Interfunerarias, amb més de 100 anys d’experiència, arriba a València

Ejemplo de shortcode con estilo
Després de perdre un ser estimat, els primers dies són els més complicats, però també durant els que s’han de fer tots els tràmits per a que el difunt tinga el millor adéu possible. La família pot arribar a entrar en un estat de bloqueig transitori, en el que és important comptar amb professionals amb experiència i […]

Després de perdre un ser estimat, els primers dies són els més complicats, però també durant els que s’han de fer tots els tràmits per a que el difunt tinga el millor adéu possible. La família pot arribar a entrar en un estat de bloqueig transitori, en el que és important comptar amb professionals amb experiència i capacitats emocionalment per a ajudar-nos a tramitar estes qüestions en moments tan complicats.

 

Una de les xarxes funeràries amb més trajectòria en Espanya és ‘Interfunerarias’, empresa funeraria en València, amb més de 130 anys d’història. En l’actualitat, gestiona més de 50 funeràries, tanatoris i crematoris, distribuïts per tota la geografia espanyola.

 

A més, la funerària, que està instal·lada en 14 ciutats espanyoles com Madrid, Barcelona o Sevilla, ja oferix els seus servicis en la província de València i té com a objectiu convertir-se en la millor funerària de la província valenciana, per a continuar creixent i expandint-se per tot el país.

 

Tradició i innovació

Amb la seua seu valenciana, que està situada en Paiporta, en la comarca de l’Horta de València, ‘Interfunerarias’ vol garantir, en el territori valencià, la qualitat i la innovació que els fa líders en els seus servicis funeraris amb el disseny d’un producte personalitzat i basat en les necessitats de cada família.

 

L’empresa, a pesar de la seua moderna organització, pretén mantindre la tradició i proximitat com a senyal d’identitat, característiques de la funerària que va obrir les seues portes en la ciutat d’Àvila l’any 1885. És a dir, no vol perdre el tracte personal i professional en els moments més complicats.

 

Precisament, a través dels seus servicis de ‘Call Center’, tenen a la disposició dels seus clients a tot l’equip d’assessors professionals que conformen la seua plantilla, durant les 24 hores dels 365 dies de l’any. Entre estos servicis, també es troben els desplaçaments al domicili per a facilitar tots els tràmits sense esperes innecessàries i facilitant les labors.

 

Targetes de condol en línia, directes als familiars

Tot i que ‘Interfunerarias‘ vol mantindre eixa essència de tradició, davant el creixement del món digital i la seua importància i presència en el dia a dia de la gent, l’empresa ha volgut adaptar-se amb una web corporativa actualitzada.

 

En la seua pàgina web, tenen tota la informació sobre el seu desplegament geogràfic i els seus servicis funeraris, a més d’una borsa de treball. Però els servicis més innovadors són la floristeria en línia, és a dir, es poden comprar les flors en el mateix web i l’empresa s’encarrega de dur-les al tanatori, i el servici de ‘Targeta de condol’.

 

A través de la ‘Targeta de condol’, qualsevol persona pot traslladar el seu condol directament als familiars d’un difunt que estiguen vetlant-lo en qualsevol de les instal·lacions de ‘Interfunerarias’. A més, com a mesura de seguretat, l’empresa revisa cada un dels missatges abans de ser entregats per a evitar sorpreses desagradables. 

 

Valors basats en la humilitat

La visió de l’empresa, que la fa referent en el seu camp, és un «somni compartit que ens anima cada dia a créixer i a dedicar els nostres esforços a cuidar de les famílies. Aprenem dels nostres errors i innovem per a no fallar, per a estar a l’altura. Ho fem de manera única, per vocació. Ens atrevim a ser diferents».

 

Els seus valors es basen en cuidar de cada família, amb el tracte personalitzat; actuar amb honestedat i transparència; el compromís; la humilitat; la proximitat i el respecte; i la promoció de la innovació.

Últimes notícies

Canvi brusc d’oratge: dana amb pluges fortes i desplom tèrmic el cap de setmana

Després de dies de calor anòmala, una dana arribarà a partir de dissabte amb pluges intenses sobretot a l’àrea mediterrània i Balears i amb una baixada generalitzada de les temperatures.

La presidència valenciana de l’Aliança de l’Automoció europea posarà el focus en la competitivitat

La Comunitat Valenciana assumirà en 2027 la presidència de l’Aliança de Regions amb Indústria d’Automoció i defensa a Brussel·les una transició verda que no comprometa la seua capacitat industrial. Ruth Merino ha remarcat la importància de la competitivitat, la formació i l’accés a finançament per a reforçar el paper de les empreses i pimes valencianes.

La Generalitat completa 32 de les 41 obres urgents en barrancs estatals

La Conselleria d Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca ha conclòs 32 de les 41 actuacions d emergència en barrancs de competència estatal per a reduir el risc d inundacions com les de la dana de 2024, mentres critica la inacció del Govern central.

Els embassaments del Xúquer pugen lleugerament i el Segura retrocedix mentre la mitjana espanyola baixa

Les reserves dels embassaments del Xúquer han pujat fins al 52 % de la seua capacitat, mentre que el Segura baixa al 48,9 % i el conjunt d Espanya se situa en el 57,8 %.

Compromís acusa l’Ajuntament de València de no tindre encara xifrats els danys de la dana

Compromís critica que l’Ajuntament de València admeta, dos anys després de la dana de 2024, que no disposa d’un inventari complet dels danys. El govern municipal ho nega i defensa que ha reparat nombroses infraestructures i servicis afectats.

Noves ajudes psicosocials per a les víctimes de la DANA del 29 d’octubre

La Generalitat ha ampliat els programes d’atenció psicosocial a mitjà i llarg termini per a víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb especial focus en xiquets, jóvens i col·lectius vulnerables. Les noves mesures inclouen tallers, formació i reforç de les xarxes comunitàries.

Les empreses de la Comunitat rebran 57,2 milions per costos d’emissions de CO2

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha aprovat ajudes per 600 milions per a compensar costos elèctrics per emissions de CO2, dels quals 57,2 milions aniran a 67 instal·lacions de 48 empreses de la Comunitat Valenciana.

L’ocupació estrangera bate rècord en la Comunitat Valenciana amb 443.000 afiliats

La Comunitat Valenciana ha assolit 443.158 afiliats estrangers a la Seguretat Social de mitjana en setembre, un 21,75 % més que fa un any, impulsats pel procés extraordinari de regularització.