10.7 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Tres detinguts a Benidorm per repartir drogues en patinet

La Policia Nacional deté a tres persones a Benidorm per repartir substàncies estupefaents en patinet “per encàrrec” pels hotels de la localitat.

Els arrestats de nacionalitat britànica i d’entre 30 i 57 anys captaven als clients en els bars i restaurants dels hotels on acudien i oferien la possibilitat d’aconseguir-la sota preu.

Si els clients acceptaven l’oferta, feien la seua comanda i dos dels detinguts es desplaçaven en patí elèctric fins on guardaven la droga i tornaven en qüestió de minuts.

Gràcies a la col·laboració del responsable d’un dels hotels que va observar una “transacció” sospitosa entre clients de l’hotel i dos arrestats, el Grup d’Atenció al Ciutadà de la Policia Nacional a Benidorm van poder sorprendre in fraganti a un dels implicats mentre venia de marihuana a dos clients de l’hotel que esperaven a la porta del mateix al fet que arribés la seua “comanda”. Un dels venedors va poder fugir del lloc a bord del seu patinet elèctric si bé va ser localitzat i arrestat a l’hotel on s’allotjava.

També va ser detingut un tercer implicat que donava cobertura als altres dos repartidors des de l’hotel on tots tres es trobaven allotjats i on guardaven la substància estupefaent dosada i els diners obtinguts.

Es va intervenir marihuana fraccionada en dosis individualitzades, a més de diners en efectiu, (euros i lliures), una cadena d’or i 9 rellotges que imitaven a grans marques dels quals s’estan fent les gestions indagatòries necessàries per a esbrinar la utilitat de tal quantitat de rellotges falsos.

Les declaracions dels compradors van poder constatar que els detinguts els haurien ofert substàncies estupefaents mentre es trobaven en les zones d’oci del seu hotel i que després d’acceptar l’oferta els arrestats haurien tornat a bord dels seus patinets per a dur a terme la venda.

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.