La jutgessa arxiva la causa contra Francis Montesinos per presumptes abusos a un menor

Ejemplo de shortcode con estilo
Així mateix, va denunciar haver sigut extorsionat aquest mes d'octubre suposadament per part d'un jove, que li demanava una quantitat de diners per a no difondre un vídeo amb imatges que li comprometien amb el dissenyador.

La titular del Jutjat de Primera Instància i Instruccion número 5 de Llíria ha acordat recentment l’arxiu provisional de la causa oberta al modista Francis Montesinos per presumptes abusos sexuals a un menor d’edat, en entendre que, de les diligències d’investigació practicades, no han resultat acreditats els indicis de delicte pels quals es va incoar el procediment.

Segons han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, la jutgessa va prendre aquesta decisió després que la defensa sol·licitara l’arxiu i la Fiscalia informara que no s’oposava al tancament de la investigació.

El modista va ser detingut al maig del 2023 per la Guàrdia Civil en relació amb un delicte contra la indemnidad sexual de menors en el marc d’un procediment en el qual figuraven com investigats dos homes més i va quedar en llibertat a l’espera de la citació judicial.

La causa que ara s’arxiva va eixir després de l’assalt a l’habitatge de Llíria del modista, un fet ocorregut a l’octubre del 2022, i pel qual aquest mateix jutjat va incoar diligències prèvies en les quals Montesinos apareixia com perjudicat en relació amb els delictes de robatori amb violència a casa habitada, detenció il·legal i extorsió. El dissenyador va denunciar que diversos encaputxats van entrar al seu domicili i ho van emmanillar junt amb un altre home que es trobava a l’interior de l’habitatge.

Així mateix, va denunciar haver sigut extorsionat aquest mes d’octubre suposadament per part d’un jove, que li demanava una quantitat de diners per a no difondre un vídeo amb imatges que li comprometien amb el dissenyador.

En el procediment de l’assalt figurava un adult com investigat i dos menors les diligències dels quals se seguien en la jurisdicció corresponent. Després d’un ple de gom a gom ampliatorio de la Guàrdia Civil arran de la detenció del modista, el jutjat va obrir la segona investigació, en aquest cas amb Montesinos com investigat per delictes contra la llibertat i indemidad sexual de menors.

Ara el jutjat ha decidit arxivar aquest investigació en entendre que no han resultat acreditats els indicis de delicte pels quals es va incoar el procediment.

Últimes notícies

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.

Pérez Llorca reivindica una intel·ligència artificial al servici de les persones

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat en un congrés a Alacant una intel·ligència artificial basada en la responsabilitat, la confiança i la supervisió humana per a millorar la sanitat, l’Administració i els servicis d’emergències.