16 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Sanitat notifica 35 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este divendres, 8 de gener, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 35 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 1 en Castelló, 15 en Alacant i 19 en València.

 

A continuació, els 35 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 13 focus. A demés, cal destacar la situació d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), que ha notificat 4 brots d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

  • Alboraia: 4 casos. Origen social
  • Almenara: 6 casos. Origen social
  • Almoradí: 5 casos. Origen social
  • Almoradí: 7 casos. Origen social
  • Altea: 3 casos. Origen laboral
  • Alzira: 8 casos. Origen laboral
  • Benidorm: 12 casos. Origen social
  • Benidorm: 13 casos. Origen social
  • Benidorm: 3 casos. Origen social
  • Callosa de Segura: 6 casos. Origen social
  • Cox: 3 casos. Origen social
  • Dénia: 5 casos. Origen social
  • Meliana: 4 casos. Origen social
  • Mislata: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Orihuela: 6 casos. Origen social
  • Orihuela: 7 casos. Origen social
  • Orihuela: 8 casos. Origen social
  • Orihuela: 9 casos. Origen social
  • Requena: 6 casos. Origen social
  • Utiel: 4 casos. Origen social
  • València: 11 casos. Origen social
  • València: 11 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • València: 8 casos. Origen social
  • Xàbia: 4 casos. Origen social
  • Xàbia: 4 casos. Origen social

Últimes notícies

El Castelló suma 43 de 60 punts amb Pablo Hernández i aferma l’ascens directe

Des de l'arribada de Pablo Hernández, el Castelló ha sumat 43 de 60 punts possibles (71,6%) i s'assentisca en la zona d'ascens directe després de golejar al Valladolid a domicili.

Avís taronja este dimarts a València per vent de l’oest amb ratxes de 90 km/h

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja a l'interior sud i el litoral de València per ratxes de 90 km/h. Hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant.

Detinguda una parella pel furt afectuós d’onze rellotges de luxe i joies per 65.000 euros

Una dona i un home de 30 i 36 anys han sigut detinguts a Benidorm per sostraure onze rellotges d'alta gamma i joies mitjançant el furt afectuós. La víctima, un home d'avançada edat, va ser enganyat per a permetre l'accés a la seua vivenda.

Presó preventiva per a quatre detinguts per un robatori amb violència en una òptica de La Marina d’Elx

Dos dones i dos hòmens, de 22 a 41 anys, han sigut arrestats per assaltar una òptica en La Marina i han ingressat a la presó preventiva. El grup, amb antecedents, va fugir amb cotxe i va ser localitzat en un càmping de Guardamar del Segura.

Marcos Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i al·lega que anava fumat

Marcos Benavent, exgerente de Imelsa, ha refusat ratificar el que va dir en instrucció en sostindre que anava 'perjudicat' i 'fumat'. Ha admés que manipulava gravacions i que la seua estratègia va ser implicar a molts i esguitar al PP.

Danjuma defén a Corberán després de la tercera derrota del València

Danjuma va recolzar públicament a Carlos Corberán després de la tercera derrota seguida del València davant el Reial Madrid. El neerlandés va destacar l'esforç del tècnic i del grup.

La comissió de la DANA de Les Corts citarà a les víctimes el 23 i 24 de febrer

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 citarà a nou associacions i a un afectat els dies 23 i 24, en sessions de matí i vesprada.

Les vivendes turístiques cauen un 23% en la Comunitat Valenciana fins a 48.441

L'INE xifra en 48.441 les vivendes turístiques en la Comunitat Valenciana, un 23% menys que al maig. A Espanya sumen 329.764, el nivell més baix des d'agost de 2023.