Bellreguard, molt orgullosa de Quique Llopis: ‘El treball dur li ha portat a ser el quart millor del món’

La població valenciana de Bellreguard es mostra “molt orgullosa” de la gesta esportiva de Quique Llopis, quart en la final dels 110 metres barres dels Jocs Olímpics de París 2024.

Des de l’Ajuntament de la localitat natal de l’atleta, celebren l’extraordinària classificació i recalquen que “l’esforç, la millora i tot el treball dur li han portat a convertir-se en el quart millor del món”. “Felicitats, campió!”, exclamen en xarxes socials.

El pavelló municipal de Bellreguard s’ha omplit estos dies per a veure en acció a Llopis, qui va lamentar, res més acabar la final, la seua “ànsia de retallar i retallar” distància a l’estatunidenc Daniel Roberts i a la resta dels rivals en la final dels 110 metres barres dels Jocs Olímpics, havent acabat quart gràcies al seu temps de 13.20 en una carrera guanyada pel també estatunidenc Grant Holloway.

“Ens hem quedat un poc lluny d’eixes medalles. Sí que és veritat que no ha sigut per a res la meua millor carrera. Les sensacions al principi han sigut molt dolentes, he tingut un xicotet toc ací i no he pogut eixir de tan bé com m’agradaria. És veritat que després he recuperat bé, però m’ha pogut l’ànsia de retallar i retallar, i no he acabat de córrer l’a gust que volia”, va declarar Quique Llopis al final de la seua carrera, des de la zona mixta del Stade de France.

“Sabia que havia de córrer en la meua millor marca per a estar lluitant per eixes medalles i així ha sigut. Sí que és veritat que l’escalfament ha sigut el meu millor escalfament, sens dubte. Però bo, no he de ser injust amb mi mateix. Crec que hem lluitat fins al final, hem donat tot i ens hem quedat #ací a un lloc d’eixes medalles, així que cal estar més que contents”, va dir el velocista gandiense als mitjans oficials de la Reial Federació Espanyola d’Atletisme (RFEA).

A més, Llopis va analitzar la seua actuació en l’estadi de Saint-Denis. “Tampoc hi ha hagut tocs forts amb les tanques. Hi ha hagut un, sí que és veritat, al principi bastant fort. I bo, crec que m’ha llastrat moltíssim ja tota la carrera. He recuperat bastant bé en relació a Roberts, que és al qual tenia jo de referència. Però no ha sigut suficient, m’ha faltat acabar de rematar eixa carrera”, va apuntar.

“L’eixida tampoc és el fort meu. Roberts ix rapidíssim, tenia en compte que m’anava a traure algun metre que un altre en eixa eixida. Havia de mantindre la calma ací perquè sabia que en la part llançada li podia retallar jo. Però bo, com dic molt content, és un quart lloc, així que no em puc exigir més”, va insistir Llopis des de París.

“Una vegada és que eres ací, ja vols lluitar per tot, vols aconseguir ficar-te en eixes tres posicions. Però bo, com dic, crec que ara cal assimilar en estos dies tot el que hem aconseguit; ja no ací, sinó tota esta temporada, que ha sigut una bogeria, que ni en els meus millors somnis pensava jo que podia arribar a aconseguir”, va destacar sobre aquest tema.

‘Sempre cal estar amb ganes de més’

“Jo soc molt així, que sempre voler més. Igual hauria tret bronze i t’estaria dient: ‘Ostres, m’he quedat #ací…’. Però jo crec que és una cosa bona, sempre cal estar amb ganes de més, ganes de continuar treballant i continuar lluitant”, va reflexionar l’atleta valencià.

Després va assenyalar que preferix “el quart olímpico sens dubte” abans que una medalla en altres certàmens on també ha rondat el podi. “És clar que amb la meua marca es treia medalla hui. Però cal córrer-ho ací, hi ha gent que ho ha corregut i jo no ho he corregut. Llavors ja està, únicament donar-li enhorabona als medallistes, li ho han guanyat, han corregut més que jo hui i ja està. Ara només queda treballar i tornar l’any que ve més forts i estar més prop d’eixes medalles”, va resoldre.

Últimes notícies

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.

bp comença el desmantellament de l’antiga illa d’amarre davant la costa de Castelló

La companyia energètica bp ha iniciat la fase principal de desmantellament de l’antiga illa d’amarre i les línies submarines davant la costa de Castelló, una instal·lació en desús des que en 2012 va traslladar les operacions al port.

La sequera golejadora de Danjuma en Lliga amb el València ja frega l’any

Arnaut Danjuma porta quasi un any sense marcar en Lliga amb el València CF i acumula més de 1.600 minuts sense gol, tot i mantindre la confiança de l’entrenador en este inici de temporada.

L’Elx iguala ja a casa totes les derrotes de la passada Lliga

L’Elx ha encadenat dues derrotes seguides al Martínez Valero en només quatre jornades, les mateixes que en tota la passada temporada, i buscarà reaccionar dimarts davant el Real Madrid.

Robatori de cable provoca retards a les línies C1 i C2 de Rodalia a València

Un robatori de cable de senyalització entre València Estació del Nord i Alfafar-Benetússer està provocant retards a les línies C1 i C2 de Rodalia.