Interfunerarias, amb més de 100 anys d’experiència, arriba a València

Ejemplo de shortcode con estilo
Després de perdre un ser estimat, els primers dies són els més complicats, però també durant els que s’han de fer tots els tràmits per a que el difunt tinga el millor adéu possible. La família pot arribar a entrar en un estat de bloqueig transitori, en el que és important comptar amb professionals amb experiència i […]

Després de perdre un ser estimat, els primers dies són els més complicats, però també durant els que s’han de fer tots els tràmits per a que el difunt tinga el millor adéu possible. La família pot arribar a entrar en un estat de bloqueig transitori, en el que és important comptar amb professionals amb experiència i capacitats emocionalment per a ajudar-nos a tramitar estes qüestions en moments tan complicats.

 

Una de les xarxes funeràries amb més trajectòria en Espanya és ‘Interfunerarias’, empresa funeraria en València, amb més de 130 anys d’història. En l’actualitat, gestiona més de 50 funeràries, tanatoris i crematoris, distribuïts per tota la geografia espanyola.

 

A més, la funerària, que està instal·lada en 14 ciutats espanyoles com Madrid, Barcelona o Sevilla, ja oferix els seus servicis en la província de València i té com a objectiu convertir-se en la millor funerària de la província valenciana, per a continuar creixent i expandint-se per tot el país.

 

Tradició i innovació

Amb la seua seu valenciana, que està situada en Paiporta, en la comarca de l’Horta de València, ‘Interfunerarias’ vol garantir, en el territori valencià, la qualitat i la innovació que els fa líders en els seus servicis funeraris amb el disseny d’un producte personalitzat i basat en les necessitats de cada família.

 

L’empresa, a pesar de la seua moderna organització, pretén mantindre la tradició i proximitat com a senyal d’identitat, característiques de la funerària que va obrir les seues portes en la ciutat d’Àvila l’any 1885. És a dir, no vol perdre el tracte personal i professional en els moments més complicats.

 

Precisament, a través dels seus servicis de ‘Call Center’, tenen a la disposició dels seus clients a tot l’equip d’assessors professionals que conformen la seua plantilla, durant les 24 hores dels 365 dies de l’any. Entre estos servicis, també es troben els desplaçaments al domicili per a facilitar tots els tràmits sense esperes innecessàries i facilitant les labors.

 

Targetes de condol en línia, directes als familiars

Tot i que ‘Interfunerarias‘ vol mantindre eixa essència de tradició, davant el creixement del món digital i la seua importància i presència en el dia a dia de la gent, l’empresa ha volgut adaptar-se amb una web corporativa actualitzada.

 

En la seua pàgina web, tenen tota la informació sobre el seu desplegament geogràfic i els seus servicis funeraris, a més d’una borsa de treball. Però els servicis més innovadors són la floristeria en línia, és a dir, es poden comprar les flors en el mateix web i l’empresa s’encarrega de dur-les al tanatori, i el servici de ‘Targeta de condol’.

 

A través de la ‘Targeta de condol’, qualsevol persona pot traslladar el seu condol directament als familiars d’un difunt que estiguen vetlant-lo en qualsevol de les instal·lacions de ‘Interfunerarias’. A més, com a mesura de seguretat, l’empresa revisa cada un dels missatges abans de ser entregats per a evitar sorpreses desagradables. 

 

Valors basats en la humilitat

La visió de l’empresa, que la fa referent en el seu camp, és un «somni compartit que ens anima cada dia a créixer i a dedicar els nostres esforços a cuidar de les famílies. Aprenem dels nostres errors i innovem per a no fallar, per a estar a l’altura. Ho fem de manera única, per vocació. Ens atrevim a ser diferents».

 

Els seus valors es basen en cuidar de cada família, amb el tracte personalitzat; actuar amb honestedat i transparència; el compromís; la humilitat; la proximitat i el respecte; i la promoció de la innovació.

Últimes notícies

La flota mediterrània aspira a pescar 180 dies l’any que ve

Miguel Castell ha defensat davant la UE ampliar a 180 els dies d’activitat de la flota mediterrània en 2027. També ha reclamat normes adaptades i menys restriccions acumulades.

Més de 300 persones descobrixen el taller de Renfe a València

Més de 300 persones han visitat la base de manteniment de Renfe a València durant la jornada de portes obertes pel Dia del Tren. A escala estatal, les nou bases obertes han rebut més de 2.400 visitants.

Picanya acollirà el seminari de la Filmoteca sobre *El pisito*

La Filmoteca Valenciana dedicarà del 25 al 27 de novembre un seminari a la pel·lícula de 1959, amb sessions a València i Picanya. Les persones residents en municipis afectats per la dana de 2024 podran inscriure’s gratuïtament.

La CV-700 en Onda reabre i recupera la circulació després de la dana Adam

La CV-700 a Onda ha reobert després de les pluges del 18 al 20 d’octubre. Així, ja circula el trànsit per les 14 carreteres autonòmiques afectades.

Compromís denuncia a Antifraude contractes de l’Exaltació de 2024

Compromís ha denunciat davant Antifrau possibles irregularitats en els contractes de l’Exaltació de les Falleres Majors de València de 2024. L’Agència ha obert una investigació arran de la denúncia de Pere Fuset.

Quatre dones detingudes a Alacant per furtar en una perfumeria

La Policia Nacional ha detingut quatre dones d’entre 29 i 43 anys a Alacant. Presumptament, furtaven perfums mentre ocultaven la seua identitat amb roba d’aparença àrab.

La dana de 2024 se agravó por crecidas simultáneas en varios barrancos

La UPV concluye que las crecidas casi simultáneas de varios barrancos, los sedimentos y la urbanització de zones inundables van agreujar la dana de 2024 a l’Horta Sud.

Presó per deu atracaments a gasolineres de l’Horta Nord

Un home de 52 anys ha ingressat en presó preventiva per deu atracaments amb arma blanca a gasolineres de l’Horta Nord. Les estacions estaven ateses per dones que es trobaven soles.