11.4 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Troben a Javier García López, desaparegut en Alginet

 

Actualització 28/10/2020 a les 08.55 hores. Han trobat en bon estat a Javier García López, un xic de 33 anys, desaparegut en la localitat d’Alginet, en la Ribera (València). D’eixa manera ho ha publicat l’ONG ‘SOS Desapareguts’ a través del seu compte de Twitter.

 

 

Busquen a Javier García López, desaparegut en Alginet

Familiars i amics busquen a Javier García López, un xic de 33 anysdesaparegut en la localitat d’Alginet, en la comarca de la Ribera (València). El xic ha desaparegut este dissabte 17 d’octubre, segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

Javier fa 1,70 metres, té el monyo curt i negre, els ulls marrons, pesa 60 quilos, és de complexió prima i té tatuatges en les mans, braços i la cama dreta. L’última volta que va ser vist portava una camisa de pijama a ratlles de color blau. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar als telèfons 642 650 775 o 649 952 957 o bé enviar un correu a sosdesaparecidos@sosdesaàrecidos.es.

 

Posted by Asociación Sosdesaparecidos on Dilluns, 19 d’octubre de 2020

 

Últimes notícies

Retirades 109 nasas il·legals per a capturar polp en Torre de la Perforada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha localitzat i retirat 109 nasas per a polp a dos milles de la costa de Torre de la Perforada. S'ha obert una investigació amb possibles multes.

Desarticulat un punt de venda de droga a Torrent amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat un 'punt negre' de sovintege en el barri del Xenillet de Torrent i ha detingut a un matrimoni i el seu fill. En els registres s'han intervingut 130 plantes de marihuana i 3.660 euros.

Intervingudes 136.000 paquets de tabac de contraban en Benifairó i Riba-roja

La Guàrdia Civil investiga a una persona i ha proposat sanció a una altra després de confiscar 136.000 paquets en dos operatius en Benifairó i Riba-roja de Túria.

Cinc detinguts per tràfic de drogues a Torrevieja i Almoradí després de desarticular una xarxa de cocaïna

Cinc persones han sigut detingudes i s'ha desarticulat un grup que subministrava cocaïna a redistribuïdors de la Vega Baixa. Es van confiscar 4,5 quilos de cocaïna, un quilo de pastilles d'èxtasis i 14.000 euros, i s'ha decretat presó per a tres arrestats.

La UPV desenrotlla una IA que prediu l’evolució de les turbulències i revela les zones clau

Investigadors de la UPV i la Universitat de Michigan han creat una IA que prediu l'evolució de la turbulència i identifica les regions del flux que més influïxen, amb aplicacions en seguretat aèria i indústria.

Els valencians gastaran este any més de 85 euros per habitant en Loteria de Nadal

El gasto mig previst en la Comunitat Valenciana aconseguix 85,17 euros, per damunt de la mitjana nacional de 76,08. La consignació suma 452,8 milions en 2,26 milions de bitllets.

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.