Bellreguard, molt orgullosa de Quique Llopis: ‘El treball dur li ha portat a ser el quart millor del món’

La població valenciana de Bellreguard es mostra “molt orgullosa” de la gesta esportiva de Quique Llopis, quart en la final dels 110 metres barres dels Jocs Olímpics de París 2024.

Des de l’Ajuntament de la localitat natal de l’atleta, celebren l’extraordinària classificació i recalquen que “l’esforç, la millora i tot el treball dur li han portat a convertir-se en el quart millor del món”. “Felicitats, campió!”, exclamen en xarxes socials.

El pavelló municipal de Bellreguard s’ha omplit estos dies per a veure en acció a Llopis, qui va lamentar, res més acabar la final, la seua “ànsia de retallar i retallar” distància a l’estatunidenc Daniel Roberts i a la resta dels rivals en la final dels 110 metres barres dels Jocs Olímpics, havent acabat quart gràcies al seu temps de 13.20 en una carrera guanyada pel també estatunidenc Grant Holloway.

“Ens hem quedat un poc lluny d’eixes medalles. Sí que és veritat que no ha sigut per a res la meua millor carrera. Les sensacions al principi han sigut molt dolentes, he tingut un xicotet toc ací i no he pogut eixir de tan bé com m’agradaria. És veritat que després he recuperat bé, però m’ha pogut l’ànsia de retallar i retallar, i no he acabat de córrer l’a gust que volia”, va declarar Quique Llopis al final de la seua carrera, des de la zona mixta del Stade de France.

“Sabia que havia de córrer en la meua millor marca per a estar lluitant per eixes medalles i així ha sigut. Sí que és veritat que l’escalfament ha sigut el meu millor escalfament, sens dubte. Però bo, no he de ser injust amb mi mateix. Crec que hem lluitat fins al final, hem donat tot i ens hem quedat #ací a un lloc d’eixes medalles, així que cal estar més que contents”, va dir el velocista gandiense als mitjans oficials de la Reial Federació Espanyola d’Atletisme (RFEA).

A més, Llopis va analitzar la seua actuació en l’estadi de Saint-Denis. “Tampoc hi ha hagut tocs forts amb les tanques. Hi ha hagut un, sí que és veritat, al principi bastant fort. I bo, crec que m’ha llastrat moltíssim ja tota la carrera. He recuperat bastant bé en relació a Roberts, que és al qual tenia jo de referència. Però no ha sigut suficient, m’ha faltat acabar de rematar eixa carrera”, va apuntar.

“L’eixida tampoc és el fort meu. Roberts ix rapidíssim, tenia en compte que m’anava a traure algun metre que un altre en eixa eixida. Havia de mantindre la calma ací perquè sabia que en la part llançada li podia retallar jo. Però bo, com dic molt content, és un quart lloc, així que no em puc exigir més”, va insistir Llopis des de París.

“Una vegada és que eres ací, ja vols lluitar per tot, vols aconseguir ficar-te en eixes tres posicions. Però bo, com dic, crec que ara cal assimilar en estos dies tot el que hem aconseguit; ja no ací, sinó tota esta temporada, que ha sigut una bogeria, que ni en els meus millors somnis pensava jo que podia arribar a aconseguir”, va destacar sobre aquest tema.

‘Sempre cal estar amb ganes de més’

“Jo soc molt així, que sempre voler més. Igual hauria tret bronze i t’estaria dient: ‘Ostres, m’he quedat #ací…’. Però jo crec que és una cosa bona, sempre cal estar amb ganes de més, ganes de continuar treballant i continuar lluitant”, va reflexionar l’atleta valencià.

Després va assenyalar que preferix “el quart olímpico sens dubte” abans que una medalla en altres certàmens on també ha rondat el podi. “És clar que amb la meua marca es treia medalla hui. Però cal córrer-ho ací, hi ha gent que ho ha corregut i jo no ho he corregut. Llavors ja està, únicament donar-li enhorabona als medallistes, li ho han guanyat, han corregut més que jo hui i ja està. Ara només queda treballar i tornar l’any que ve més forts i estar més prop d’eixes medalles”, va resoldre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat assegura que 4 de cada 5 famílies de la DANA no han cobrat les ajudes de primera necessitat

El Consell critica la falta de pagaments estatals i el bloqueig de fons municipals, mentres defén que el Pla Endavant suma el 57% d'accions finalitzades o en curs.

Acció Cultural demana al TSJCV investigar a Mazón i que la resta del cas seguisca a Catarroja

L'acusació popular ha demanat al TSJCV investigar a Carlos Mazón, aforat, i que la instrucció de la resta d'investigats continue a Catarroja per a evitar demores.

Castelló repartirà 2.000 polseres detectores de substàncies per a previndre agressions sexistes en la Magdalena

Castelló distribuirà 2.000 polseres detectores, tapavasos i polseres de tela durant la Magdalena per a previndre agressions sexistes. Hi haurà quatre Punts Violeta i reforç policial.

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.

Digital-IA Fest acosta la IA a les xicotetes localitats valencianes este dissabte

Digital-IA Fest celebra este dissabte una jornada en línia gratuïta per a acostar la intel·ligència artificial a municipis valencians de menys de 20.000 habitants. El programa combina formació pràctica i demostracions de creadors locals.

El trencament d’una catenària paralitza la Línia 6 i part de la 4 del tramvia a València

Una catenària danyada impedix la circulació del tramvia a València: la Línia 6 queda suspesa i la Línia 4 s'interromp entre Doctor Lluch i Pont d'Assot. Tècnics treballen en la reparació.