14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Benidorm acollirà una ‘Pre Party’ el per a animar la final d’Eurovisió

Benidorm albergarà el pròxim 14 de maig una ‘Pre Party’ per a animar la final d’Eurovisió, que se celebra aquest dia a la ciutat italiana de Torí i en la qual la guanyadora del Benidorm Fest, Chanel, representarà a Espanya amb el tema ‘SloMo’.

L’alcalde, Toni Pérez, al costat del regidor d’Esdeveniments i Festivals, Jesús Carrobles, han traslladat hui els primers detalls d’aquesta Pre Party ‘Benidorm Fest Eurovisió‘, organitzada per l’Ajuntament amb la col·laboració d’RTVE i Eurovision Spain i que es desenvoluparà en la Plaça de la Hispanitat.

Toni Pérez ha avançat que aquesta ‘Pre Party Benidorm Fest Eurovisió’ comptarà “amb una capacitat estimada per a unes 4.000 persones” i per a la mateixa l’Ajuntament disposarà un escenari i 3 pantalles gegants des de les quals, a partir de les 21.00 hores, podrà seguir-se la final de Torí.

A més, amb motiu d’aquest esdeveniment “entrarà en escena a ple rendiment la ‘tecno fita’ de la Plaça de la Hispanitat”.

La Pre Party començarà a les 19.00 hores amb una sessió de dj. amb “temes d’Eurovisió, del Benidorm Fest i del Festival de Benidorm”, per a continuació “viure les actuacions de Marta Sango, Javiera Mena i Unique”, tots ells semifinalistes de la passada edició del Benidorm Fest. No es descarta, a més, altres sorpreses.

L’alcalde ha assegurat que aquesta Pre Party “serà una festa bolcada amb Eurovisió” i una celebració “a l’altura d’Eurovisió, del propi festival, de la producció que fa RTVE i de Benidorm” que, com ja es va anunciar setmanes arrere, serà l’escenari des del qual Nieves Álvarez comunicarà la votació del jurat d’Espanya.

Segons ha agregat l’alcalde, “comptar amb la inestimable col·laboració d’RTVE i comptar amb Nieves Álvarez traslladant la decisió del jurat espanyol farà que Benidorm tinga un protagonisme especial aquesta mateixa nit”, en “un moment turístic important per a la promoció de la ciutat”.

A més de treballar perquè aquesta Pre Party aconseguisca la major repercussió possible, des de l’Ajuntament “es procurarà que la celebració ocasione l’impacte mínim possible en l’espai de la Plaça de la Hispanitat”. Per a això, s’opera ja de manera coordinada entre diferents àrees municipals, preparant un dispositiu que anirà “al compàs dels plans d’emergència i contingència”.

Toni Pérez ha informat que el muntatge de l’escenari i les pantalles en la Plaça de la Hispanitat s’iniciarà el 13 de maig, divendres. Aquesta mateixa nit s’efectuaran els assajos; mentre que el trànsit en la Plaça de la Hispanitat es tallarà la mateixa vesprada del dissabte, dia 14, a les 17.00 hores.

Últimes notícies

Assumixen 5 anys i mig de presó per segrestar un home i demanar 350.000 euros de rescat

Els cinc processaments han admés el segrest i han pactat amb la Fiscalia penes de 5 anys i 6 mesos cada un. L'Audiència va dictar sentència 'in voce' i va fixar 37.000 euros d'indemnització.

Congrés i Senat suspenen les comissions de la DANA per la tragèdia ferroviària

Les comissions sobre la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 s'han suspés després de l'accident ferroviari de Adamuz. Congrés i Senat han paralitzat tres dies la seua activitat i ajornen compareixences clau.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El València s'enfrontarà a l'Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa del Rei, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. El sorteig també va aparellar Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per alt risc de fugida

El Suprem ha confirmat la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García en apreciar un alt risc de fugida i la proximitat del juí. Les peticions de pena i el creixement dels indicis pesen en la decisió.

Basset afirma que l’És-Alert per la DANA del 29-O es va retardar després de moltes voltes

L'excap dels bombers de València ha declarat que el text de l'avís es va debatre en excés i va arribar tard. Critica la falta de dades i un comandament poc clar.

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.