Benidorm acollirà una ‘Pre Party’ el per a animar la final d’Eurovisió

Benidorm albergarà el pròxim 14 de maig una ‘Pre Party’ per a animar la final d’Eurovisió, que se celebra aquest dia a la ciutat italiana de Torí i en la qual la guanyadora del Benidorm Fest, Chanel, representarà a Espanya amb el tema ‘SloMo’.

L’alcalde, Toni Pérez, al costat del regidor d’Esdeveniments i Festivals, Jesús Carrobles, han traslladat hui els primers detalls d’aquesta Pre Party ‘Benidorm Fest Eurovisió‘, organitzada per l’Ajuntament amb la col·laboració d’RTVE i Eurovision Spain i que es desenvoluparà en la Plaça de la Hispanitat.

Toni Pérez ha avançat que aquesta ‘Pre Party Benidorm Fest Eurovisió’ comptarà “amb una capacitat estimada per a unes 4.000 persones” i per a la mateixa l’Ajuntament disposarà un escenari i 3 pantalles gegants des de les quals, a partir de les 21.00 hores, podrà seguir-se la final de Torí.

A més, amb motiu d’aquest esdeveniment “entrarà en escena a ple rendiment la ‘tecno fita’ de la Plaça de la Hispanitat”.

La Pre Party començarà a les 19.00 hores amb una sessió de dj. amb “temes d’Eurovisió, del Benidorm Fest i del Festival de Benidorm”, per a continuació “viure les actuacions de Marta Sango, Javiera Mena i Unique”, tots ells semifinalistes de la passada edició del Benidorm Fest. No es descarta, a més, altres sorpreses.

L’alcalde ha assegurat que aquesta Pre Party “serà una festa bolcada amb Eurovisió” i una celebració “a l’altura d’Eurovisió, del propi festival, de la producció que fa RTVE i de Benidorm” que, com ja es va anunciar setmanes arrere, serà l’escenari des del qual Nieves Álvarez comunicarà la votació del jurat d’Espanya.

Segons ha agregat l’alcalde, “comptar amb la inestimable col·laboració d’RTVE i comptar amb Nieves Álvarez traslladant la decisió del jurat espanyol farà que Benidorm tinga un protagonisme especial aquesta mateixa nit”, en “un moment turístic important per a la promoció de la ciutat”.

A més de treballar perquè aquesta Pre Party aconseguisca la major repercussió possible, des de l’Ajuntament “es procurarà que la celebració ocasione l’impacte mínim possible en l’espai de la Plaça de la Hispanitat”. Per a això, s’opera ja de manera coordinada entre diferents àrees municipals, preparant un dispositiu que anirà “al compàs dels plans d’emergència i contingència”.

Toni Pérez ha informat que el muntatge de l’escenari i les pantalles en la Plaça de la Hispanitat s’iniciarà el 13 de maig, divendres. Aquesta mateixa nit s’efectuaran els assajos; mentre que el trànsit en la Plaça de la Hispanitat es tallarà la mateixa vesprada del dissabte, dia 14, a les 17.00 hores.

Últimes notícies

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.