Bellreguard, molt orgullosa de Quique Llopis: ‘El treball dur li ha portat a ser el quart millor del món’

La població valenciana de Bellreguard es mostra “molt orgullosa” de la gesta esportiva de Quique Llopis, quart en la final dels 110 metres barres dels Jocs Olímpics de París 2024.

Des de l’Ajuntament de la localitat natal de l’atleta, celebren l’extraordinària classificació i recalquen que “l’esforç, la millora i tot el treball dur li han portat a convertir-se en el quart millor del món”. “Felicitats, campió!”, exclamen en xarxes socials.

El pavelló municipal de Bellreguard s’ha omplit estos dies per a veure en acció a Llopis, qui va lamentar, res més acabar la final, la seua “ànsia de retallar i retallar” distància a l’estatunidenc Daniel Roberts i a la resta dels rivals en la final dels 110 metres barres dels Jocs Olímpics, havent acabat quart gràcies al seu temps de 13.20 en una carrera guanyada pel també estatunidenc Grant Holloway.

“Ens hem quedat un poc lluny d’eixes medalles. Sí que és veritat que no ha sigut per a res la meua millor carrera. Les sensacions al principi han sigut molt dolentes, he tingut un xicotet toc ací i no he pogut eixir de tan bé com m’agradaria. És veritat que després he recuperat bé, però m’ha pogut l’ànsia de retallar i retallar, i no he acabat de córrer l’a gust que volia”, va declarar Quique Llopis al final de la seua carrera, des de la zona mixta del Stade de France.

“Sabia que havia de córrer en la meua millor marca per a estar lluitant per eixes medalles i així ha sigut. Sí que és veritat que l’escalfament ha sigut el meu millor escalfament, sens dubte. Però bo, no he de ser injust amb mi mateix. Crec que hem lluitat fins al final, hem donat tot i ens hem quedat #ací a un lloc d’eixes medalles, així que cal estar més que contents”, va dir el velocista gandiense als mitjans oficials de la Reial Federació Espanyola d’Atletisme (RFEA).

A més, Llopis va analitzar la seua actuació en l’estadi de Saint-Denis. “Tampoc hi ha hagut tocs forts amb les tanques. Hi ha hagut un, sí que és veritat, al principi bastant fort. I bo, crec que m’ha llastrat moltíssim ja tota la carrera. He recuperat bastant bé en relació a Roberts, que és al qual tenia jo de referència. Però no ha sigut suficient, m’ha faltat acabar de rematar eixa carrera”, va apuntar.

“L’eixida tampoc és el fort meu. Roberts ix rapidíssim, tenia en compte que m’anava a traure algun metre que un altre en eixa eixida. Havia de mantindre la calma ací perquè sabia que en la part llançada li podia retallar jo. Però bo, com dic molt content, és un quart lloc, així que no em puc exigir més”, va insistir Llopis des de París.

“Una vegada és que eres ací, ja vols lluitar per tot, vols aconseguir ficar-te en eixes tres posicions. Però bo, com dic, crec que ara cal assimilar en estos dies tot el que hem aconseguit; ja no ací, sinó tota esta temporada, que ha sigut una bogeria, que ni en els meus millors somnis pensava jo que podia arribar a aconseguir”, va destacar sobre aquest tema.

‘Sempre cal estar amb ganes de més’

“Jo soc molt així, que sempre voler més. Igual hauria tret bronze i t’estaria dient: ‘Ostres, m’he quedat #ací…’. Però jo crec que és una cosa bona, sempre cal estar amb ganes de més, ganes de continuar treballant i continuar lluitant”, va reflexionar l’atleta valencià.

Després va assenyalar que preferix “el quart olímpico sens dubte” abans que una medalla en altres certàmens on també ha rondat el podi. “És clar que amb la meua marca es treia medalla hui. Però cal córrer-ho ací, hi ha gent que ho ha corregut i jo no ho he corregut. Llavors ja està, únicament donar-li enhorabona als medallistes, li ho han guanyat, han corregut més que jo hui i ja està. Ara només queda treballar i tornar l’any que ve més forts i estar més prop d’eixes medalles”, va resoldre.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.