7.6 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Benidorm acollirà una ‘Pre Party’ el per a animar la final d’Eurovisió

Benidorm albergarà el pròxim 14 de maig una ‘Pre Party’ per a animar la final d’Eurovisió, que se celebra aquest dia a la ciutat italiana de Torí i en la qual la guanyadora del Benidorm Fest, Chanel, representarà a Espanya amb el tema ‘SloMo’.

L’alcalde, Toni Pérez, al costat del regidor d’Esdeveniments i Festivals, Jesús Carrobles, han traslladat hui els primers detalls d’aquesta Pre Party ‘Benidorm Fest Eurovisió‘, organitzada per l’Ajuntament amb la col·laboració d’RTVE i Eurovision Spain i que es desenvoluparà en la Plaça de la Hispanitat.

Toni Pérez ha avançat que aquesta ‘Pre Party Benidorm Fest Eurovisió’ comptarà “amb una capacitat estimada per a unes 4.000 persones” i per a la mateixa l’Ajuntament disposarà un escenari i 3 pantalles gegants des de les quals, a partir de les 21.00 hores, podrà seguir-se la final de Torí.

A més, amb motiu d’aquest esdeveniment “entrarà en escena a ple rendiment la ‘tecno fita’ de la Plaça de la Hispanitat”.

La Pre Party començarà a les 19.00 hores amb una sessió de dj. amb “temes d’Eurovisió, del Benidorm Fest i del Festival de Benidorm”, per a continuació “viure les actuacions de Marta Sango, Javiera Mena i Unique”, tots ells semifinalistes de la passada edició del Benidorm Fest. No es descarta, a més, altres sorpreses.

L’alcalde ha assegurat que aquesta Pre Party “serà una festa bolcada amb Eurovisió” i una celebració “a l’altura d’Eurovisió, del propi festival, de la producció que fa RTVE i de Benidorm” que, com ja es va anunciar setmanes arrere, serà l’escenari des del qual Nieves Álvarez comunicarà la votació del jurat d’Espanya.

Segons ha agregat l’alcalde, “comptar amb la inestimable col·laboració d’RTVE i comptar amb Nieves Álvarez traslladant la decisió del jurat espanyol farà que Benidorm tinga un protagonisme especial aquesta mateixa nit”, en “un moment turístic important per a la promoció de la ciutat”.

A més de treballar perquè aquesta Pre Party aconseguisca la major repercussió possible, des de l’Ajuntament “es procurarà que la celebració ocasione l’impacte mínim possible en l’espai de la Plaça de la Hispanitat”. Per a això, s’opera ja de manera coordinada entre diferents àrees municipals, preparant un dispositiu que anirà “al compàs dels plans d’emergència i contingència”.

Toni Pérez ha informat que el muntatge de l’escenari i les pantalles en la Plaça de la Hispanitat s’iniciarà el 13 de maig, divendres. Aquesta mateixa nit s’efectuaran els assajos; mentre que el trànsit en la Plaça de la Hispanitat es tallarà la mateixa vesprada del dissabte, dia 14, a les 17.00 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.