Tres detinguts a Benidorm per repartir drogues en patinet

La Policia Nacional deté a tres persones a Benidorm per repartir substàncies estupefaents en patinet «per encàrrec» pels hotels de la localitat.

Els arrestats de nacionalitat britànica i d’entre 30 i 57 anys captaven als clients en els bars i restaurants dels hotels on acudien i oferien la possibilitat d’aconseguir-la sota preu.

Si els clients acceptaven l’oferta, feien la seua comanda i dos dels detinguts es desplaçaven en patí elèctric fins on guardaven la droga i tornaven en qüestió de minuts.

Gràcies a la col·laboració del responsable d’un dels hotels que va observar una «transacció» sospitosa entre clients de l’hotel i dos arrestats, el Grup d’Atenció al Ciutadà de la Policia Nacional a Benidorm van poder sorprendre in fraganti a un dels implicats mentre venia de marihuana a dos clients de l’hotel que esperaven a la porta del mateix al fet que arribés la seua «comanda». Un dels venedors va poder fugir del lloc a bord del seu patinet elèctric si bé va ser localitzat i arrestat a l’hotel on s’allotjava.

També va ser detingut un tercer implicat que donava cobertura als altres dos repartidors des de l’hotel on tots tres es trobaven allotjats i on guardaven la substància estupefaent dosada i els diners obtinguts.

Es va intervenir marihuana fraccionada en dosis individualitzades, a més de diners en efectiu, (euros i lliures), una cadena d’or i 9 rellotges que imitaven a grans marques dels quals s’estan fent les gestions indagatòries necessàries per a esbrinar la utilitat de tal quantitat de rellotges falsos.

Les declaracions dels compradors van poder constatar que els detinguts els haurien ofert substàncies estupefaents mentre es trobaven en les zones d’oci del seu hotel i que després d’acceptar l’oferta els arrestats haurien tornat a bord dels seus patinets per a dur a terme la venda.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU