Mastodon
23.2 C
València
Diumenge, 14 setembre, 2025

Una dona necessita 80 punts en la cara pel mos d’un gos en la Vall d’Uixó

American Stanford

American Stanford | ValènciaDiari

 

Una veïna de la Vall d’Uixó ha hagut de ser atesa d’urgències, i rebre més de 80 punts, després de patir un mos d’un gos ‘American Stanford’ esta setmana. 

 

L’animal, considerat com una de les races més perilloses, es trobava amb el boç posat en el barri de Carbonaire d’este municipi, localitzat en la comarca de la Plana Baixa, en la província de Castelló. De fet, era un lloc habitual de la dona.

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’, la víctima coneixia al gos, i a pesar de què l’animal tenia un boç de tela posat i portava la corretja, va atacar a la xica, després de què esta s’acostara per a saludar-lo. 

 

El propietari no tenia permisos per a este tipo de races

Segons pareix, l’amo no tenia els permisos necessaris per a estos tipus de races i, a més, tampoc tenia l’assegurança obligatòria i el test psicotècnic, el que podria suposar una falta molt greu. A més, com que l’afectada ha interposat una denúncia, este delicte se sumaria al de lesions. 

 

La jove descansa en la seua casa, a pesar de la gravetat de les lesions. Mentrestant, la unitat del Seprona de la Guàrdia Civil s’està encarregant d’investigar els fets i de què un jutge decidisca que passa amb el gos. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.