Interfunerarias, amb més de 100 anys d’experiència, arriba a València

Després de perdre un ser estimat, els primers dies són els més complicats, però també durant els que s’han de fer tots els tràmits per a que el difunt tinga el millor adéu possible. La família pot arribar a entrar en un estat de bloqueig transitori, en el que és important comptar amb professionals amb experiència i capacitats emocionalment per a ajudar-nos a tramitar estes qüestions en moments tan complicats.

 

Una de les xarxes funeràries amb més trajectòria en Espanya és ‘Interfunerarias’, empresa funeraria en València, amb més de 130 anys d’història. En l’actualitat, gestiona més de 50 funeràries, tanatoris i crematoris, distribuïts per tota la geografia espanyola.

 

A més, la funerària, que està instal·lada en 14 ciutats espanyoles com Madrid, Barcelona o Sevilla, ja oferix els seus servicis en la província de València i té com a objectiu convertir-se en la millor funerària de la província valenciana, per a continuar creixent i expandint-se per tot el país.

 

Tradició i innovació

Amb la seua seu valenciana, que està situada en Paiporta, en la comarca de l’Horta de València, ‘Interfunerarias’ vol garantir, en el territori valencià, la qualitat i la innovació que els fa líders en els seus servicis funeraris amb el disseny d’un producte personalitzat i basat en les necessitats de cada família.

 

L’empresa, a pesar de la seua moderna organització, pretén mantindre la tradició i proximitat com a senyal d’identitat, característiques de la funerària que va obrir les seues portes en la ciutat d’Àvila l’any 1885. És a dir, no vol perdre el tracte personal i professional en els moments més complicats.

 

Precisament, a través dels seus servicis de ‘Call Center’, tenen a la disposició dels seus clients a tot l’equip d’assessors professionals que conformen la seua plantilla, durant les 24 hores dels 365 dies de l’any. Entre estos servicis, també es troben els desplaçaments al domicili per a facilitar tots els tràmits sense esperes innecessàries i facilitant les labors.

 

Targetes de condol en línia, directes als familiars

Tot i que ‘Interfunerarias‘ vol mantindre eixa essència de tradició, davant el creixement del món digital i la seua importància i presència en el dia a dia de la gent, l’empresa ha volgut adaptar-se amb una web corporativa actualitzada.

 

En la seua pàgina web, tenen tota la informació sobre el seu desplegament geogràfic i els seus servicis funeraris, a més d’una borsa de treball. Però els servicis més innovadors són la floristeria en línia, és a dir, es poden comprar les flors en el mateix web i l’empresa s’encarrega de dur-les al tanatori, i el servici de ‘Targeta de condol’.

 

A través de la ‘Targeta de condol’, qualsevol persona pot traslladar el seu condol directament als familiars d’un difunt que estiguen vetlant-lo en qualsevol de les instal·lacions de ‘Interfunerarias’. A més, com a mesura de seguretat, l’empresa revisa cada un dels missatges abans de ser entregats per a evitar sorpreses desagradables

 

Valors basats en la humilitat

La visió de l’empresa, que la fa referent en el seu camp, és un «somni compartit que ens anima cada dia a créixer i a dedicar els nostres esforços a cuidar de les famílies. Aprenem dels nostres errors i innovem per a no fallar, per a estar a l’altura. Ho fem de manera única, per vocació. Ens atrevim a ser diferents».

 

Els seus valors es basen en cuidar de cada família, amb el tracte personalitzat; actuar amb honestedat i transparència; el compromís; la humilitat; la proximitat i el respecte; i la promoció de la innovació.

Últimes notícies

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.