Una dona necessita 80 punts en la cara pel mos d’un gos en la Vall d’Uixó

American Stanford

American Stanford | ValènciaDiari

 

Una veïna de la Vall d’Uixó ha hagut de ser atesa d’urgències, i rebre més de 80 punts, després de patir un mos d’un gos ‘American Stanford’ esta setmana. 

 

L’animal, considerat com una de les races més perilloses, es trobava amb el boç posat en el barri de Carbonaire d’este municipi, localitzat en la comarca de la Plana Baixa, en la província de Castelló. De fet, era un lloc habitual de la dona.

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’, la víctima coneixia al gos, i a pesar de què l’animal tenia un boç de tela posat i portava la corretja, va atacar a la xica, després de què esta s’acostara per a saludar-lo. 

 

El propietari no tenia permisos per a este tipo de races

Segons pareix, l’amo no tenia els permisos necessaris per a estos tipus de races i, a més, tampoc tenia l’assegurança obligatòria i el test psicotècnic, el que podria suposar una falta molt greu. A més, com que l’afectada ha interposat una denúncia, este delicte se sumaria al de lesions. 

 

La jove descansa en la seua casa, a pesar de la gravetat de les lesions. Mentrestant, la unitat del Seprona de la Guàrdia Civil s’està encarregant d’investigar els fets i de què un jutge decidisca que passa amb el gos. 

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quasi 150 xurreries comencen a muntar a València les parades ambulants de Falles

Les autoritzacions arriben enguany amb retard i les parades estaran obertes fins al dia de Sant Josep

Pérez Llorca, en contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

Pérez Llorca es manté en contacte amb l'equip júnior del València Basket a Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri pel conflicte. La delegació, de 33 persones, espera indicacions de l'ambaixada.

Març, oportunitat del Vila-real per a amarrar la Champions davant Elx, Alabés i Reial Societat

El Vila-real afronta al març tres partits —dos a casa— davant Elx, Alabés i Reial Societat per a encarrilar el seu bitllet a la pròxima Lliga de Campions. Els nou punts en joc i el bon rendiment en La Ceràmica convertixen el mes en una oportunitat decisiva.

L’impacte de Carlos Espí: els seus deu gols de lliga amb el Llevant van arribar des de la banqueta

Doble enfront de l'Alabés després d'eixir en el 58 (gols en el 88 i 97) que reforça el seu paper de revulsiu: els seus deu tants de lliga amb el Llevant van ser com suplent. Ara suma tres esta temporada i és el tercer màxim anotador granota

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts preguntes per escàndols, la dana de 2024 i la immigració

El president respondrà este dijous en Les Corts a qüestions sobre els últims escàndols, la gestió de la dana de 2024 i la immigració. Serà la seua segona sessió de control en el segon ple de l'any.

Extingit tres dies després l’incendi en una nau industrial de Biar

Els bombers han donat per extingit l'incendi en una nau industrial abandonada de Biar tres dies després del seu inici. Continuen les labors de refresc i no hi ha ferits.

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.