Benidorm convoca les ajudes a la compra de material escolar 

La Regidoria d’Educació obri aquest pròxim dilluns, 2 de maig, la convocatòria d’ajudes per a la compra de material escolar dirigides a l’alumnat de 2n cicle d’Infantil dels col·legis públics de Benidorm i del centre concertat. L’edil de l’àrea, Maite Moreno, ha informat que “per al curs 2022/2023 hem reservat 72.000 euros per a aquesta convocatòria i elevat l’ajuda màxima per menor a 63 euros; una quantia amb la qual l’Ajuntament contribueix a minorar el desemborsament en material escolar que les famílies empadronades a Benidorm han de realitzar en aquest cicle d’Educació Infantil”.

Moreno ha indicat que “igual que els últims dos cursos, hem volgut facilitar i simplificar al màxim possible a les famílies l’accés a aquestes ajudes”. Per a això, “la Regidoria ha fet d’ofici una primera remesa amb tot l’alumnat que ja compta amb ajuda aquest curs i que en 2022/2023 seguiran en Educació Infantil”. Es tracta dels menors nascuts en 2017 i 2018.

L’edil ha traslladat que la Junta de Govern Local (JGL) aprovarà també el dilluns aqueixa primera remesa d’ofici, que inclou a 640 beneficiaris i que ascendeix a 40.320 euros.

El mateix dilluns, a les 09.30 hores, s’obri el termini perquè les famílies de menors nascuts en 2017 i 2018 que no han demanat o no han obtingut l’ajuda aquest curs puguen sol·licitar-la. Un tràmit que estarà obert fins al 23 de setembre i que ha de realitzar-se de manera telemàtica en la Seu Electrònica: https://sede.benidorm.org, triant en el ‘Catàleg de Serveis’ el tràmit ‘Ajudes de material escolar 2n cicle d’Educació Infantil curs 2022-2023’.

Posteriorment, el mes de juliol s’obrirà el termini de sol·licitud per a les famílies de l’alumnat nascut en 2019 i que el pròxim curs s’incorporaran als col·legis de Benidorm. Tal com recullen les bases, podran sol·licitar aquestes les unitats familiars empadronades a Benidorm amb anterioritat a l’1 de setembre de 2021.
Moreno ha recordat que “les famílies beneficiàries rebran un val que podran canviar en els establiments col·laboradors”, i ha avançat que “aquests vals s’emetran a mitjan estiu, abans de l’inici del curs escolar”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.