15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Interfunerarias, amb més de 100 anys d’experiència, arriba a València

Després de perdre un ser estimat, els primers dies són els més complicats, però també durant els que s’han de fer tots els tràmits per a que el difunt tinga el millor adéu possible. La família pot arribar a entrar en un estat de bloqueig transitori, en el que és important comptar amb professionals amb experiència i capacitats emocionalment per a ajudar-nos a tramitar estes qüestions en moments tan complicats.

 

Una de les xarxes funeràries amb més trajectòria en Espanya és ‘Interfunerarias’, empresa funeraria en València, amb més de 130 anys d’història. En l’actualitat, gestiona més de 50 funeràries, tanatoris i crematoris, distribuïts per tota la geografia espanyola.

 

A més, la funerària, que està instal·lada en 14 ciutats espanyoles com Madrid, Barcelona o Sevilla, ja oferix els seus servicis en la província de València i té com a objectiu convertir-se en la millor funerària de la província valenciana, per a continuar creixent i expandint-se per tot el país.

 

Tradició i innovació

Amb la seua seu valenciana, que està situada en Paiporta, en la comarca de l’Horta de València, ‘Interfunerarias’ vol garantir, en el territori valencià, la qualitat i la innovació que els fa líders en els seus servicis funeraris amb el disseny d’un producte personalitzat i basat en les necessitats de cada família.

 

L’empresa, a pesar de la seua moderna organització, pretén mantindre la tradició i proximitat com a senyal d’identitat, característiques de la funerària que va obrir les seues portes en la ciutat d’Àvila l’any 1885. És a dir, no vol perdre el tracte personal i professional en els moments més complicats.

 

Precisament, a través dels seus servicis de ‘Call Center’, tenen a la disposició dels seus clients a tot l’equip d’assessors professionals que conformen la seua plantilla, durant les 24 hores dels 365 dies de l’any. Entre estos servicis, també es troben els desplaçaments al domicili per a facilitar tots els tràmits sense esperes innecessàries i facilitant les labors.

 

Targetes de condol en línia, directes als familiars

Tot i que ‘Interfunerarias‘ vol mantindre eixa essència de tradició, davant el creixement del món digital i la seua importància i presència en el dia a dia de la gent, l’empresa ha volgut adaptar-se amb una web corporativa actualitzada.

 

En la seua pàgina web, tenen tota la informació sobre el seu desplegament geogràfic i els seus servicis funeraris, a més d’una borsa de treball. Però els servicis més innovadors són la floristeria en línia, és a dir, es poden comprar les flors en el mateix web i l’empresa s’encarrega de dur-les al tanatori, i el servici de ‘Targeta de condol’.

 

A través de la ‘Targeta de condol’, qualsevol persona pot traslladar el seu condol directament als familiars d’un difunt que estiguen vetlant-lo en qualsevol de les instal·lacions de ‘Interfunerarias’. A més, com a mesura de seguretat, l’empresa revisa cada un dels missatges abans de ser entregats per a evitar sorpreses desagradables

 

Valors basats en la humilitat

La visió de l’empresa, que la fa referent en el seu camp, és un «somni compartit que ens anima cada dia a créixer i a dedicar els nostres esforços a cuidar de les famílies. Aprenem dels nostres errors i innovem per a no fallar, per a estar a l’altura. Ho fem de manera única, per vocació. Ens atrevim a ser diferents».

 

Els seus valors es basen en cuidar de cada família, amb el tracte personalitzat; actuar amb honestedat i transparència; el compromís; la humilitat; la proximitat i el respecte; i la promoció de la innovació.

Últimes notícies

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.

València Basket, revelació de la primera volta de l’Eurolliga; Pedro Martínez, millor tècnic, i ‘Larry’ De Larrea, millor jove

Un sondeig de mitat de temporada entre directors generals d'Eurolliga ha triat al València Basket com a equip revelació. Pedro Martínez lidera com a millor tècnic i Sergio 'Larry' De Larrea com a millor jove, amb més reconeixements a l'equip pel seu joc i competitivitat.

El cap de Policia admet falta de coordinació en la DANA però defén que van tindre mitjans

El cap superior de Policia en la Comunitat Valenciana ha admés que la major carència en la DANA va ser la coordinació, encara que assegura que va tindre tot el necessari. Defén el desplegament, nega abandó i aporta xifres i pagaments mentres s'enfronta a crítiques del PP al Senat.

Chiva culmina la renovació del carrer San Isidro amb protecció enfront de riuades

L'Ajuntament ha finalitzat la reconstrucció del carrer San Isidro, una de les més danyades per la DANA de 2024, amb un mur d'escullera i servicis modernitzats. L'obra, inaugurada amb la ciutadania, reforça la seguretat i la integració de l'entorn del barranc.

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.

El València Basket tanca una marató de 8 partits en 16 dies: sis triomfs i la lesió de Reuvers

L'equip va completar huit partits en poc més de dos setmanes amb un balanç de 6-2, va tancar amb un 115-73 al Saragossa i va patir l'esquinç de Reuvers. Pedro Martínez va concedir descans abans de visitar al Fenerbahce.