Bertín Osborne i Fabiola Martínez podrien estar junts de nou

 

Al començament d’any, Bertín Osborne i Fabiola Martínez decidien posar fi al seu matrimoni, encara que sempre tenint clar que per damunt de tot estava la família que havien format. A més, des del primer moment també, el cantant ha deixat clar en tot moment que és la dona de la seua vida a més de la mare dels seus fills.

Durant tot este temps, tots dos han tingut l’oportunitat de conéixer-se a ells mateixos i han deixat de costat tots els problemes que podrien aombrar la seua relació. Però, com déiem, Osborne, en el programa de Paz Padilla va dir que tant de bo poguera ser tot com abans, potser ha sigut el detonant perquè la veneçolana li donava una segona oportunitat.

Una nova oportunitat en el seu matrimoni que, no és que estiga en l’aire, ni siguen simples rumors, sinó que el mateix Bertín ha dit de manera molt clara en unes declaracions. “Vaig estar ahir amb ella, som íntims amics i ens volem una barbaritat. Ara mateix estem els dos fenomenals com estem”, ha dit el cantant, deixant clar que pot ser que una nova porta s’òbriga en la seua família de nou.

No obstant això, Bertín Osborne i Fabiola Martínez han complit la seua promesa i es porten d’allò més bé, es respecten i fins i tot comparteixen temps junts pel bé dels seus fills, la qual cosa fa replantejar-se la possibilitat que es donen una segona oportunitat i tornen a unir els seus camins.

Sobre esta possibilitat ha sigut preguntat Bertín Osborne que, per sorpresa, no nega que este pas podria produir-se entre ell i Fabiola. És més, en respondre a tan important pregunta, el presentador confessa que “vaig estar ahir amb ella”, per a després reconéixer que “som íntims amics i ens volem una barbaritat”.

Ara bé, sembla que tots dos han trobat el seu lloc de confort en esta separació i de moment no tenen intenció de fer un pas arrere i desfer la seua ruptura. “Ara mateix estem els dos fenomenals com estem”, reconeix el també cantant.

 

Una decisió important com a pares

 

Bertín Osborne mai ha amagat a la seua família i sempre ha tractat de mostrar als seus fills davant els focus amb la major de les naturalitats.

Les seues filles majors, de fet, ho han viscut tant en primera línia, que no han tingut objeccions a ser imatge d’alguna marca o de presentar projectes davant els mitjans de comunicació quan han emprés aventures laborals.

Tampoc el cantant s’ha tallat a l’hora de parlar del seu fill Kike, qui pateix una paràlisi cerebral i qui ha exercit d’imatge de la fundació que Bertín i la seua exmuller, Fabiola Martínez, van posar en marxa per a recaptar fons per a la investigació de la malaltia. Kike ha aparegut, fins i tot, en reportatges de la premsa del cor.

Així que, ara no s’entén que el seu pare haja compartit una imatge en la qual tapa la cara del jove amb un emoji. Un amb una cara somrient, perquè el ‘follower‘ sàpia quin és l’estat d’ànim d’este. 

Bertín ha decidit ‘postear’ una foto en la qual, a més de Kike, apareix una de les seues filles, Eugenia. Indica, a més, que es trobaven prenent l’aperitiu en família. Però clar, més enllà dels cors i dels comentaris sobre el bo que és passar estes estonetes amb els teus, el misteri d’aqueix emoji s’emportava bona part del protagonisme en els comentaris al costat de la imatge.

No sabem en què desencadenarà esta decisió com a pares, però, sembla que com a matrimoni, cada vegada estan acostant més postures.

Últimes notícies

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.