Més bones notícies sobre la Covid-19 a Espanya: baixen els contagis i la incidència

Este dilluns vam saber que, durant el cap de setmana passat, la incidència a Espanya gairebé no havia variat. S’esperava amb ganes este mateix indicador amb les dades actualitzades d’avui dimarts per poder saber de forma més segura si, per fi, s’ha aconseguit o no una xicoteta estabilització d’este indicador després de diversos dies de pujades.

Segons les dades que va donar ahir el Ministeri de Sanitat del govern espanyol en el seu informe diari de la pandèmia, la incidència acumulada avui a Espanya se situa en els 232,86 punts. Esta xifra suposa una baixada respecte a la dada donada ahir, que era de 235,59 casos per cada 100.000 habitants en els últims 14 dies.

Una altra dada positiva que s’havia donat el cap de setmana era un menor augment dels contagis en comparació al dels anteriors caps de setmana. Mentre que de divendres a diumenge en setmanes anteriors s’havien sumat més de 20.000 contagis de Covid-19, durant este cap de setmana en van ser 19.852.

La xifra de casos total de coronavirus des de l’inici de la pandèmia a Espanya se situava ahir en els 3.488.469. Este dimarts, la dada ha pujat fins als 3.496.134. Això suposa un increment total de 7.665, que en les darreres 24 hores s’han sumat als casos totals de Covid-19 a Espanya.

D’altra banda, cal mencionar que els contagis diaris s’ha situat de dilluns a dimarts a 4.420. La xifra varia bastant amb la que van oferir dilluns, però cal recordar que els diumenges esta dada sempre sol ser més baix que la resta de dies, ja que es tracta d’un dia festiu.

La xifra d’ahir, per tant, caldria comparar-la amb la que s’estava donant en els últims dies de la passada setmana. Així doncs, veiem com els contagis diaris de Covid ara són menys, ja que la setmana passada es va registrar una mitjana de 5.500 casos nous diaris a Espanya.

D’altra banda, com sempre, també cal parlar de la xifra de morts, ja que, al cap i a la fi, es tracta de la pitjor conseqüència de la pandèmia. Mentre que durant el cap de setmana es van sumar a Espanya 147 morts més per Covid-19, la dada que es registra avui indica que de dilluns a dimarts han estat 117 els nous morts que hi ha hagut associats al virus.

Per tant, la xifra total de persones que han perdut la vida per problemes relacionats amb el coronavirus des de l’inici de la pandèmia ha augmentat fins als 77.855.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.