12.6 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Dos concursants es donen el ‘sí, vullc’ en directe en À Punt

Atrapa'm si pots À Punt

Iñaki era la tercera volta que intentava casar-se | À Punt

 

Moment emotius el que es va viure la setmana passada en À Punt. La televisió valenciana va ser l’escenari d’un dels moments més tendres vistos en la nova televisió pròpia. I és que el divendres passat una parella de concursants del programa ‘Atrapa’m si pots’ va acabar en els altars.

 

Atrapa'm si pots À Punt

Iñaki, de Xest i auxiliar d’infermeria en Rocafort | À Punt

 

Tot va començar l’última setmana de maig, quan els nous concursants es van presentar. Per un costat, hi havia Iñaki, de Xest, que confessava que havia anat a viure a Almenara «per amor». Posteriorment, entrava en el programa Aure, d’Almenara i que, com el presentador Eugeni Alemany explicava, «no era del tot desconegut per a Iñaki». Perquè, en realitat, Iñaki havia anat a viure a Almenara a causa de l’amor per Aure, amb qui ja havia intentat casar-se dos voltes amb anterioritat.

 

Atrapa'm si pots À Punt

Aure sobre Iñaki «És el xicon de la meua vida» | À Punt

 

Alemany, tan preguntador com sempre, li va estirar de la llengua a l’almenarenc. I eixe dilluns Aure admetia que Iñaki era «el xicon de la seua vida», però que encara que portaven 12 anys junts, quan havien intentat donar el ‘sí, vullc’, ho havien «deixat un poc en l’aire». Això sí, reconeixia que el dia que es casara, la boda seria «senzilla però bonica».

 

 

I es veu que Iñaki en va prendre nota, perquè el dijous va reconéixer en antena que «el millor regal que li podien fer en la vida era que Aure li diguera que ‘sí’ a una pregunta». I Alemany, conegut per conseguir grans reptes com l’emojipaella, va propiciar un trobament el divendres, últim dia dels concursants en el programa.

 

 

D’esta manera ‘Atrapa’m si pots’, el concurs de preguntes i respostes de la vesprada d’À Punt, es va convertir en l’escenari romàntic que va portar a esta parella de boda. Iñaki va recordar a Aure que era la tercera volta que li ho demanava però com que «a la tercera va la bona», per fi, Aure li va donar el ‘Sí, vullc’ a Iñaki. Això sí, amb un anell prestat d’una convidada del públic, ja que els nuvis no havien dut cap anell per al compromís!

 

 

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.