Interfunerarias, amb més de 100 anys d’experiència, arriba a València

Després de perdre un ser estimat, els primers dies són els més complicats, però també durant els que s’han de fer tots els tràmits per a que el difunt tinga el millor adéu possible. La família pot arribar a entrar en un estat de bloqueig transitori, en el que és important comptar amb professionals amb experiència i capacitats emocionalment per a ajudar-nos a tramitar estes qüestions en moments tan complicats.

 

Una de les xarxes funeràries amb més trajectòria en Espanya és ‘Interfunerarias’, empresa funeraria en València, amb més de 130 anys d’història. En l’actualitat, gestiona més de 50 funeràries, tanatoris i crematoris, distribuïts per tota la geografia espanyola.

 

A més, la funerària, que està instal·lada en 14 ciutats espanyoles com Madrid, Barcelona o Sevilla, ja oferix els seus servicis en la província de València i té com a objectiu convertir-se en la millor funerària de la província valenciana, per a continuar creixent i expandint-se per tot el país.

 

Tradició i innovació

Amb la seua seu valenciana, que està situada en Paiporta, en la comarca de l’Horta de València, ‘Interfunerarias’ vol garantir, en el territori valencià, la qualitat i la innovació que els fa líders en els seus servicis funeraris amb el disseny d’un producte personalitzat i basat en les necessitats de cada família.

 

L’empresa, a pesar de la seua moderna organització, pretén mantindre la tradició i proximitat com a senyal d’identitat, característiques de la funerària que va obrir les seues portes en la ciutat d’Àvila l’any 1885. És a dir, no vol perdre el tracte personal i professional en els moments més complicats.

 

Precisament, a través dels seus servicis de ‘Call Center’, tenen a la disposició dels seus clients a tot l’equip d’assessors professionals que conformen la seua plantilla, durant les 24 hores dels 365 dies de l’any. Entre estos servicis, també es troben els desplaçaments al domicili per a facilitar tots els tràmits sense esperes innecessàries i facilitant les labors.

 

Targetes de condol en línia, directes als familiars

Tot i que ‘Interfunerarias‘ vol mantindre eixa essència de tradició, davant el creixement del món digital i la seua importància i presència en el dia a dia de la gent, l’empresa ha volgut adaptar-se amb una web corporativa actualitzada.

 

En la seua pàgina web, tenen tota la informació sobre el seu desplegament geogràfic i els seus servicis funeraris, a més d’una borsa de treball. Però els servicis més innovadors són la floristeria en línia, és a dir, es poden comprar les flors en el mateix web i l’empresa s’encarrega de dur-les al tanatori, i el servici de ‘Targeta de condol’.

 

A través de la ‘Targeta de condol’, qualsevol persona pot traslladar el seu condol directament als familiars d’un difunt que estiguen vetlant-lo en qualsevol de les instal·lacions de ‘Interfunerarias’. A més, com a mesura de seguretat, l’empresa revisa cada un dels missatges abans de ser entregats per a evitar sorpreses desagradables

 

Valors basats en la humilitat

La visió de l’empresa, que la fa referent en el seu camp, és un «somni compartit que ens anima cada dia a créixer i a dedicar els nostres esforços a cuidar de les famílies. Aprenem dels nostres errors i innovem per a no fallar, per a estar a l’altura. Ho fem de manera única, per vocació. Ens atrevim a ser diferents».

 

Els seus valors es basen en cuidar de cada família, amb el tracte personalitzat; actuar amb honestedat i transparència; el compromís; la humilitat; la proximitat i el respecte; i la promoció de la innovació.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU