11.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Bertín Osborne i Fabiola Martínez podrien estar junts de nou

 

Al començament d’any, Bertín Osborne i Fabiola Martínez decidien posar fi al seu matrimoni, encara que sempre tenint clar que per damunt de tot estava la família que havien format. A més, des del primer moment també, el cantant ha deixat clar en tot moment que és la dona de la seua vida a més de la mare dels seus fills.

Durant tot este temps, tots dos han tingut l’oportunitat de conéixer-se a ells mateixos i han deixat de costat tots els problemes que podrien aombrar la seua relació. Però, com déiem, Osborne, en el programa de Paz Padilla va dir que tant de bo poguera ser tot com abans, potser ha sigut el detonant perquè la veneçolana li donava una segona oportunitat.

Una nova oportunitat en el seu matrimoni que, no és que estiga en l’aire, ni siguen simples rumors, sinó que el mateix Bertín ha dit de manera molt clara en unes declaracions. “Vaig estar ahir amb ella, som íntims amics i ens volem una barbaritat. Ara mateix estem els dos fenomenals com estem”, ha dit el cantant, deixant clar que pot ser que una nova porta s’òbriga en la seua família de nou.

No obstant això, Bertín Osborne i Fabiola Martínez han complit la seua promesa i es porten d’allò més bé, es respecten i fins i tot comparteixen temps junts pel bé dels seus fills, la qual cosa fa replantejar-se la possibilitat que es donen una segona oportunitat i tornen a unir els seus camins.

Sobre esta possibilitat ha sigut preguntat Bertín Osborne que, per sorpresa, no nega que este pas podria produir-se entre ell i Fabiola. És més, en respondre a tan important pregunta, el presentador confessa que “vaig estar ahir amb ella”, per a després reconéixer que “som íntims amics i ens volem una barbaritat”.

Ara bé, sembla que tots dos han trobat el seu lloc de confort en esta separació i de moment no tenen intenció de fer un pas arrere i desfer la seua ruptura. “Ara mateix estem els dos fenomenals com estem”, reconeix el també cantant.

 

Una decisió important com a pares

 

Bertín Osborne mai ha amagat a la seua família i sempre ha tractat de mostrar als seus fills davant els focus amb la major de les naturalitats.

Les seues filles majors, de fet, ho han viscut tant en primera línia, que no han tingut objeccions a ser imatge d’alguna marca o de presentar projectes davant els mitjans de comunicació quan han emprés aventures laborals.

Tampoc el cantant s’ha tallat a l’hora de parlar del seu fill Kike, qui pateix una paràlisi cerebral i qui ha exercit d’imatge de la fundació que Bertín i la seua exmuller, Fabiola Martínez, van posar en marxa per a recaptar fons per a la investigació de la malaltia. Kike ha aparegut, fins i tot, en reportatges de la premsa del cor.

Així que, ara no s’entén que el seu pare haja compartit una imatge en la qual tapa la cara del jove amb un emoji. Un amb una cara somrient, perquè el ‘follower‘ sàpia quin és l’estat d’ànim d’este. 

Bertín ha decidit ‘postear’ una foto en la qual, a més de Kike, apareix una de les seues filles, Eugenia. Indica, a més, que es trobaven prenent l’aperitiu en família. Però clar, més enllà dels cors i dels comentaris sobre el bo que és passar estes estonetes amb els teus, el misteri d’aqueix emoji s’emportava bona part del protagonisme en els comentaris al costat de la imatge.

No sabem en què desencadenarà esta decisió com a pares, però, sembla que com a matrimoni, cada vegada estan acostant més postures.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.