edificant. En fi, es pot demanar més? Sí, que L’Alqueria ens acompanye durant molts anys més”, conclou el seu director.

Però a més, el pròxim diumenge 15 d’octubre la temporada que fa setze de L’Alqueria Blanca estrenarà una sintonia renovada amb la veu de Carme Juan i el músic Pep Gimeno, Botifarra.

Una cançó que ja podeu escoltar en el següent enllaç del canal YouTube d’À Punt (https://www.youtube.com/watch?v=Xhj8fMbfjAo).

Últimes notícies

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.

Morant urgix al PP a exigir l’acta a l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual

Diana Morant ha urgit al PP a exigir l'acta a l'alcalde de Jérica, investigat per una denúncia d'agressió sexual a dos menors, i a expulsar-lo si no dimitix. Ha demanat explicacions a Juanfran Pérez Llorca i a Alberto Núñez Feijóo i una condemna pública inequívoca.