Benidorm acollirà una ‘Pre Party’ el per a animar la final d’Eurovisió

Ejemplo de shortcode con estilo
En l'esdeveniment, per a 4.000 persones, actuaran els semifinalistes del 'Benidorm Fest' Javiera Mena, Marta Sango i Unique

Benidorm albergarà el pròxim 14 de maig una ‘Pre Party’ per a animar la final d’Eurovisió, que se celebra aquest dia a la ciutat italiana de Torí i en la qual la guanyadora del Benidorm Fest, Chanel, representarà a Espanya amb el tema ‘SloMo’.

L’alcalde, Toni Pérez, al costat del regidor d’Esdeveniments i Festivals, Jesús Carrobles, han traslladat hui els primers detalls d’aquesta Pre Party ‘Benidorm Fest Eurovisió‘, organitzada per l’Ajuntament amb la col·laboració d’RTVE i Eurovision Spain i que es desenvoluparà en la Plaça de la Hispanitat.

Toni Pérez ha avançat que aquesta ‘Pre Party Benidorm Fest Eurovisió’ comptarà “amb una capacitat estimada per a unes 4.000 persones” i per a la mateixa l’Ajuntament disposarà un escenari i 3 pantalles gegants des de les quals, a partir de les 21.00 hores, podrà seguir-se la final de Torí.

A més, amb motiu d’aquest esdeveniment “entrarà en escena a ple rendiment la ‘tecno fita’ de la Plaça de la Hispanitat”.

La Pre Party començarà a les 19.00 hores amb una sessió de dj. amb “temes d’Eurovisió, del Benidorm Fest i del Festival de Benidorm”, per a continuació “viure les actuacions de Marta Sango, Javiera Mena i Unique”, tots ells semifinalistes de la passada edició del Benidorm Fest. No es descarta, a més, altres sorpreses.

L’alcalde ha assegurat que aquesta Pre Party “serà una festa bolcada amb Eurovisió” i una celebració “a l’altura d’Eurovisió, del propi festival, de la producció que fa RTVE i de Benidorm” que, com ja es va anunciar setmanes arrere, serà l’escenari des del qual Nieves Álvarez comunicarà la votació del jurat d’Espanya.

Segons ha agregat l’alcalde, “comptar amb la inestimable col·laboració d’RTVE i comptar amb Nieves Álvarez traslladant la decisió del jurat espanyol farà que Benidorm tinga un protagonisme especial aquesta mateixa nit”, en “un moment turístic important per a la promoció de la ciutat”.

A més de treballar perquè aquesta Pre Party aconseguisca la major repercussió possible, des de l’Ajuntament “es procurarà que la celebració ocasione l’impacte mínim possible en l’espai de la Plaça de la Hispanitat”. Per a això, s’opera ja de manera coordinada entre diferents àrees municipals, preparant un dispositiu que anirà “al compàs dels plans d’emergència i contingència”.

Toni Pérez ha informat que el muntatge de l’escenari i les pantalles en la Plaça de la Hispanitat s’iniciarà el 13 de maig, divendres. Aquesta mateixa nit s’efectuaran els assajos; mentre que el trànsit en la Plaça de la Hispanitat es tallarà la mateixa vesprada del dissabte, dia 14, a les 17.00 hores.

Últimes notícies

Presó provisional per a l’arrestat per apunyalar l’exparella a Benicarló

El jutjat ha decretat presó provisional sense fiança per a l'home detingut per apunyalar presumptament la seua exparella a Benicarló. La víctima continua ingressada després d'una intervenció d'urgència.

Alliberats dos detinguts a Oliva després de quedar fora de termini judicial

L’Audiència Nacional ha decretat la llibertat provisional de dos fugitius buscats a Turquia, detinguts a Oliva després d’un presumpte robatori. Els arrestats han arribat davant del jutge 72 hores després de la detenció, fora del termini legal de 24 hores.

Bernabé i Catalá avancen la pugna per València a les generals

Pilar Bernabé i María José Catalá encapçalaran les candidatures del PSOE i el PP per València el 29 de novembre. La disputa anticipa la batalla per l’alcaldia de 2027.

Cirio reclama una Europa que proteja a las empresas y les permita competir

Alberto Cirio y Marián Cano han pedido en València que las regiones participen más en la política industrial europea y que las empresas compitan con reglas iguales.

La dana Adam ha dejado 67 km² inundados entre València y Alacant

Les imatges de satèl·lit han detectat 67 km² inundats entre la Safor i la Marina Alta. La xifra és preliminar i inclou arrossars ja negats abans de les pluges.

Morant veu «insoportable» la situació de Mazón i la desconfiança cap a Pérez Llorca

Diana Morant ha qüestionat la situació de Carlos Mazón i la desconfiança de Génova cap a Juanfran Pérez Llorca. També ha parlat del dossier, Feijóo i el Senat.

Aguirre busca la primera victòria local del València davant el Vila-real

Javier Aguirre considera que al València li falta guanyar i mantindre el nivell de joc. L’equip rep el Vila-real dissabte a Mestalla, encara en descens.

Valencia y Villarreal buscan puntos clave en el derbi de Mestalla

El Valencia busca su primer triunfo como local con Javier Aguirre, mientras el Villarreal quiere recuperar el acierto goleador. Íñigo Pérez ha destacado la importancia del duelo.