14 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Sanitat notifica 1.059 nous casos de coronavirus a la Comunitat Valenciana

Des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.059 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 497.370 persones. Per províncies, 94 a Castelló (51.517 en total); 557 a Alacant (180.847 en total) i 408 a València (265.000 en total). El total de casos no assignats ascendeix a 6.

 

A més, s’han registrat 1.676 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 489.305 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 50.913 a Castelló, 175.902 a Alacant i 262.431 a València. El total d’altes no assignades ascendeixen a 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 438 persones ingressades, 93 d’elles en l’UCI: 58 a la província de Castelló, 10 en UCI; 192 a la província d’Alacant, 43 d’elles en l’UCI; i 188 a la província de València, 40 d’elles en UCI. 

 

A més, s’han registrat 4 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.637: 823 a la província de Castelló, 2.905 en la d’Alacant i 3.909 en la de València. 

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 11.880 casos actius, la qual cosa suposa un 2,33% del total de positius. S’han registrat 2 brots que tenen 10 o més casos associats. 
− Gandia: 11 casos. Origen social.
− Torrevieja: 14 casos. Origen social

Últimes notícies

Educació amplia les ajudes de material escolar per la DANA a 9.000 estudiants més

La Conselleria incorporarà 9.000 estudiants més de centres afectats per la DANA a les ajudes de 500 euros per a material escolar, per 4,5 milions. La convocatòria ascendix a 100.558.500 euros i preveu arribar a prop de 69.000 alumnes.

Renfe recupera des de demà el servici en la C3 entre Loriguilla i Buñol

Renfe recupera des de demà la circulació de trens en la C3 entre Loriguilla i Buñol amb 26 trens diaris. Hi haurà autobusos de reforç i connexions alternatives.

El PSPV demana la destitució del conseller d’Emergències per ocultar dades sobre la dana

El PSPV-PSOE ha acusat el conseller Juan Carlos Valderrama d'ocultar informació sobre la dana i de negar-se a respondre a les Corts malgrat informes interns. La formació demana la seua destitució i emplaça al president Pérez Llorca.

València CF de l’alleujament de la permanència al retorn de l’amenaça del descens

L'equip va passar de segellar la salvació amb marge a tancar l'any amb 16 punts i sensacions d'alerta. La Copa avança, el mercat de gener serà clau.

El Llevant tanca 2025 cuer i amb Luis Castro al comandament després d’una ratxa negra

El Llevant acomiada l'any en l'últim lloc de LaLiga EA Sports després de sumar només dos punts en huit jornades. Luis Castro arriba amb contracte fins a 2027 per a redreçar el rumb.

Dos netejadores han sigut condemnades a sis mesos per delicte d’odi contra una companya amb nanisme

L'Audiència d'Alacant ha imposat sis mesos de presó, 6.000 € d'indemnització i tres anys i mig d'allunyament a dos netejadores per vexar a una companya amb acondroplasia. Una tercera treballadora ha sigut absolta per falta de proves de participació.

Temperatures en descens i possibles ratxes molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'inici de l'hivern arriba amb núvols, descens tèrmic i probables pluges febles a l'interior a la vesprada, amb la cota de neu baixant a 900-1.100 m. Demà continuarà el descens, amb gelades febles en zones interiors.

Retirades 109 nasas il·legals per a capturar polp en Torre de la Perforada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha localitzat i retirat 109 nasas per a polp a dos milles de la costa de Torre de la Perforada. S'ha obert una investigació amb possibles multes.