Arriba la quinta edició del Cicle de Música d’Almàssera cada divendres de setembre

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Cultura va presentar el passat 4 de setembre la nova edició del Cicle de Música que ocuparà tots els divendres del mes de setembre i tindrà lloc a les 19.30 hores en el pati de l’Ajuntament.

 

La situació social provocada per la crisi del Covid-19 ha fet que esta quinta edició tinga unes estrictes mesures de seguretat, com és el control de l’aforament, l’ús obligatori de la mascareta i distància interpersonal.

 

Este divendres 11 de setembre el pati de l’Ajuntament comptarà amb la presència del ‘Sextet CassualBrass’, format per professors de diferents conservatoris del territori valencià. El seu espectacle  ‘Els nostres records’, amb les adaptacions de diferents estils de temes del segle XX i XXI faran recordar al públic uns altres temps no molt llunyans.

 

Pròxims espectacles

La música flamenca fusió, de la mà de la cantant Paula Domínguez i dels músics Carlos Torijano i Paco Escudero, acompanyarà als espectadors la vesprada del 18 de setembre. Domínguez és coneguda per les seues diferents facetes musicals i la participació en programes de televisió com ‘Tu cara me suena’, ‘El Hormiguero’ i ‘La Voz’, a on es va donar a conéixer a escala nacional.

 

Tancarà esta edició el 25 de setembre ‘Les *Xiques del Gòspel’. La formació musical traslladarà al pati de l’Ajuntament la música gòspel, entre la que trobarem els principals temes d’este estil, bandes sonores inoblidables, versions de música pop o música en espanyol.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.