Benidorm convoca les ajudes a la compra de material escolar 

La Regidoria d’Educació obri aquest pròxim dilluns, 2 de maig, la convocatòria d’ajudes per a la compra de material escolar dirigides a l’alumnat de 2n cicle d’Infantil dels col·legis públics de Benidorm i del centre concertat. L’edil de l’àrea, Maite Moreno, ha informat que “per al curs 2022/2023 hem reservat 72.000 euros per a aquesta convocatòria i elevat l’ajuda màxima per menor a 63 euros; una quantia amb la qual l’Ajuntament contribueix a minorar el desemborsament en material escolar que les famílies empadronades a Benidorm han de realitzar en aquest cicle d’Educació Infantil”.

Moreno ha indicat que “igual que els últims dos cursos, hem volgut facilitar i simplificar al màxim possible a les famílies l’accés a aquestes ajudes”. Per a això, “la Regidoria ha fet d’ofici una primera remesa amb tot l’alumnat que ja compta amb ajuda aquest curs i que en 2022/2023 seguiran en Educació Infantil”. Es tracta dels menors nascuts en 2017 i 2018.

L’edil ha traslladat que la Junta de Govern Local (JGL) aprovarà també el dilluns aqueixa primera remesa d’ofici, que inclou a 640 beneficiaris i que ascendeix a 40.320 euros.

El mateix dilluns, a les 09.30 hores, s’obri el termini perquè les famílies de menors nascuts en 2017 i 2018 que no han demanat o no han obtingut l’ajuda aquest curs puguen sol·licitar-la. Un tràmit que estarà obert fins al 23 de setembre i que ha de realitzar-se de manera telemàtica en la Seu Electrònica: https://sede.benidorm.org, triant en el ‘Catàleg de Serveis’ el tràmit ‘Ajudes de material escolar 2n cicle d’Educació Infantil curs 2022-2023’.

Posteriorment, el mes de juliol s’obrirà el termini de sol·licitud per a les famílies de l’alumnat nascut en 2019 i que el pròxim curs s’incorporaran als col·legis de Benidorm. Tal com recullen les bases, podran sol·licitar aquestes les unitats familiars empadronades a Benidorm amb anterioritat a l’1 de setembre de 2021.
Moreno ha recordat que “les famílies beneficiàries rebran un val que podran canviar en els establiments col·laboradors”, i ha avançat que “aquests vals s’emetran a mitjan estiu, abans de l’inici del curs escolar”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.