19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Bellreguard, molt orgullosa de Quique Llopis: ‘El treball dur li ha portat a ser el quart millor del món’

La població valenciana de Bellreguard es mostra “molt orgullosa” de la gesta esportiva de Quique Llopis, quart en la final dels 110 metres barres dels Jocs Olímpics de París 2024.

Des de l’Ajuntament de la localitat natal de l’atleta, celebren l’extraordinària classificació i recalquen que “l’esforç, la millora i tot el treball dur li han portat a convertir-se en el quart millor del món”. “Felicitats, campió!”, exclamen en xarxes socials.

El pavelló municipal de Bellreguard s’ha omplit estos dies per a veure en acció a Llopis, qui va lamentar, res més acabar la final, la seua “ànsia de retallar i retallar” distància a l’estatunidenc Daniel Roberts i a la resta dels rivals en la final dels 110 metres barres dels Jocs Olímpics, havent acabat quart gràcies al seu temps de 13.20 en una carrera guanyada pel també estatunidenc Grant Holloway.

“Ens hem quedat un poc lluny d’eixes medalles. Sí que és veritat que no ha sigut per a res la meua millor carrera. Les sensacions al principi han sigut molt dolentes, he tingut un xicotet toc ací i no he pogut eixir de tan bé com m’agradaria. És veritat que després he recuperat bé, però m’ha pogut l’ànsia de retallar i retallar, i no he acabat de córrer l’a gust que volia”, va declarar Quique Llopis al final de la seua carrera, des de la zona mixta del Stade de France.

“Sabia que havia de córrer en la meua millor marca per a estar lluitant per eixes medalles i així ha sigut. Sí que és veritat que l’escalfament ha sigut el meu millor escalfament, sens dubte. Però bo, no he de ser injust amb mi mateix. Crec que hem lluitat fins al final, hem donat tot i ens hem quedat #ací a un lloc d’eixes medalles, així que cal estar més que contents”, va dir el velocista gandiense als mitjans oficials de la Reial Federació Espanyola d’Atletisme (RFEA).

A més, Llopis va analitzar la seua actuació en l’estadi de Saint-Denis. “Tampoc hi ha hagut tocs forts amb les tanques. Hi ha hagut un, sí que és veritat, al principi bastant fort. I bo, crec que m’ha llastrat moltíssim ja tota la carrera. He recuperat bastant bé en relació a Roberts, que és al qual tenia jo de referència. Però no ha sigut suficient, m’ha faltat acabar de rematar eixa carrera”, va apuntar.

“L’eixida tampoc és el fort meu. Roberts ix rapidíssim, tenia en compte que m’anava a traure algun metre que un altre en eixa eixida. Havia de mantindre la calma ací perquè sabia que en la part llançada li podia retallar jo. Però bo, com dic molt content, és un quart lloc, així que no em puc exigir més”, va insistir Llopis des de París.

“Una vegada és que eres ací, ja vols lluitar per tot, vols aconseguir ficar-te en eixes tres posicions. Però bo, com dic, crec que ara cal assimilar en estos dies tot el que hem aconseguit; ja no ací, sinó tota esta temporada, que ha sigut una bogeria, que ni en els meus millors somnis pensava jo que podia arribar a aconseguir”, va destacar sobre aquest tema.

‘Sempre cal estar amb ganes de més’

“Jo soc molt així, que sempre voler més. Igual hauria tret bronze i t’estaria dient: ‘Ostres, m’he quedat #ací…’. Però jo crec que és una cosa bona, sempre cal estar amb ganes de més, ganes de continuar treballant i continuar lluitant”, va reflexionar l’atleta valencià.

Després va assenyalar que preferix “el quart olímpico sens dubte” abans que una medalla en altres certàmens on també ha rondat el podi. “És clar que amb la meua marca es treia medalla hui. Però cal córrer-ho ací, hi ha gent que ho ha corregut i jo no ho he corregut. Llavors ja està, únicament donar-li enhorabona als medallistes, li ho han guanyat, han corregut més que jo hui i ja està. Ara només queda treballar i tornar l’any que ve més forts i estar més prop d’eixes medalles”, va resoldre.

Últimes notícies

El Consell ha mostrat el seu rebuig a tramitar la reforma que suprimix privilegis als expresidents

El Consell ha emés un criteri desfavorable a la presa en consideració de la reforma de l'Estatut dels expresidents proposada per Compromís. La iniciativa planteja suprimir l'accés al CJC, la retribució associada i l'oficina de suport.

La xifra de negoci del Port de València puja un 9% i els beneficis un 50% en 2025

Valenciaport registra un 9% més d'ingressos i un 50% més de beneficis en 2025, amb 5,66 milions de TEU, rècord anual. L'augment del trànsit i de les taxes impulsa el resultat.

Aielo de Malferit tanca el Museu de Nino Bravo a petició de la família

L'Ajuntament ha anunciat el tancament immediat del museu després de la rescissió unilateral dels contractes per la família i la retirada de la imatge de l'artista. L'oposició acusa deixadesa i València explora acollir el llegat.

El Consell ha aprovat la OPE 2026 amb 2.671 places i un 10% reservat a discapacitat

El Consell ha aprovat l'Oferta d'Ocupació Pública de 2026 amb 2.671 places, el 60% de torn lliure i el 40% de promoció interna. La OPE inclou reserva del 10% per a discapacitat i un termini de tres mesos per a convocar els processos.

El Consell defén haver actuat amb immediatesa i exemplaritat davant les VPP d’Alacant

El Consell ha reivindicat una resposta immediata i exemplar davant les irregularitats detectades en una promoció de vivendes socials a Alacant i ha reforçat els controls per a evitar decisions individuals.

El Consell interpreta el resultat a Aragó com a suport al projecte de Pérez Llorca

El Consell ha valorat que el resultat a Aragó penalitza al PSOE i recolza als partits de centre dreta. Barrachina ha defés que reforça l'agenda de Pérez Llorca.

El PSPV redobla la seua aposta per Diana Morant malgrat el mal resultat del PSOE a Aragó

El síndic socialista José Muñoz ha assegurat que el PSPV manté i redobla l'aposta per la ministra com a futura candidata a la Generalitat i ha criticat al PP per donar espai a Vox

Sanitat confirma 16 casos de pallola en dos empreses del mateix edifici a Alacant

Salut Pública ha declarat un brot laboral amb 28 casos sospitosos: 16 confirmats, 3 negatius i 9 en estudi. S'han activat aïllament, vacunació i ús de màscares.