28 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Troben en bon estat a Mauro Ricardo Torres, desaparegut en Alacant

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Actualització 14/10/2020 a les 08.35 hores. Han trobat en bon estat Mauro Ricardo Torres Marcon, el xic de 27 anys desaparegut en Alacant. D’eixa manera ho ha publicat l’ONG ‘SOS Desapareguts’ a través del seu compte de Twitter.

 

 

Busquen a Mauro Ricardo, desaparegut en Alacant

Familiars i amics busquen a Mauro Ricardo Torres Marcon, un xic de 27 anys, desaparegut en la ciutat d’Alacant. L’home ha desaparegut el passat dimecres 7 d’octubre, segons ha informat segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

Mauro Ricardo fa 1,70 metres i és de complexió grossa, té el monyo negre, els ulls marrons i té una cicatriu en la mà dreta i en l’esquerra. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar als telèfons 642 650 775 o 649 952 957 o bé enviar un correu a sosdesaparecidos@sosdesaàrecidos.es.

Últimes notícies

La Guàrdia Civil incauta més de 1.900 productes falsificats en zones turístiques de Castelló

La Guàrdia Civil ha confiscat més de 1.900 productes falsificats en les zones turístiques d'Alcalà de Xivert-Alcossebre i Peníscola, a Castelló, durant dos operacions recents contra la venda il·legal.

Detingut a Alacant un home per 17 robatoris en vivendes de Benissa, Teulada i Calp

La Guàrdia Civil deté a un home de 35 anys acusat de 17 robatoris en vivendes de Benissa, Teulada i Calp, recuperant objectes robats i dos armes de foc.

Experts alerten sobre els riscos de curar malalties amb consells de xarxes socials

Especialistes advertixen que tractar malalties només amb consells de xarxes socials o ChatGPT és perillós i pot agreujar la salut pública.

La consellera valenciana destaca la fortalesa i reivindicació de Carlos Mazón després de la DANA

La consellera de Justícia, Nuria Martínez, valora la fortalesa i enfocament de Carlos Mazón en la reconstrucció després de la DANA del 29 d'octubre, i critica la falta de recursos per a jutjats afectats.

Avís groc a l’interior sud de València per tempestes, graníssol i vent fort

L'Agència Estatal de Meteorologia ha activat un avís groc a l'interior sud de València per fortes tempestes, graníssol i ratxes de vent per a este divendres a la vesprada.

Divendres estable en la Comunitat Valenciana abans de fortes tempestes el dissabte a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un divendres amb temps estable que derivarà en pluges i tempestes en interior de Castelló i València. El dissabte s'espera un increment de la intensitat amb tempestes molt fortes i graníssol a Castelló.

Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa lideren la preferència de docents per a trasllats en 2025

La Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa i Andalusia són les comunitats més demandades per docents que busquen traslladar-se en 2025, mentres Madrid i Catalunya registren més eixides.

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.