Benjamí Mompó presenta els avals per a presidir els Joves Socialistes

El precandidat a la Secretaria General de JSPV, Benjamí Mompó, ha entregat aquesta vesprada els avals necessaris per a continuar amb el procés de renovació del principal òrgan de govern de l’organització juvenil. Serà ara quan el Comité de Garanties valide i verifique les signatures i confirme a Mompó com a nou secretari general de Joves Socialistes. Aquest nomenament serà ratificat en el XIII Congrés de Nacional que se celebrarà durant els dies 25, 26 i 27 de febrer a Gandia.

L’equip de ‘Generacció’ ha presentat un total de 586 avals, la qual cosa representa un 60% de la militància de Joves Socialistes. Mompó ha destacat el treball realitzat per a fer arribar aquest projecte a cada militant i on s’ha comptat amb totes i tots. «Una mostra de la transversalitat d’aquest projecte, en el qual comptem amb cada comarca i cada agrupació per a construir una organització més unida, capaç d’afrontar els reptes del futur», ha expressat el precandidat.

La documentació ha sigut entregada en la seu de València per Benjamí Mompó, qui ha sigut abrigallat per companys de la candidatura i representants de totes les comarques del País Valencià.

El jove de Sueca ha reivindicat la seua intenció de buscar el consens i la unitat per a afrontar els reptes de la joventut valenciana. «Hem de treballar totes i tots junts per a reivindicar el valor de la nostra generació i posar els nostres problemes en el centre del debat públic per a millorar la vida de la joventut», ha afirmat. En aquest sentit, Mompó ha fet una crida per a continuar en la mateixa línia, potenciant l’acció de Joves Socialistes en tot el territori valencià i fomentant el debat d’idees entre la militància «per a fer de la nostra una organització més inclusiva, feminista i referent».

Últimes notícies

Intervinguts més de 3.000 productes falsificats al port d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha intervingut més de 3.000 productes falsificats, valorats en 120.000 euros, en un operatiu contra el top manta al port. L’actuació, coordinada amb la Policia Portuària, ha acabat amb diligències penals contra tres persones per delicte contra la propietat industrial.

L’alerta d’Europol sobre robatoris a museus va arribar al MUVI un dia després del saqueig del Tresor de Villena

L’informe d’Europol sobre l’augment de robatoris violents a museus europeus va entrar al correu del Museu de Villena un dia després del robatori del Tresor de Villena, segons el registre de correus i la Conselleria de Cultura.

Mor un home en un accident de trànsit a l’AP-7 a Polinyà del Xúquer

Un home ha mort i dos persones han resultat ferides este matí en un accident de trànsit a l’AP-7, al terme de Polinyà del Xúquer, segons el CICU.

Un home mor apunyalat per una dona en una terrassa de València després d’una baralla

Un home de 45 anys ha mort esta matinada després de ser apunyalat per una dona de 35 anys en la terrassa d’un bar del barri de l’Olivereta, a València. La sospitosa, de nacionalitat espanyola, ha sigut detinguda acusada d’homicidi.

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.