La jutgessa arxiva la causa contra Francis Montesinos per presumptes abusos a un menor

La titular del Jutjat de Primera Instància i Instruccion número 5 de Llíria ha acordat recentment l’arxiu provisional de la causa oberta al modista Francis Montesinos per presumptes abusos sexuals a un menor d’edat, en entendre que, de les diligències d’investigació practicades, no han resultat acreditats els indicis de delicte pels quals es va incoar el procediment.

Segons han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, la jutgessa va prendre aquesta decisió després que la defensa sol·licitara l’arxiu i la Fiscalia informara que no s’oposava al tancament de la investigació.

El modista va ser detingut al maig del 2023 per la Guàrdia Civil en relació amb un delicte contra la indemnidad sexual de menors en el marc d’un procediment en el qual figuraven com investigats dos homes més i va quedar en llibertat a l’espera de la citació judicial.

La causa que ara s’arxiva va eixir després de l’assalt a l’habitatge de Llíria del modista, un fet ocorregut a l’octubre del 2022, i pel qual aquest mateix jutjat va incoar diligències prèvies en les quals Montesinos apareixia com perjudicat en relació amb els delictes de robatori amb violència a casa habitada, detenció il·legal i extorsió. El dissenyador va denunciar que diversos encaputxats van entrar al seu domicili i ho van emmanillar junt amb un altre home que es trobava a l’interior de l’habitatge.

Així mateix, va denunciar haver sigut extorsionat aquest mes d’octubre suposadament per part d’un jove, que li demanava una quantitat de diners per a no difondre un vídeo amb imatges que li comprometien amb el dissenyador.

En el procediment de l’assalt figurava un adult com investigat i dos menors les diligències dels quals se seguien en la jurisdicció corresponent. Després d’un ple de gom a gom ampliatorio de la Guàrdia Civil arran de la detenció del modista, el jutjat va obrir la segona investigació, en aquest cas amb Montesinos com investigat per delictes contra la llibertat i indemidad sexual de menors.

Ara el jutjat ha decidit arxivar aquest investigació en entendre que no han resultat acreditats els indicis de delicte pels quals es va incoar el procediment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.