23.3 C
València
Diumenge, 8 juny, 2025

Arranquen les reserves de la Setmana de la Paella

 

- Advertisement -Telegram València Diari

A partir de hui estan obertes les reserves per a la Setmana de la Paella, certamen gastronòmic que se celebra amb motiu del World Paella Day, a través de la web www.worldpaelladay.org.

Durant 10 dies, un total de 28 restaurants oferiran diferents tipologies de menús el plat principal dels quals serà l’arròs, i comptaran amb entrant i postres.

El regidor de Turisme i president de Visit València, Emiliano García, ha destacat que “amb motiu del World Paella Day Restaurant Week els restaurants de València fan una proposta gastronòmica especial perquè, tant residents com visitants, puguen gaudir del nostre plat més emblemàtic, i descobrir tant la recepta més tradicional, com la rica gastronomia valenciana vinculada a l’arròs”. 

García ha afegit que “és fonamental que, entre les accions desenvolupades amb motiu del 20 de setembre, Dia Mundial de la Paella, estiguen incloses iniciatives que dinamitzen l’hostaleria i contribuïsquen a reforçar el consum entre els restaurants”.

En esta edició participen des dels establiments més icònics de la paella tradicional, com la Borja Azcutia, Ampar (Hospes Palau de la Mar) o Llevant Benissanó o, a aquells més avantguardistes que serveixen arrossos, com Kaymus. En tots ells hi ha un comú denominador: l’exquisida tècnica en el cuinat de l’arròs.

Així, són 28 els restaurants participants entre els quals es troben alguns dels més reconeguts establiments vinculats a la paella que compten amb Sols Repsol i Cullera d’Assot.

Entre l’oferta que han preparat es pot gaudir, com no podia ser d’una altra manera, de paella valenciana, paella de confit d’ànec, pernil d’ànec i bolets; paella de Galera, llagostins i llobarro salvatge, o “Arròs en fenoll, llard i caragols”.

Les reserves per a esta edició especial de la Setmana de la Paella estan ja disponibles en la web oficial del World Paella Day (www.worldpaelladay.org). 

World Paella Day Restaurant Week, esdeveniment en el qual s’emmarca la Setmana de la Paella, està impulsat per i organitzat per Ajuntament de València, a través de Visit València, Diputació de València, Turisme Comunitat Valenciana i L’Exquisit Mediterrani, Wikipaella i Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca.
 

Últimes notícies

Club de lectura impulsa la recuperació d’Azorín, l’escriptor del 98 poc reconegut

Un club de lectura a Alacant busca recuperar la figura i obra de l'escriptor Azorín, amb tertúlies bimensuals que analitzen els seus llibres i llegat.

Detinguda una mare per bufetejar a la professora de la seua filla en un col·legi de Torrent

Una dona de 26 anys va ser detinguda després de propinar una galtada a la professora de la seua filla en un col·legi de Torrent (València), acusant-la falsament davant d'alumnes.

Nets i avis cuinen junts en el concurs Sènior Xef a Castelló

L'Ajuntament de Castelló organitza Sènior Xef, un concurs on nets i avis cuinen plats tradicionals a quatre mans, fomentant l'envelliment actiu i l'ús de productes locals.

Alcoi i Ontinyent registren 36,5 graus en una jornada de temperatures estiuenques en la Comunitat Valenciana

Alcoi i Ontinyent aconseguixen temperatures màximes de 36,5 graus en una jornada amb calor estiuenca avançada en la Comunitat Valenciana, segons l'Agència Estatal de Meteorologia.

Bombers estabilitzen incendi a camp ras de desballestament a Muro d’Alcoi

L'incendi declarat en un descampat d'un desballestament a Muro d'Alcoi ha sigut controlat per bombers sense afectar les naus industrials pròximes.

El ximpanzé Ekon avança amb èxit en la seua criança assistida en Bioparc València

El ximpanzé Ekon, nascut fa 15 setmanes en Bioparc València, supera amb èxit la fase final de criança amb contacte humà a causa de dificultats de la seua mare, mantenint el vincle amb el seu grup familiar.

Bebé de quatre mesos patix cremades després d’explosió de patinet elèctric a Paterna

Un bebé de quatre mesos ha patit cremades de primer i segon grau després de l'explosió d'un patinet elèctric en un domicili de Paterna, València. Va ser atés i traslladat a l'Hospital La Fe.

Sacrifiquen manta de 2,2 metres encallada a Cullera per a evitar sofriment i davant impossibilitat de recuperació

Una manta de 2,2 metres encallada a la platja de Cullera va ser sacrificada per la Fundació Oceanogràfic de València després d'intentar revertir la seua situació sense èxit per a evitar el seu sofriment.