Benidorm acollirà una ‘Pre Party’ el per a animar la final d’Eurovisió

Benidorm albergarà el pròxim 14 de maig una ‘Pre Party’ per a animar la final d’Eurovisió, que se celebra aquest dia a la ciutat italiana de Torí i en la qual la guanyadora del Benidorm Fest, Chanel, representarà a Espanya amb el tema ‘SloMo’.

L’alcalde, Toni Pérez, al costat del regidor d’Esdeveniments i Festivals, Jesús Carrobles, han traslladat hui els primers detalls d’aquesta Pre Party ‘Benidorm Fest Eurovisió‘, organitzada per l’Ajuntament amb la col·laboració d’RTVE i Eurovision Spain i que es desenvoluparà en la Plaça de la Hispanitat.

Toni Pérez ha avançat que aquesta ‘Pre Party Benidorm Fest Eurovisió’ comptarà “amb una capacitat estimada per a unes 4.000 persones” i per a la mateixa l’Ajuntament disposarà un escenari i 3 pantalles gegants des de les quals, a partir de les 21.00 hores, podrà seguir-se la final de Torí.

A més, amb motiu d’aquest esdeveniment “entrarà en escena a ple rendiment la ‘tecno fita’ de la Plaça de la Hispanitat”.

La Pre Party començarà a les 19.00 hores amb una sessió de dj. amb “temes d’Eurovisió, del Benidorm Fest i del Festival de Benidorm”, per a continuació “viure les actuacions de Marta Sango, Javiera Mena i Unique”, tots ells semifinalistes de la passada edició del Benidorm Fest. No es descarta, a més, altres sorpreses.

L’alcalde ha assegurat que aquesta Pre Party “serà una festa bolcada amb Eurovisió” i una celebració “a l’altura d’Eurovisió, del propi festival, de la producció que fa RTVE i de Benidorm” que, com ja es va anunciar setmanes arrere, serà l’escenari des del qual Nieves Álvarez comunicarà la votació del jurat d’Espanya.

Segons ha agregat l’alcalde, “comptar amb la inestimable col·laboració d’RTVE i comptar amb Nieves Álvarez traslladant la decisió del jurat espanyol farà que Benidorm tinga un protagonisme especial aquesta mateixa nit”, en “un moment turístic important per a la promoció de la ciutat”.

A més de treballar perquè aquesta Pre Party aconseguisca la major repercussió possible, des de l’Ajuntament “es procurarà que la celebració ocasione l’impacte mínim possible en l’espai de la Plaça de la Hispanitat”. Per a això, s’opera ja de manera coordinada entre diferents àrees municipals, preparant un dispositiu que anirà “al compàs dels plans d’emergència i contingència”.

Toni Pérez ha informat que el muntatge de l’escenari i les pantalles en la Plaça de la Hispanitat s’iniciarà el 13 de maig, divendres. Aquesta mateixa nit s’efectuaran els assajos; mentre que el trànsit en la Plaça de la Hispanitat es tallarà la mateixa vesprada del dissabte, dia 14, a les 17.00 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.