Tres detinguts a Benidorm per repartir drogues en patinet

La Policia Nacional deté a tres persones a Benidorm per repartir substàncies estupefaents en patinet “per encàrrec” pels hotels de la localitat.

Els arrestats de nacionalitat britànica i d’entre 30 i 57 anys captaven als clients en els bars i restaurants dels hotels on acudien i oferien la possibilitat d’aconseguir-la sota preu.

Si els clients acceptaven l’oferta, feien la seua comanda i dos dels detinguts es desplaçaven en patí elèctric fins on guardaven la droga i tornaven en qüestió de minuts.

Gràcies a la col·laboració del responsable d’un dels hotels que va observar una “transacció” sospitosa entre clients de l’hotel i dos arrestats, el Grup d’Atenció al Ciutadà de la Policia Nacional a Benidorm van poder sorprendre in fraganti a un dels implicats mentre venia de marihuana a dos clients de l’hotel que esperaven a la porta del mateix al fet que arribés la seua “comanda”. Un dels venedors va poder fugir del lloc a bord del seu patinet elèctric si bé va ser localitzat i arrestat a l’hotel on s’allotjava.

També va ser detingut un tercer implicat que donava cobertura als altres dos repartidors des de l’hotel on tots tres es trobaven allotjats i on guardaven la substància estupefaent dosada i els diners obtinguts.

Es va intervenir marihuana fraccionada en dosis individualitzades, a més de diners en efectiu, (euros i lliures), una cadena d’or i 9 rellotges que imitaven a grans marques dels quals s’estan fent les gestions indagatòries necessàries per a esbrinar la utilitat de tal quantitat de rellotges falsos.

Les declaracions dels compradors van poder constatar que els detinguts els haurien ofert substàncies estupefaents mentre es trobaven en les zones d’oci del seu hotel i que després d’acceptar l’oferta els arrestats haurien tornat a bord dels seus patinets per a dur a terme la venda.

Últimes notícies

Sergi Cardona reivindica l’ambició del Vila-real davant una temporada històrica

Sergi Cardona destaca que el Vila-real té a la seua mà firmar una temporada històrica, amb la plaça de Champions encarrilada i la tercera posició a l'abast. El lateral demana ambició màxima en el tram final de Lliga i enaltix la irrupció del jove Pau Navarro.

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.