19.6 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Una dona necessita 80 punts en la cara pel mos d’un gos en la Vall d’Uixó

American Stanford

American Stanford | ValènciaDiari

 

Una veïna de la Vall d’Uixó ha hagut de ser atesa d’urgències, i rebre més de 80 punts, després de patir un mos d’un gos ‘American Stanford’ esta setmana. 

 

L’animal, considerat com una de les races més perilloses, es trobava amb el boç posat en el barri de Carbonaire d’este municipi, localitzat en la comarca de la Plana Baixa, en la província de Castelló. De fet, era un lloc habitual de la dona.

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’, la víctima coneixia al gos, i a pesar de què l’animal tenia un boç de tela posat i portava la corretja, va atacar a la xica, després de què esta s’acostara per a saludar-lo. 

 

El propietari no tenia permisos per a este tipo de races

Segons pareix, l’amo no tenia els permisos necessaris per a estos tipus de races i, a més, tampoc tenia l’assegurança obligatòria i el test psicotècnic, el que podria suposar una falta molt greu. A més, com que l’afectada ha interposat una denúncia, este delicte se sumaria al de lesions. 

 

La jove descansa en la seua casa, a pesar de la gravetat de les lesions. Mentrestant, la unitat del Seprona de la Guàrdia Civil s’està encarregant d’investigar els fets i de què un jutge decidisca que passa amb el gos. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Montero exigix eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió tardana de Mazón

La vicepresidenta primera ha reclamat la convocatòria immediata després de la renúncia de Carlos Mazón, que considera tardana i mal resolta. Denuncia falta d'explicacions per la gestió de la DANA i rebutja un relleu pactat per PP i Vox.

Corberán: ‘Ens deixarem la vida per a revertir la situació’

En la prèvia davant el Betis a Mestalla, Carlos Corberán va assegurar que el València es deixarà la vida per a revertir la seua mala ratxa. Amb l'equip antepenúltim i sis partits sense guanyar, va apel·lar a la fortalesa mental i al suport de l'afició.

València Basket, líder i invicte, visita a un Granada cuer i sense victòries

El líder invicte visita al cuer en un dol marcat pel desgast del València després de l'Eurolliga i la setmana llarga de preparació del Granada. Ritme, rebot i triple apunten a ser les claus.

El València mesura la seua fragilitat davant la pegada del Betis a Mestalla

El València arriba amb sis jornades sense guanyar i números deficitaris en les dos àrees. El Betis encadena golejades recents i busca afermar-se en places europees.

Morant acusa de ‘misèria’ a PP i Vox per no aplaudir a les víctimes de la dana i reivindica la comissió del Congrés

La ministra de Ciència i líder del PSPV-PSOE ha denunciat la 'misèria' de PP i Vox per no aplaudir a les víctimes en la comissió del Congrés. Ha sostingut que l'òrgan del Congrés, obert amb els vots del PSOE, és l'únic que donarà veritat, reparació i responsabilitats polítiques.

Morant acusa a Mazón de tornar a mentir als valencians amb una dimissió ‘fake’

La líder del PSPV-PSOE ha titllat de 'fake' la renúncia de Carlos Mazón perquè manté tots els seus càrrecs i ha exigit responsabilitats per la gestió de la dana. També ha reclamat eleccions i ha criticat l'estratègia de PP i Vox.

El València Basket i Tanaya Atkinson rescindixen el seu contracte temporal

L'exterior estatunidenc i el club han acordat posar fi abans d'hora al vincle que expirava el 30 de novembre. Va firmar al juny per a cobrir l'absència de Leo Fiebich.

Álvaro Rodríguez reivindica l’arrancada de l’Elx: ‘Tots hauríem firmat tindre els punts que tenim ara’

El davanter no es va mostrar preocupat per la ratxa sense victòries i va valorar els 15 punts reeixits en 12 jornades. El seu primer gol de la temporada reforça la seua confiança abans de l'aturada.