eFuneraria, la primera funerària 100% online arriba a València

Efunerària

La mort d’un ser estimat és el punt de partida de moments difícils | Efunerària

 

La mort d’un ser estimat és el punt de partida de moments difícils en els quals els afins tracten de suportar el dol i seguir avant amb la seua vida. Però, sense dubte, les primeres hores i dies són l’etapa més complicada de suportar, ja que arriba l’hora de realitzar tràmits funeraris en moments de dolor on qualsevol trava es convertix en un món per superar.

 

Per això, és important comptar amb professionals que, lluny d’incomodar en una situació ja de per ella mateixa prou dura, donen una mà per a fer tots els tràmits fàcils i suportables en esta etapa de dolor per la pèrdua. Amb este objectiu es presenta eFuneraria, la primera funerària online que actua en tota Espanya i que ara arriba a València.

 

En un món que se sustenta en el suport digital, en eFuneraria aposten per les possibilitats de les noves tecnologies per a oferir de manera eficaç un servici tan particular i personal. eFuneraria compta amb un equip d’experts que s’ocupen de totes les gestions i tràmits a fer quan mor un ser estimat, a través de la transparència i la informació accessible en qualsevol moment. Tot a partir d’un servici i una atenció de la més alta qualitat i totalment orientada cap al client.

 

eFuneraria no compta amb seu física, però oferix els seus servicis fúnebres com qualsevol altra companyia funerària en València amb més de 30 anys d’experiència a l’esquena. Esta companyia es presenta com l’alternativa al concepte tradicional a través de preus competitius i de qualitat en el servici.

 

Què oferix eFuneraria?

Entre els servicis que oferix eFuneraria es troba la inhumació o enterrament, incineració i cremació, trasllats i repatriacions i tota la burocràcia després de la defunció. A més, compta amb tota una gamma de tanatoris i assistència 24 hores.

 

En essència, el servici de eFuneraria està orientat a facilitar la labor de les persones reunides després de la defunció d’un ser estimat. Per a començar, eFuneraria fa tota la tramitació en nom de la família tant en el registre com en el jutjat. A més, compta amb personal acreditat per a dur a terme totes les faenes de les diferents etapes del servici i posa a la disposició del client el vehicle fúnebre per al trasllat del mort tant al tanatori com al cementeri.

 

Finalment, eFuneraria també contempla els treballs de maquillatge i condicionament del difunt a partir de sofisticades tècniques per a oferir una imatge fidel i totalment respectuosa de la persona morta. Tot, amb l’objectiu d’assegurar un últim adéu a l’altura i desitjos del finat i dels seus sers estimats.

 

Com és el procés després de la mort d’un familiar?

Quan una persona mor, arriba el moment de començar els tràmits per a fer el funeral i el posterior enterrament o incineració del difunt. Per això, des d’eFuneraria posen a la disposició del client tot el seu equip i experiència per a fer més fàcils les gestions en moments delicats.

 

Per a començar, el primer que s’ha de fer després de la defunció d’un ser estimat és posar-se en contacte amb una empresa funerària. Per a contactar amb eFuneraria pots tocar al telèfon 900 535 021, disponible les 24 hores del dia. Després d’eixa telefonada, un agent d’eFuneraria es desplaçarà al lloc de la defunció o, en cas que la família ho desitge, al lloc concret que s’indique.

 

Una volta l’agent ha arribat, se li haurà d’entregar del certificat de defunció, sense el qual serà impossible iniciar els tràmits posteriors. Després, es firmarà un contracte i l’agent informarà sobre totes les opcions i servicis que oferix eFuneraria, tant per si desitgen enterrament o incineració o opcions de trasllat entre un gran catàleg de possibilitats.

 

Quan la decisió ja estiga presa, l’agent d’eFuneraria avisarà al vehicle de trasllat per a que transporte el cos al tanatori, a on es durà a terme la vetla i, després, l’enterrament o incineració. Totes eixes fases sempre estaran supervisades pel personal d’eFuneraria per a que tot isca a la perfecció, sense imprevistos ni problemes.

