Bellreguard, molt orgullosa de Quique Llopis: ‘El treball dur li ha portat a ser el quart millor del món’

La població valenciana de Bellreguard es mostra “molt orgullosa” de la gesta esportiva de Quique Llopis, quart en la final dels 110 metres barres dels Jocs Olímpics de París 2024.

Des de l’Ajuntament de la localitat natal de l’atleta, celebren l’extraordinària classificació i recalquen que “l’esforç, la millora i tot el treball dur li han portat a convertir-se en el quart millor del món”. “Felicitats, campió!”, exclamen en xarxes socials.

El pavelló municipal de Bellreguard s’ha omplit estos dies per a veure en acció a Llopis, qui va lamentar, res més acabar la final, la seua “ànsia de retallar i retallar” distància a l’estatunidenc Daniel Roberts i a la resta dels rivals en la final dels 110 metres barres dels Jocs Olímpics, havent acabat quart gràcies al seu temps de 13.20 en una carrera guanyada pel també estatunidenc Grant Holloway.

“Ens hem quedat un poc lluny d’eixes medalles. Sí que és veritat que no ha sigut per a res la meua millor carrera. Les sensacions al principi han sigut molt dolentes, he tingut un xicotet toc ací i no he pogut eixir de tan bé com m’agradaria. És veritat que després he recuperat bé, però m’ha pogut l’ànsia de retallar i retallar, i no he acabat de córrer l’a gust que volia”, va declarar Quique Llopis al final de la seua carrera, des de la zona mixta del Stade de France.

“Sabia que havia de córrer en la meua millor marca per a estar lluitant per eixes medalles i així ha sigut. Sí que és veritat que l’escalfament ha sigut el meu millor escalfament, sens dubte. Però bo, no he de ser injust amb mi mateix. Crec que hem lluitat fins al final, hem donat tot i ens hem quedat #ací a un lloc d’eixes medalles, així que cal estar més que contents”, va dir el velocista gandiense als mitjans oficials de la Reial Federació Espanyola d’Atletisme (RFEA).

A més, Llopis va analitzar la seua actuació en l’estadi de Saint-Denis. “Tampoc hi ha hagut tocs forts amb les tanques. Hi ha hagut un, sí que és veritat, al principi bastant fort. I bo, crec que m’ha llastrat moltíssim ja tota la carrera. He recuperat bastant bé en relació a Roberts, que és al qual tenia jo de referència. Però no ha sigut suficient, m’ha faltat acabar de rematar eixa carrera”, va apuntar.

“L’eixida tampoc és el fort meu. Roberts ix rapidíssim, tenia en compte que m’anava a traure algun metre que un altre en eixa eixida. Havia de mantindre la calma ací perquè sabia que en la part llançada li podia retallar jo. Però bo, com dic molt content, és un quart lloc, així que no em puc exigir més”, va insistir Llopis des de París.

“Una vegada és que eres ací, ja vols lluitar per tot, vols aconseguir ficar-te en eixes tres posicions. Però bo, com dic, crec que ara cal assimilar en estos dies tot el que hem aconseguit; ja no ací, sinó tota esta temporada, que ha sigut una bogeria, que ni en els meus millors somnis pensava jo que podia arribar a aconseguir”, va destacar sobre aquest tema.

‘Sempre cal estar amb ganes de més’

“Jo soc molt així, que sempre voler més. Igual hauria tret bronze i t’estaria dient: ‘Ostres, m’he quedat #ací…’. Però jo crec que és una cosa bona, sempre cal estar amb ganes de més, ganes de continuar treballant i continuar lluitant”, va reflexionar l’atleta valencià.

Després va assenyalar que preferix “el quart olímpico sens dubte” abans que una medalla en altres certàmens on també ha rondat el podi. “És clar que amb la meua marca es treia medalla hui. Però cal córrer-ho ací, hi ha gent que ho ha corregut i jo no ho he corregut. Llavors ja està, únicament donar-li enhorabona als medallistes, li ho han guanyat, han corregut més que jo hui i ja està. Ara només queda treballar i tornar l’any que ve més forts i estar més prop d’eixes medalles”, va resoldre.

Últimes notícies

El Madrid busca reconciliar-se amb el Bernabéu davant un Vila-real llançat

El Real Madrid torna al Santiago Bernabéu després del paró de seleccions obligat a oferir una versió convincent davant un Vila-real en ratxa, amb dos triomfs seguits i la vista també posada en la Champions.

Detingut a Alcoi un quart membre d’una trama que portava embarassades a Espanya per a regularitzar-se

La Guàrdia Civil ha detingut a Alcoi un home de 38 anys, de nacionalitat brasilera, acusat de gestionar la logística d’una xarxa que portava dones embarassades al final de la gestació perquè els seus fills nasqueren a Espanya i així obtindre la nacionalitat. La investigació, iniciada a Burgos, ha permés desmantellar l’organització i continua oberta, sense descartar noves detencions.

Desmantellada una trama de frau de 70 milions d’euros en l’IVA a Espanya

La Agencia Tributaria ha liderat una macrooperació, amb registres a València i Màlaga i coordinació europea, contra una xarxa que ha defraudat 70 milions en IVA mitjançant frau carrusel.

Sanjuan agraïx als acampats de València que defenguen el dret a quedar-se

El portaveu socialista Borja Sanjuan agraïx a les persones acampades en la plaça de l'Ajuntament que reivindiquen el dret a la vivenda i a continuar vivint en València coincidint amb el 9 d'Octubre.

Robles celebra que la protesta per la vivenda i la processó cívica convisquen amb normalitat a València

La portaveu de Compromís a València, Papi Robles, ha celebrat que l’acampada pel dret a la vivenda a la plaça de l’Ajuntament i la processó cívica de la Senyera hagen conviscut amb normalitat el 9 d’Octubre, i ha reclamat a l’alcaldessa que talle els insults a la corporació municipal.

Catalá defensa la convivència al 9 d’Octubre a la plaça de l’Ajuntament

María José Catalá destaca que la convivència pacífica entre la processó cívica i l’acampada per la vivenda al 9 d’Octubre reflectix el caràcter del poble valencià i reclama concordia davant la polarització social.

Diana Morant titla de decebedor el primer discurs del 9 d’Octubre de Pérez Llorca i augura que serà l’últim

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha qualificat d’“absolutament decebedor” el primer discurs del 9 d’Octubre de Juanfran Pérez Llorca i ha pronosticat que serà l’últim, criticant el seu projecte i la gestió en sanitat, educació, vivenda i la dana de 2024.

Feijóo apel·la a l’ambició dels valencians en el 9 d’Octubre

El president del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha llançat un missatge en el 9 d’Octubre en què expressa el seu reconeixement i compromís amb valencians, alacantins i castellonencs, que considera que han de continuar creixent i mirant al futur amb ambició.