7.9 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Una dona necessita 80 punts en la cara pel mos d’un gos en la Vall d’Uixó

American Stanford

American Stanford | ValènciaDiari

 

Una veïna de la Vall d’Uixó ha hagut de ser atesa d’urgències, i rebre més de 80 punts, després de patir un mos d’un gos ‘American Stanford’ esta setmana. 

 

L’animal, considerat com una de les races més perilloses, es trobava amb el boç posat en el barri de Carbonaire d’este municipi, localitzat en la comarca de la Plana Baixa, en la província de Castelló. De fet, era un lloc habitual de la dona.

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’, la víctima coneixia al gos, i a pesar de què l’animal tenia un boç de tela posat i portava la corretja, va atacar a la xica, després de què esta s’acostara per a saludar-lo. 

 

El propietari no tenia permisos per a este tipo de races

Segons pareix, l’amo no tenia els permisos necessaris per a estos tipus de races i, a més, tampoc tenia l’assegurança obligatòria i el test psicotècnic, el que podria suposar una falta molt greu. A més, com que l’afectada ha interposat una denúncia, este delicte se sumaria al de lesions. 

 

La jove descansa en la seua casa, a pesar de la gravetat de les lesions. Mentrestant, la unitat del Seprona de la Guàrdia Civil s’està encarregant d’investigar els fets i de què un jutge decidisca que passa amb el gos. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.