 

Preus competitius i experiència contrastada

Si parlem del cost econòmic, cal destacar que eFuneraria oferix els preus més competitius del mercat. Prèviament a la firma del contracte, es fa un pressupost tancat i ajustat a les necessitats del client, sense gastos extres ni sorpreses posteriors. A més, la companyia brinda una atenció personalitzada les 24 hores del dia.

 

El client pot comparar preus i servicis amb altres funeràries en la web efuneraria.com, introduint les dades necessàries en la pàgina d’inici. Com s’ha indicat, es tracta d’una companyia online, innovadora en el seu sector, que fa de la transparència en la informació i la rapidesa en el servici les seues principals bases.

 

Amb més de 30 anys d’experiència en el seu camp, eFuneraria pot presumir de conéixer a la perfecció el mercat, la seua evolució i les necessitats de les persones que acaben de perdre a un ser estimat i que travessen una etapa difícil. Quan mantindre la ment freda és un esforç impossible, des d’eFuneraria s’adapten al 100% a les peticions del client per a dotar el procés d’empatia, afecte i proximitat.

 

Amb eFuneraria, la ciutat de València compta ara amb una empresa que innova el concepte de funerària tradicional, que facilita tots els tràmits i gestions als sers estimats de la persona morta en moments difícils per a que puguen centrar-se en el dol.

Últimes notícies

Crema de dues vivendes de familiars dels detinguts pel tiroteig mortal d’Alzira

Dues vivendes on viuen familiars dels quatre detinguts pel tiroteig mortal entre dos clans a Alzira han sigut incendiades, sense causar ferits, encara que ha mort un cavall.

Les màximes pugen quasi 4 graus a Castelló i arriben als 34 a l’Alt Maestrat

Les temperatures màximes d’este dilluns han pujat fins a 4 graus en punts de l’interior de Castelló i han assolit els 34 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, segons Aemet i Avamet.

Quatre anys de presó per enganyar un octogenari i traure-li quasi 400.000 euros

Una dona ha sigut condemnada a quatre anys de presó per estafar prop de 400.000 euros a un home octogenari, viudo i amb trastorn afectiu, fent-li creure que eren parella i aprofitant-se de la seua soledat.

El IVC oferix 31 propostes de teatre, dansa i circ a València este primer trimestre

L’Institut Valencià de Cultura ha presentat 31 propostes de teatre, dansa i circ per al primer trimestre de la temporada 2026-2027, repartides entre el Teatre Principal, el Teatre Rialto i l’Espai La Granja, amb protagonisme per a produccions pròpies i companyies valencianes.

Emilio Argüeso s’acull al seu dret a no contestar en la comissió de la DANA al Congrés

L’exdirector de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, Emilio Argüeso, s’ha negat a respondre davant la comissió de la DANA al Congrés per a evitar interferències amb la causa penal oberta contra ell i protegir el seu dret de defensa.

La inversió estrangera directa es dispara en la Comunitat i ja supera els 1.800 milions

La inversió estrangera directa en la Comunitat Valenciana ha augmentat més d’un 400 % fins juliol i ha arribat als 1.846 milions, fet que situa el territori com el tercer que més capital exterior capta a Espanya. València concentra el 80 % del flux i França es consolida com el principal país inversor.

Baldoví veu en la compareixença de Mazón al Congrés un nou insult a les víctimes de la DANA

Joan Baldoví ha qualificat de nou insult a les víctimes de la DANA la compareixença de Carlos Mazón al Congrés, i l ha acusat de no respondre les preguntes sobre la gestió de la catàstrofe.

La defensa de Pradas recorre a l’Audiència per obtindre els missatges de Bernabé sobre la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha recorregut davant l’Audiència la decisió de la jutgessa que investiga la DANA de no reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, els missatges que va intercanviar durant l’emergència del 29 d’octubre de 2024. L’equip legal invoca la igualtat de tracte amb altres responsables i considera “imprescindible” aclarir quina informació va arribar al Cecopi.