Tres detinguts a Benidorm per repartir drogues en patinet

La Policia Nacional deté a tres persones a Benidorm per repartir substàncies estupefaents en patinet «per encàrrec» pels hotels de la localitat.

Els arrestats de nacionalitat britànica i d’entre 30 i 57 anys captaven als clients en els bars i restaurants dels hotels on acudien i oferien la possibilitat d’aconseguir-la sota preu.

Si els clients acceptaven l’oferta, feien la seua comanda i dos dels detinguts es desplaçaven en patí elèctric fins on guardaven la droga i tornaven en qüestió de minuts.

Gràcies a la col·laboració del responsable d’un dels hotels que va observar una «transacció» sospitosa entre clients de l’hotel i dos arrestats, el Grup d’Atenció al Ciutadà de la Policia Nacional a Benidorm van poder sorprendre in fraganti a un dels implicats mentre venia de marihuana a dos clients de l’hotel que esperaven a la porta del mateix al fet que arribés la seua «comanda». Un dels venedors va poder fugir del lloc a bord del seu patinet elèctric si bé va ser localitzat i arrestat a l’hotel on s’allotjava.

També va ser detingut un tercer implicat que donava cobertura als altres dos repartidors des de l’hotel on tots tres es trobaven allotjats i on guardaven la substància estupefaent dosada i els diners obtinguts.

Es va intervenir marihuana fraccionada en dosis individualitzades, a més de diners en efectiu, (euros i lliures), una cadena d’or i 9 rellotges que imitaven a grans marques dels quals s’estan fent les gestions indagatòries necessàries per a esbrinar la utilitat de tal quantitat de rellotges falsos.

Les declaracions dels compradors van poder constatar que els detinguts els haurien ofert substàncies estupefaents mentre es trobaven en les zones d’oci del seu hotel i que després d’acceptar l’oferta els arrestats haurien tornat a bord dels seus patinets per a dur a terme la venda.

Últimes notícies

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.

Una nit d’infern tèrmic bateix rècords a la meteorologia valenciana

La nit de dimecres a dijous ha deixat temperatures entre 35 i 39 graus en prop de cent localitats valencianes, amb ponent molt càlid i rècords nocturns com els 37,3 graus de Nules.

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.