8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Tres detinguts a Benidorm per repartir drogues en patinet

La Policia Nacional deté a tres persones a Benidorm per repartir substàncies estupefaents en patinet “per encàrrec” pels hotels de la localitat.

Els arrestats de nacionalitat britànica i d’entre 30 i 57 anys captaven als clients en els bars i restaurants dels hotels on acudien i oferien la possibilitat d’aconseguir-la sota preu.

Si els clients acceptaven l’oferta, feien la seua comanda i dos dels detinguts es desplaçaven en patí elèctric fins on guardaven la droga i tornaven en qüestió de minuts.

Gràcies a la col·laboració del responsable d’un dels hotels que va observar una “transacció” sospitosa entre clients de l’hotel i dos arrestats, el Grup d’Atenció al Ciutadà de la Policia Nacional a Benidorm van poder sorprendre in fraganti a un dels implicats mentre venia de marihuana a dos clients de l’hotel que esperaven a la porta del mateix al fet que arribés la seua “comanda”. Un dels venedors va poder fugir del lloc a bord del seu patinet elèctric si bé va ser localitzat i arrestat a l’hotel on s’allotjava.

També va ser detingut un tercer implicat que donava cobertura als altres dos repartidors des de l’hotel on tots tres es trobaven allotjats i on guardaven la substància estupefaent dosada i els diners obtinguts.

Es va intervenir marihuana fraccionada en dosis individualitzades, a més de diners en efectiu, (euros i lliures), una cadena d’or i 9 rellotges que imitaven a grans marques dels quals s’estan fent les gestions indagatòries necessàries per a esbrinar la utilitat de tal quantitat de rellotges falsos.

Les declaracions dels compradors van poder constatar que els detinguts els haurien ofert substàncies estupefaents mentre es trobaven en les zones d’oci del seu hotel i que després d’acceptar l’oferta els arrestats haurien tornat a bord dels seus patinets per a dur a terme la venda.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.