16.2 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

Baralla multitudinària a Carlet se salda amb tres detinguts per intent d’homicidi

La Guàrdia Civil de Carlet, en el marc de l’operació “KAVICA”, ha detingut a 3 homes de 18, 19 i 20 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i baralla multitudinària en la localitat de Carlet.

L’operació va començar el 17 del present mes, quan la matinada d’aquest dia va tindre lloc una baralla multitudinària a l’interior d’un casal faller del municipi de Carlet. A conseqüència d’aquesta baralla, un jove de 14 anys va ser víctima d’un apunyalament, amb perforació en el pulmó i fetge, i va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital d’Alzira, on va ser ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI).

- Advertisement -Telegram València Diari

Aquesta mateixa nit, els agents van començar a recepcionar les denúncies corresponents per aquests fets, igual que en els dies successius també van prendre les pertinents compareixences testificals, ja que en la baralla van participar unes 20 persones.

A més del noi de 14 anys, que, actualment, s’està recuperant, també van resultar ferits una noia de 16, i tres homes més, un de 17 anys i altres 2 de 19, aquests últims amb ferides lleus.

Finalment, el passat dia 23 de març, agents de la Guàrdia Civil de Carlet han detingut a 3 homes de 18, 19 i 20 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i renyina multitudinària en la localitat de Carlet.

Les diligències han estat lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Carlet. L’operació continua oberta i no es descarten més detencions.

Últimes notícies

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.

Trump proposa incrementar impostos als més rics per finançar mesures fiscals

El president dels EUA, Donald Trump, planteja una pujada d'impostos per als més rics amb l'objectiu de finançar un nou paquet fiscal que inclou rebaixes per a les classes mitjanes i baixes.

Compromís denúncia interessos especulatius a Sant Miquel dels Reis i exigeix un 30% d’habitatge públic

Compromís ha presentat al·legacions contra el Pla Especial de Protecció de Sant Miquel dels Reis, denunciant l'impacte de les grans empreses immobiliàries i demanant un mínim del 30% per a habitatge públic.