14 C
València
Diumenge, 20 abril, 2025

Una dona necessita 80 punts en la cara pel mos d’un gos en la Vall d’Uixó

American Stanford

American Stanford | ValènciaDiari

 

Una veïna de la Vall d’Uixó ha hagut de ser atesa d’urgències, i rebre més de 80 punts, després de patir un mos d’un gos ‘American Stanford’ esta setmana. 

 

L’animal, considerat com una de les races més perilloses, es trobava amb el boç posat en el barri de Carbonaire d’este municipi, localitzat en la comarca de la Plana Baixa, en la província de Castelló. De fet, era un lloc habitual de la dona.

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’, la víctima coneixia al gos, i a pesar de què l’animal tenia un boç de tela posat i portava la corretja, va atacar a la xica, després de què esta s’acostara per a saludar-lo. 

 

El propietari no tenia permisos per a este tipo de races

Segons pareix, l’amo no tenia els permisos necessaris per a estos tipus de races i, a més, tampoc tenia l’assegurança obligatòria i el test psicotècnic, el que podria suposar una falta molt greu. A més, com que l’afectada ha interposat una denúncia, este delicte se sumaria al de lesions. 

 

La jove descansa en la seua casa, a pesar de la gravetat de les lesions. Mentrestant, la unitat del Seprona de la Guàrdia Civil s’està encarregant d’investigar els fets i de què un jutge decidisca que passa amb el gos. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

El menor i un adult van ser traslladats a l’Hospital Clínic amb símptomes d’hipotèrmia

Rescatats de matinada els quatre espeleòlegs atrapats en una cova de Vallada

La cavitat té un desnivell de 205 metres i un recorregut de 1.300

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada