Dona ferida en ser atacada per dos pit bulls mentres defenia a la seua gosseta en Picanya

Gos agressiu

Un gos, en posició agressiva, a punt d’atacar | Pixabay

 

Este divendres passat, a primera hora del matí, s’ha produït una agressió quan Maribel, una veïna de Picanya, ha sigut atacada per dos pit bull mentres ella intentava protegir al seu gosset, una xicoteta pequinesa, que els dos gossos volien atacar.

 

Segons avança ‘Levante’, tot va passar en el carrer Jaume I de Picanya, en la comarca de l’Horta de València, quan Maribel i la seua gosseta Shira passaven per un pas zebra cap al pipí ca. En eixe moment, va sentir un crit d’alerta d’un veí i ella va agarrar a Shira al braç mentres veia com un pit bull s’acostava corrents cap a ella.

 

La força de l’animal va tombar a Maribel, que amb prou penes i treballs va conseguir protegir a la seua mascota davall del seu cos i, al mateix temps, intentava tapar-se la cara de les mossegades. Mentres el primer pit bull li pegava mossos en braços i cames, un segons pit bull –també sense corretja ni boç– del mateix amo es va sumar al primer i va començar a xafar-la i a mossegar-la, intentant arribar a la pequinesa.

 

Punts de sutura i blaüres per tot el cos

La sort va voler que passaren en eixe moment dos operaris de la brigada de neteja que van ajudar a l’amo dels dos gossos agressius a separar-se de la víctima, tombada en terra. Com a conseqüència de l’atac, Maribel va haver de rebre punts de sutura en dos dits de la mà esquerra, en un dit de la mà dreta, en el colze, a més de fer-se ferides en els genolls i tindre dolor i blaüres per tot el cos.

 

Maribel explica que els calmants receptats pels metges no han sigut prou forts i que ha necessitat punxar-se per al dolor. Shira, la gosseta, també va ser ferida, amb mossos en una pota. Els pit bulls, que són animals potencialment perillosos segons la llei espanyola, tenien tanta força que Maribel explica que si no és pels dos operaris que l’ajudaren, «crec que no ho conte». L’home de l’agredida, que va baixar al carrer en sentir crits, va avisar a la Policia Local, que va identificar a l’amo.

 

Este últim va explicar que els gossos els tenia sense assegurar. A més, per a esta veïna de Picanya, que després de l’atac té problemes d’ansietat i es desperta per les nits, el pitjor és que viu en la zona a on es va produir l’atac, un barri molt transitat amb un parc infantil i la parada de metro del municipi. «Si m’ha fet açò a mi, imagina’t a un xiquet o a una persona major», s’exclama.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La DANA reobri el debat sobre un Cecopi gestionat només per tècnics

El subdirector d'Emergències de la Generalitat Valenciana defén en el Congrés que la DANA d'octubre de 2024 ha obert el debat sobre un Cecopi amb comandament estrictament tècnic i admet fallades en la percepció de la gravetat de l'episodi.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.

El València Basket es juga davant Olympiacos assegurar el play in de l’Eurolliga

El València Basket rep a Olympiacos en el Roig Arena amb l'opció de tallar la seua mala ratxa i deixar pràcticament tancat el play in, i fins i tot continuar aspirant a la passada directa a quarts.

Igualtat advertix a la confraria de Sagunt: el Govern intervindrà si s’impedix processionar a les dones

El Ministeri d'Igualtat anuncia que actuarà després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones participen en les processons de Setmana Santa.

Ampli dispositiu de busca per a localitzar a un home desaparegut a Requena

Emergències manté actiu un ampli operatiu terrestre i aeri per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, en el terme municipal de Requena.

La Confraria de Sagunt torna a vetar a les dones en la Setmana Santa malgrat el risc per a la festa

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha tornat a rebutjar l'entrada de dones després d'una votació interna, una decisió que pot posar en perill la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional i que reobri el conflicte per la igualtat en la Setmana Santa del municipi.

Igualtat eleva a 14 els feminicidis de 2026 i confirma tres víctimes de violència vicària

Igualtat confirma 14 feminicidis en el que va de 2026 i tres víctimes mortals de violència vicària, i crida a redoblar la resposta institucional i social enfront de la violència masclista.